Wat ben je toch een fantastische dichter.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Madam_Paon in kpd dat lijkt me niet nou niet echt een goed idee.
Hahahaha, dan val je onder jailbaitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb geen toegang meer omdat minderjarig
Ik zet blind in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat ben je toch een fantastische dichter.![]()
Je weet niet hoe ik eruit zie, dus je weet ook niet of het een goed idee is.
Geen fotoboek dat vind ik gaar, Dan blijft het bij raden maarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat ben je toch een fantastische dichter.![]()
Je weet niet hoe ik eruit zie, dus je weet ook niet of het een goed idee is.
Dik valt wel mee .. gestoord klopt wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen fotoboek dat vind ik gaar, Dan blijft het bij raden maar
Als ik zie hoe jij soms post dan vermoed ik een wel wel dikke klots.
.. ?quote:
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dik valt wel mee .. gestoord klopt wel.![]()
En gestoorde mensen hebben medicijnen nodig, en daar kun je nou eenmaal wat kilo's van aankomen.
Maar dik ben ik alsnog niet. Hoogstens een beetje mollig.
GODVERDOMME.quote:
Dat mocht ik willen.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat mocht ik willen.
Ik kan wel zeggen dat ik daar in de verste verte niet op lijk ... niet blond, niet blank en al helemaal geen cup A of B.
Nope .. ik heb geen nepborsten.quote:
Ik zou je geven horquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Knap dat je weet dat ik niet mooi ben, terwijl je me nog nooit gezien hebt.
Ik kwam.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gogosweden of de ui wie oh wie maakt Madam Paon het hof ,
ik vind dit alles best wel tof alleen het idee van eventuele kinderen krijgt van mij geen lof.
Want wat is het gevaar met ouders van het iq van tachtig maar ? Het kind dat wordt vast een mongool en daarvan heeft de wajong dan weer lol . Een kind dat zit er dus niet in we hebben al genoeg tokkies in dit gezin.
Even ter informatie: ik heb geen IQ van 80.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gogosweden of de ui wie oh wie maakt Madam Paon het hof ,
ik vind dit alles best wel tof alleen het idee van eventuele kinderen krijgt van mij geen lof.
Want wat is het gevaar met ouders van het iq van tachtig maar ? Het kind dat wordt vast een mongool en daarvan heeft de wajong dan weer lol . Een kind dat zit er dus niet in we hebben al genoeg tokkies in dit gezin.
Ik ook niet, dus zullen we?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Even ter informatie: ik heb geen IQ van 80.
Maar mongolenkindjes zou ik best kunnen krijgen.
Daarom wil ik ook geen kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |