quote:Op zondag 19 juni 2011 22:24 schreef betyar het volgende:
Claudia Cardinale.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een film is dat zeg.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Sowieso de vrouwen van Mad Men. Ze zeiken niet, staan klaar met whisky en als je een kater hebt klaar met pijnstillers en tussendoor gaan ze met hun beentjes uit elkaar.quote:
Is dat tegenwoordig al iets bijzondersquote:Op zondag 19 juni 2011 22:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sowieso de vrouwen van Mad Men. Ze zeiken niet, staan klaar met whisky en als je een kater hebt klaar met pijnstillers en tussendoor gaan ze met hun beentjes uit elkaar.
Ik moest meteen hier aan denken:quote:
Ken je de serie? Het gaat over raskapitalisten en de opbouw van de reclameindustrie.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig al iets bijzonders![]()
![]()
![]()
?
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:24 schreef betyar het volgende:
Claudia Cardinale.......De bijslaap van Chirac.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik had het over de vrouwen die je beschreefquote:Op zondag 19 juni 2011 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ken je de serie? Het gaat over raskapitalisten en de opbouw van de reclameindustrie.
Ja, maar die komen dus niet uit 'tegenwoordig'quote:Op zondag 19 juni 2011 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, ik had het over de vrouwen die je beschreef
Nee, dat is waar. Maar waarom behaarde vrouwen uit de sixties verheerlijken als ze dat nu ook doenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar die komen dus niet uit 'tegenwoordig'
Mr. monopoly.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:33 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
't Stond in zijn biografie. Waar staat die galg in je avatar nou voor?
En Don gaat letterlijk over lijken.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ken je de serie? Het gaat over raskapitalisten en de opbouw van de reclameindustrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |