Altijd goede thee bij die vogels.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:02 schreef AlfredJodocus het volgende:
Nee hoor. Zijn hele vriendelijke mensen.
Een user naar mijn hart dusquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Een Iraanse nihilistische atheïst, die Turken pesten tot zijn hobby heeft gemaakt.
Het is inderdaad wel leuk om zijn pesterijen hier te zien al komt hij de laatste tijd hier niet meer op bezoekquote:
Ik doe mijn best om zijn taken deels te vervangen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:04 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel leuk om zijn pesterijen hier te zien al komt hij de laatste tijd hier niet meer op bezoek
Koop een taart, ga er op zitten en klap in je handenquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die redhead uit Muhtesem Yuzyil is echt knap
Cool story brahquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Koop een taart, ga er op zitten en klap in je handen
Noem me aub geen bro ofzo, vieze nicht. Een beetje zoetsappige series kijken om aan je trekken te komenquote:
Ik kijk het helemaal niet. Ik zag die vrouw in Beyaz Show. Heerlijk wuufquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Noem me aub geen bro ofzo, vieze nicht. Een beetje zoetsappige series kijken om aan je trekken te komen
WTF is een beyaz show ? discriminatie ten topquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kijk het helemaal niet. Ik zag die vrouw in Beyaz Show. Heerlijk wuuf
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmm, dat is een 'nee'
Jammer, ik ken een woord precies uit die streek en daar wilde ik je mee verrassen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik kan het alleen uitspreken, als ik het hier neerzet moet je het hardop even zeggen
Die g's werden vrij hard uitgesproken
"baggele" het woord een beetje zingend uitspreken
Die streek = Adana.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een soort 'oké' maar dan echt uit die regio, elders is het een totaal ander woord
Toch nog 'bak hele'! Dankje! Even crossposten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:50 schreef Bortecinem het volgende:
Baggele.
Baggele betekent 'Bak bir, bak hele' dus, 'Kijk eens'.
Bij 0.20 hoor je hoe een Adanali 'Baggele' zegt.
Op z'n Adaneez uitgesprokenquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toch nog 'bak hele'! Dankje! Even crossposten.
Baggelequote:Op donderdag 30 juni 2011 02:50 schreef Bortecinem het volgende:
Baggele.
Baggele betekent 'Bak bir, bak hele' dus, 'Kijk eens'.
Bij 0.18 hoor je hoe een Adanali 'Baggele' zegt.
Het heeft zeer diepe indruk gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |