Noem me aub geen bro ofzo, vieze nicht. Een beetje zoetsappige series kijken om aan je trekken te komenquote:
Ik kijk het helemaal niet. Ik zag die vrouw in Beyaz Show. Heerlijk wuufquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Noem me aub geen bro ofzo, vieze nicht. Een beetje zoetsappige series kijken om aan je trekken te komen
WTF is een beyaz show ? discriminatie ten topquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kijk het helemaal niet. Ik zag die vrouw in Beyaz Show. Heerlijk wuuf
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmm, dat is een 'nee'
Jammer, ik ken een woord precies uit die streek en daar wilde ik je mee verrassen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik kan het alleen uitspreken, als ik het hier neerzet moet je het hardop even zeggen
Die g's werden vrij hard uitgesproken
"baggele" het woord een beetje zingend uitspreken
Die streek = Adana.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een soort 'oké' maar dan echt uit die regio, elders is het een totaal ander woord
Toch nog 'bak hele'! Dankje! Even crossposten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:50 schreef Bortecinem het volgende:
Baggele.
Baggele betekent 'Bak bir, bak hele' dus, 'Kijk eens'.
Bij 0.20 hoor je hoe een Adanali 'Baggele' zegt.
Op z'n Adaneez uitgesprokenquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toch nog 'bak hele'! Dankje! Even crossposten.
Baggelequote:Op donderdag 30 juni 2011 02:50 schreef Bortecinem het volgende:
Baggele.
Baggele betekent 'Bak bir, bak hele' dus, 'Kijk eens'.
Bij 0.18 hoor je hoe een Adanali 'Baggele' zegt.
Het heeft zeer diepe indruk gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |