Jij weet duidelijk niet hoe ik eruit zie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja, lelijkerds, dikkerds, gekkerds, je blijft er naar kijken als ze langs je lopen. En je bent het levende voorbeeld van alledrie
[..]
Kortom ze kan nog steeds niet aan de man komen
Een heer van stand dat bewijst hij namelijk telkens weer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet hoe ik eruit zie.
Want dik zou ik mezelf niet noemen en lelijk ben ik al helemaal niet.
Maar ga vooral door met het aan iedereen duidelijk maken dat je absoluut geen heer bent.
Je redenatie voldoet anders duidelijk aan het type dikkers en lelijkerds die denken dat ze zelf 'mooi volslank en lekker hip zijn' dat noemen we (users in o.a. KLB) dus oerlelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet hoe ik eruit zie.
Want dik zou ik mezelf niet noemen en lelijk ben ik al helemaal niet.
Ik heb mijn eigen invulling van de woorden 'heer' en 'stijl', dat jij je nou altijd laat leiden door wat anderen van je vinden, betekent niet dat ik dat ook doe. Ermee doorgaan? Was ik uiteraard van planquote:Maar ga vooral door met het aan iedereen duidelijk maken dat je absoluut geen heer bent.
Misschien ben je zelf wel oerlelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je voldoet anders duidelijk aan het type dikkers en lelijkerds die denken dat ze zelfs 'mooi volslank en lekker hip zijn' dat noemen we (users in o.a. KLB) dus oerlelijk.
[..]
Ik heb mijn eigen invulling van de woorden 'heer' en 'stijl', dat jij je nou altijd laat leiden door wat anderen van je vinden, betekent niet dat ik dat ook doe. Ermee doorgaan? Was ik uiteraard van plan
Ik heb een foto van de beste man gezien en ik kan met kracht ontkennen dat hij lelijk al dan wel niet oerlelijk is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Misschien ben je zelf wel oerlelijk.
Het feit dat je het elke keer zo met klem zit te ontkennen, bewijst al dat het je in ieder geval tot op het bot raakt, dat je je er onzeker over voelt en dat je mogelijk niet alleen ons, maar ook jezelf probeert te overtuigen van het feit dat je niet lelijk bent. Misschien dat je jezelf overtuigd hebt, ons nog niet gok ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Misschien ben je zelf wel oerlelijk.
Ik ben in ieder geval niet oerlelijk, dat kan ik je wel vertellen.
Klopt, hard, ongevoelig, onverbiddelijk, onorthodox, in en in gemeen, maar streng doch rechtvaardig en zelfs vriendelijk en hartelijk voor degenen die het verdienenquote:En ik ga geen foto's posten, want het gaat je niks aan wie ik ben.
En jouw invulling van een stijlvolle heer is jouw gedrag? Da's dan duidelijk.
Mijn dank, hebben wij elkaar ook niet ontmoet op die meet in 2004 overigens? In dat geval hebben we elkaar zelfs in het echt gezien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb een foto van de beste man gezien en ik kan met kracht ontkennen dat hij lelijk al dan wel niet oerlelijk is.
Nee daar was ik niet bij. Frey heeft me de meet laten zien het zag er erg gezellig uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn dank, hebben wij elkaar ook niet ontmoet op die meet in 2004 overigens? In dat geval hebben we elkaar zelfs in het echt gezien?
Ja, want jij bepaalt inderdaad ook echt wie dat verdient.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het feit dat je het elke keer zo met klem zit te ontkennen, bewijst al dat het je in ieder geval tot op het bot raakt, dat je je er onzeker over voelt en dat je mogelijk niet alleen ons, maar ook jezelf probeert te overtuigen van het feit dat je niet lelijk bent. Misschien dat je jezelf overtuigd hebt, ons nog niet gok ik
[..]
Klopt, hard, ongevoelig, onverbiddelijk, onorthodox, in en in gemeen, maar streng doch rechtvaardig en zelfs vriendelijk en hartelijk voor degenen die het verdienen
Ik bepaal in ieder geval wel wie wat van mij verdient. Overschatten? Ah gut je vindt weer wat van mij, wat schattigquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, want jij bepaalt inderdaad ook echt wie dat verdient.![]()
![]()
Je overschat jezelf enorm.
Ik weet dat je zelf graag zou willen dat je er zo mee kon omgaan, maar tussen de regels en aan de hand van dit veel te uitgebreide antwoord zie ik toch dat je het je ongelooflijk dwars zit.quote:En wat jij zegt raakt me niet, want ik ken je niet eens.
Jij hebt blijkbaar steeds de behoefte om zogenaamde 'beledigingen' naar mijn hoofd te slingeren, maar je faalt jammerlijk.
Denken dat ik geraakt word door iemand die zegt dat ik lelijk en dik ben, terwijl diegene niet eens weet hoe ik eruit zie.![]()
Wat ben jij toch ontzettend arrogant.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik bepaal in ieder geval wel wie wat van mij verdient. Overschatten? Ah gut je vindt weer wat van mij, wat schattig
[..]
Ik weet dat je zelf graag zou willen dat je er zo mee kon omgaan, maar tussen de regels en aan de hand van dit veel te uitgebreide antwoord zie ik toch dat je het je ongelooflijk dwars zit.![]()
Waarschijnlijk omdat je ook wel weet (en dit jou ook wèl kan schelen) dat niet ik alleen ik, maar de meeste users je in en in treurig vinden en je meer vijanden dan vrienden hebt gemaakt in de korte tijd dat jij je verdorven persoonlijkheid aan ons hebt blootgesteld
Ik ben zeker arrogant en verdorven, maar enkel en doelbewust tegen jou.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ontzettend arrogant.![]()
![]()
Ik kan in ieder geval blij zijn dat jij je eveneens verdorven persoonlijkheid duidelijk toont in dit topic.
Ben jij zo ontzettend onzeker dat je constant de behoefte voelt om mij te proberen te 'beledigen' op het internet, terwijl je mij niet eens kent?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben zeker arrogant en verdorven, maar enkel en doelbewust tegen jou.![]()
Jij bent het in het algemeen en je hebt het niet eens door van je zelf. Daarom win jij met klem de award voor grootste treurpijp en jammerlijkste droeftoeter van het jaar. Van harte gefeliciteerd
Je hebt je zelf anders al aardig laten kennen, dus da's niet helemaal waar Paonnetjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ben jij zo ontzettend onzeker dat je constant de behoefte voelt om mij te proberen te 'beledigen' op het internet, terwijl je mij niet eens kent?
Nu je het zegt, het is inderdaad wel leuk en ik heb nu toch even niks te doenquote:Het is maar wat je hobby's zijn.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ben jij zo ontzettend onzeker dat je constant de behoefte voelt om mij te proberen te 'beledigen' op het internet, terwijl je mij niet eens kent?
Het is maar wat je hobby's zijn.
middag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is maar wat je hobby's zijn.
Ik weet zelfs niet of ze dit snapt, straks neemt ze het te letterlijk en gaat ze nog meer eten en wordt ze nog dikkerquote:
Ik ben wel in een goede bui.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
middag.
hoe maakt u het?/idiotmode
he paon, hoeist?
bekhouden als je niets toe te voegen hebtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Blijf dan maar uit de buurt van een spiegel
Het weer is niet zo fantastisch ... ik weet niet waarom ik zo'n goed humeur heb.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh, klinkt goedkomt het door het mooie weer?
Gelukkig had ik wel wat toe te voegenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bekhouden als je niets toe te voegen hebt
grinnikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Blijf dan maar uit de buurt van een spiegel
okquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het weer is niet zo fantastisch ... ik weet niet waarom ik zo'n goed humeur heb.
Ik heb het gewoon.
Het is de langste dag van het jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |