Veelste leeg om me heen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:04 schreef Levolution het volgende:
Bedankt zarGon, die memleket chart is wel dik.
Dat daar is praktisch ook geen Turkije meer.quote:
Ga slapen dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Uitzonderingen: altijd betekenisverschil
Van deze hoofdregel kan in een aantal gevallen worden afgeweken:
• in officiële functieaanduidingen:
de gevolmachtigd minister — de behandelend arts
Ook hier zou verbuiging tot betekenisverandering leiden: de "gevolmachtigde" minister zou volmacht hebben gekregen om in een bepaald geval, bijvoorbeeld tijdens de vakantieperiode, op te treden; een "behandelende" arts zou vrij toevallig de behandeling verrichten, niet volgens vaste overeenkomst.
Dit onderscheid wordt echter niet altijd streng toegepast. Zo komt ook gevolmachtigde minister voor waar het een functie betreft (zie bijvoorbeeld het wikipedieartikel over het Arubahuis). Dit geval kan worden opgevat als een uitzondering op een uitzondering.
Wie het zekere voor het onzekere wil nemen, kan de vorm zónder -e gebruiken.
Bron: Wikipedia.
Dit kan geen typefout meer zijn.quote:
Zoiets zei ik ook maar net niet zo en in onduidelijke bewoording.quote:Wie het zekere voor het onzekere wil nemen, kan de vorm zónder -e gebruiken.
Klinkt lief.quote:Op zondag 26 juni 2011 04:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.seslisozluk.com/?word=Specucan%C4%B1m#can%C4%B1m.
Ja hequote:Op zondag 26 juni 2011 04:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt lief.
Ik dacht dat je mij een voortijdige zweetlozing noemde ofzo.
Heerlijk toch die uitzonderingenquote:Op zondag 26 juni 2011 04:34 schreef zarGon het volgende:
Specucanım, herinner je onze discussie over zelfbenoemd(e) doc nog?
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 03:32 schreef Julis het volgende:
Wie eet er in de nacht Magnum??? GINGER KID11!!NachtmerriesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.
'Dat daar' is net zo veel Turkije als elk ander deel van Turkije.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat daar is praktisch ook geen Turkije meer.
[..]
Ga slapen dan.
True that.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
'Dat daar' is net zo veel Turkije als elk ander deel van Turkije.
Kan dat spel ook alleen gespeeld worden (om te kijken of het wat is) of heb je altijd een partner nodig voor dat spel?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef Ayca het volgende:
Even spammen hier: FOK! Wordfeud competitie
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:27 schreef xminator het volgende:
Je ken ook random en dan mensen irriteren door niet te spelen (:
Altijd vriend.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan dat spel ook alleen gespeeld worden (om te kijken of het wat is) of heb je altijd een partner nodig voor dat spel?
Valt mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:28 schreef Weissman het volgende:
over ong. 270 min. gaan mn wekkers af.
en ik ben nog wakker
Dat ligt aan jou.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:30 schreef xminator het volgende:
Inclusief 5 minuten vertraging in de chatgesprekken
Slim.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:28 schreef Weissman het volgende:
over ong. 270 min. gaan mn wekkers af.
en ik ben nog wakker
I know, wil je me nu aanraken ?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:32 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
Slim.
Zo ga je het echt maken in het leven!
Try harderquote:Op maandag 27 juni 2011 01:38 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
Nee ik wilde gewoon je ziel even prikkelen
Best een leuk spel!quote:Op maandag 27 juni 2011 01:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Altijd vriend.
Je kan ook random mensen kiezen, en je hebt een chatfunctie! Zomg zo geavanceerd.
Optie 2.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vat je m echt niet of wil je zo laat nog iemand helpen ?
Zeker!quote:Op maandag 27 juni 2011 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Best een leuk spel!. Alleen reageert men (de randoms) zeer traag...
.
Ik moest lachen om 'geavanceerd'!.
.
Xxquote:Op maandag 27 juni 2011 01:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sanada sekerimcok sagol, dusunmen yeterli benim icin
Niks medelijdenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb medelijden met Turken die hun paspoort vlak voor de vakantie moeten verlengen.
Behandeld*.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niks medelijdenze weten het hele jaar door dat het moet gebeuren. maar doen het toch niet tot op het laatste moment. dan verdien je het om als vee behandelt te worden
Hemel je het hele jaar Turkiye (!1!1!1!) op bij je vrienden, schoolgenoten en random mensen op het interwebz dan dan is je eerste kennismaking van het jaar met de Turkse staat zoiets ellendigsquote:Op maandag 27 juni 2011 10:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb medelijden met Turken die hun paspoort vlak voor de vakantie moeten verlengen.
Ik had tenminste nog een aparte balie speciaal voor visum-aanvragen.
Dat dacht ik al. Welkom! Alweer.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben bekend onder verschillende namen maar de meeste noemen mij Kral of the Disko
True. Lekker met zijn alleen tot het liefst de laatste dag wachtenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niks medelijdenze weten het hele jaar door dat het moet gebeuren. maar doen het toch niet tot op het laatste moment. dan verdien je het om als vee behandelt te worden
En ook echt de allerlaatste dag. Een paar uur voordat ze moeten vliegen ofzoquote:Op maandag 27 juni 2011 16:06 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
True. Lekker met zijn alleen tot het liefst de laatste dag wachten!!
Weiss, ben jij orthodox?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
En ook echt de allerlaatste dag. Een paar uur voordat ze moeten vliegen ofzo
Faalmenschen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |