Ik wacht al op je!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er ook weg van. Tijd om m'n bed op te zoeken![]()
Slaap zequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
En deze Helden DJ gaat z'n bedje eens opzoeken!
Weltrusten allen!
Slaap zequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
quote:
Trussels!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
Hee man!quote:
Welkequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
Zow! Die kwam uit een onverwachte hoek!
Traktor met midi controller + Nicecast...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:28 schreef Snuf. het volgende:
SSB draai jij alleen met Virtual DJ of ook met NiceCast?
Ok, je gebruikt geen mic?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Traktor met midi controller + Nicecast...
Nee, mix liever live dan dat gelul tussen plaatjes doorquote:
Is dat duur als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, mix liever live dan dat gelul tussen plaatjes door
Heb niet voor jan lul zo'n midi controller gekocht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo zou je er niet veel mee kunnen ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Is dat duur als ik vragen mag?Lijkt me ook wel tof eigenlijk al zou ik er denk ik niet zoveel mee kunnen
wtfquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoezo zou je er niet veel mee kunnen ?
Ik doe het ook pas 1.5 maand man
Mijne kostte 260 euro
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:31 schreef 129383 het volgende:
[..]Ik werd gisteren aan de kant gezet door een motor agent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt, je krijgt 90 euro boete wegens te hard rijden, tenzij je 2 Nederlandstalige bands kunt noemen.
Dus ik zeg: Bluf, Doe maar !
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik werd gisteren aan de kant gezet door een motor agent.
Hij zegt, je krijgt 90 euro boete wegens te hard rijden, tenzij je 2 Nederlandstalige bands kunt noemen.
Dus ik zeg: Bluf, Doe maar !
Zo duur is dat toch nietquote:
Is het moeilijk om te leren?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoezo zou je er niet veel mee kunnen ?
Ik doe het ook pas 1.5 maand man
Mijne kostte 260 euro
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:31 schreef 129383 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Het wennen aan Traktor was alleen ff 2 dagen wennenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Is het moeilijk om te leren?Ik gebruik Virtual DJ
"kopen"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo duur is dat toch niet?
Het is ook op lange duur goedkoop omdat je geen platen / cd's / mp'3 hoeft te kopen...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Gaat dit zo door? Dan zet ik een eigen ceedeetje op :$
Wel leuk gemixt maar niet mijn muziek.
Nja vooral veel bekende nummers gemixt tot een bootleg, dat staat ook op het roosterquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Gaat dit zo door? Dan zet ik een eigen ceedeetje op :$
Wel leuk gemixt maar niet mijn muziek.
Ja sorry broeder. Ik heb de hele dag Radio 2 geluisterd dus ik dacht van wellicht is hier iets naar mijn gelang maar dat is dit helaas niet :$ .. Mix er eens wat dubstep doorquote:
kan dat niet virtueel ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daarom dus downloadenen via een mid controller bedienen...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:37 schreef ToT het volgende:
WOW! Orinoco flow met Firestarter!Originele mix!
Tracklist staat al vol, en ik denk dat ik al iets uit ga lopen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja sorry broeder. Ik heb de hele dag Radio 2 geluisterd dus ik dacht van wellicht is hier iets naar mijn gelang maar dat is dit helaas niet :$ .. Mix er eens wat dubstep door
Oh Enya en Prodigy.. Ik blijf hangen
No problemo. Ik laat me verassenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tracklist staat al vol, en ik denk dat ik al iets uit ga lopen...
Heb de tracks op volgorde zodat het makkelijk mixen is
sow hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja sorry broeder. Ik heb de hele dag Radio 2 geluisterd dus ik dacht van wellicht is hier iets naar mijn gelang maar dat is dit helaas niet :$ .. Mix er eens wat dubstep door
Oh Enya en Prodigy.. Ik blijf hangen
Twitter is 2 deuren verderquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
In de snackbar. Grote friet doet naam eer aan. Een klein land kan ervan eten.
en de midi controller.. kan dat ook virtueelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Met mijn midi controller bestuur ik mijn software, het is virtueel dus ja
Geen ideequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:37 schreef Snuf. het volgende:
Hee SSB weet jij hoe je trackinfo kan doorgeven met NiceCast?
Wacht ik leg het je uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef 129383 het volgende:
[..]
en de midi controller.. kan dat ook virtueel
Ik heb al 6 dagen geen vriendin meer dus waarschijnlijk geen kleine snuffa's voorlopigquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:39 schreef 129383 het volgende:
[..]
eerst fokken!* dan praten over nageslacht!
*denk aan konijntjes
Ik weet niet of SSB die heeftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als dat erdoorheen zou zitten, geniaal!
Ze draaien daar beste platen maar dat eeuwige gelul tussendoor... Dan maar 3fm. Kan ik iig nog lachen.quote:
De mashups en bootleg remixes. zijn niet van mij, ik mix ze alleen aan elkaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:43 schreef Daywalk3r het volgende:
En euh.. mix je dit nu allemaal zelf? Of mix je mashups?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |