abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:41:39 #1
165633 eriksd
The grand facade...
pi_98518662


Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen wordt welkom geheten.

Hier stond GS zijn pedofilmpje
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:41:47 #2
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_98518668
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:38 schreef waht het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens onderzoek gedaan naar kilomterbeprijzing. Was erg leuk, voornamelijk de literatuur over privatisering van snelwegen. Maar ook de marktwerking van kilometerbeprijzing in het algemeen is interessant. Het is derhalve raar dat vele VVD'ers weer direct moeten janken als ze het horen. En ik hoef niets te horen over privacy-bezwaren, van de VVD dan.
In dit geval gaat het niet perse om VVDers maar om de Telegraaf lezers, en de krant van wakker nederland die tegen alles propageert wat op een km heffing lijken kan, daarmee de ANWB overhaalt en daardoor de grote politieke partijen in een hoek drijft.
pi_98518672
Hallo :D
pi_98518685
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

In dit geval gaat het niet perse om VVDers maar om de Telegraaf lezers, en de krant van wakker nederland die tegen alles propageert wat op een km heffing lijken kan, daarmee de ANWB overhaalt en daardoor de grote politieke partijen in een hoek drijft.
Heb je waarschijnlijk gelijk in.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:42:20 #5
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98518690
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:41 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Dus de vrije markt kan ook spontaan extra km2 grond aan Nederland plakken om die wegen op te bouwen?
Nee, ze plakken geen grond aan Nederland, ze laten mensen een keuze maken in behoefte.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_98518694
Een goedenavond.
pi_98518702
tvp
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_98518709
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Nee, ze plakken geen grond aan Nederland, ze laten mensen een keuze maken in behoefte.
Nu niet dan?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_98518722
DIkke regenbui hier. Zomer in Nederland. :')
I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
pi_98518726
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:40 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat heeft de overheid niet zo graag hè? Geen overheidsbemoeienis is maar eng.
Aha, je beseft dus dat je stelling in de echte mensen wereld niet opgaat? Want dit is wel heel simpel van je om weer van het onderwerp af te geraken naar een stupide stokpaardje.

quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:41 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Dus de vrije markt kan ook spontaan extra km2 grond aan Nederland plakken om die wegen op te bouwen?
Klopt, alle knelpunten zijn spontaan verdwenen *O*
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_98518728
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Nee, ze plakken geen grond aan Nederland, ze laten mensen een keuze maken in behoefte.
Maar die paarsgespikkelde groenteencavias dan? ;(
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:43:30 #12
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_98518744
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nu niet dan?
Nee, de overheid beslist via dwang waar wegen komen en waar niet. In GSbrder zijn fantasieland beslissen private bedrijven dat via dwang en dat is heel anders.
I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
pi_98518746
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

In dit geval gaat het niet perse om VVDers maar om de Telegraaf lezers, en de krant van wakker nederland die tegen alles propageert wat op een km heffing lijken kan, daarmee de ANWB overhaalt en daardoor de grote politieke partijen in een hoek drijft.
Klopt, de VVD was op een gegeven moment ook gewoon voor de KM-heffing.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_98518749
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:43 schreef dotCommunism het volgende:
DIkke regenbui hier. Zomer in Nederland. :')
Hier niet :6
pi_98518772
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:43 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Nee, de overheid beslist via dwang waar wegen komen en waar niet. In GSbrder zijn fantasieland beslissen private bedrijven dat via dwang en dat is heel anders.
Marktwerking is heel democratisch, de consument bepaald :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:44:37 #16
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98518792
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:43 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Nee, de overheid beslist via dwang waar wegen komen en waar niet. In GSbrder zijn fantasieland beslissen private bedrijven dat via dwang en dat is heel anders.
Hoe dwing jij iemand een contract met jou te sluiten?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_98518794
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

Klopt, de VVD was op een gegeven moment ook gewoon voor de KM-heffing.
Hoax. VVD wil geen geld van de burger stelen. De partij wil ook de belasting afschaffen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_98518809
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nu niet dan?
Nu komt het er op een gegeven moment wel als de behoefte maar groot genoeg is. in het model van GS komt overal een eigen bulderbosje uit NIMBY overwegingen dat de wegen tegenhoudt. Maar goed dat besef dringt niet door bij de theoreten en utopisten alhier :P
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:45:06 #19
165633 eriksd
The grand facade...
pi_98518817
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:43 schreef dotCommunism het volgende:
DIkke regenbui hier. Zomer in Nederland. :')
Je woont toch in Amsterdam?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_98518818
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:38 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ja, ouders.
Nijmegen-Oost zeker? :P
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_98518831
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:44 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hoe dwing jij iemand een contract met jou te sluiten?
Dus komt die weg er niet, simpel zat :).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_98518839
Zie eerlijk gezegd niet in wat het probleem is met het bestaande wegensysteem. De wegen zijn van goede kwaliteit. En ja, er zijn files, maar dat voorkom je toch niet in een land als Nederland.

En ja, km-heffing was geen gek idee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_98518844
quote:
16s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoax. VVD wil geen geld van de burger stelen. De partij wil ook de belasting afschaffen.
Alleen als ze in de oppositie zitten :+
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_98518846
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:45 schreef eriksd het volgende:

[..]

Je woont toch in Amsterdam?
Het is een zeer plaatselijke bui.

Jezus, wat flauw.
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:45:59 #25
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98518850
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nu niet dan?
Nu laten ze mensen roepen, zonder na te denken over alternatieven en de negatieve economische effecten. Mensen willen geen vliegtuig over hun huis en geen snelweg voor de deur, maar mensen willen wel vliegen en wel met de auto rijden. Het is heel makkelijk te denken; not in my backyard en daarom een politiek belangenverenigingetje aan te spreken, zodat die weer wat stemmen kan winnen. Dat lost het probleem echter niet op.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:46:16 #26
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98518872
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:45 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Nijmegen-Oost zeker? :P
Heb ik al eens gezegd, Kwak ja.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:46:38 #27
165633 eriksd
The grand facade...
pi_98518882
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
Zie eerlijk gezegd niet in wat het probleem is met het bestaande wegensysteem. De wegen zijn van goede kwaliteit. En ja, er zijn files, maar dat voorkom je toch niet in een land als Nederland.

En ja, km-heffing was geen gek idee.
Km heffing was geen slecht idee nee. In den beginne.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_98518885
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:45 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Nu laten ze mensen roepen, zonder na te denken over alternatieven en de negatieve economische effecten. Mensen willen geen vliegtuig over hun huis en geen snelweg voor de deur, maar mensen willen wel vliegen en wel met de auto rijden. Het is heel makkelijk te denken; not in my backyard en daarom een politiek belangenverenigingetje aan te spreken, zodat die weer wat stemmen kan winnen. Dat lost het probleem echter niet op.
En daar loop je nog harder tegen aan met je idee van private wegen :).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:46:51 #29
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_98518890
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef dotCommunism het volgende:

Malafide huisbaas die stront op de muren smeert en in huurders hun koelkast urineert. :')
Wat een watjes, met zijn tweeën 1/3e van een aluminiumladder dragen........ En bang zijn voor een bejaarde man. :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_98518892
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:46 schreef GSbrder het volgende:

[..]
Dan loop ik praktisch tegen je aan als ik naar buiten stap. :P
Broedplaats voor VVD'ers hier :7
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_98518895
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
Zie eerlijk gezegd niet in wat het probleem is met het bestaande wegensysteem. De wegen zijn van goede kwaliteit. En ja, er zijn files, maar dat voorkom je toch niet in een land als Nederland.

En ja, km-heffing was geen gek idee.
Lekker hoor, heb je werk in een stad die wat verder ligt, gelijk de jackpot betalen :')
pi_98518897
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee. Vanwaar deze vraag?
Je stelt dat er voor snelwegen vaak geen ruimte is, vanwege de beperkte mogelijkheden in de Randstad. Snelwegen lopen meestal aan de rand, buiten de stad. Er zijn de laatste jaren meerdere grote spoorwegprojecten geweest waarbij spoorlijnen extra ruimte nodig hadden, die lopen meestal binnen de stad.

Dat wilde ik tegenover elkaar stellen en vraag me af of het wel zo is, dat er in de Randstad te weinig ruimte voor infrastructuur beschikbaar is.
pi_98518932
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:45 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Nu laten ze mensen roepen, zonder na te denken over alternatieven en de negatieve economische effecten. Mensen willen geen vliegtuig over hun huis en geen snelweg voor de deur, maar mensen willen wel vliegen en wel met de auto rijden. Het is heel makkelijk te denken; not in my backyard en daarom een politiek belangenverenigingetje aan te spreken, zodat die weer wat stemmen kan winnen. Dat lost het probleem echter niet op.
En dat los je op door particulieren wegen te laten beheren en aanleggen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_98518972
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:46 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Lekker hoor, heb je werk in een stad die wat verder ligt, gelijk de jackpot betalen :')
De gebruiker betaalt (hej, net een tolweg). En als het bedrag te hoog is dan probeer je een regeling te treffen met je werkgever.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_98518992
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:46 schreef von_Preussen het volgende:
Dat wilde ik tegenover elkaar stellen en vraag me af of het wel zo is, dat er in de Randstad te weinig ruimte voor infrastructuur beschikbaar is.
Dat kan je op meerdere manieren bekijken natuurlijk. Als je veel waarde aan 'groen' hecht zie je minder ruimte voor infrastructuur dan als je dat niet zou doen.

Maar feit is wel dat Nederland relatief dichtbevolkt is en wij dus niet zoveel ruimte voor infrastructuur hebben als in een godvergeten woestijn als Saoedi-Arabië.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_98518996
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De gebruiker betaalt (hej, net een tolweg). En als het bedrag te hoog is dan probeer je een regeling te treffen met je werkgever.
De consument betaald, de werkgever moet de kosten doorvoeren in de prijs van zijn producten.
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:50:23 #37
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_98519039
quote:
15s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dat los je op door particulieren wegen te laten beheren en aanleggen?
Die stampen gewoon Woensel-West, Helmond en Nuenen om voor de ringweg Eindhoven te verwezenlijken. :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_98519058
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:50 schreef betyar het volgende:

[..]

Die stampen gewoon Woensel-West, Helmond en Nuenen om voor de ringweg Eindhoven te verwezenlijken. :') :') :') :') :') :') :') :')
Helmond van de kaart lijkt me anders een aardige verbetering.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_98519074
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
Zie eerlijk gezegd niet in wat het probleem is met het bestaande wegensysteem. De wegen zijn van goede kwaliteit. En ja, er zijn files, maar dat voorkom je toch niet in een land als Nederland.

En ja, km-heffing was geen gek idee.
De wegen zijn uitstekend, maar er zit een groot verschil tussen wat de overheid aan de automobilist verdient en wat het aan infrastructuur voor de automobilist uitgeeft. Waarbij dat eerste veel meer is dan dat tweede.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_98519078
quote:
3s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:49 schreef waht het volgende:

[..]

Dat kan je op meerdere manieren bekijken natuurlijk. Als je veel waarde aan 'groen' hecht zie je minder ruimte voor infrastructuur dan als je dat niet zou doen.

Maar feit is wel dat Nederland relatief dichtbevolkt is en wij dus niet zoveel ruimte voor infrastructuur hebben als in een godvergeten woestijn als Saoedi-Arabië.
Feit blijft ook dat we ondanks alle bezwaren toch ruimte vinden voor allerlei spoorlijnen (HSL, Betuwelijn) en het verbreden van spoorlijnen (Utrecht - Amsterdam, Utrecht - Woerden, Leiden - Den Haag - Delft, Rotterdam - Dordrecht) terwijl deze spoorlijnen midden door dichtbebouwd gebied gaan, deels letterlijk in stedelijk gebied.

Daarom vind ik het argument dat het verbreden van snelwegen niet kan vanwege plaatsgebrek niet valide, maar we hebben in het verleden gezien dat bijv. de A2 en de A12 wél verbreed zijn.
pi_98519087
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:49 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De consument betaald, de werkgever moet de kosten doorvoeren in de prijs van zijn producten.
Zal wel meevallen. De meeste werkgevers betalen al een km-vergoeding.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:51:46 #42
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98519106
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

Aha, je beseft dus dat je stelling in de echte mensen wereld niet opgaat? Want dit is wel heel simpel van je om weer van het onderwerp af te geraken naar een stupide stokpaardje.
Ik hou niet van dit toontje van je du_ke. Ik geloof werkelijk dat er private snelwegen kunnen worden aangelegd. Je ziet nu al een toenemende privatisering in het wegennet, wereldwijd. We hebben hier een dusdanig dichtgetimmerd bureaucratisch regellandje dat Nederland inderdaad niet de eerst aangewezen regio zou zijn om dit te doorbreken. Sterker nog, nu de belastinginkomsten voor overheden wereldwijd aan het afnemen is, ook met de afname van de beschikbare fossiele brandstoffen, kunnen overheden nog wel eens problemen krijgen hun nieuwe projecten te dekken en uberhaupt het kostbare wegennet te dekken.

Lees eens free to choose, het staat je natuurlijk vrij om mij te verketteren als een domme libertarier met wereldvreemde ideetjes over privaat eigendom en het bezit van snelwegen, maar dat het onmogelijk is? Nee.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_98519113
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:50 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Helmond van de kaart lijkt me anders een aardige verbetering.

Ik zou het toch missen. ;(
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:52:05 #44
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98519118
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:46 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dan loop ik praktisch tegen je aan als ik naar buiten stap. :P
Broedplaats voor VVD'ers hier :7
Serieus? Waar dan?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_98519145
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:51 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik hou niet van dit toontje van je du_ke. Ik geloof werkelijk dat er private snelwegen kunnen worden aangelegd. Je ziet nu al een toenemende privatisering in het wegennet, wereldwijd. We hebben hier een dusdanig dichtgetimmerd bureaucratisch regellandje dat Nederland inderdaad niet de eerst aangewezen regio zou zijn om dit te doorbreken. Sterker nog, nu de belastinginkomsten voor overheden wereldwijd aan het afnemen is, ook met de afname van de beschikbare fossiele brandstoffen, kunnen overheden nog wel eens problemen krijgen hun nieuwe projecten te dekken en uberhaupt het kostbare wegennet te dekken.

Lees eens free to choose, het staat je natuurlijk vrij om mij te verketteren als een domme libertarier met wereldvreemde ideetjes over privaat eigendom en het bezit van snelwegen, maar dat het onmogelijk is? Nee.
^O^
pi_98519155
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:51 schreef waht het volgende:

[..]

De wegen zijn uitstekend, maar er zit een groot verschil tussen wat de overheid aan de automobilist verdient en wat het aan infrastructuur voor de automobilist uitgeeft. Waarbij dat eerste veel meer is dan dat tweede.
Jij wilt een soort 1-op-1 regeling?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_98519180
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:51 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Feit blijft ook dat we ondanks alle bezwaren toch ruimte vinden voor allerlei spoorlijnen (HSL, Betuwelijn) en het verbreden van spoorlijnen (Utrecht - Amsterdam, Utrecht - Woerden, Leiden - Den Haag - Delft, Rotterdam - Dordrecht) terwijl deze spoorlijnen midden door dichtbebouwd gebied gaan, deels letterlijk in stedelijk gebied.
En dat doen we vaak door dure tunnels of viaducten te maken. Dus die beslissing is niet snel gemaakt.
quote:
Daarom vind ik het argument dat het verbreden van snelwegen niet kan vanwege plaatsgebrek niet valide, maar we hebben in het verleden gezien dat bijv. de A2 en de A12 wél verbreed zijn.
In de randstad kan het vaak gewoon niet. Tenzij veel bebouwing mag worden gesloopt.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_98519265
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij wilt een soort 1-op-1 regeling?
Nee, maar dat zou niet onredelijk zijn. Als een automobilist betaald voor gebruik van de wegen is het niet normaal dat deze kosten naar iets heel anders gaan. Maar goed, over deze welvaartsverdeling verschillen we natuurlijk van mening.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_98519304
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zal wel meevallen. De meeste werkgevers betalen al een km-vergoeding.
Het is de bedoeling de lasten van werkgevers zo laag mogelijk te houden :)
pi_98519339
quote:
4s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:45 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Het is een zeer plaatselijke bui.

Jezus, wat flauw.
Boven de burgermeesterswoning van Van der Laan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')