Doe vooral veel kennis op zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:59 schreef Bortecinem het volgende:
En Servisch!
Maar goed guyssss, het is weer leuk geweest. Ik ben weg, heb het druk met school enzo. Zie jullie over een paar weken of maanden weer.
Jij niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe vooral veel kennis op zou ik zeggen
Ik geloof niet in dat laatste.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen, altijd. De één meer als de ander.
Stel voor dat je niet alles gelooft wat hier gezegd wordt.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Jaaa! Memebase!
Insanity wolf![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bob Dylan kunnen we ook claimen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Alexander Pushkin was deels een neger en dat deel kwam via Turkije naar Rusland dus ook hij is deels te claimen!
het is een jaarlijkse toets, die je als boa zijnde moet afleggen om geweldsbevoegd te zijn, anders heb je geen geweldsbevoegdheid en kan je in bepaalde situaties alleen handelen als burger, wat inhoudt dat je je dan alleen maar verdedigen, bij aanranding of poging totquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Regeling toetsing geweldsbeheersing? Wat is dat precies? Wel gefeliciteerd
!
de dagen worden eindelijk weer korterquote:
Doe eens een linkje naar zijn DNA resultaten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Alexander Pushkin was deels een neger en dat deel kwam via Turkije naar Rusland dus ook hij is deels te claimen!
Dankje!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Ahw, dankje Sinan!
En gefeliciteerd met je P,!
Hij weigert zijn participatie, de soeziequote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe eens een linkje naar zijn DNA resultaten.
23andme heeft toch een elite commando team die dat kan regelen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij weigert zijn participatie, de soezie
Dat is need to know.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
23andme heeft toch een elite commando team die dat kan regelen?
Boskurt heten ze ofzoiets.
Wedervraag..wat is het verband tussen wolven shirts en Grijze Wolf?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is need to know.![]()
Was Bozkurt niet een soort bakermat van de Grijze Wolven trouwens?het dorpje bedoel ik of is dat toeval?
Zeg dat je niet hoeft te gaan schat, gaan schatquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:00 schreef AlfredJodocus het volgende:
Je mag ook blijven maar dan moet je niet zeggen dat je gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |