Ik wacht al op je!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er ook weg van. Tijd om m'n bed op te zoeken![]()
Slaap zequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
En deze Helden DJ gaat z'n bedje eens opzoeken!
Weltrusten allen!
Slaap zequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
quote:
Trussels!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
Hee man!quote:
Welkequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
Zow! Die kwam uit een onverwachte hoek!
Traktor met midi controller + Nicecast...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:28 schreef Snuf. het volgende:
SSB draai jij alleen met Virtual DJ of ook met NiceCast?
Ok, je gebruikt geen mic?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Traktor met midi controller + Nicecast...
Nee, mix liever live dan dat gelul tussen plaatjes doorquote:
Is dat duur als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, mix liever live dan dat gelul tussen plaatjes door
Heb niet voor jan lul zo'n midi controller gekocht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo zou je er niet veel mee kunnen ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Is dat duur als ik vragen mag?Lijkt me ook wel tof eigenlijk al zou ik er denk ik niet zoveel mee kunnen
wtfquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoezo zou je er niet veel mee kunnen ?
Ik doe het ook pas 1.5 maand man
Mijne kostte 260 euro
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:31 schreef 129383 het volgende:
[..]Ik werd gisteren aan de kant gezet door een motor agent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt, je krijgt 90 euro boete wegens te hard rijden, tenzij je 2 Nederlandstalige bands kunt noemen.
Dus ik zeg: Bluf, Doe maar !
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik werd gisteren aan de kant gezet door een motor agent.
Hij zegt, je krijgt 90 euro boete wegens te hard rijden, tenzij je 2 Nederlandstalige bands kunt noemen.
Dus ik zeg: Bluf, Doe maar !
Zo duur is dat toch nietquote:
Is het moeilijk om te leren?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoezo zou je er niet veel mee kunnen ?
Ik doe het ook pas 1.5 maand man
Mijne kostte 260 euro
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:31 schreef 129383 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Het wennen aan Traktor was alleen ff 2 dagen wennenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Is het moeilijk om te leren?Ik gebruik Virtual DJ
"kopen"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo duur is dat toch niet?
Het is ook op lange duur goedkoop omdat je geen platen / cd's / mp'3 hoeft te kopen...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Gaat dit zo door? Dan zet ik een eigen ceedeetje op :$
Wel leuk gemixt maar niet mijn muziek.
Nja vooral veel bekende nummers gemixt tot een bootleg, dat staat ook op het roosterquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Gaat dit zo door? Dan zet ik een eigen ceedeetje op :$
Wel leuk gemixt maar niet mijn muziek.
Ja sorry broeder. Ik heb de hele dag Radio 2 geluisterd dus ik dacht van wellicht is hier iets naar mijn gelang maar dat is dit helaas niet :$ .. Mix er eens wat dubstep doorquote:
kan dat niet virtueel ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daarom dus downloadenen via een mid controller bedienen...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:37 schreef ToT het volgende:
WOW! Orinoco flow met Firestarter!Originele mix!
Tracklist staat al vol, en ik denk dat ik al iets uit ga lopen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja sorry broeder. Ik heb de hele dag Radio 2 geluisterd dus ik dacht van wellicht is hier iets naar mijn gelang maar dat is dit helaas niet :$ .. Mix er eens wat dubstep door
Oh Enya en Prodigy.. Ik blijf hangen
No problemo. Ik laat me verassenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tracklist staat al vol, en ik denk dat ik al iets uit ga lopen...
Heb de tracks op volgorde zodat het makkelijk mixen is
sow hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja sorry broeder. Ik heb de hele dag Radio 2 geluisterd dus ik dacht van wellicht is hier iets naar mijn gelang maar dat is dit helaas niet :$ .. Mix er eens wat dubstep door
Oh Enya en Prodigy.. Ik blijf hangen
Twitter is 2 deuren verderquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
In de snackbar. Grote friet doet naam eer aan. Een klein land kan ervan eten.
en de midi controller.. kan dat ook virtueelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Met mijn midi controller bestuur ik mijn software, het is virtueel dus ja
Geen ideequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:37 schreef Snuf. het volgende:
Hee SSB weet jij hoe je trackinfo kan doorgeven met NiceCast?
Wacht ik leg het je uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef 129383 het volgende:
[..]
en de midi controller.. kan dat ook virtueel
Ik heb al 6 dagen geen vriendin meer dus waarschijnlijk geen kleine snuffa's voorlopigquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:39 schreef 129383 het volgende:
[..]
eerst fokken!* dan praten over nageslacht!
*denk aan konijntjes
Ik weet niet of SSB die heeftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als dat erdoorheen zou zitten, geniaal!
Ze draaien daar beste platen maar dat eeuwige gelul tussendoor... Dan maar 3fm. Kan ik iig nog lachen.quote:
De mashups en bootleg remixes. zijn niet van mij, ik mix ze alleen aan elkaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:43 schreef Daywalk3r het volgende:
En euh.. mix je dit nu allemaal zelf? Of mix je mashups?
niet teveel met knopjes pielen hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gvd die pitch, dramatischhahahaha
Anders kreeg ik hem er niet tussen, stond op de verkeerde plek in de lijst...quote:
.....vs de dikke lullen bandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Anders kreeg ik hem er niet tussen, stond op de verkeerde plek in de lijst...
OASIS VS BEASTIE BOYS VS JAY Z VS REEL TO REAL – BODY MOVIN’ WONDER (NERD KINSKI MASHUP)
Waarom volg ik jou nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb op twitter gezet dat er 1 bazen mashupmix is op radio49
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb op twitter gezet dat er 1 bazen mashupmix is op radio49
http://twitter.com/#!/larsdg88quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom volg je mij niet, en ik jou?
Dat issie al.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Link jullie twitter dan aan je fok account
Ja bij jou wel. Met je grote friet patat waar een klein land van kan eten]quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja bij jou wel. Met je grote [s]friet [/s patat waar een klein land van kan eten]
Pas als je 't hebt weet je 't. Leek me ook altijd een dom iets maar nu ik het eenmaal heb is het best leukquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja bij jou wel. Met je grote friet patat waar een klein land van kan eten]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
In de snackbar. Grote friet doet naam eer aan. Een klein land kan ervan eten.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pas als je 't hebt weet je 't. Leek me ook altijd een dom iets maar nu ik het eenmaal heb is het best leukDom lullen, afspraken maken enz enz.
Nee, gewoon een bootleg mixquote:
geen probleemquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hierna nog 1 liedje, dan loop ik 2 minuutjes uit...
oh okee, want ik vond em erg fijn en ik wil hebbe hebbequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, gewoon een bootleg mix
Zat geen enkel ander nummer doorheen, alleen een andere beat onder gezet door een producer, Breno Baretto)
SSB, zeg me dat je morgen weer een uurtje of misschien wel 2 wilt opvullen met je bazenshowquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hierna alleen deze nog, die moet er echt nog ff bij
LED ZEPPELIN & GRAMATIK VS MARVIN GAYE – AIN’T NO STAIRWAY HIGH ENOUGH TO HIP HOP HEAVEN (FISSUNIX MASHUP)
Geen idee of ik tijd hebquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
SSB, zeg me dat je morgen weer een uurtje of misschien wel 2 wilt opvullen met je bazenshow
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik herken die geluidjes gewoon van Counterstrike
GNTAquote:
Ik morgen middag misschien maar dat weet ik nog niet, moet savonds werkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Sletjes, bitches en DJ's, wie vult het lege rooster morgen op?
britpop?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik morgen middag misschien maar dat weet ik nog niet, moet savonds werken
Dat zie ik morgen nog wel, maar moet niet te vaak TISJEBOYSNUF. doen, het moet exclusief blijvenquote:
Ja was wel lachenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vonden jullie het een beetje leuk?
Ik ga lekker slapen, straks weer 5:15 er uit
Effe straks jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:13 schreef Viro het volgende:
neefje is druk bezig op zijn ps3, wie vind dat ik mic stiekem moet aanzetten?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:13 schreef Viro het volgende:
neefje is druk bezig op zijn ps3, wie vind dat ik mic stiekem moet aanzetten?
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:27 schreef Snuf. het volgende:
I drink a little more than I should.
Dat is zo mij
Snuf, bedankt voor die link op msn van de weekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
10, best nog wat maar vooral bedoel ik in het topic
Ja nee snap ik, maar als er weinig luisteraars waren, zou het wel te begrijpen zijn dat het hier rustig is!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
10, best nog wat maar vooral bedoel ik in het topic
ECHT!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Snuf, bedankt voor die link op msn van de week
Ik ga er binnenkort over bellen enzo
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:37 schreef Snuf. het volgende:
Trouwens Mono dan woon je bigtime dichtbij Myraela
MAAR DIE WILDE IKquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
600 . Ga het delen met een maat die toevallig dezelfde opleiding gaat doen
Ik moet nog wel gaan kijken natuurlijk. Die 2 slaapkamers moeten wel redelijk groot zijn ivm bureau en bed etc. Woonkamer is gewoon om te delen, maar moet me wel terug kunnen trekken voor studie elke dag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
MAAR DIE WILDE IK
Nee ik ga pas volgend jaar op mezelf wonen dus dan was ie al bezet denk ikLijkt me een vet mooi appartement!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
IK HEB EEN 8,3 VOOR GESCHIEDENIS
FOKKING HELL
SLUIT HET AF MET EEN 7,4
FOKKING HELL
Haha zie die nerd gaan hier manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
FOKKING HELL
SLUIT HET AF MET EEN 7,4
FOKKING HELL
Oke nou ja veel succes ermeequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet nog wel gaan kijken natuurlijk. Die 2 slaapkamers moeten wel redelijk groot zijn ivm bureau en bed etc. Woonkamer is gewoon om te delen, maar moet me wel terug kunnen trekken voor studie elke dag.
Uiteraard. Ik wil ook wel een keertje mee naar Sparta. Kijken of daar bazen op de tribunes zitten!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke nou ja veel succes ermeeAls je er woont kunnen we een keer biertje drinken in Rotterdam, neem ik lama443 wel mee
Hee TOP man!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
FOKKING HELL
SLUIT HET AF MET EEN 7,4
FOKKING HELL
Doe je goed! Klassequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
FOKKING HELL
SLUIT HET AF MET EEN 7,4
FOKKING HELL
Haha is goed man! Op de Kasteeltribune, waar ik zit zitten vooral oudere mensen, is lange kant aan de zijkantquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik wil ook wel een keertje mee naar Sparta. Kijken of daar bazen op de tribunes zitten!
naat int kwadraat (typoooquote:Het clichébeeld van een nerd is een jongeman met bril en pukkels, met een schichtige blik en een duidelijk aanwezige zweetgeur
Grapje mattiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/nerd
Hij zit in de vierde, hij heeft er toch niks aanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Grapje mattie
Goed gedaan! Effe lekker wat hoge cijfers halen, hoef je niet zoals ik in spanning bij de telefoon te zitten
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Grapje mattie
Goed gedaan! Effe lekker wat hoge cijfers halen, hoef je niet zoals ik in spanning bij de telefoon te zitten
Dit helpt trouwens niet, want het gaat allemaal om die ene toets nederlands... maargoedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
ok, afsluiten is een groot woord, maar dit jaar bedoel ik dan...
Show me your cijferlijstquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Dit helpt trouwens niet, want het gaat allemaal om die ene toets nederlands... maargoed
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:44 schreef Monopoly het volgende:
Morgen een soort van sollicitatie gesprek.
Krijg waarschijnlijk een leuke klus om de komende 2 maanden aan te werken
ik heb overmorgen sollicitatie, boks ouwequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:44 schreef Monopoly het volgende:
Morgen een soort van sollicitatie gesprek.
Krijg waarschijnlijk een leuke klus om de komende 2 maanden aan te werken
Haha, heb je toch nog een 7quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
FOKKING HELL
SLUIT HET AF MET EEN 7,4
FOKKING HELL
Ik ga in september beginnen aan een Evenementen opleiding op het HBO, dus ik wil me alvast een beetje verdiepen voor ik daadwerkelijk begin.quote:
Je hebt zat compensatie, stinkie, ookal sta je een 4, maar dat ga je niet meer redden, dan ga je nog gewoon over.quote:
kom jij van een 6,2 ja?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben blij, want dit was mijn streven. Als je bedenkt dat ik van een 6,2 gekomen ben...
Kernvakken: Nederlands, Engels, Wiskunde een 6 gemiddeld. Dit betekent dat je een 5, een 6 en een 7 mag staan. Zie jij ergens een 7 bij Nederlands, Engels of Wiskunde?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je hebt zat compensatie, stinkie, ookal sta je een 4, maar dat ga je niet meer redden, dan ga je nog gewoon over.
Waar zijn je belangrijke vakken eigenlijk gebleven? Wiskunde is ook al zo weggedrukt daar. Maar natuurkunde en scheikunde dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben blij, want dit was mijn streven. Als je bedenkt dat ik van een 6,2 gekomen ben...
belangrijke vakken?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar zijn je belangrijke vakken eigenlijk gebleven? Wiskunde is ook al zo weggedrukt daar. Maar natuurkunde en scheikunde dan?
Ik val daar dus ook nog net buitenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:48 schreef Snuf. het volgende:
4 periodes is wel weinig zeg
Trouwens mensen die vanaf komend jaar examen doen worden wel gepwnt door de nieuwe norm
vanaf komend jaar examen, jij zit volgend jaar in de 6e...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik val daar dus ook nog net buiten
Wat vind jij dan belangrijk? ANW? KCV? Latijn?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
belangrijke vakken?laat me niet lachen...
Maar je ging toch solliciteren voor vakkenvuller?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, als ik dus een 5 kom te staan voor Nederlands, dan is het zwaaizwaai naar je mooie carriëre, maar daar hebben we het dus al eens over gehad hier.
Zijn ze bij jou zo streng ja?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, als ik dus een 5 kom te staan voor Nederlands, dan is het zwaaizwaai naar je mooie carriëre, maar daar hebben we het dus al eens over gehad hier.
Geschiedenis, Economie, Aardrijkskunde, Management & Organisatie en Wiskunde B.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vind jij dan belangrijk? ANW? KCV? Latijn?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
Je mag niet 2 jaar achter elkaar blijven zitten, dus je mag blijven zitten in de 3e en in de 5e, maar niet in de 4e. Raad eens wie het 3e jaar opnieuw deed...quote:
Eh Swa, Nederlands is nie meer, jeweetoch. De taal van de straat, dat is lauw, dat is het ding. Met je braddas en je doekoe.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
Gast, wat een adviesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]_!
Niets zwaaizwaai vriend. Gewoon goed je best doen in je vervolg opleiding, en eventueel een Cambridge halen maar dan voor Nederlands
Ok, ik klap er zo in, even de troep opstartenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:53 schreef Viro het volgende:
sry problemen met pc, mono je kan alvast beginnen
Viro, DM gezien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:53 schreef Viro het volgende:
sry problemen met pc, mono je kan alvast beginnen
Maar we houden wel van jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je mag niet 2 jaar achter elkaar blijven zitten, dus je mag blijven zitten in de 3e en in de 5e, maar niet in de 4e. Raad eens wie het 3e jaar opnieuw deed...
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, vertel dat maar aan de methodemakers. Echt, die hebben niet begrepen hoe je Nederlands moet geven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Eh Swa, Nederlands is nie meer, jeweetoch. De taal van de straat, dat is lauw, dat is het ding. Met je braddas en je doekoe.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kernvakken: Nederlands, Engels, Wiskunde een 6 gemiddeld. Dit betekent dat je een 5, een 6 en een 7 mag staan. Zie jij ergens een 7 bij Nederlands, Engels of Wiskunde?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je mag niet 2 jaar achter elkaar blijven zitten, dus je mag blijven zitten in de 3e en in de 5e, maar niet in de 4e. Raad eens wie het 3e jaar opnieuw deed...
Kijk, dan laat je zien dat je het vak beheerst!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:55 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb niet geleerd voor NL examen en vanaf kerst geen les meer bijgewoond. Ik haalde een 7 voor het examen
Als je bedenkt dat ik bij de eerste keer van de 3e 11 tekorten stond, dan zijn ze nog best soepel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Neger, ze zijn fucking streng bij jou op school man!
En dan dacht ik dat ik erg was met mijn 5, 5 en 4quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat ik bij de eerste keer van de 3e 11 tekorten stond, dan zijn ze nog best soepel.
Ik snap echt niet hoe je een onvoldoende kan halen voor het Nederlands examen zeg... Beetje tekst lezen in je moedertaal en daar vragen over beantwoordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk, dan laat je zien dat je het vak beheerst!
Ik had daar een 6.5 voor bij een havo examen, geen fuck voor gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En een samenvatting schrijven, dat is soms nog wel wat lastiger maar daar haal je ook altijd wel een boel punten voor
als je er echt zo mee zit, ga oefenen... Er zijn zat examens te vinden, doe je er eentje op havo niveau, die doen wij nu ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
Agh, ik mag ook een samenvatting gaan doen, dus ik heb hoopkan wel goed dingen naar de kern toe brengen. Maar toch, het blijft knagen.
hij staat op youtube. Daar kan je hem zo rippen!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:02 schreef Snuf. het volgende:
Mono, heb je waspoederavontuur toevallig voor mij? Of een linkje om te downloaden? Ik ben hem kwijt
Ik zeg net: ik heb hoop. Samenvatten kan ik wel. Maar het is gewoon het idee dat 1 toets je schoolcarriëre kan verknallen. Maar misschien zijn ze bij mij gewoon ook wat soepeler, omdat ze zien dat ik potentie heb. Mijn maatschappijleerleraar was onder de indruk van mijn plan voor een nieuwe politieke partij. Dush.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als je er echt zo mee zit, ga oefenen... Er zijn zat examens te vinden, doe je er eentje op havo niveau, die doen wij nu ook
Thanks man!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
hij staat op youtube. Daar kan je hem zo rippen!
Heldquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef Watertornado het volgende:
Het is de oprichter van ONZ-Radio op je koptelefoon!
De entrepreneur!
Jouw maatschappijleraar moest mij toch echt gelijk geven met de alloctonenkwestiequote:Op woensdag 22 juni 2011 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg net: ik heb hoop. Samenvatten kan ik wel. Maar het is gewoon het idee dat 1 toets je schoolcarriëre kan verknallen. Maar misschien zijn ze bij mij gewoon ook wat soepeler, omdat ze zien dat ik potentie heb. Mijn maatschappijleerleraar was onder de indruk van mijn plan voor een nieuwe politieke partij. Dush.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jouw maatschappijleraar moest mij toch echt gelijk geven met de alloctonenkwestie![]()
quote:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH DEADMAU5
Wat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quoten is zegmaar niet zo jouw ding?
Ikke, ikke!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:09 schreef Snuf. het volgende:
Het wordt tijd dat ik een nieuwe chick ga hosselen
Grmblquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je faalt, ik doe een ninja edit en jij ninja edit te laat
Laat Naatje het maar niet horen.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat Naatje het maar niet horen.![]()
Oh wacht..
Als zij met Snuf in 1 bed wilt duiken, zit ik er niet mee, want dat is haar wil, maar dan is er wel iets grondig mis in de relatie. Haar wil is wet, als het om haar gaat en mijn wil is wet, als het om mij gaat en onze wil is wet, als het om ons gaat (dat is zegmaar het falende compromissen gedeelte).quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat Naatje het maar niet horen.![]()
Oh wacht..
Ok fee morgen 12 uur smiddag bij mij thuis?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als zij met Snuf in 1 bed wilt duiken, zit ik er niet mee,
Ho wacht, zelfs ik volg het niet!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als zij met Snuf in 1 bed wilt duiken, zit ik er niet mee, want dat is haar wil, maar dan is er wel iets grondig mis in de relatie. Haar wil is wet, als het om haar gaat en mijn wil is wet, als het om mij gaat en onze wil is wet, als het om ons gaat (dat is zegmaar het falende compromissen gedeelte).
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ok fee morgen 12 uur smiddag bij mij thuis?
Ga je mijn andere riekwest ook doen of niet ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:12 schreef Monopoly het volgende:
Dit is inderdaad een fijn nummer. Deze luister ik te weinig!
druk op het volgen knopje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ho wacht, zelfs ik volg het niet!
En jij denkt serieus dat ik het zo lang uithoud?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ok fee morgen 12 uur smiddag bij mij thuis?
Dm hem nog even. Dan kan ik hem nog even in de DL zetten!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ga je mijn andere riekwest ook doen of niet ?
Niet slapen iigquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:13 schreef robdriessen het volgende:
Jongens, meisjes, ik ga slapen en zet Guppie alvast standby. Dus zodra Mono stopt, start Guppie automatisch. Veel plezier vannacht met alles wat jullie nachtbrakers 's nachts doen in de nacht.
vier negen in de jingles, negenenveertig over het algemeen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat wordt het meest gezegd trouwens, vier negen of negenenveertig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |