blijft toch het mooiste, niet voorgeproduceerde onzinquote:
ja idd, ze waren zelf ook nerveus, schitterendquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
blijft toch het mooiste, niet voorgeproduceerde onzin
nee joh dat nummer is heeeeel erg rustig, wordt nooit megahitquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:12 schreef Againzender het volgende:
Maria Mena heeft een nieuwe? zal dan wel de MH worden.
Al die zeikplaten lijken op elkaar. Tof wijf volgens mij, maar haar muziek vind ik een stuk minder.
zeiknummers genoeg die mh werden.... maar ik ga voor Calvin Harris!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:16 schreef alors het volgende:
[..]
nee joh dat nummer is heeeeel erg rustig, wordt nooit megahit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:23 schreef Paul-89 het volgende:
Voor wie het gesprek met Maria Mena gemist heeft :
Groetjes,Staat ook gewoon op http://coenensandershow.b(...)ena-aan-de-lijn.html hoor, hoezo nutteloze YouTube filmpjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zijn bijna alle filmpjes nutteloos, want het is toch terug te luisteren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat ook gewoon op http://coenensandershow.b(...)ena-aan-de-lijn.html hoor, hoezo nutteloze YouTube filmpjes...
Bij veel items hebben de beelden een meerwaarde. Zo is een Playbackdom-filmpje zonder beeld niet erg nuttig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan zijn bijna alle filmpjes nutteloos, want het is toch terug te luisteren.
Hallo vanuit HMH btw.
Dat wel idd, ik zei dan ook 'bijna alle'.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij veel items hebben de beelden een meerwaarde. Zo is een Playbackdom-filmpje zonder beeld niet erg nuttig.
mensen checken al gauw Youtube ook voor de fragment met nutteloos beeld.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wel idd, ik zei dan ook 'bijna alle'.
Gaston? ben jij dat? heb ik de postcodeloterij gewonnen???quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Gaston? ben jij dat? heb ik de postcodeloterij gewonnen???
krijg ik er ook een rijbewijs bij? dat heb ik namelijk niet...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]En de auto!
![]()
![]()
gefeeeeeeeeeeeeeeeliciteerd!
Geef je een hand ben je gelijk je hele arm kwijtquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
krijg ik er ook een rijbewijs bij? dat heb ik namelijk niet...
de mix v Dj St Paul. weet niet precies wat er allemaal inzit, maar ik heb iig KoL en Solveig met Kele Okeleke gehoord...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Geef je een hand ben je gelijk je hele arm kwijt
Wat de neuk is dit? klinkt lekker vaag
Jammer van dat begin ja, maar het kan iig bijna niet slechter worden...quote:
quote:
Die zijn idd. erg lekkerquote:
Ik stond relatief vooraan ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:55 schreef alors het volgende:
[..]
Pientje
Het was leuk dus?
Stond je een beetje vooraan
coolquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik stond relatief vooraan ja.
Was su-per.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
coolmaar met jouw lengte zal het zicht wel geen probleem zijn geweest
Forum Opties | |