bekhouden als je niets toe te voegen hebtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Blijf dan maar uit de buurt van een spiegel
Het weer is niet zo fantastisch ... ik weet niet waarom ik zo'n goed humeur heb.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh, klinkt goedkomt het door het mooie weer?
Gelukkig had ik wel wat toe te voegenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bekhouden als je niets toe te voegen hebt
grinnikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Blijf dan maar uit de buurt van een spiegel
okquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het weer is niet zo fantastisch ... ik weet niet waarom ik zo'n goed humeur heb.
Ik heb het gewoon.
Het is de langste dag van het jaar.
Het is mogelijk verleidelijk als iemand zich op internet aanbiedt om doorgepaald te worden, maar kom op man, je zit in Zweden. Daar lopen de lekkerste wijven rond, ik zou het wel wetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ok
he ja daar zeg je me watzullen we samen naar de zonsondergang kijken hier in zweden?
het is maar goed dat je die pic van haar niet gezien hebt. Daar vallen die zweedse chicks bij in het nietsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is mogelijk verleidelijk als iemand zich op internet aanbiedt om doorgepaald te worden, maar kom op man, je zit in Zweden. Daar lopen de lekkerste wijven rond, ik zou het wel weten
Dat is nogal een stukje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ok
he ja daar zeg je me watzullen we samen naar de zonsondergang kijken hier in zweden?
Mannen die op zo een soort oproep reageren zijn natuurlijk net zo hopeloos.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is mogelijk verleidelijk als iemand zich op internet aanbiedt om doorgepaald te worden, maar kom op man, je zit in Zweden. Daar lopen de lekkerste wijven rond, ik zou het wel weten
Nou paal d'r dan snel door, ze is gefrustreerd en heeft het nodig, misschien valt er daarna in ieder geval land met haar te bezeilenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het is maar goed dat je die pic van haar niet gezien hebt. Daar vallen die zweedse chicks bij in het niets
dat redt je wel, kom maarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is nogal een stukje.Ik weet niet of ik dat red voor zonsondergang.
quote:
dan kom ik wel naar jouquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij geen eigen paspoort.
Dus ik blijf denk ik toch maar in dit kouwe kikkerlandje.
Doe het in godsnaam veilig of ik kom je eerst wel persoonlijke castreren, Voor de zekerheid .quote:
Maar gecastreerde mannen kunnen alleen nagenoeg niks presteren zo raakt ze natuurlijk nooit van haar frustraties, wanhoop en maagdelijkheid afquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe het in godsnaam veilig of ik kom je eerst wel persoonlijke castreren, Voor de zekerheid .
Dat is wel een hele lange reis, volgens mij.quote:
Lieve schat nu wil er een kerel op je kruipen en dan reageer je zo matig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is wel een hele lange reis, volgens mij.
Maar ik woon in het noorden, dus dat scheelt weer een uurtje of 2.
waar in het noorden?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is wel een hele lange reis, volgens mij.
Maar ik woon in het noorden, dus dat scheelt weer een uurtje of 2.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:32 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Madame_Paon is een vrouw,
die heeft ook in haar UI een pauw,
dit gedicht is misschien een beetje beter,
want dat maakt haar wat concreter,
hoe die anderen hier dichten klopt niet helemaal,
dat is eerder wartaal,
want ze verdient een gedicht op waarheid gebaseerd,
daaruit is dit gedicht geresulteerd.
Zo wanhopig ben ik echt niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lieve schat nu wil er een kerel op je kruipen en dan reageer je zo matig.
Ik had verwacht dat je nu zit te soppen op je stoel.
Drenthe.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waar in het noorden?daar kom ik namelijk vandaan
Drenthe zeg voor iemand die zo loopt te geilen lees jij je weinig in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waar in het noorden?daar kom ik namelijk vandaan
dat is helemaal niet in het noordenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is helemaal niet in het noordenfriesland/groningen is noord
Ze was mooi zei je? Een beetje van dit type mooi:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is helemaal niet in het noordenfriesland/groningen is noord
Dat je Paon adoreert dat vind ik nog niet zo verkeerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:32 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Madame_Paon is een vrouw,
die heeft ook in haar UI een pauw,
dit gedicht is misschien een beetje beter,
want dat maakt haar wat concreter,
hoe die anderen hier dichten klopt niet helemaal,
dat is eerder wartaal,
want ze verdient een gedicht op waarheid gebaseerd,
daaruit is dit gedicht geresulteerd.
Je snapt ook wel dat je een rol ducktape nodig hebt als je met haar bezig bent hč, ik zie haar er voor aan te willen doordiscussiëren terwijl ze doorgeblaft wordtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt wel.![]()
Ja, oké, eigenlijk het noordoosten, maar het ligt alsnog in het noorden.
Het is op zich ook wel grappig om te zien dat het type 'mooi, maar oppervlakkig' zo rond de 30 wanneer het verval ineens heel hard gaat ontiegelijk door de mand gaat vallen. Terwijl mensen die gewoon mooi zijn hun hele leven blijven stralen, omdat ze geleerd hebben het niet alleen van uiterlijk te hebbenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat je Paon adoreert dat vind ik nog niet zo verkeerd.
Maar dat je mijn gedicht loopt te dissen terwijl je nog te dom bent om te pissen.
Lees jij je eerst maar even in , jij denkt duidelijk met je lul .Maar zonder haar foto is dat toch echt flauwekul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |