niet teveel met knopjes pielen hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gvd die pitch, dramatischhahahaha
Anders kreeg ik hem er niet tussen, stond op de verkeerde plek in de lijst...quote:
.....vs de dikke lullen bandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Anders kreeg ik hem er niet tussen, stond op de verkeerde plek in de lijst...
OASIS VS BEASTIE BOYS VS JAY Z VS REEL TO REAL – BODY MOVIN’ WONDER (NERD KINSKI MASHUP)
Waarom volg ik jou nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb op twitter gezet dat er 1 bazen mashupmix is op radio49
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb op twitter gezet dat er 1 bazen mashupmix is op radio49
http://twitter.com/#!/larsdg88quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom volg je mij niet, en ik jou?
Dat issie al.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Link jullie twitter dan aan je fok account
Ja bij jou wel. Met je grote friet patat waar een klein land van kan eten]quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja bij jou wel. Met je grote [s]friet [/s patat waar een klein land van kan eten]
Pas als je 't hebt weet je 't. Leek me ook altijd een dom iets maar nu ik het eenmaal heb is het best leukquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja bij jou wel. Met je grote friet patat waar een klein land van kan eten]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
In de snackbar. Grote friet doet naam eer aan. Een klein land kan ervan eten.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pas als je 't hebt weet je 't. Leek me ook altijd een dom iets maar nu ik het eenmaal heb is het best leukDom lullen, afspraken maken enz enz.
Nee, gewoon een bootleg mixquote:
geen probleemquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hierna nog 1 liedje, dan loop ik 2 minuutjes uit...
oh okee, want ik vond em erg fijn en ik wil hebbe hebbequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, gewoon een bootleg mix
Zat geen enkel ander nummer doorheen, alleen een andere beat onder gezet door een producer, Breno Baretto)
SSB, zeg me dat je morgen weer een uurtje of misschien wel 2 wilt opvullen met je bazenshowquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hierna alleen deze nog, die moet er echt nog ff bij
LED ZEPPELIN & GRAMATIK VS MARVIN GAYE – AIN’T NO STAIRWAY HIGH ENOUGH TO HIP HOP HEAVEN (FISSUNIX MASHUP)
Geen idee of ik tijd hebquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
SSB, zeg me dat je morgen weer een uurtje of misschien wel 2 wilt opvullen met je bazenshow
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik herken die geluidjes gewoon van Counterstrike
GNTAquote:
Ik morgen middag misschien maar dat weet ik nog niet, moet savonds werkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Sletjes, bitches en DJ's, wie vult het lege rooster morgen op?
britpop?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik morgen middag misschien maar dat weet ik nog niet, moet savonds werken
Dat zie ik morgen nog wel, maar moet niet te vaak TISJEBOYSNUF. doen, het moet exclusief blijvenquote:
Ja was wel lachenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vonden jullie het een beetje leuk?
Ik ga lekker slapen, straks weer 5:15 er uit
Effe straks jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:13 schreef Viro het volgende:
neefje is druk bezig op zijn ps3, wie vind dat ik mic stiekem moet aanzetten?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:13 schreef Viro het volgende:
neefje is druk bezig op zijn ps3, wie vind dat ik mic stiekem moet aanzetten?
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:27 schreef Snuf. het volgende:
I drink a little more than I should.
Dat is zo mij
Snuf, bedankt voor die link op msn van de weekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
10, best nog wat maar vooral bedoel ik in het topic
Ja nee snap ik, maar als er weinig luisteraars waren, zou het wel te begrijpen zijn dat het hier rustig is!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
10, best nog wat maar vooral bedoel ik in het topic
ECHT!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Snuf, bedankt voor die link op msn van de week
Ik ga er binnenkort over bellen enzo
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:37 schreef Snuf. het volgende:
Trouwens Mono dan woon je bigtime dichtbij Myraela
MAAR DIE WILDE IKquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
600 . Ga het delen met een maat die toevallig dezelfde opleiding gaat doen
Ik moet nog wel gaan kijken natuurlijk. Die 2 slaapkamers moeten wel redelijk groot zijn ivm bureau en bed etc. Woonkamer is gewoon om te delen, maar moet me wel terug kunnen trekken voor studie elke dag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
MAAR DIE WILDE IK
Nee ik ga pas volgend jaar op mezelf wonen dus dan was ie al bezet denk ikLijkt me een vet mooi appartement!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
IK HEB EEN 8,3 VOOR GESCHIEDENIS
FOKKING HELL
SLUIT HET AF MET EEN 7,4
FOKKING HELL
Haha zie die nerd gaan hier manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
FOKKING HELL
SLUIT HET AF MET EEN 7,4
FOKKING HELL
Oke nou ja veel succes ermeequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet nog wel gaan kijken natuurlijk. Die 2 slaapkamers moeten wel redelijk groot zijn ivm bureau en bed etc. Woonkamer is gewoon om te delen, maar moet me wel terug kunnen trekken voor studie elke dag.
Uiteraard. Ik wil ook wel een keertje mee naar Sparta. Kijken of daar bazen op de tribunes zitten!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke nou ja veel succes ermeeAls je er woont kunnen we een keer biertje drinken in Rotterdam, neem ik lama443 wel mee
Hee TOP man!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
FOKKING HELL
SLUIT HET AF MET EEN 7,4
FOKKING HELL
Doe je goed! Klassequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
FOKKING HELL
SLUIT HET AF MET EEN 7,4
FOKKING HELL
Haha is goed man! Op de Kasteeltribune, waar ik zit zitten vooral oudere mensen, is lange kant aan de zijkantquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik wil ook wel een keertje mee naar Sparta. Kijken of daar bazen op de tribunes zitten!
naat int kwadraat (typoooquote:Het clichébeeld van een nerd is een jongeman met bril en pukkels, met een schichtige blik en een duidelijk aanwezige zweetgeur
Grapje mattiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/nerd
Hij zit in de vierde, hij heeft er toch niks aanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Grapje mattie
Goed gedaan! Effe lekker wat hoge cijfers halen, hoef je niet zoals ik in spanning bij de telefoon te zitten
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Grapje mattie
Goed gedaan! Effe lekker wat hoge cijfers halen, hoef je niet zoals ik in spanning bij de telefoon te zitten
Dit helpt trouwens niet, want het gaat allemaal om die ene toets nederlands... maargoedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
ok, afsluiten is een groot woord, maar dit jaar bedoel ik dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |