THE Antlers.quote:
we wilde je er niet meer bij hebben maar wilde je het niet vertellenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo.
Ineens stond deze reeks niet meer in myat
Fuuuuu!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
we wilde je er niet meer bij hebben maar wilde je het niet vertellen
uhuhquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
THE Antlers.dat nieuwe album is erg mooi.
eufemisme?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef ynuhh het volgende:
Anyway, ik ga de schapen in het hok doen en slapen. Bye!
Kan je niet backuppen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
uhuh
Ik baal ervan dat mn laptop (met al mn muziek) nog steeds kapot iszit nu op youtube telkens te luisteren.
Wil ook nu niet hier al die nieuwe albums... binnenkrijgendus dat wordt straks als ie het weer doet ineens een flinke dosis inhaalwerk
Trustequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef ynuhh het volgende:
Groetjes aan de schaapje, dag dagquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef ynuhh het volgende:
je hebt het niet van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
is gewoon een jongere versie van wd zelf
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
je hebt het niet van mijnee, dat is mijn grote zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
je kleine zusje mag niet van google adsensequote:
oja want dat zeg ik de hele tijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:14 schreef MouzurX het volgende:
Maar zegt der zusje ook de hele tijd kanker?
hap niet zoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oja want dat zeg ik de hele tijd.
toedels.
nee je zegt dat nooit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oja want dat zeg ik de hele tijd.
toedels.
haal nieuwe danquote:
mocht het je ontgaan zijn, ik zeg het al een vrij lange tijd niet. maar goed, jij bent er zo een die aan een beeld vast blijft houden.quote:
Dan moet ik verdomme 5 kilometer rijden naar het dichtstbijzijnde bemande tankstation. Cafés zijn dicht, cafetaria´s dicht en geen bemande tankstations hier.quote:
twitwipe.comquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
Zo, al mijn tweets aan het verwijderen. Jeej.
why? net nu ik een twitter aan heb gemaakt om je te gaan volgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
Zo, al mijn tweets aan het verwijderen. Jeej.
quote:
Ik begin opnieuwquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
why? net nu ik een twitter aan heb gemaakt om je te gaan volgen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:34 schreef TTTNL het volgende:
Het ging in de pauze eens over masturberen, vroegen ze aan mij hoevaak ik dat dus per dag deed, ik (heel normaal) 1 keer, soms ook niet. Zij schijnen dit heel grappig te vinden en denken dat dit super veel is, ben ik nou een autist?![]()
Andere zegt: 3x per week ()
Andere zegt: hoef ik niet (omdat hij een vriendin heeft) ja vast.
Extra info: TS is 16 en heeft een leven(tje)
een schone leiquote:
En wat doe jij daar?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:36 schreef Fascination het volgende:
PUB, wat een heerlijk subforum is dat toch.
[..]
lachenquote:
Advies geven.quote:
Dat kende ik dan weer niet, maar die jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/average-homeboy
ditte?
Een rapper die niet wil schelden. Dus ging tosh kijken of die nog kon rijmen en zei wat woorden:quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:50 schreef reetveter het volgende:
Hoe fucking baas ben je als je een beat van een keyboardsample gebruikt
No shit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:07 schreef Gridlok het volgende:
ik heb tijdens het urineren wel eens een harde piemel, dat maakt het plassen heel moeilijk
Dat heb ik dus ook. Ben zo jaloers op mensen die gewoon meteen in slaap kunnen vallen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef moomoo het volgende:
ik zou graag mijn nacht door komen met powernaps maar het duurt bij mij altijd een uur voordat ik in slaap val
moet voor morgen een filmpje zo ver mogelijk af hebben maar ik moet nog 7 shots maken, waarvan er 1 een karakter nodig heeft dat ik nog niet eens heb gemodeldquote:
op mac?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:16 schreef Gridlok het volgende:
tijd voor wat rollercoaster tycoon, haters
Das nie zo bestquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Crack_ het volgende:
Okay heel mn knie is nu al fucking blauw en dik dik.
Vriendin knalde met der ski's op me, niiice.
Knie opgewonden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Crack_ het volgende:
Siiquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Das nie zo bestwas het wel gezellig?
smurfinquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:36 schreef Fascination het volgende:
PUB, wat een heerlijk subforum is dat toch.
[..]
Voor tienen... u_uquote:
Overrated u_u.. IK WIL TERUG NAAR BEDquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik probeer wat regelmatiger te slapen en zo
Slaap met je gordijn open. Ik word daardoor sws om half 8 wakker (ben wel weer daarna gaan slapen ot kwart over 8).quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik probeer wat regelmatiger te slapen en zo
Ik slaap gewoon door als het licht wordtquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Slaap met je gordijn open. Ik word daardoor sws om half 8 wakker (ben wel weer daarna gaan slapen ot kwart over 8).
gordijnen dichten en plafondventilator aan. Lkker in de zomerquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon door als het licht wordtals ik in bed ga liggen slaap ik binnen 5 minuten, en als ik dan geen wekker zet slaap ik bijna unlimited
Maar inderdaad, met gordijnen open word je wel beter wakker.
Stom is dat inderdaad. Ik was een keer in Griekenland toen het 40+ was, was gelukkig wel een airco in dat hotel en heb toen mijn bed daar onder geschoven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:44 schreef Chai het volgende:
Ik kan echt heel slecht slapen met warmte. Vorig jaar op vakantie hadden we helemaal op de bovenste verdieping het appartement. Het was best wel goed geïsoleerd, maar er was net een hittegolf (eerste dag was het 37 graden). Sliep nooit voor 12 uur 's nachts en nooit na 7 uur 's ochtends.
Ik slaap dan ook niet goedquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:44 schreef Chai het volgende:
Ik kan echt heel slecht slapen met warmte. Vorig jaar op vakantie hadden we helemaal op de bovenste verdieping het appartement. Het was best wel goed geïsoleerd, maar er was net een hittegolf (eerste dag was het 37 graden). Sliep nooit voor 12 uur 's nachts en nooit na 7 uur 's ochtends.
wat voor skin is dat¿ of is dat iphone¿quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:19 schreef fyah het volgende:
lol, plannen gewijzigd voor vanavond
[ afbeelding ]
is gewoon ios5quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:27 schreef wise het volgende:
[..]
wat voor skin is dat¿ of is dat iphone¿
oh okquote:
het schijnt van seks over te gaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:22 schreef Dqod het volgende:
Ik ga dood van de hoofdpijn.. Dat wou ik even met jullie delen
ja waar s tli ze heeft de nyancat nageltjes nog niet gezienquote:
Niet op vakantie kunnen zonder dat je tv/internet hebtquote:
lulzquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:30 schreef BobbyB het volgende:
i sgewoon android telefoon met iphona skin ahahaha lol
LOOKS LEGITquote:Dear Sir/Madam,
I am Mr. William Khoza; Energy & Mineral Resources Dept. (South Africa) Attached to this email is my proposal, kindly read through?
Best Regards,
Mr. William Khoza
Uiteindelijk zou je de uren die je op FB zit moeten zien, maar dat deed ie niet bij mij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:31 schreef wise het volgende:
[..]
Niet op vakantie kunnen zonder dat je tv/internet hebt![]()
3 weken zonder tv en internet is een bijzondere ervaring kan ik zeggen. Niet gemist
quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:32 schreef BobbyB het volgende:
als ik op vakantie ben email ik alleen wel eens foto's naar moeders of pleur ze op fb ofzo, maar kan prima zonder haha
Dear Mr. Khoza,quote:
je hebt toch niet echt dat script gedaan he, dan word je hele wall over een tijdje vol gespamt namelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Uiteindelijk zou je de uren die je op FB zit moeten zien, maar dat deed ie niet bij mij.
Ja uiteindelijk kon je aan zo'n actie meedoen volgens mij was dat dan pas.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
je hebt toch niet echt dat script gedaan he, dan word je hele wall over een tijdje vol gespamt namelijk
Heb hem teruggemaild;quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:35 schreef wise het volgende:
[..]
Dear Mr. Khoza,
Thank you for your email. But i can't read English.
Regards,
Undersigned
quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:42 schreef fyah het volgende:
[..]
Heb hem teruggemaild;
Wow is this real? Oh my gosh I'm sorry for my language but I feel so excited. Are you a real person or a internet spam? Thank you so much for reply!
heb dat gedaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk kon je aan zo'n actie meedoen volgens mij was dat dan pas.
ik wil je wel melen hoorquote:
Geen gewillige "slachtoffers"quote:
Hoiquote:
ik zeg:quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:55 schreef BobbyB het volgende:
Aanhoudingen voor prostitueren pubermeisje
Waarom knallen we zulke mensen niet gewoon af? Ruimt zo lekker op.
geweldige filmquote:
verstand op 0 zetten en kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:21 schreef fyah het volgende:
[..]
machete? eens downloaden voor straks dan
Raam dicht.quote:
en eigen muziek aanquote:
Ik ging verder slapenquote:
luiwammesquote:
Uitslapenquote:
luiaardquote:
Je nog een keer om kunnen draaien.quote:
stinkerdquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je nog een keer om kunnen draaien.
Nee, hele wijken blijven liggen, omdat ik nog in bed blijf stinken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:13 schreef wise het volgende:
[..]
stinkerd![]()
Moet er geen post gedaan worden¿
Hello Kitty.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hmpf.. een achtergrond kiezen voor mijn pp presentatie.
Jaaaa!quote:
quote:
Ik zit te twijfelen of ik er ook geluid bij moet doen dan.quote:
Met geluid natuurlijk. Lekker ontspannend deuntje is het.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik er ook geluid bij moet doen dan.
hallonquote:
quote:
Ik kies altijd zo'n standaard Keynote thema.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hmpf.. een achtergrond kiezen voor mijn pp presentatie.
Ik doe altijd dat theme dat Steve Jobs zelf ook altijd gebruiktquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kies altijd zo'n standaard Keynote thema.Met een plaatje van internet op de voorkant.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:17 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ] Ik heb zo rijles. Omgeving Deventer. [ afbeelding ]
Gevalletje blijf binnen en doe ramen en deuren op slot?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:17 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ] Ik heb zo rijles. Omgeving Deventer. [ afbeelding ]
Weet jij nog iets leuks om te bakken?quote:
momnetquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet jij nog iets leuks om te bakken?![]()
Oh en iets wat niet zo heet gebakken hoeft te worden, dus zeg maar tot 200 graden. Onze oven werkt niet zo goed meer.
hmm, plaatje wat ik had kan ik niet meer vinden. Zal kijken of ik het vanavond ergens hebquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:40 schreef Chai het volgende:
Ik heb even gekeken en ik ga een Herman maken.Die hoeft uiteindelijk ook maar op 175 graden gebakken te worden.
Heb hem vroeger een keer gegeten en weet nog dat dat heel lekker was.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:12 schreef GSbrder het volgende:
Hihi, haha, er is een nieuwe pretclip.
Voor de provinciale noobs onder jullie, dit is de clip:
Ja, lachen hoor, maar ik heb nu twee uur verkacheld door gifjes te maken van mijn idolen en ik kom erachter dat ik dus faal in printscreenen en het gewoon baggermuziek is, zeker als je de clip om de 5 seconden stop moet zetten.
Daarnaast: 125kb aan UI is echt te weinig.
Hieronder mijn collage:
do whatquote:
ik had het over de mijnequote:Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Normaal worden het in een quote automatisch linkjes.
quote:
mensen die met print screen gifjes makenquote:
indd, er zijn zelfs websites die het voor je doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mensen die met print screen gifjes maken
ik klik niet meer. sinds ik verslaafd ben aan rebecca black durf ik dat niet meerquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:10 schreef Gridlok het volgende:
bedankt dat je zojuist die kanker hebt gelinkt en dat ik er op heb geklikt chai.
Je bedoelt in Blackboard? Misschien zit die course vol danquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:21 schreef reetveter het volgende:
Mijn school is fijn he. Ik heb vrijdag een tentamen maar ik kan me niet enrollen voor dat vak. Nu weet ik dus niet wat ik moet leren voor vrijdag.
Nee ze hebben alles aangepast. Je kan van blok 1 tot 3 enrollen maar blok 4 niet meer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je bedoelt in Blackboard? Misschien zit die course vol danmoet je ff de login van een klasgenootje fixen.
ik even naar skola geweest en straks tankenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:42 schreef Salatrel het volgende:
HEEL MIJN WOENSDAGROUTINE NAAR DE KLOTEN!
eerst is de werkdag al om 13:30 afgelopen ipv 15:00 en vervolgens is de supermarkt dicht wegens verbouwing en moet ik naar de appie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef Salatrel het volgende:
wie doet het nu dan?jeroen vd boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
-
quote:
Die muziek heeft hij ergens van gejat en dit heeft hij zelf geschreven. Dat mensen hiermee bekend(en dan niet zanger Rinus bekend) kunnen worden.quote:Zeg ik nee, zeg jij ja.
En wil ik gaan slapen,
wil jij ineens graag en oh
Zeg ik stop ga jij toch,
nog even door
En ik krijg geen gehoor.
Stroomt het bier uit de kraan,
wil jij naar huis.
Zeg ik laten we gaan,
geef jij niet thuis .
Maar het kan me niet schelen, want
Jij bent zo
Ik heb je dan nooit anders gekend, en zo
zou ik jou 't liefste houden.
Je bent zo
Met jou verveel ik me geen moment, en oh
Ook al doe je echt geen moeite
Je bent zo
Ik raak gewoon nooit aan je gewend, zo
Wil ik verder leven samen met jou
Zal ik jou ooit begrijpen
Ik zou het niet willen
Ik hou van je grillen
Jij maakt dat ik nooit een dag
niet heb geleefd
Dus verras me maar weer
Ook al doet het soms zeer
En is wit in de mode
draag jij zwart
Weet je 't zeker
dan nog volg jij je hart
Iedereen zou zich schamen, maar
Jij bent zo
zou ik jou 't liefste houden
Je bent zo
Je bent zo
Ik raak gewoon nooit aan je gewend, zo
wil ik verder leven samen met jou
Ik wil je echt niet anders
Ook al wil je meer tijd voor jou alleen
Toch voel ik me met jou zo samen een
Want ik weet dat je van me houdt
Jij bent zo
Zou ik jou t liefste houden
Je bent zo
Je bent zo
Ik raak gewoon nooit aan je gewend zo
Wil ik verder leven samen met jou
Jij bent zo
Met jou verveel ik me geen moment, oh
Je bent zo
Ik raak gewoon nooit aan je gewend zo
Wil ik verder leven samen
harry ook hoorde ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:00 schreef Salatrel het volgende:
'Pippa zonder slipje naar bruiloft Kate en William'
wat een boefje
butthurtquote:
Dezequote:Op woensdag 22 juni 2011 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Die muziek heeft hij ergens van gejat en dit heeft hij zelf geschreven. Dat mensen hiermee bekend(en dan niet zanger Rinus bekend) kunnen worden.
Marco Borsato doet/deed zoiets dergelijks toch ook?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:02 schreef Chai het volgende:
Die muziek heeft hij ergens van gejat en dit heeft hij zelf geschreven. Dat mensen hiermee bekend(en dan niet zanger Rinus bekend) kunnen worden.
Kan wel, maar dit valt extra op met al dat oh en zo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Marco Borsato doet/deed zoiets dergelijks toch ook?
Blame Zotheid.quote:
quote:
Wanneer gaat hij huilen dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:16 schreef Otis2.0 het volgende:
en als ik dan bij weekend miljonairs zit ga ik huilen als ik iets weet net als deze BOSS
FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Leuk dat je er was.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
En nu ga ik gamen![]()
ik moet je oor tongen¿quote:
quote:
quote:
dubieus....quote:
Nee hoor, jij hoeft helemaal niets.quote:
Ik ga 4ebe's oor niet tongen u_uquote:
Oh hai.quote:
quote:
quote:
dus ik moet down under¿quote:
Wtf...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:27 schreef Dqod het volgende:
Mijn mama heeft braadstoomshizzle gekocht u_u
wat dan wel¿quote:
Ik vraag me af wanneer jij voor het laatst seks hebt gehad.quote:
Helemaal niets.quote:
Ja....... Maar beter had ze eerst een nieuwe ovenschaal gekochtquote:
Haar rolladesquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer jij voor het laatst seks hebt gehad.
quote:
Leuke fabeltjesquote:
Eh.. ja dat braad stoomt zo lastig anders... of hebben we het niet over maggi braadstomen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja....... Maar beter had ze eerst een nieuwe ovenschaal gekocht![]()
Ik weet genoeg.quote:
quote:
quote:
quote:
Jawelquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.. ja dat braad stoomt zo lastig anders... of hebben we het niet over maggi braadstomen?
quote:
Ik kom eraan...quote:
quote:
JAAAAAAAAAAquote:
Ze komt naar mij hoorquote:
Komt helemaal goed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA![]()
Neem wel ff een ovenschaal mee ok?
ik ookquote:
Gezelligquote:
goedquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellig
Neem je ook je ovenschaal mee?
Je zwemkleding,quote:
das is al een fabeltje ansich.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:36 schreef Gridlok het volgende:
wanneer gaan wij samen een fabeltje houden dqod?
En dan is hij zeker ook nog te lui voor voorhuid joggen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer jij voor het laatst seks hebt gehad.
hot-tubquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zwemkleding,
maar we gaan nog niet vertellen wat we gaan doen.
ik ben 12 en wat is voorhuis joggen¿quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan is hij zeker ook nog te lui voor voorhuid joggen.![]()
Gadverdamme heeft je moeder je nooit uitgelegd wat je voorhuid is? En dat je je daar ook moet wassen?quote:
ze kijkt em elke avond even na, maar uitleggen ho maarquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Gadverdamme heeft je moeder je nooit uitgelegd wat je voorhuid is?
quote:
Ja toch? Allemaal nette jongetjes en meisjes hieroquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
niemand getrouwd, dus lijkt me logiesj
ja precies, niks kan tussen mij en god komenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja toch? Allemaal nette jongetjes en meisjes hiero
mozy & chaiquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben benieuwd wie als eerste trouwt van deze sc.
ik verzin wel ietsquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef Chai het volgende:
Wat is knapen dan? Ik ken alleen ontknapen.
niemand, waarom zouden we anders hier zitten? en ik ben pas 19 dus unfairquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben benieuwd wie als eerste trouwt van deze sc.
knapen? boys, jongeheren, mannen, bikkels, binken, studsquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef Chai het volgende:
Wat is knapen dan? Ik ken alleen ontknapen.
Ja maar Gridlok gebruikte het als ww.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
knapen? boys, jongeheren, mannen, bikkels, binken, studs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |