THE Antlers.quote:
we wilde je er niet meer bij hebben maar wilde je het niet vertellenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo.
Ineens stond deze reeks niet meer in myat
Fuuuuu!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
we wilde je er niet meer bij hebben maar wilde je het niet vertellen
uhuhquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
THE Antlers.dat nieuwe album is erg mooi.
eufemisme?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef ynuhh het volgende:
Anyway, ik ga de schapen in het hok doen en slapen. Bye!
Kan je niet backuppen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
uhuh
Ik baal ervan dat mn laptop (met al mn muziek) nog steeds kapot iszit nu op youtube telkens te luisteren.
Wil ook nu niet hier al die nieuwe albums... binnenkrijgendus dat wordt straks als ie het weer doet ineens een flinke dosis inhaalwerk
Trustequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef ynuhh het volgende:
Groetjes aan de schaapje, dag dagquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef ynuhh het volgende:
je hebt het niet van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
is gewoon een jongere versie van wd zelf
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
je hebt het niet van mijnee, dat is mijn grote zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
je kleine zusje mag niet van google adsensequote:
oja want dat zeg ik de hele tijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:14 schreef MouzurX het volgende:
Maar zegt der zusje ook de hele tijd kanker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |