abonnement Unibet Coolblue
pi_100283529
Als Hoppahoppa meer on-topic reageert, lambiekje iets genuanceerder reageert en Hyperviper meer op zijn eigen postgedrag let, zijn we allemaal blij.

Okay jongens?
pi_100284007
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:41 schreef Gray het volgende:
Als Hoppahoppa meer on-topic reageert, lambiekje iets genuanceerder reageert en Hyperviper meer op zijn eigen postgedrag let, zijn we allemaal blij.

Okay jongens?
Ja hoor. Ik had sowieso nergens een probleem mee. Ik zeg het alleen als ik vind dat iemand over de schreef gaat. Zouden meer mensen moeten doen, want het gaat hier niet over nuance, maar over iets wat gewoon echt veel te ver gaat en waar ook best op gemod mag worden. Als je het mij vraagt tenminste.

Daarbij reageer ik ook genoeg ontopic, als daar reden voor is.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_100284159
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:53 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ja hoor. Ik had sowieso nergens een probleem mee. Ik zeg het alleen als ik vind dat iemand over de schreef gaat. Zouden meer mensen moeten doen, want het gaat hier niet over nuance, maar over iets wat gewoon echt veel te ver gaat en waar ook best op gemod mag worden. Als je het mij vraagt tenminste.

Daarbij reageer ik ook genoeg ontopic, als daar reden voor is.
Ik ben heel blij dat je de moeite neemt om het hier in FB te plaatsen, en niet het desbetreffende topic opvult met klachten. Hoe graag ik het ook zou willen kunnen D_H en ik niet alles zien en zien we graag feedback van FOK!kers.

Ik neem contact op met Lambiekje hierover. Dank voor het melden. :)
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 00:15:47 #54
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_100377989
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:53 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Voorbeelden a.u.b, dan kunnen wij er mee aan de slag gaan.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:19 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Cobain, dood? Als je dat al gelooft :{w
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:22 schreef TimMer1981 het volgende:
Boeiend; waardeloze artiest.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Courtney did it
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef Farenji het volgende:

[..]

Hier hield ik op met lezen.

Kneus.
pi_100380273
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 00:15 schreef Bill_E het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Die laatste bevat een directe belediging, daar zal ik wat aan doen. De anderen zijn meningen en kunnen door de beugel wat mij betreft.

Fijn dat je erop wijst. :)
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 01:35:10 #56
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_100380777
Moet eerlijk zeggen dat alle berichten hierboven afbreuk doen op het onderwerp en geen enkele meerwaarde geven, ondanks dat het meningen zijn. Dit verpest leesplezier en progressie in een topic. Vandaar mijn kritiek eigenlijk. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt wat ik bedoel.
pi_100388421
Mods, ik wil even zeggen dat ik dit topic Komt er een massale moslim-genocide? op zijn minst vergezocht en eigenlijk nogal dubieus vind.
pi_100388493
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
Mods, ik wil even zeggen dat ik dit topic Komt er een massale moslim-genocide? op zijn minst vergezocht en eigenlijk nogal dubieus vind.
De titel is inderdaad erg dubieus. De inhoud is bij vlagen best aardig.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_100388582
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
Mods, ik wil even zeggen dat ik dit topic Komt er een massale moslim-genocide? op zijn minst vergezocht en eigenlijk nogal dubieus vind.
Vergezocht is toch juist onze expertise hier? Shit we hebben zelfs een user hier genaamd vergezocht. Ik bedoel maar.
pi_100389862
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 13:21 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Nou nou zeg, respect is weer ver te zoeken. :N
Hyper snapt het concept fb nog streeds niet.

Ook erg irritant dat hij het nodig vindt om steeds op deze manier op mij te reageren omdat hij hoopt dat ik op mijn vingers wordt getikt. Bijzonder kinderachtig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hoppahoppa op 06-08-2011 14:18:51 ]
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_100389889
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 14:10 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Hyper snapt het concept fb nog streeds niet.

Ook erg irritant dat hij het nodig vindt om steeds op deze manier op mij te reageren omdat hij hoor dat ik op mijn vingers wordt getikt. Bijzonder kinderachtig.
FB? Ik mag je daar toch gewoon aanspreken? Dat deed jij toch ook bij Lambiekje toen hij aanzette tot geweld? En waar doe ik het "steeds"? Toon dat eens aan. Ik doe het nu een keer omdat ik het gewoon kinderachtig van je vind. Beetje hypocriet van je niet waar?

quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 11:23 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Je weet dat aanzetten tot geweld strafbaar is?
Dus jij mag mensen wel aanspreken op hun gedrag maar ik niet? Waarom deed jij dat dan niet in de FB? Waarom spreek jij mij hier nu op aan terwijl je nog geen paar dagen terug precies hetzelfde deed? Dan doe ik kinderachtig en zorg ik er zogenaamd voor dat jij op je vingers getikt wordt? Wie is hier nou kinderachtig aan het doen dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door HyperViper op 06-08-2011 14:17:09 ]
pi_100390285
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 14:11 schreef HyperViper het volgende:

[..]

FB? Ik mag je daar toch gewoon aanspreken? Dat deed jij toch ook bij Lambiekje toen hij aanzette tot geweld? En waar doe ik het "steeds"? Toon dat eens aan. Ik doe het nu een keer omdat ik het gewoon kinderachtig van je vind. Beetje hypocriet van je niet waar?

[..]

Dus jij mag mensen wel aanspreken op hun gedrag maar ik niet? Waarom deed jij dat dan niet in de FB? Waarom spreek jij mij hier nu op aan terwijl je nog geen paar dagen terug precies hetzelfde deed? Dan doe ik kinderachtig en zorg ik er zogenaamd voor dat jij op je vingers getikt wordt? Wie is hier nou kinderachtig aan het doen dan?
Als jij niet snapt dat dat twee totaal verschillende situaties zijn, dan heeft het weinig zin om er überhaupt meer woorden aan vuil te maken.

Ten eerste is mijn opmerking over 'debiel' niet gericht op Lambiekje persoonlijk, maar op zijn linkdump. Jij spreekt mij bovendien aan op iets wat totaal niet over de schreef is. Mijn opmerking was niet respectloos en zelfs als hij dat was, dan was het geen aanzetten tot geweld tegen Lambiekje.

Daar komt overigens nog bij dat ik de post van Lambiekje (zijn linkdump zonder uitleg in reactie op mijn onderbouwde post) nog veel respectlozer vindt.

Maar maakt niet uit hoor, ik wens je een prettig leven in het wereldje waar jij denkt dat iemands links debiel noemen hetzelfde is als aanzetten tot een aanval op publieke personen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_100390364
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 14:27 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Als jij niet snapt dat dat twee totaal verschillende situaties zijn, dan heeft het weinig zin om er überhaupt meer woorden aan vuil te maken.

Ten eerste is mijn opmerking over 'debiel' niet gericht op Lambiekje persoonlijk, maar op zijn linkdump. Jij spreekt mij bovendien aan op iets wat totaal niet over de schreef is. Mijn opmerking was niet respectloos en zelfs als hij dat was, dan was het geen aanzetten tot geweld tegen Lambiekje.
Ik vond de opmerking zeer zeker respectloos en sprak jou daar op aan, nu kan je wel drammen dat het een andere situatie is maar het principe blijft hetzelfde. Je kon dat ook in de FB zeggen, hetgeen waar je mij nu van verwijt het niet te doen. Dat noemt met hypocrisie.

quote:
Daar komt overigens nog bij dat ik de post van Lambiekje (zijn linkdump zonder uitleg in reactie op mijn onderbouwde post) nog veel respectlozer vindt.
Ik vind van niet, Lambiekje had het over iemand die hier niet eens meeleest en het waarschijnlijk nooit onder ogen zal krijgen. Jij beledigt mensen die hier gewoon posten, dat is voor mij erger. Meningsverschil die er ook niet toe doet want het feit blijft dat jij mij beschuldigd van hetgeen wat jij zelf ook doet, werk daar eerst maar eens aan voor je je vinger met tranen in de ogen naar anderen wijst.
pi_100390873
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 14:45 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het is goed kerel. Fijn leven verder. Zoals ik al zei, je bent het niet waard om er meer woorden aan vuil te maken.
Ik denk dat ik wel duidelijk ben geweest nu, gezien je reactie heb je verder ook niets meer in te brengen. Toch wel typisch dat je dan zo reageert. Ik hoop dat je er wat mee doet. Laten we BNW gezellig houden.
pi_100390922
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 13:04 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

De titel is inderdaad erg dubieus. De inhoud is bij vlagen best aardig.
Eens.
pi_100391012
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 14:49 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik denk dat ik wel duidelijk ben geweest nu, gezien je reactie heb je verder ook niets meer in te brengen. Toch wel typisch dat je dan zo reageert. Ik hoop dat je er wat mee doet. Laten we BNW gezellig houden.
Ik heb niets in te brengen wat jij kunt begrijpen, dat maak jij heel duidelijk. Is niet erg hoor, jij hebt vast andere kwaliteiten. Ik hoop dat je die ooit ontdekt, dat gun ik je!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_100391031
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 14:55 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik heb niets in te brengen wat jij kunt begrijpen, dat maak jij heel duidelijk. Is niet erg hoor, jij hebt vast andere kwaliteiten. Ik hoop dat je die ooit ontdekt, dat gun ik je!
Jammer dat je niet gewoon je hypocrisie kan erkennen en gewoon je excuses aan kan bieden. Blijkbaar ben je toch minder volwassen dan ik je ingeschat had, spijtig.
pi_100391045
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 14:49 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik denk dat ik wel duidelijk ben geweest nu, gezien je reactie heb je verder ook niets meer in te brengen. Toch wel typisch dat je dan zo reageert. Ik hoop dat je er wat mee doet. Laten we BNW gezellig houden.
Gezellig: ja. :)

Goed dat jullie deze discussie hier houden en niet in het topic. :)

En Hoppa: ik snap hoe je je uitspraak bedoelde, maar zou je wel adviseren jezelf ietwat verfijnder uit te drukken. Dat scheelt weer een discussie en voorkomt dat je per ongeluk kwaad bloed zet. ;)
pi_100391176
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 14:56 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Jammer dat je niet gewoon je hypocrisie kan erkennen en gewoon je excuses aan kan bieden. Blijkbaar ben je toch minder volwassen dan ik je ingeschat had, spijtig.
Aan wie zou ik mijn excuses aan moeten bieden? Aan de link die Lambiekje plaatst?

Nou. https://www.Paranormal.about.com, mijn oprechte excuses dat ik u debiel heb genoemd. Het spijt mij en het zal niet nogmaals gebeuren.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_100391197
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:01 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Aan wie zou ik mijn excuses aan moeten bieden? Aan de link die Lambiekje plaatst?

Nou. https://www.Paranormal.about.com, mijn oprechte excuses dat ik u debiel heb genoemd. Het spijt mij en het zal niet nogmaals gebeuren.
Nee aan mij, omdat je mij beschuldigd van hetgeen wat jij zelf ook doet. Blijkbaar begrijp je het allemaal niet. Nou ja, ik heb het geprobeerd. Jammer dat BNW moet lijden onder dit soort gedrag.
pi_100391808
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 14:51 schreef Gray het volgende:

[..]

Eens.
Kun je ook nog even antwoord geven aan mij?
Dit is wel heel summier.
De TT is al dubieus, of vind je van niet?
pi_100391839
Wauw, dat was reuze oninteressant.

Kunnen de ego's weer in de kast nu?
pi_100391857
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:25 schreef Gray het volgende:
Wauw, dat was reuze oninteressant.

Kunnen de ego's weer in de kast nu?
Ik leg hem nu terug. Klaar.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_100391862
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:25 schreef Gray het volgende:
Wauw, dat was reuze oninteressant.

Kunnen de ego's weer in de kast nu?
En de bezem eruit misschien? Pm's posten?
pi_100391916
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:26 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik leg hem nu terug. Klaar.
Dito.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')