Ik slaap gewoon door als het licht wordtquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Slaap met je gordijn open. Ik word daardoor sws om half 8 wakker (ben wel weer daarna gaan slapen ot kwart over 8).
gordijnen dichten en plafondventilator aan. Lkker in de zomerquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon door als het licht wordtals ik in bed ga liggen slaap ik binnen 5 minuten, en als ik dan geen wekker zet slaap ik bijna unlimited
Maar inderdaad, met gordijnen open word je wel beter wakker.
Stom is dat inderdaad. Ik was een keer in Griekenland toen het 40+ was, was gelukkig wel een airco in dat hotel en heb toen mijn bed daar onder geschoven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:44 schreef Chai het volgende:
Ik kan echt heel slecht slapen met warmte. Vorig jaar op vakantie hadden we helemaal op de bovenste verdieping het appartement. Het was best wel goed geïsoleerd, maar er was net een hittegolf (eerste dag was het 37 graden). Sliep nooit voor 12 uur 's nachts en nooit na 7 uur 's ochtends.
Ik slaap dan ook niet goedquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:44 schreef Chai het volgende:
Ik kan echt heel slecht slapen met warmte. Vorig jaar op vakantie hadden we helemaal op de bovenste verdieping het appartement. Het was best wel goed geïsoleerd, maar er was net een hittegolf (eerste dag was het 37 graden). Sliep nooit voor 12 uur 's nachts en nooit na 7 uur 's ochtends.
wat voor skin is dat¿ of is dat iphone¿quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:19 schreef fyah het volgende:
lol, plannen gewijzigd voor vanavond
[ afbeelding ]
is gewoon ios5quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:27 schreef wise het volgende:
[..]
wat voor skin is dat¿ of is dat iphone¿
oh okquote:
het schijnt van seks over te gaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:22 schreef Dqod het volgende:
Ik ga dood van de hoofdpijn.. Dat wou ik even met jullie delen
ja waar s tli ze heeft de nyancat nageltjes nog niet gezienquote:
Niet op vakantie kunnen zonder dat je tv/internet hebtquote:
lulzquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:30 schreef BobbyB het volgende:
i sgewoon android telefoon met iphona skin ahahaha lol
LOOKS LEGITquote:Dear Sir/Madam,
I am Mr. William Khoza; Energy & Mineral Resources Dept. (South Africa) Attached to this email is my proposal, kindly read through?
Best Regards,
Mr. William Khoza
Uiteindelijk zou je de uren die je op FB zit moeten zien, maar dat deed ie niet bij mij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:31 schreef wise het volgende:
[..]
Niet op vakantie kunnen zonder dat je tv/internet hebt![]()
3 weken zonder tv en internet is een bijzondere ervaring kan ik zeggen. Niet gemist
quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:32 schreef BobbyB het volgende:
als ik op vakantie ben email ik alleen wel eens foto's naar moeders of pleur ze op fb ofzo, maar kan prima zonder haha
Dear Mr. Khoza,quote:
je hebt toch niet echt dat script gedaan he, dan word je hele wall over een tijdje vol gespamt namelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Uiteindelijk zou je de uren die je op FB zit moeten zien, maar dat deed ie niet bij mij.
Ja uiteindelijk kon je aan zo'n actie meedoen volgens mij was dat dan pas.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
je hebt toch niet echt dat script gedaan he, dan word je hele wall over een tijdje vol gespamt namelijk
Heb hem teruggemaild;quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:35 schreef wise het volgende:
[..]
Dear Mr. Khoza,
Thank you for your email. But i can't read English.
Regards,
Undersigned
quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:42 schreef fyah het volgende:
[..]
Heb hem teruggemaild;
Wow is this real? Oh my gosh I'm sorry for my language but I feel so excited. Are you a real person or a internet spam? Thank you so much for reply!
heb dat gedaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk kon je aan zo'n actie meedoen volgens mij was dat dan pas.
ik wil je wel melen hoorquote:
Geen gewillige "slachtoffers"quote:
Hoiquote:
ik zeg:quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:55 schreef BobbyB het volgende:
Aanhoudingen voor prostitueren pubermeisje
Waarom knallen we zulke mensen niet gewoon af? Ruimt zo lekker op.
geweldige filmquote:
verstand op 0 zetten en kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:21 schreef fyah het volgende:
[..]
machete? eens downloaden voor straks dan
Raam dicht.quote:
en eigen muziek aanquote:
Ik ging verder slapenquote:
luiwammesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |