Wat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quoten is zegmaar niet zo jouw ding?
Ikke, ikke!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:09 schreef Snuf. het volgende:
Het wordt tijd dat ik een nieuwe chick ga hosselen
Grmblquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je faalt, ik doe een ninja edit en jij ninja edit te laat
Laat Naatje het maar niet horen.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat Naatje het maar niet horen.![]()
Oh wacht..
Als zij met Snuf in 1 bed wilt duiken, zit ik er niet mee, want dat is haar wil, maar dan is er wel iets grondig mis in de relatie. Haar wil is wet, als het om haar gaat en mijn wil is wet, als het om mij gaat en onze wil is wet, als het om ons gaat (dat is zegmaar het falende compromissen gedeelte).quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat Naatje het maar niet horen.![]()
Oh wacht..
Ok fee morgen 12 uur smiddag bij mij thuis?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als zij met Snuf in 1 bed wilt duiken, zit ik er niet mee,
Ho wacht, zelfs ik volg het niet!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als zij met Snuf in 1 bed wilt duiken, zit ik er niet mee, want dat is haar wil, maar dan is er wel iets grondig mis in de relatie. Haar wil is wet, als het om haar gaat en mijn wil is wet, als het om mij gaat en onze wil is wet, als het om ons gaat (dat is zegmaar het falende compromissen gedeelte).
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ok fee morgen 12 uur smiddag bij mij thuis?
Ga je mijn andere riekwest ook doen of niet ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:12 schreef Monopoly het volgende:
Dit is inderdaad een fijn nummer. Deze luister ik te weinig!
druk op het volgen knopje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ho wacht, zelfs ik volg het niet!
En jij denkt serieus dat ik het zo lang uithoud?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ok fee morgen 12 uur smiddag bij mij thuis?
Dm hem nog even. Dan kan ik hem nog even in de DL zetten!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ga je mijn andere riekwest ook doen of niet ?
Niet slapen iigquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:13 schreef robdriessen het volgende:
Jongens, meisjes, ik ga slapen en zet Guppie alvast standby. Dus zodra Mono stopt, start Guppie automatisch. Veel plezier vannacht met alles wat jullie nachtbrakers 's nachts doen in de nacht.
vier negen in de jingles, negenenveertig over het algemeen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat wordt het meest gezegd trouwens, vier negen of negenenveertig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |