Generaliseren, generaliserenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan de meest vadsige, lelijke, trollerige provinciaalse snol tegen komen, en nog denkt ze dat ze Jennifer Anniston in spe is.
Ja ach, zal wel aan mij liggen dan.quote:
Oei, nee, niets voor mijquote:Op zondag 19 juni 2011 22:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van de SuicideGirls.
[ afbeelding ]
Goed je hengel laten bungelen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, snap ik wel. Maar je moet het goede soort uitzoeken.
SGquote:Op zondag 19 juni 2011 22:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gatver, en over 20 jaar is ze zo'n uitgerekte huisvrouw met zo'n tokkie tattoo.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toekomstvisie.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gatver, en over 20 jaar is ze zo'n uitgerekte huisvrouw met zo'n tokkie tattoo.![]()
Daar voel je nu niets van hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gatver, en over 20 jaar is ze zo'n uitgerekte huisvrouw met zo'n tokkie tattoo.![]()
Hetgeen waar we het over hadden.quote:
Ja maar dan moet je dan als onaantrekkelijke bierbuik single door het leven omdat niemand je meer wil, en de enige "vrije dames" andere voormalige Suicide Girl uitgerekte tattoo tokkies zijn met een drankprobleem.quote:
quote:
Jij valt eerder voor een Joan Holloway (Christina Hendricks) uit Mad Men?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |