Ik kom - GODDANK - niet uit Friesland, maar uit Drenthe.quote:
Terecht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kom - GODDANK - niet uit Friesland, maar uit Drenthe.
Mensen uit Drenthe en Groningen hebben ook een hekel aan de Friezen.
Drenthe. Super prov. Mooie omgeving, wil er graag nog eens wandelen. Maar heb geen vrienden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kom - GODDANK - niet uit Friesland, maar uit Drenthe.
Mensen uit Drenthe en Groningen hebben ook een hekel aan de Friezen.
Ik heb alleen uiterst geylen vrinden nie...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:35 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Drenthe. Super prov. Mooie omgeving, wil er graag nog eens wandelen. Maar heb geen vrienden.
En ik kom -GODDANK- wel uit Fryslân.
Door deze post ben je wel een beetje in mijn aanzien gedaald.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:35 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Drenthe. Super prov. Mooie omgeving, wil er graag nog eens wandelen. Maar heb geen vrienden.
En ik kom -GODDANK- wel uit Fryslân.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Door deze post ben je wel een beetje in mijn aanzien gedaald.Die spoiler is wel een zwaktebodje hoor...hallo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel me ff vies tegen girlie!MoT Je?
Ik ben Jezus Mina dus ik kom nergus vandoan nie...hedde gij weer pech met uwen sluiksen opmerking!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar ik mag toch ook wel eens lief zijn?![]()
Ook al hebben mensen die uit Friesland komen bij mij hoe dan ook een achterstand t.o.v. mensen die niet uit Friesland komen. Alleen Limburg is nog erger.
Jezus komt toch uit Bethlehem?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:56 schreef LuLZiG het volgende:
[..]
Ik ben Jezus Mina dus ik kom nergus vandoan nie...hedde gij weer pech met uwen sluiksen opmerking!
Ik denk dat hij een dubbel paspoort heeft.quote:
Hij doe wel meer op en neer...maar ik mag niks zegge nie he?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een dubbel paspoort heeft.
Voor de hemel én voor Bethlehem.
Hij reist immers zo vaak op en neer.
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:04 schreef LuLZiG het volgende:
[..]
Hij doe wel meer op en neer...maar ik mag niks zegge nie he?
Tis wel ffkes jezus he kindeke op aard!
Maar goe....ge lijkt zo op dienen blondine hier op fok van jaren gelee...
Yvonneke?
Wenie?
Jezus kwam uit Bartlehiem, fryslân dus.quote:
Zo stellen we je anders wel altijd voorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
.. ?
Ik kan wel zeggen dat ik er in ieder geval niet zo uitzie.
Een wijs besluit: bespaart jezelf, de eventuele kinderen en ook het vaderland een hoop ellendequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Even ter informatie: ik heb geen IQ van 80.
Maar mongolenkindjes zou ik best kunnen krijgen.
Daarom wil ik ook geen kinderen.
Ik ben blij dat je ook hier laat zien wat een enorm sneu figuur je bent.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Madam Paon heeft nog nooit geneukt en ze zocht een tijdje geleden daadwerkelijk vrijwilligers om haar te ontmaagden:
[Vrouw] Is ontmaagding erg pijnlijk?
Een paar reacties:
[..]
[..]
[..]
Ze gaat het uiteindelijk niet leuk vinden dat ik dit doe, maar ik heb nu geen discussie met haar dus ze kan me niet van het feit betichten dat het een afleidingsmaneuvre is. Bovendien is dit ONZ en is het dit geval dus nog ontopic ook
Had je de eerste keer nou nog pijn of vond je het wel fijn ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je ook hier laat zien wat een enorm sneu figuur je bent.
Slecht jouw mening en och het aantal mensen dat jou nog sneuer gaat vinden hierdoor, weegt daar weer aardig tegen opquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je ook hier laat zien wat een enorm sneu figuur je bent.
Wat jij wilt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Slecht jouw mening en och het aantal mensen dat jou nog sneuer gaat vinden hierdoor, weegt daar weer aardig tegen op
En dat gaat je mooi niks aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had je de eerste keer nou nog pijn of vond je het wel fijn ?
Wel een topic openen eerst maar dan niet met de ontknoping komen ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat jij wilt.
Ben je geobsedeerd door mij of zo?
[..]
En dat gaat je mooi niks aan.
Jazeker, lelijkerds, dikkerds, gekkerds, je blijft er naar kijken als ze bijvoorbeeld langs je lopen. En jij bent dan ook nog waarschijnlijk het levende voorbeeld van alledriequote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat jij wilt.
Ben je geobsedeerd door mij of zo?
Kortom ze kan nog steeds niet aan de man komenquote:[..]
En dat gaat je mooi niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |