Ik verdoe mijn tijd aan het maken van gifjes van slechte zangeresjes.quote:
2010. Sijpelt hier nu pas doorquote:
En dat moet je ook nog eens met ons delen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik verdoe mijn tijd aan het maken van gifjes van slechte zangeresjes.
Ik verdoe meer tijdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
En dat moet je ook nog eens met ons delen?
Nu verdoe ik ook mijn tijd. Bedankt TS.
hij hoopte dat je het alweer vergeten wasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef fwokker het volgende:
Dit was een jaar geleden al irritant waarom kom je er nu nog eens mee aanzetten
Omdat ze stiekem wel een nieuw nummer hebben:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef fwokker het volgende:
Dit was een jaar geleden al irritant waarom kom je er nu nog eens mee aanzetten
Niet echt geefbaar of zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Drie dansende chicks voor je topic!
Die is wel echt megalekkohquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een monsters.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet haar zingen: Oow, noow, doe nie sowww!!!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
'Fout ventje' wordt mijn nieuwe ondertitel.
Lisa is vandaag 17 geworden.quote:De zussen zijn in Dordrecht geboren: Lisa op 21 juni 1994 en de tweeling Amy en Shelley op 18 oktober 1995.
Nu drukken er een hele hoop fokkers op 'stop volgen'quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:45 schreef monkyyy het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lisa,_Amy_en_Shelley
[..]
Lisa is vandaag 17 geworden.
Ik ben wel Ready voor hun hehehequote:
Hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt.quote:De zussen zijn in Dordrecht geboren: Lisa op 21 juni 1994 en de tweeling Amy en Shelley op 18 oktober 1995.
Middelste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |