Goedenavond EG.quote:
Welke tijd??quote:Op zondag 19 juni 2011 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
Zou er een moord voor doen om in die tijd uit te mogen gaan.
1900 tot ongeveer de 50's.quote:
Een leven?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben benieuwd wat ik allemaal heb gemist.
Waarschijnlijk is de realiteit wat anders dan het romantische beeld uit de films.quote:
Allemaal live muziek, bandjes, heerlijk.quote:
Oh wil er ook niet in leven, maar het uitgaan lijkt me wel leuk om een keer te kunnen doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de realiteit wat anders dan het romantische beeld uit de films.
Misschien raar, maar dat heb je nog steeds. Er zijn genoeg jazz en bluescafeetjes.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allemaal live muziek, bandjes, heerlijk.
Geniet nog steeds 100 keer meer van livebands dan van een iPod en wat boxen.
Dat al ook lastig worden met een verdeeld Europa. Ik zou het raar vinden als banken worden gedwongen mee te betalen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)it-pas-in-juli.dhtml
Oh zo ... ja, dat lijkt mij ook wel leuk.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh wil er ook niet in leven, maar het uitgaan lijkt me wel leuk om een keer te kunnen doen.
Ja maar dat trekt weer van die eh.. tja..quote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien raar, maar dat heb je nog steeds. Er zijn genoeg jazz en bluescafeetjes.
Hehe, jij gaat er ook altijd met het gestrekte been in he?quote:
Crazy pianosquote:Op zondag 19 juni 2011 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allemaal live muziek, bandjes, heerlijk.
Geniet nog steeds 100 keer meer van livebands dan van een iPod en wat boxen.
Hebben die 2 iets tegen elkaarquote:Op zondag 19 juni 2011 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Hehe, jij gaat er ook altijd met het gestrekte been in he?
Ik zou het goed doen met je OUD-rel.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Hehe, jij gaat er ook altijd met het gestrekte been in he?
Net voor de AIDS-epidemie, natuurlijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:53 schreef Nautilus. het volgende:
Dan lijkt het me leuker om midden jaren '80 als twintiger in New York geleefd te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |