Ik zou je geven horquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Knap dat je weet dat ik niet mooi ben, terwijl je me nog nooit gezien hebt.
Ik kwam.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gogosweden of de ui wie oh wie maakt Madam Paon het hof ,
ik vind dit alles best wel tof alleen het idee van eventuele kinderen krijgt van mij geen lof.
Want wat is het gevaar met ouders van het iq van tachtig maar ? Het kind dat wordt vast een mongool en daarvan heeft de wajong dan weer lol . Een kind dat zit er dus niet in we hebben al genoeg tokkies in dit gezin.
Even ter informatie: ik heb geen IQ van 80.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gogosweden of de ui wie oh wie maakt Madam Paon het hof ,
ik vind dit alles best wel tof alleen het idee van eventuele kinderen krijgt van mij geen lof.
Want wat is het gevaar met ouders van het iq van tachtig maar ? Het kind dat wordt vast een mongool en daarvan heeft de wajong dan weer lol . Een kind dat zit er dus niet in we hebben al genoeg tokkies in dit gezin.
Ik ook niet, dus zullen we?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Even ter informatie: ik heb geen IQ van 80.
Maar mongolenkindjes zou ik best kunnen krijgen.
Daarom wil ik ook geen kinderen.
Ik kom dus niet naar Zwedenquote:
Gezien jij niet bij de chick kan scoren, en ik wel, had je wat aan me gehadquote:
Een zweetneus?quote:
Ik gezien ik jouw niet kan krijgen.quote:
Zo een natten droef den hond met een natten zweterige neus die hij in uwen boezem duwt..quote:
ale, ik heb geene boezemquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:29 schreef LuLZiG het volgende:
[..]
Zo een natten droef den hond met een natten zweterige neus die hij in uwen boezem duwt..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:29 schreef LuLZiG het volgende:
[..]
Zo een natten droef den hond met een natten zweterige neus die hij in uwen boezem duwt..
Daar zeggen ze toch "Fryslan boppe"?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat lijkt me best vies.
Ik kan geen Vlaams ... ik kom uit het noorden des lands.
Fryslân jwzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |