SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
[ Bericht 20% gewijzigd door kanovinnie op 24-06-2011 05:49:55 ]
Dit topic bestaat al jaren maar dit is de eerste keer dat het er echt zo aan toegaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:05 schreef Shalimar het volgende:
en ik dacht dat het bij het yugoslaven topic er al niet meer goed ging door alle etnische verschillen maar hier is het nog erger
dus van de 610 reeksen is dit de eerste keer?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit topic bestaat al jaren maar dit is de eerste keer dat het er echt zo aan toegaat.
Nee, in het verleden waren er regelmatig discussies. Maar het ging eigenlijk altijd goed, het liep nooit echt uit de hand en we gingen elkaar niet haten ofzo. Maar met de komst van Weissman en nog een paar is het een beetje uit de hand gelopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:23 schreef Shalimar het volgende:
[..]
dus van de 610 reeksen is dit de eerste keer?
ah zoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, in het verleden waren er regelmatig discussies. Maar het ging eigenlijk altijd goed, het liep nooit echt uit de hand en we gingen elkaar niet haten ofzo. Maar met de komst van Weissman en nog een paar is het een beetje uit de hand gelopen.
wat lievquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, in het verleden waren er regelmatig discussies. Maar het ging eigenlijk altijd goed, het liep nooit echt uit de hand en we gingen elkaar niet haten ofzo. Maar met de komst van Weissman en nog een paar is het een beetje uit de hand gelopen.
Ja, de sfeer hier is helemaal verpest.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef Montelly het volgende:
Wow watskuburt? Heb ik iets gemist? Wie kan even een samenvatting geven in een nutshell
Nonsense. Koerden en Zaza's zijn bergturken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Zaza's en Koerden zijn "Meden", kluns
Hallo Arya.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nonsense. Koerden en Zaza's zijn bergturken.
Nooit weggeweest.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:33 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
Hallo Arya.
Is de Weltschermz nog steeds aanwezig?
Bortequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben blij dat je er weer bent, IHVK.
Cok fout.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef AlfredJodocus het volgende:
We krijgen het wel omhoog.
Klinkt wel fout
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef AlfredJodocus het volgende:
We krijgen het wel omhoog.
Klinkt wel fout
I can haz cheesburgerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:44 schreef Che_ het volgende:
Het was vermakelijk voor een tijdje in deze reeks.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Beter voor je!quote:
haal ook meteen de engelse posts weg wil jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:10 schreef kanovinnie het volgende:
Zoals jullie weten, Nederlands posten. Turkse posts worden weggehaald, genote en bij herhaling weten jullie wel wat er gebeurt.
Commentaar/vragen kan in het FB topic.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:11 schreef Che_ het volgende:
Trouwens waarom zijn kurden en yugoslaven topic centraal gezet en deze niet?
niemand weet waar che het over heeft, niet op ingaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
propedeuse ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Ahw, dankje Sinan!
En gefeliciteerd met je P,!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Piemol, hij is net terug uit Thailand.
Griekse jood.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Troll obvious is troll
What's next ? Ataturk die negerin blijkt te zijn?
Doe vooral veel kennis op zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:59 schreef Bortecinem het volgende:
En Servisch!
Maar goed guyssss, het is weer leuk geweest. Ik ben weg, heb het druk met school enzo. Zie jullie over een paar weken of maanden weer.
Jij niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe vooral veel kennis op zou ik zeggen
Ik geloof niet in dat laatste.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen, altijd. De één meer als de ander.
Stel voor dat je niet alles gelooft wat hier gezegd wordt.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Jaaa! Memebase!
Insanity wolf![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bob Dylan kunnen we ook claimen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Alexander Pushkin was deels een neger en dat deel kwam via Turkije naar Rusland dus ook hij is deels te claimen!
het is een jaarlijkse toets, die je als boa zijnde moet afleggen om geweldsbevoegd te zijn, anders heb je geen geweldsbevoegdheid en kan je in bepaalde situaties alleen handelen als burger, wat inhoudt dat je je dan alleen maar verdedigen, bij aanranding of poging totquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Regeling toetsing geweldsbeheersing? Wat is dat precies? Wel gefeliciteerd
!
de dagen worden eindelijk weer korterquote:
Doe eens een linkje naar zijn DNA resultaten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Alexander Pushkin was deels een neger en dat deel kwam via Turkije naar Rusland dus ook hij is deels te claimen!
Dankje!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Ahw, dankje Sinan!
En gefeliciteerd met je P,!
Hij weigert zijn participatie, de soeziequote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe eens een linkje naar zijn DNA resultaten.
23andme heeft toch een elite commando team die dat kan regelen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij weigert zijn participatie, de soezie
Dat is need to know.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
23andme heeft toch een elite commando team die dat kan regelen?
Boskurt heten ze ofzoiets.
Wedervraag..wat is het verband tussen wolven shirts en Grijze Wolf?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is need to know.![]()
Was Bozkurt niet een soort bakermat van de Grijze Wolven trouwens?het dorpje bedoel ik of is dat toeval?
Zeg dat je niet hoeft te gaan schat, gaan schatquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:00 schreef AlfredJodocus het volgende:
Je mag ook blijven maar dan moet je niet zeggen dat je gaat.
Dat je aan mij echt genoeg hadquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zeg dat je niet hoeft te gaan schat, gaan schat
als het even kon dan bleef ik nog een nacht bij jaaouwquote:
en nu?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:23 schreef Ayca het volgende:
Mijn laptop heeft het begeven, maar dat is wel een beetje mijn schuld.
Veelste leeg om me heen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:04 schreef Levolution het volgende:
Bedankt zarGon, die memleket chart is wel dik.
Dat daar is praktisch ook geen Turkije meer.quote:
Ga slapen dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Uitzonderingen: altijd betekenisverschil
Van deze hoofdregel kan in een aantal gevallen worden afgeweken:
• in officiële functieaanduidingen:
de gevolmachtigd minister — de behandelend arts
Ook hier zou verbuiging tot betekenisverandering leiden: de "gevolmachtigde" minister zou volmacht hebben gekregen om in een bepaald geval, bijvoorbeeld tijdens de vakantieperiode, op te treden; een "behandelende" arts zou vrij toevallig de behandeling verrichten, niet volgens vaste overeenkomst.
Dit onderscheid wordt echter niet altijd streng toegepast. Zo komt ook gevolmachtigde minister voor waar het een functie betreft (zie bijvoorbeeld het wikipedieartikel over het Arubahuis). Dit geval kan worden opgevat als een uitzondering op een uitzondering.
Wie het zekere voor het onzekere wil nemen, kan de vorm zónder -e gebruiken.
Bron: Wikipedia.
Dit kan geen typefout meer zijn.quote:
Zoiets zei ik ook maar net niet zo en in onduidelijke bewoording.quote:Wie het zekere voor het onzekere wil nemen, kan de vorm zónder -e gebruiken.
Klinkt lief.quote:Op zondag 26 juni 2011 04:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.seslisozluk.com/?word=Specucan%C4%B1m#can%C4%B1m.
Ja hequote:Op zondag 26 juni 2011 04:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt lief.
Ik dacht dat je mij een voortijdige zweetlozing noemde ofzo.
Heerlijk toch die uitzonderingenquote:Op zondag 26 juni 2011 04:34 schreef zarGon het volgende:
Specucanım, herinner je onze discussie over zelfbenoemd(e) doc nog?
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 03:32 schreef Julis het volgende:
Wie eet er in de nacht Magnum??? GINGER KID11!!NachtmerriesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.
'Dat daar' is net zo veel Turkije als elk ander deel van Turkije.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat daar is praktisch ook geen Turkije meer.
[..]
Ga slapen dan.
True that.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
'Dat daar' is net zo veel Turkije als elk ander deel van Turkije.
Kan dat spel ook alleen gespeeld worden (om te kijken of het wat is) of heb je altijd een partner nodig voor dat spel?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef Ayca het volgende:
Even spammen hier: FOK! Wordfeud competitie
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:27 schreef xminator het volgende:
Je ken ook random en dan mensen irriteren door niet te spelen (:
Altijd vriend.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan dat spel ook alleen gespeeld worden (om te kijken of het wat is) of heb je altijd een partner nodig voor dat spel?
Valt mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:28 schreef Weissman het volgende:
over ong. 270 min. gaan mn wekkers af.
en ik ben nog wakker
Dat ligt aan jou.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:30 schreef xminator het volgende:
Inclusief 5 minuten vertraging in de chatgesprekken
Slim.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:28 schreef Weissman het volgende:
over ong. 270 min. gaan mn wekkers af.
en ik ben nog wakker
I know, wil je me nu aanraken ?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:32 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
Slim.
Zo ga je het echt maken in het leven!
Try harderquote:Op maandag 27 juni 2011 01:38 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
Nee ik wilde gewoon je ziel even prikkelen
Best een leuk spel!quote:Op maandag 27 juni 2011 01:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Altijd vriend.
Je kan ook random mensen kiezen, en je hebt een chatfunctie! Zomg zo geavanceerd.
Optie 2.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vat je m echt niet of wil je zo laat nog iemand helpen ?
Zeker!quote:Op maandag 27 juni 2011 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Best een leuk spel!. Alleen reageert men (de randoms) zeer traag...
.
Ik moest lachen om 'geavanceerd'!.
.
Xxquote:Op maandag 27 juni 2011 01:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sanada sekerimcok sagol, dusunmen yeterli benim icin
Niks medelijdenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb medelijden met Turken die hun paspoort vlak voor de vakantie moeten verlengen.
Behandeld*.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niks medelijdenze weten het hele jaar door dat het moet gebeuren. maar doen het toch niet tot op het laatste moment. dan verdien je het om als vee behandelt te worden
Hemel je het hele jaar Turkiye (!1!1!1!) op bij je vrienden, schoolgenoten en random mensen op het interwebz dan dan is je eerste kennismaking van het jaar met de Turkse staat zoiets ellendigsquote:Op maandag 27 juni 2011 10:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb medelijden met Turken die hun paspoort vlak voor de vakantie moeten verlengen.
Ik had tenminste nog een aparte balie speciaal voor visum-aanvragen.
Dat dacht ik al. Welkom! Alweer.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben bekend onder verschillende namen maar de meeste noemen mij Kral of the Disko
True. Lekker met zijn alleen tot het liefst de laatste dag wachtenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niks medelijdenze weten het hele jaar door dat het moet gebeuren. maar doen het toch niet tot op het laatste moment. dan verdien je het om als vee behandelt te worden
En ook echt de allerlaatste dag. Een paar uur voordat ze moeten vliegen ofzoquote:Op maandag 27 juni 2011 16:06 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
True. Lekker met zijn alleen tot het liefst de laatste dag wachten!!
Weiss, ben jij orthodox?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
En ook echt de allerlaatste dag. Een paar uur voordat ze moeten vliegen ofzo
Faalmenschen
Nee halfvol, u mirin brah ?quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee halfvol, u mirin brah ?
Ik beantwoord geen vragen meer over mn afkomst, etniciteit, genetische samenstelling of alles wat daar van in de buurt komt.
Ik ben onder behandeling bij de psych vanwege persoonlijkheidsproblematiek, dus ik ben niet verantwoordelijk voor informatie die ik eerder heb gegeven over mezelf.
Die commentsquote:
heeeeerlijk!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:02 schreef zarGon het volgende:
De hemel ziet er duivels uit. Donder en bliksem,.
Het is wel lekker ja dat het zo hard regent na zo kleffe dagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:02 schreef zarGon het volgende:
De hemel ziet er duivels uit. Donder en bliksem,.
Fattieboyquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Te warm hoor lannen na 10 minuten hardlopen heeft Waggel er maar de brui aan gegeven
waar zat jij dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:48 schreef xminator het volgende:
Hier regent het alde gehele dag nagenoeg niet :/
veel te vochtig voor sport dit weerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Te warm hoor lannen na 10 minuten hardlopen heeft Waggel er maar de brui aan gegeven
Haten op Islamquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef Weissman het volgende:
Verzonnen verhalen
Islam-propaganda![]()
Het origineel is beter
Nee, dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef xminator het volgende:
Maar jullie hebben hem wel gelezen, haha !
Nee, jij wel ermeni?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzomet je feel goet
Wat schattig. Een jood die zijn meerdere erkent.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat lief![]()
moslimmenschen die sorry voor mij voelen
Tuurlijk, Ali Sami Yen was een turk met joodse rootsquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Fenerbahçe, het team van de volk!
Jij hebt zeker sympathie voor galatasaray, heel logisch.
Meer omdat galatasaray een frans aka ermeni team was..quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tuurlijk, Ali Sami Yen was een turk met joodse roots
Niet haten turkie, je weet net zo goed als iedereen dat febey nooit zo succesvol zal gaan worden als Galatasarayquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Meer omdat galatasaray een frans aka ermeni team was..
Jup, degradatie overleven is een puike prestatiequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet haten turkie, je weet net zo goed als iedereen dat febey nooit zo succesvol zal gaan worden als Galatasaray
Ook ik stem PVV.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:05 schreef Doler12 het volgende:
![]()
Ik ben een Iraniër en ik steun Geert Wilders!
Aryamehr trol accounts
Ja ik studeer Biologie en heb t met eigen ogen gezien Dus ja leuk verhaalquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:06 schreef Levolution het volgende:
Overigens zijn diverse processen binnen de evolutie wel degelijk (al dan niet in een laboratorium) waar te nemen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:06 schreef Levolution het volgende:
Overigens zijn diverse processen binnen de evolutie wel degelijk (al dan niet in een laboratorium) waar te nemen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:08 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
Ja ik studeer Biologie en heb t met eigen ogen gezien Dus ja leuk verhaal
Nou ik niet maar zij welquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef AlfredJodocus het volgende:
Ik ben inderdaad Joods trouwen. Problemen mee?
Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef AlfredJodocus het volgende:
Ik ben inderdaad Joods trouwen. Problemen mee?
Altijd goede thee bij die vogels.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:02 schreef AlfredJodocus het volgende:
Nee hoor. Zijn hele vriendelijke mensen.
Een user naar mijn hart dusquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Een Iraanse nihilistische atheïst, die Turken pesten tot zijn hobby heeft gemaakt.
Het is inderdaad wel leuk om zijn pesterijen hier te zien al komt hij de laatste tijd hier niet meer op bezoekquote:
Ik doe mijn best om zijn taken deels te vervangen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:04 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel leuk om zijn pesterijen hier te zien al komt hij de laatste tijd hier niet meer op bezoek
Koop een taart, ga er op zitten en klap in je handenquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die redhead uit Muhtesem Yuzyil is echt knap
Cool story brahquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Koop een taart, ga er op zitten en klap in je handen
Noem me aub geen bro ofzo, vieze nicht. Een beetje zoetsappige series kijken om aan je trekken te komenquote:
Ik kijk het helemaal niet. Ik zag die vrouw in Beyaz Show. Heerlijk wuufquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Noem me aub geen bro ofzo, vieze nicht. Een beetje zoetsappige series kijken om aan je trekken te komen
WTF is een beyaz show ? discriminatie ten topquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kijk het helemaal niet. Ik zag die vrouw in Beyaz Show. Heerlijk wuuf
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmm, dat is een 'nee'
Jammer, ik ken een woord precies uit die streek en daar wilde ik je mee verrassen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik kan het alleen uitspreken, als ik het hier neerzet moet je het hardop even zeggen
Die g's werden vrij hard uitgesproken
"baggele" het woord een beetje zingend uitspreken
Die streek = Adana.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een soort 'oké' maar dan echt uit die regio, elders is het een totaal ander woord
Toch nog 'bak hele'! Dankje! Even crossposten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:50 schreef Bortecinem het volgende:
Baggele.
Baggele betekent 'Bak bir, bak hele' dus, 'Kijk eens'.
Bij 0.20 hoor je hoe een Adanali 'Baggele' zegt.
Op z'n Adaneez uitgesprokenquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toch nog 'bak hele'! Dankje! Even crossposten.
Baggelequote:Op donderdag 30 juni 2011 02:50 schreef Bortecinem het volgende:
Baggele.
Baggele betekent 'Bak bir, bak hele' dus, 'Kijk eens'.
Bij 0.18 hoor je hoe een Adanali 'Baggele' zegt.
Het heeft zeer diepe indruk gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |