Nu ga je te ver.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogmaals, de Telegraaf wacht op je met smart.
Ja, Parent Trap.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:11 schreef betyar het volgende:
[..]
De naam wel. Ik weet niet of ze als kleine in een film speelde.................
Slumdog Millionaire gone haywire of wat?quote:
Homo worden is geen oplossing.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
Knappe vrouwen zijn veel te arrogant.
Nederlandse dames dan, zelfs de lelijke koeien zijn arrogant in dit schijtland.
Nee, wel een mooie bijkomstigheid.quote:
Hè?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Slumdog Millionaire gone haywire of wat?
Och, valt meequote:Op zondag 19 juni 2011 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, wel een mooie bijkomstigheid.
Nederlandse vrouwen zijn kut, klaar uit.
Hm, lucky dolphin.quote:
quote:
Voor wat?quote:
Je kan de meest vadsige, lelijke, trollerige provinciaalse snol tegen komen, en nog denkt ze dat ze Jennifer Anniston in spe is.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, lucky dolphin.
Kan je ook dolfijn worden, I know they did it in South Park.
Voel je niets vanquote:Op zondag 19 juni 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan de meest vadsige, lelijke, trollerige provinciaalse snol tegen komen, en nog denkt ze dat ze Jennifer Anniston in spe is.
quote:
Neu, 't irriteert me gewoon, en ik ben niet eens aangetrokken tot ze.quote:
Psychotische dolfijnen, één van de redenen om Alastar Reynolds te lezenquote:
Tsja, snap ik wel. Maar je moet het goede soort uitzoeken.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, 't irriteert me gewoon, en ik ben niet eens aangetrokken tot ze.
Generaliseren, generaliserenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan de meest vadsige, lelijke, trollerige provinciaalse snol tegen komen, en nog denkt ze dat ze Jennifer Anniston in spe is.
Ja ach, zal wel aan mij liggen dan.quote:
Oei, nee, niets voor mijquote:Op zondag 19 juni 2011 22:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van de SuicideGirls.
[ afbeelding ]
Goed je hengel laten bungelen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, snap ik wel. Maar je moet het goede soort uitzoeken.
SGquote:Op zondag 19 juni 2011 22:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gatver, en over 20 jaar is ze zo'n uitgerekte huisvrouw met zo'n tokkie tattoo.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toekomstvisie.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gatver, en over 20 jaar is ze zo'n uitgerekte huisvrouw met zo'n tokkie tattoo.![]()
Daar voel je nu niets van hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gatver, en over 20 jaar is ze zo'n uitgerekte huisvrouw met zo'n tokkie tattoo.![]()
Hetgeen waar we het over hadden.quote:
Ja maar dan moet je dan als onaantrekkelijke bierbuik single door het leven omdat niemand je meer wil, en de enige "vrije dames" andere voormalige Suicide Girl uitgerekte tattoo tokkies zijn met een drankprobleem.quote:
quote:
Jij valt eerder voor een Joan Holloway (Christina Hendricks) uit Mad Men?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:24 schreef betyar het volgende:
Claudia Cardinale.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een film is dat zeg.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Sowieso de vrouwen van Mad Men. Ze zeiken niet, staan klaar met whisky en als je een kater hebt klaar met pijnstillers en tussendoor gaan ze met hun beentjes uit elkaar.quote:
Is dat tegenwoordig al iets bijzondersquote:Op zondag 19 juni 2011 22:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sowieso de vrouwen van Mad Men. Ze zeiken niet, staan klaar met whisky en als je een kater hebt klaar met pijnstillers en tussendoor gaan ze met hun beentjes uit elkaar.
Ik moest meteen hier aan denken:quote:
Ken je de serie? Het gaat over raskapitalisten en de opbouw van de reclameindustrie.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig al iets bijzonders![]()
![]()
![]()
?
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:24 schreef betyar het volgende:
Claudia Cardinale.......De bijslaap van Chirac.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik had het over de vrouwen die je beschreefquote:Op zondag 19 juni 2011 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ken je de serie? Het gaat over raskapitalisten en de opbouw van de reclameindustrie.
Ja, maar die komen dus niet uit 'tegenwoordig'quote:Op zondag 19 juni 2011 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, ik had het over de vrouwen die je beschreef
Nee, dat is waar. Maar waarom behaarde vrouwen uit de sixties verheerlijken als ze dat nu ook doenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar die komen dus niet uit 'tegenwoordig'
Mr. monopoly.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:33 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
't Stond in zijn biografie. Waar staat die galg in je avatar nou voor?
En Don gaat letterlijk over lijken.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ken je de serie? Het gaat over raskapitalisten en de opbouw van de reclameindustrie.
Goedenavond EG.quote:
Welke tijd??quote:Op zondag 19 juni 2011 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
Zou er een moord voor doen om in die tijd uit te mogen gaan.
1900 tot ongeveer de 50's.quote:
Een leven?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben benieuwd wat ik allemaal heb gemist.
Waarschijnlijk is de realiteit wat anders dan het romantische beeld uit de films.quote:
Allemaal live muziek, bandjes, heerlijk.quote:
Oh wil er ook niet in leven, maar het uitgaan lijkt me wel leuk om een keer te kunnen doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de realiteit wat anders dan het romantische beeld uit de films.
Misschien raar, maar dat heb je nog steeds. Er zijn genoeg jazz en bluescafeetjes.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allemaal live muziek, bandjes, heerlijk.
Geniet nog steeds 100 keer meer van livebands dan van een iPod en wat boxen.
Dat al ook lastig worden met een verdeeld Europa. Ik zou het raar vinden als banken worden gedwongen mee te betalen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)it-pas-in-juli.dhtml
Oh zo ... ja, dat lijkt mij ook wel leuk.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh wil er ook niet in leven, maar het uitgaan lijkt me wel leuk om een keer te kunnen doen.
Ja maar dat trekt weer van die eh.. tja..quote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien raar, maar dat heb je nog steeds. Er zijn genoeg jazz en bluescafeetjes.
Hehe, jij gaat er ook altijd met het gestrekte been in he?quote:
Crazy pianosquote:Op zondag 19 juni 2011 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allemaal live muziek, bandjes, heerlijk.
Geniet nog steeds 100 keer meer van livebands dan van een iPod en wat boxen.
Hebben die 2 iets tegen elkaarquote:Op zondag 19 juni 2011 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Hehe, jij gaat er ook altijd met het gestrekte been in he?
Ik zou het goed doen met je OUD-rel.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Hehe, jij gaat er ook altijd met het gestrekte been in he?
Net voor de AIDS-epidemie, natuurlijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:53 schreef Nautilus. het volgende:
Dan lijkt het me leuker om midden jaren '80 als twintiger in New York geleefd te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |