Snuf, bedankt voor die link op msn van de weekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
10, best nog wat maar vooral bedoel ik in het topic

Ja nee snap ik, maar als er weinig luisteraars waren, zou het wel te begrijpen zijn dat het hier rustig is!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
10, best nog wat maar vooral bedoel ik in het topic

ECHT!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Snuf, bedankt voor die link op msn van de week
Ik ga er binnenkort over bellen enzo
 Die ene van 600 of 500?
 Die ene van 600 of 500?

quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:37 schreef Snuf. het volgende:
Trouwens Mono dan woon je bigtime dichtbij Myraela
 Nu weet je waarom ik voor R'dam kies
 Nu weet je waarom ik voor R'dam kies  

MAAR DIE WILDE IKquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
600 . Ga het delen met een maat die toevallig dezelfde opleiding gaat doen

Lijkt me een vet mooi appartement!
 Lijkt me een vet mooi appartement!

Ik moet nog wel gaan kijken natuurlijk. Die 2 slaapkamers moeten wel redelijk groot zijn ivm bureau en bed etc. Woonkamer is gewoon om te delen, maar moet me wel terug kunnen trekken voor studie elke dag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
MAAR DIE WILDE IK
Nee ik ga pas volgend jaar op mezelf wonen dus dan was ie al bezet denk ikLijkt me een vet mooi appartement!

quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
IK HEB EEN 8,3 VOOR GESCHIEDENIS
FOKKING HELL
SLUIT HET AF MET EEN 7,4
FOKKING HELL
 Goed bezig man
 Goed bezig man  

Haha zie die nerd gaan hier manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
FOKKING HELL
SLUIT HET AF MET EEN 7,4
FOKKING HELL

Oke nou ja veel succes ermeequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet nog wel gaan kijken natuurlijk. Die 2 slaapkamers moeten wel redelijk groot zijn ivm bureau en bed etc. Woonkamer is gewoon om te delen, maar moet me wel terug kunnen trekken voor studie elke dag.
 Als je er woont kunnen we een keer biertje drinken in Rotterdam, neem ik lama443 wel mee
 Als je er woont kunnen we een keer biertje drinken in Rotterdam, neem ik lama443 wel mee  

Uiteraard. Ik wil ook wel een keertje mee naar Sparta. Kijken of daar bazen op de tribunes zitten!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke nou ja veel succes ermeeAls je er woont kunnen we een keer biertje drinken in Rotterdam, neem ik lama443 wel mee

Hee TOP man!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
FOKKING HELL
SLUIT HET AF MET EEN 7,4
FOKKING HELL
 Feli!
 Feli!

Doe je goed! Klassequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
FOKKING HELL
SLUIT HET AF MET EEN 7,4
FOKKING HELL

Haha is goed man! Op de Kasteeltribune, waar ik zit zitten vooral oudere mensen, is lange kant aan de zijkantquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik wil ook wel een keertje mee naar Sparta. Kijken of daar bazen op de tribunes zitten!
 Maar O.us zat ook in mijn vak
 Maar O.us zat ook in mijn vak  De harde kern zit op Dennis Neville (achter het doel), daar heb ik maar 1 keer gezeten voordat ik seizoenskaart had.
 De harde kern zit op Dennis Neville (achter het doel), daar heb ik maar 1 keer gezeten voordat ik seizoenskaart had. Ook halfies natuurlijk, die heb je overal
 Ook halfies natuurlijk, die heb je overal  

naat int kwadraat (typoooquote:Het clichébeeld van een nerd is een jongeman met bril en pukkels, met een schichtige blik en een duidelijk aanwezige zweetgeur
 ) toch?
 ) toch?

Grapje mattiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/nerd

Hij zit in de vierde, hij heeft er toch niks aanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Grapje mattie
Goed gedaan! Effe lekker wat hoge cijfers halen, hoef je niet zoals ik in spanning bij de telefoon te zitten

quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Grapje mattie
Goed gedaan! Effe lekker wat hoge cijfers halen, hoef je niet zoals ik in spanning bij de telefoon te zitten
Dit helpt trouwens niet, want het gaat allemaal om die ene toets nederlands... maargoedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
ok, afsluiten is een groot woord, maar dit jaar bedoel ik dan...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |