De nummers staan op verschillende cd's, soms kies ik een artiest en gebruik ik de shuffle functie op de computer. Handig.quote:
Mijn iTunes staat altijd op shufflequote:Op woensdag 22 juni 2011 14:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De nummers staan op verschillende cd's, soms kies ik een artiest en gebruik ik de shuffle functie op de computer. Handig.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:11 schreef a_doppia_faccia het volgende:
Albert William Ketelbey - In a monastery garden
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:16 schreef a_doppia_faccia het volgende:
Albert William Ketelbey - In the mystic land of Egypt
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef a_doppia_faccia het volgende:
Albert William Ketelbey - Bells across the meadows
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:25 schreef a_doppia_faccia het volgende:
Albert William Ketelbey - With honour crowned - March
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef a_doppia_faccia het volgende:
Albert William Ketelbey - In a Persian market
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:33 schreef a_doppia_faccia het volgende:
Albert William Ketelbey - The sanctuary of the heart
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:39 schreef a_doppia_faccia het volgende:
Albert William Ketelbey - The ploughman homeward plods his weary way (from "Three Fanciful Etchings" Suite)
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef a_doppia_faccia het volgende:
Albert William Ketelbey - In a Chinese temple garden
Je kan beter posten dat je een cd van Nina & Frederik luistert of dat je zijn liedjes luistert...quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef a_doppia_faccia het volgende:
Nina & Frederik - Wonderous, wonderous love
Fixed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Had deze niet gezien.Staat niet in de reeks.
quote:
Dit is heel lekker funky!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
i knooooow!!!quote:
Geen psytrance?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chris Liebing. Ik kan er gewoon niet van slapen...zo goed is het.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:06 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Verrassend. Wat voor een techno? "Toevallig" luister ik nu naar een LP van Jeff Mills.
"Vroeger" luisterde ik wel vaker sets van hem en heb hem ook wel een x-aantal keer gezien, maar al jaren niets meer van geluisterd. Omdat het kan, luister ik nu naar Robert Hood.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Chris Liebing. Ik kan er gewoon niet van slapen...zo goed is het.
Het is een oude setquote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
"Vroeger" luisterde ik wel vaker sets van hem en heb hem ook wel een x-aantal keer gezien, maar al jaren niets meer van geluisterd. Omdat het kan, luister ik nu naar Robert Hood.
Je moet eens een keer een set checken van Ben Sims.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 07:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is een oude setMaar hij blijft goed, zo goed dat...zie vorige post.
dat is het zeker, kon het niet maar kippevelquote:
Staat veel meer moois van haar op you tube, van de winter naar een concert van haar geweest in Nijmegen, had een stel vrienden meegenomen die het ook niet kenden, vonden het ook prachtig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is het zeker, kon het niet maar kippevel
oke,dan gaan we nog maar even door..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Na Robert, jan rot
Jammer dat Nederlandstalig altijd alleen maar als volksmuziek wordt gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door rechtsedirecte op 25-06-2011 12:14:24 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Dit lijstje nog een keer. Op de stereo met volume op 10!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:14 schreef Iemand91 het volgende:
Hans Zimmer night!
Again...![]()
Man, wat zou ik dit een prachtbaan vinden![]()
Het pensioen van mijn opa heeft mijn huis betaaldquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het pensioen van mijn opa heeft mijn huis betaald
Als ze komen controleren wordt dat op mij verhaald
Opa overleed al jaren
Maar het pensioen bleef maar komen
kan ik er wat aan doen
Hoppa
Gewoon een youtube-link droppen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:41 schreef Superbluf het volgende:
Enne hoe post je het filmpje + titel zoals in vorgaande posts..?
mijn god...quote:
cassettebandje?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:13 schreef daruk het volgende:
Shraphead - Nothingness,
Nieuw bandje, net ontdekt, goede degelijke modern metal, lijkt wel een beetje op disturbed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |