Hemel je het hele jaar Turkiye (!1!1!1!) op bij je vrienden, schoolgenoten en random mensen op het interwebz dan dan is je eerste kennismaking van het jaar met de Turkse staat zoiets ellendigsquote:Op maandag 27 juni 2011 10:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb medelijden met Turken die hun paspoort vlak voor de vakantie moeten verlengen.
Ik had tenminste nog een aparte balie speciaal voor visum-aanvragen.
Dat dacht ik al. Welkom! Alweer.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben bekend onder verschillende namen maar de meeste noemen mij Kral of the Disko
True. Lekker met zijn alleen tot het liefst de laatste dag wachtenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niks medelijdenze weten het hele jaar door dat het moet gebeuren. maar doen het toch niet tot op het laatste moment. dan verdien je het om als vee behandelt te worden
En ook echt de allerlaatste dag. Een paar uur voordat ze moeten vliegen ofzoquote:Op maandag 27 juni 2011 16:06 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
True. Lekker met zijn alleen tot het liefst de laatste dag wachten!!
Weiss, ben jij orthodox?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
En ook echt de allerlaatste dag. Een paar uur voordat ze moeten vliegen ofzo
Faalmenschen
Nee halfvol, u mirin brah ?quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee halfvol, u mirin brah ?
Ik beantwoord geen vragen meer over mn afkomst, etniciteit, genetische samenstelling of alles wat daar van in de buurt komt.
Ik ben onder behandeling bij de psych vanwege persoonlijkheidsproblematiek, dus ik ben niet verantwoordelijk voor informatie die ik eerder heb gegeven over mezelf.
Die commentsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |