Weer een kuttopic?quote:
Die krijgen jullie niet.quote:
Ja dat kan niet he. Nu willen wij ook een gedicht hebben.quote:
Wel, dan ga ik naakt.quote:
Ik ben nu dan wel in een gulle bui dus door maar een heel kort gedicht voor deze ui.quote:
Ik heb het beloofde nog niet.quote:
Ik heb dat gedicht toch niet gemaakt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja dat kan niet he. Nu willen wij ook een gedicht hebben.
Je kan me niet eerst lekker maken met een mooi gedicht en er dan niet een voor mij schrijven.
In KPD?quote:
Kudo topper.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben nu dan wel in een gulle bui dus door maar een heel kort gedicht voor deze ui.
Deze rijm is nu wel klaar dus ik zou zeggen slaap zacht dan maar.
Waarom vind je dit dan geen hele eer ?quote:
Och, tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom vind je dit dan geen hele eer ?
Eindelijk iemand die een beetje aandacht voor je heeftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Och, tuurlijk wel.
Je besteedt gewoon tijd aan het maken van een gedicht voor mij.
Je bent al eerder naakt gegaan daar?quote:
Nohquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je bent al eerder naakt gegaan daar?
Ik heb dat forum nog nooit gezien, dus ik zou het niet weten.
Wat lief.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die een beetje aandacht voor je heeft
Ik stuur wel ff een pm.quote:
Madam_Paon in kpd dat lijkt me niet nou niet echt een goed idee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:47 schreef gogosweden het volgende:
ik heb wel een picca staan van me in KPD
Link?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:47 schreef gogosweden het volgende:
ik heb wel een picca staan van me in KPD
Wat ben je toch een fantastische dichter.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Madam_Paon in kpd dat lijkt me niet nou niet echt een goed idee.
Hahahaha, dan val je onder jailbaitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb geen toegang meer omdat minderjarig
Ik zet blind in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat ben je toch een fantastische dichter.![]()
Je weet niet hoe ik eruit zie, dus je weet ook niet of het een goed idee is.
Geen fotoboek dat vind ik gaar, Dan blijft het bij raden maarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat ben je toch een fantastische dichter.![]()
Je weet niet hoe ik eruit zie, dus je weet ook niet of het een goed idee is.
Dik valt wel mee .. gestoord klopt wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen fotoboek dat vind ik gaar, Dan blijft het bij raden maar
Als ik zie hoe jij soms post dan vermoed ik een wel wel dikke klots.
.. ?quote:
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dik valt wel mee .. gestoord klopt wel.![]()
En gestoorde mensen hebben medicijnen nodig, en daar kun je nou eenmaal wat kilo's van aankomen.
Maar dik ben ik alsnog niet. Hoogstens een beetje mollig.
GODVERDOMME.quote:
Dat mocht ik willen.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat mocht ik willen.
Ik kan wel zeggen dat ik daar in de verste verte niet op lijk ... niet blond, niet blank en al helemaal geen cup A of B.
Nope .. ik heb geen nepborsten.quote:
Ik zou je geven horquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Knap dat je weet dat ik niet mooi ben, terwijl je me nog nooit gezien hebt.
Ik kwam.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gogosweden of de ui wie oh wie maakt Madam Paon het hof ,
ik vind dit alles best wel tof alleen het idee van eventuele kinderen krijgt van mij geen lof.
Want wat is het gevaar met ouders van het iq van tachtig maar ? Het kind dat wordt vast een mongool en daarvan heeft de wajong dan weer lol . Een kind dat zit er dus niet in we hebben al genoeg tokkies in dit gezin.
Even ter informatie: ik heb geen IQ van 80.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gogosweden of de ui wie oh wie maakt Madam Paon het hof ,
ik vind dit alles best wel tof alleen het idee van eventuele kinderen krijgt van mij geen lof.
Want wat is het gevaar met ouders van het iq van tachtig maar ? Het kind dat wordt vast een mongool en daarvan heeft de wajong dan weer lol . Een kind dat zit er dus niet in we hebben al genoeg tokkies in dit gezin.
Ik ook niet, dus zullen we?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Even ter informatie: ik heb geen IQ van 80.
Maar mongolenkindjes zou ik best kunnen krijgen.
Daarom wil ik ook geen kinderen.
Ik kom dus niet naar Zwedenquote:
Gezien jij niet bij de chick kan scoren, en ik wel, had je wat aan me gehadquote:
Een zweetneus?quote:
Ik gezien ik jouw niet kan krijgen.quote:
Zo een natten droef den hond met een natten zweterige neus die hij in uwen boezem duwt..quote:
ale, ik heb geene boezemquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:29 schreef LuLZiG het volgende:
[..]
Zo een natten droef den hond met een natten zweterige neus die hij in uwen boezem duwt..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:29 schreef LuLZiG het volgende:
[..]
Zo een natten droef den hond met een natten zweterige neus die hij in uwen boezem duwt..
Daar zeggen ze toch "Fryslan boppe"?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat lijkt me best vies.
Ik kan geen Vlaams ... ik kom uit het noorden des lands.
Fryslân jwzquote:
Ik kom - GODDANK - niet uit Friesland, maar uit Drenthe.quote:
Terecht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kom - GODDANK - niet uit Friesland, maar uit Drenthe.
Mensen uit Drenthe en Groningen hebben ook een hekel aan de Friezen.
Drenthe. Super prov. Mooie omgeving, wil er graag nog eens wandelen. Maar heb geen vrienden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kom - GODDANK - niet uit Friesland, maar uit Drenthe.
Mensen uit Drenthe en Groningen hebben ook een hekel aan de Friezen.
Ik heb alleen uiterst geylen vrinden nie...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:35 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Drenthe. Super prov. Mooie omgeving, wil er graag nog eens wandelen. Maar heb geen vrienden.
En ik kom -GODDANK- wel uit Fryslân.
Door deze post ben je wel een beetje in mijn aanzien gedaald.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:35 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Drenthe. Super prov. Mooie omgeving, wil er graag nog eens wandelen. Maar heb geen vrienden.
En ik kom -GODDANK- wel uit Fryslân.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Door deze post ben je wel een beetje in mijn aanzien gedaald.Die spoiler is wel een zwaktebodje hoor...hallo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel me ff vies tegen girlie!MoT Je?
Ik ben Jezus Mina dus ik kom nergus vandoan nie...hedde gij weer pech met uwen sluiksen opmerking!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar ik mag toch ook wel eens lief zijn?![]()
Ook al hebben mensen die uit Friesland komen bij mij hoe dan ook een achterstand t.o.v. mensen die niet uit Friesland komen. Alleen Limburg is nog erger.
Jezus komt toch uit Bethlehem?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:56 schreef LuLZiG het volgende:
[..]
Ik ben Jezus Mina dus ik kom nergus vandoan nie...hedde gij weer pech met uwen sluiksen opmerking!
Ik denk dat hij een dubbel paspoort heeft.quote:
Hij doe wel meer op en neer...maar ik mag niks zegge nie he?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een dubbel paspoort heeft.
Voor de hemel én voor Bethlehem.
Hij reist immers zo vaak op en neer.
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:04 schreef LuLZiG het volgende:
[..]
Hij doe wel meer op en neer...maar ik mag niks zegge nie he?
Tis wel ffkes jezus he kindeke op aard!
Maar goe....ge lijkt zo op dienen blondine hier op fok van jaren gelee...
Yvonneke?
Wenie?
Jezus kwam uit Bartlehiem, fryslân dus.quote:
Zo stellen we je anders wel altijd voorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
.. ?
Ik kan wel zeggen dat ik er in ieder geval niet zo uitzie.
Een wijs besluit: bespaart jezelf, de eventuele kinderen en ook het vaderland een hoop ellendequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Even ter informatie: ik heb geen IQ van 80.
Maar mongolenkindjes zou ik best kunnen krijgen.
Daarom wil ik ook geen kinderen.
Ik ben blij dat je ook hier laat zien wat een enorm sneu figuur je bent.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Madam Paon heeft nog nooit geneukt en ze zocht een tijdje geleden daadwerkelijk vrijwilligers om haar te ontmaagden:
[Vrouw] Is ontmaagding erg pijnlijk?
Een paar reacties:
[..]
[..]
[..]
Ze gaat het uiteindelijk niet leuk vinden dat ik dit doe, maar ik heb nu geen discussie met haar dus ze kan me niet van het feit betichten dat het een afleidingsmaneuvre is. Bovendien is dit ONZ en is het dit geval dus nog ontopic ook
Had je de eerste keer nou nog pijn of vond je het wel fijn ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je ook hier laat zien wat een enorm sneu figuur je bent.
Slecht jouw mening en och het aantal mensen dat jou nog sneuer gaat vinden hierdoor, weegt daar weer aardig tegen opquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je ook hier laat zien wat een enorm sneu figuur je bent.
Wat jij wilt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Slecht jouw mening en och het aantal mensen dat jou nog sneuer gaat vinden hierdoor, weegt daar weer aardig tegen op
En dat gaat je mooi niks aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had je de eerste keer nou nog pijn of vond je het wel fijn ?
Wel een topic openen eerst maar dan niet met de ontknoping komen ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat jij wilt.
Ben je geobsedeerd door mij of zo?
[..]
En dat gaat je mooi niks aan.
Jazeker, lelijkerds, dikkerds, gekkerds, je blijft er naar kijken als ze bijvoorbeeld langs je lopen. En jij bent dan ook nog waarschijnlijk het levende voorbeeld van alledriequote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat jij wilt.
Ben je geobsedeerd door mij of zo?
Kortom ze kan nog steeds niet aan de man komenquote:[..]
En dat gaat je mooi niks aan.
Jij weet duidelijk niet hoe ik eruit zie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja, lelijkerds, dikkerds, gekkerds, je blijft er naar kijken als ze langs je lopen. En je bent het levende voorbeeld van alledrie
[..]
Kortom ze kan nog steeds niet aan de man komen
Een heer van stand dat bewijst hij namelijk telkens weer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet hoe ik eruit zie.
Want dik zou ik mezelf niet noemen en lelijk ben ik al helemaal niet.
Maar ga vooral door met het aan iedereen duidelijk maken dat je absoluut geen heer bent.
Je redenatie voldoet anders duidelijk aan het type dikkers en lelijkerds die denken dat ze zelf 'mooi volslank en lekker hip zijn' dat noemen we (users in o.a. KLB) dus oerlelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet hoe ik eruit zie.
Want dik zou ik mezelf niet noemen en lelijk ben ik al helemaal niet.
Ik heb mijn eigen invulling van de woorden 'heer' en 'stijl', dat jij je nou altijd laat leiden door wat anderen van je vinden, betekent niet dat ik dat ook doe. Ermee doorgaan? Was ik uiteraard van planquote:Maar ga vooral door met het aan iedereen duidelijk maken dat je absoluut geen heer bent.
Misschien ben je zelf wel oerlelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je voldoet anders duidelijk aan het type dikkers en lelijkerds die denken dat ze zelfs 'mooi volslank en lekker hip zijn' dat noemen we (users in o.a. KLB) dus oerlelijk.
[..]
Ik heb mijn eigen invulling van de woorden 'heer' en 'stijl', dat jij je nou altijd laat leiden door wat anderen van je vinden, betekent niet dat ik dat ook doe. Ermee doorgaan? Was ik uiteraard van plan
Ik heb een foto van de beste man gezien en ik kan met kracht ontkennen dat hij lelijk al dan wel niet oerlelijk is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Misschien ben je zelf wel oerlelijk.
Het feit dat je het elke keer zo met klem zit te ontkennen, bewijst al dat het je in ieder geval tot op het bot raakt, dat je je er onzeker over voelt en dat je mogelijk niet alleen ons, maar ook jezelf probeert te overtuigen van het feit dat je niet lelijk bent. Misschien dat je jezelf overtuigd hebt, ons nog niet gok ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Misschien ben je zelf wel oerlelijk.
Ik ben in ieder geval niet oerlelijk, dat kan ik je wel vertellen.
Klopt, hard, ongevoelig, onverbiddelijk, onorthodox, in en in gemeen, maar streng doch rechtvaardig en zelfs vriendelijk en hartelijk voor degenen die het verdienenquote:En ik ga geen foto's posten, want het gaat je niks aan wie ik ben.
En jouw invulling van een stijlvolle heer is jouw gedrag? Da's dan duidelijk.
Mijn dank, hebben wij elkaar ook niet ontmoet op die meet in 2004 overigens? In dat geval hebben we elkaar zelfs in het echt gezien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb een foto van de beste man gezien en ik kan met kracht ontkennen dat hij lelijk al dan wel niet oerlelijk is.
Nee daar was ik niet bij. Frey heeft me de meet laten zien het zag er erg gezellig uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn dank, hebben wij elkaar ook niet ontmoet op die meet in 2004 overigens? In dat geval hebben we elkaar zelfs in het echt gezien?
Ja, want jij bepaalt inderdaad ook echt wie dat verdient.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het feit dat je het elke keer zo met klem zit te ontkennen, bewijst al dat het je in ieder geval tot op het bot raakt, dat je je er onzeker over voelt en dat je mogelijk niet alleen ons, maar ook jezelf probeert te overtuigen van het feit dat je niet lelijk bent. Misschien dat je jezelf overtuigd hebt, ons nog niet gok ik
[..]
Klopt, hard, ongevoelig, onverbiddelijk, onorthodox, in en in gemeen, maar streng doch rechtvaardig en zelfs vriendelijk en hartelijk voor degenen die het verdienen
Ik bepaal in ieder geval wel wie wat van mij verdient. Overschatten? Ah gut je vindt weer wat van mij, wat schattigquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, want jij bepaalt inderdaad ook echt wie dat verdient.![]()
![]()
Je overschat jezelf enorm.
Ik weet dat je zelf graag zou willen dat je er zo mee kon omgaan, maar tussen de regels en aan de hand van dit veel te uitgebreide antwoord zie ik toch dat je het je ongelooflijk dwars zit.quote:En wat jij zegt raakt me niet, want ik ken je niet eens.
Jij hebt blijkbaar steeds de behoefte om zogenaamde 'beledigingen' naar mijn hoofd te slingeren, maar je faalt jammerlijk.
Denken dat ik geraakt word door iemand die zegt dat ik lelijk en dik ben, terwijl diegene niet eens weet hoe ik eruit zie.![]()
Wat ben jij toch ontzettend arrogant.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik bepaal in ieder geval wel wie wat van mij verdient. Overschatten? Ah gut je vindt weer wat van mij, wat schattig
[..]
Ik weet dat je zelf graag zou willen dat je er zo mee kon omgaan, maar tussen de regels en aan de hand van dit veel te uitgebreide antwoord zie ik toch dat je het je ongelooflijk dwars zit.![]()
Waarschijnlijk omdat je ook wel weet (en dit jou ook wèl kan schelen) dat niet ik alleen ik, maar de meeste users je in en in treurig vinden en je meer vijanden dan vrienden hebt gemaakt in de korte tijd dat jij je verdorven persoonlijkheid aan ons hebt blootgesteld
Ik ben zeker arrogant en verdorven, maar enkel en doelbewust tegen jou.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ontzettend arrogant.![]()
![]()
Ik kan in ieder geval blij zijn dat jij je eveneens verdorven persoonlijkheid duidelijk toont in dit topic.
Ben jij zo ontzettend onzeker dat je constant de behoefte voelt om mij te proberen te 'beledigen' op het internet, terwijl je mij niet eens kent?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben zeker arrogant en verdorven, maar enkel en doelbewust tegen jou.![]()
Jij bent het in het algemeen en je hebt het niet eens door van je zelf. Daarom win jij met klem de award voor grootste treurpijp en jammerlijkste droeftoeter van het jaar. Van harte gefeliciteerd
Je hebt je zelf anders al aardig laten kennen, dus da's niet helemaal waar Paonnetjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ben jij zo ontzettend onzeker dat je constant de behoefte voelt om mij te proberen te 'beledigen' op het internet, terwijl je mij niet eens kent?
Nu je het zegt, het is inderdaad wel leuk en ik heb nu toch even niks te doenquote:Het is maar wat je hobby's zijn.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ben jij zo ontzettend onzeker dat je constant de behoefte voelt om mij te proberen te 'beledigen' op het internet, terwijl je mij niet eens kent?
Het is maar wat je hobby's zijn.
middag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is maar wat je hobby's zijn.
Ik weet zelfs niet of ze dit snapt, straks neemt ze het te letterlijk en gaat ze nog meer eten en wordt ze nog dikkerquote:
Ik ben wel in een goede bui.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
middag.
hoe maakt u het?/idiotmode
he paon, hoeist?
bekhouden als je niets toe te voegen hebtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Blijf dan maar uit de buurt van een spiegel
Het weer is niet zo fantastisch ... ik weet niet waarom ik zo'n goed humeur heb.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh, klinkt goedkomt het door het mooie weer?
Gelukkig had ik wel wat toe te voegenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bekhouden als je niets toe te voegen hebt
grinnikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Blijf dan maar uit de buurt van een spiegel
okquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het weer is niet zo fantastisch ... ik weet niet waarom ik zo'n goed humeur heb.
Ik heb het gewoon.
Het is de langste dag van het jaar.
Het is mogelijk verleidelijk als iemand zich op internet aanbiedt om doorgepaald te worden, maar kom op man, je zit in Zweden. Daar lopen de lekkerste wijven rond, ik zou het wel wetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ok
he ja daar zeg je me watzullen we samen naar de zonsondergang kijken hier in zweden?
het is maar goed dat je die pic van haar niet gezien hebt. Daar vallen die zweedse chicks bij in het nietsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is mogelijk verleidelijk als iemand zich op internet aanbiedt om doorgepaald te worden, maar kom op man, je zit in Zweden. Daar lopen de lekkerste wijven rond, ik zou het wel weten
Dat is nogal een stukje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ok
he ja daar zeg je me watzullen we samen naar de zonsondergang kijken hier in zweden?
Mannen die op zo een soort oproep reageren zijn natuurlijk net zo hopeloos.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is mogelijk verleidelijk als iemand zich op internet aanbiedt om doorgepaald te worden, maar kom op man, je zit in Zweden. Daar lopen de lekkerste wijven rond, ik zou het wel weten
Nou paal d'r dan snel door, ze is gefrustreerd en heeft het nodig, misschien valt er daarna in ieder geval land met haar te bezeilenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het is maar goed dat je die pic van haar niet gezien hebt. Daar vallen die zweedse chicks bij in het niets
dat redt je wel, kom maarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is nogal een stukje.Ik weet niet of ik dat red voor zonsondergang.
quote:
dan kom ik wel naar jouquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij geen eigen paspoort.
Dus ik blijf denk ik toch maar in dit kouwe kikkerlandje.
Doe het in godsnaam veilig of ik kom je eerst wel persoonlijke castreren, Voor de zekerheid .quote:
Maar gecastreerde mannen kunnen alleen nagenoeg niks presteren zo raakt ze natuurlijk nooit van haar frustraties, wanhoop en maagdelijkheid afquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe het in godsnaam veilig of ik kom je eerst wel persoonlijke castreren, Voor de zekerheid .
Dat is wel een hele lange reis, volgens mij.quote:
Lieve schat nu wil er een kerel op je kruipen en dan reageer je zo matig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is wel een hele lange reis, volgens mij.
Maar ik woon in het noorden, dus dat scheelt weer een uurtje of 2.
waar in het noorden?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is wel een hele lange reis, volgens mij.
Maar ik woon in het noorden, dus dat scheelt weer een uurtje of 2.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:32 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Madame_Paon is een vrouw,
die heeft ook in haar UI een pauw,
dit gedicht is misschien een beetje beter,
want dat maakt haar wat concreter,
hoe die anderen hier dichten klopt niet helemaal,
dat is eerder wartaal,
want ze verdient een gedicht op waarheid gebaseerd,
daaruit is dit gedicht geresulteerd.
Zo wanhopig ben ik echt niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lieve schat nu wil er een kerel op je kruipen en dan reageer je zo matig.
Ik had verwacht dat je nu zit te soppen op je stoel.
Drenthe.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waar in het noorden?daar kom ik namelijk vandaan
Drenthe zeg voor iemand die zo loopt te geilen lees jij je weinig in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waar in het noorden?daar kom ik namelijk vandaan
dat is helemaal niet in het noordenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is helemaal niet in het noordenfriesland/groningen is noord
Ze was mooi zei je? Een beetje van dit type mooi:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is helemaal niet in het noordenfriesland/groningen is noord
Dat je Paon adoreert dat vind ik nog niet zo verkeerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:32 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Madame_Paon is een vrouw,
die heeft ook in haar UI een pauw,
dit gedicht is misschien een beetje beter,
want dat maakt haar wat concreter,
hoe die anderen hier dichten klopt niet helemaal,
dat is eerder wartaal,
want ze verdient een gedicht op waarheid gebaseerd,
daaruit is dit gedicht geresulteerd.
Je snapt ook wel dat je een rol ducktape nodig hebt als je met haar bezig bent hè, ik zie haar er voor aan te willen doordiscussiëren terwijl ze doorgeblaft wordtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt wel.![]()
Ja, oké, eigenlijk het noordoosten, maar het ligt alsnog in het noorden.
Het is op zich ook wel grappig om te zien dat het type 'mooi, maar oppervlakkig' zo rond de 30 wanneer het verval ineens heel hard gaat ontiegelijk door de mand gaat vallen. Terwijl mensen die gewoon mooi zijn hun hele leven blijven stralen, omdat ze geleerd hebben het niet alleen van uiterlijk te hebbenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat je Paon adoreert dat vind ik nog niet zo verkeerd.
Maar dat je mijn gedicht loopt te dissen terwijl je nog te dom bent om te pissen.
Lees jij je eerst maar even in , jij denkt duidelijk met je lul .Maar zonder haar foto is dat toch echt flauwekul.
ok ok jij je zinquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt wel.![]()
Ja, oké, eigenlijk het noordoosten, maar het ligt alsnog in het noorden.
Heel verstandig kerel, eerst neuken, dan tegenspreken. En die wijven maar denken dat ze ons manipulerenquote:
Als je 't niet laten kan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Je denkt soms, van de liefde krijg je geen lusten
Zoiets was over, toen iemand Madam Paon kuste
Ze dacht; ik ga neuken en dat wordt een feest
Die gozer ligt op me en beukt als een beest
Maar nee, het bleek anders en heel snel voorbij
Tenslotte zei Harmsen zelfs;
Te erg voor mij!
Zulke rijmpjes dus?
Donder nou eens op.quote:
Wat is deze kerelquote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja hallo, ik wou eigenlijk een half uur geleden al gaan slapen.
[..]
Donder nou eens op.
Wie is het nou dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja hallo, ik wou eigenlijk een half uur geleden al gaan slapen.
[..]
Donder nou eens op.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat is deze kerel?
Kloon van Stoktaart ?
Zo als ik en HMF eerder al zeiden ergens is het wel sneu voor Paon..quote:
Je zou bijna medelijden met dr krijgen he!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo als ik en HMF eerder al zeiden ergens is het wel sneu voor Paon..
Al langere tijd geen last van gehad komt die ekburger opeens zo doen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |