Helemaal niets.quote:
Ja....... Maar beter had ze eerst een nieuwe ovenschaal gekochtquote:
Haar rolladesquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer jij voor het laatst seks hebt gehad.
quote:
Leuke fabeltjesquote:
Eh.. ja dat braad stoomt zo lastig anders... of hebben we het niet over maggi braadstomen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja....... Maar beter had ze eerst een nieuwe ovenschaal gekocht![]()
Ik weet genoeg.quote:
quote:
quote:
quote:
Jawelquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.. ja dat braad stoomt zo lastig anders... of hebben we het niet over maggi braadstomen?
quote:
Ik kom eraan...quote:
quote:
JAAAAAAAAAAquote:
Ze komt naar mij hoorquote:
Komt helemaal goed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA![]()
Neem wel ff een ovenschaal mee ok?
ik ookquote:
Gezelligquote:
goedquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellig
Neem je ook je ovenschaal mee?
Je zwemkleding,quote:
das is al een fabeltje ansich.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:36 schreef Gridlok het volgende:
wanneer gaan wij samen een fabeltje houden dqod?
En dan is hij zeker ook nog te lui voor voorhuid joggen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer jij voor het laatst seks hebt gehad.
hot-tubquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zwemkleding,
maar we gaan nog niet vertellen wat we gaan doen.
ik ben 12 en wat is voorhuis joggen¿quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan is hij zeker ook nog te lui voor voorhuid joggen.![]()
Gadverdamme heeft je moeder je nooit uitgelegd wat je voorhuid is? En dat je je daar ook moet wassen?quote:
ze kijkt em elke avond even na, maar uitleggen ho maarquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Gadverdamme heeft je moeder je nooit uitgelegd wat je voorhuid is?
quote:
Ja toch? Allemaal nette jongetjes en meisjes hieroquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
niemand getrouwd, dus lijkt me logiesj
ja precies, niks kan tussen mij en god komenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja toch? Allemaal nette jongetjes en meisjes hiero
mozy & chaiquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben benieuwd wie als eerste trouwt van deze sc.
ik verzin wel ietsquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef Chai het volgende:
Wat is knapen dan? Ik ken alleen ontknapen.
niemand, waarom zouden we anders hier zitten? en ik ben pas 19 dus unfairquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben benieuwd wie als eerste trouwt van deze sc.
knapen? boys, jongeheren, mannen, bikkels, binken, studsquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef Chai het volgende:
Wat is knapen dan? Ik ken alleen ontknapen.
Ja maar Gridlok gebruikte het als ww.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
knapen? boys, jongeheren, mannen, bikkels, binken, studs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |