luiaardquote:
Je nog een keer om kunnen draaien.quote:
stinkerdquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je nog een keer om kunnen draaien.
Nee, hele wijken blijven liggen, omdat ik nog in bed blijf stinken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:13 schreef wise het volgende:
[..]
stinkerd![]()
Moet er geen post gedaan worden¿
Hello Kitty.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hmpf.. een achtergrond kiezen voor mijn pp presentatie.
Jaaaa!quote:
quote:
Ik zit te twijfelen of ik er ook geluid bij moet doen dan.quote:
Met geluid natuurlijk. Lekker ontspannend deuntje is het.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik er ook geluid bij moet doen dan.
hallonquote:
quote:
Ik kies altijd zo'n standaard Keynote thema.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hmpf.. een achtergrond kiezen voor mijn pp presentatie.
Ik doe altijd dat theme dat Steve Jobs zelf ook altijd gebruiktquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kies altijd zo'n standaard Keynote thema.Met een plaatje van internet op de voorkant.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:17 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ] Ik heb zo rijles. Omgeving Deventer. [ afbeelding ]
Gevalletje blijf binnen en doe ramen en deuren op slot?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:17 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ] Ik heb zo rijles. Omgeving Deventer. [ afbeelding ]
Weet jij nog iets leuks om te bakken?quote:
momnetquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet jij nog iets leuks om te bakken?![]()
Oh en iets wat niet zo heet gebakken hoeft te worden, dus zeg maar tot 200 graden. Onze oven werkt niet zo goed meer.
hmm, plaatje wat ik had kan ik niet meer vinden. Zal kijken of ik het vanavond ergens hebquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:40 schreef Chai het volgende:
Ik heb even gekeken en ik ga een Herman maken.Die hoeft uiteindelijk ook maar op 175 graden gebakken te worden.
Heb hem vroeger een keer gegeten en weet nog dat dat heel lekker was.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:12 schreef GSbrder het volgende:
Hihi, haha, er is een nieuwe pretclip.
Voor de provinciale noobs onder jullie, dit is de clip:
Ja, lachen hoor, maar ik heb nu twee uur verkacheld door gifjes te maken van mijn idolen en ik kom erachter dat ik dus faal in printscreenen en het gewoon baggermuziek is, zeker als je de clip om de 5 seconden stop moet zetten.
Daarnaast: 125kb aan UI is echt te weinig.
Hieronder mijn collage:
do whatquote:
ik had het over de mijnequote:Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Normaal worden het in een quote automatisch linkjes.
quote:
mensen die met print screen gifjes makenquote:
indd, er zijn zelfs websites die het voor je doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mensen die met print screen gifjes maken
ik klik niet meer. sinds ik verslaafd ben aan rebecca black durf ik dat niet meerquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:10 schreef Gridlok het volgende:
bedankt dat je zojuist die kanker hebt gelinkt en dat ik er op heb geklikt chai.
Je bedoelt in Blackboard? Misschien zit die course vol danquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:21 schreef reetveter het volgende:
Mijn school is fijn he. Ik heb vrijdag een tentamen maar ik kan me niet enrollen voor dat vak. Nu weet ik dus niet wat ik moet leren voor vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |