hap niet zoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oja want dat zeg ik de hele tijd.
toedels.
nee je zegt dat nooit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oja want dat zeg ik de hele tijd.
toedels.
haal nieuwe danquote:
mocht het je ontgaan zijn, ik zeg het al een vrij lange tijd niet. maar goed, jij bent er zo een die aan een beeld vast blijft houden.quote:
Dan moet ik verdomme 5 kilometer rijden naar het dichtstbijzijnde bemande tankstation. Cafés zijn dicht, cafetaria´s dicht en geen bemande tankstations hier.quote:
twitwipe.comquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
Zo, al mijn tweets aan het verwijderen. Jeej.
why? net nu ik een twitter aan heb gemaakt om je te gaan volgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
Zo, al mijn tweets aan het verwijderen. Jeej.
quote:
Ik begin opnieuwquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
why? net nu ik een twitter aan heb gemaakt om je te gaan volgen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:34 schreef TTTNL het volgende:
Het ging in de pauze eens over masturberen, vroegen ze aan mij hoevaak ik dat dus per dag deed, ik (heel normaal) 1 keer, soms ook niet. Zij schijnen dit heel grappig te vinden en denken dat dit super veel is, ben ik nou een autist?![]()
Andere zegt: 3x per week ()
Andere zegt: hoef ik niet (omdat hij een vriendin heeft) ja vast.
Extra info: TS is 16 en heeft een leven(tje)
een schone leiquote:
En wat doe jij daar?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:36 schreef Fascination het volgende:
PUB, wat een heerlijk subforum is dat toch.
[..]
lachenquote:
Advies geven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |