Hoe heet je dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:32 schreef Ezell het volgende:
Nee, ik heet geen Eva. JORDY WAT DOE JE ME AAN.
De stiekemerd, stiekem "nog" naar "noch" veranderd toen ik quottequote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nou ze heet geen EVA en ook geen ADAM
Hoe heet je dan, Eva?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:32 schreef Ezell het volgende:
Dat was echt een dom foutje. Het is laat...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
De, stiekemerd stiekem "nog" naar "noch" veranderd toen ik quotte
Dit. Ik ga maar eens slapen denk ik...quote:
niksquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:32 schreef Ezell het volgende:
Dat moet je aan Jordy vragen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik weet nietWie heet er zo dan? Jij?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:40 schreef Water123 het volgende:
In de krant hebben ze onder onze klassenfoto 'mavo' neergezet en onder die van 'mavo' .. 'vwo'
Ik ga al hoor, doe maar weer rustigquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:43 schreef Ezell het volgende:
Op de website van mijn school staat een condoleanceregister.
Waarom?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:43 schreef Ezell het volgende:
Op de website van mijn school staat een condoleanceregister.
Er is een leraar overleden. Dit is de tweede dit schooljaar.quote:
Awh, gecondoleerd voor zn familie en vrienden. In mijn middelbaarschoolcarriere is mijn natuurkunde leraar overleden en mijn aardrijkskunde leraar en vorig jaar nog een klasgenootquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er is een leraar overleden. Dit is de tweede dit schooljaar.Ik heb trouwens geen les gehad van deze meneer.
Weer zo'n schoolwebsite die 'gericht is op de buitenwereld'.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:45 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.trevianum.nl/
Kijk maar wat er staat, ik weet het niet
Dat zijn er ook een boel zeg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:45 schreef Water123 het volgende:
[..]
Awh, gecondoleerd voor zn familie en vrienden. In mijn middelbaarschoolcarriere is mijn natuurkunde leraar overleden en mijn aardrijkskunde leraar en vorig jaar nog een klasgenoot
Tweede?!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er is een leraar overleden. Dit is de tweede dit schooljaar.Ik heb trouwens geen les gehad van deze meneer.
Ja, de tweede. Dat van Alphen was wel erg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tweede?!
Bij ons is ook iemand van de administratie overleden samen met diens echtgenote.
Ze waren omgekomen bij die schietpartij in dezelfde plaats, Alphen.
Ja inderdaad. Ze hadden twee wees-adoptie-kinderen. Die zijn nu weer wees.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, de tweede. Dat van Alphen was wel erg.
Zielig allemaalquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ze hadden twee wees-adoptie-kinderen. Die zijn nu weer wees.
Echt zielig. Had best een grote impact bij ons op school.
Wat erg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ze hadden twee wees-adoptie-kinderen. Die zijn nu weer wees.
Echt zielig. Had best een grote impact bij ons op school.
SBSquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wel respectloos was dat de volgende dag SBS6 op de stoep stond
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:51 schreef Water123 het volgende:
Bij ons gingen ze toen een docent overleed afgelopen jaar, zijn kist met hem erin door school sjouwen..en iedereen was nog op school, ik vond t geen pretje
Eerlijk gezegd vind ik dat nogal ongepast..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:51 schreef Water123 het volgende:
Bij ons gingen ze toen een docent overleed afgelopen jaar, zijn kist met hem erin door school sjouwen..en iedereen was nog op school, ik vond t geen pretje
Heb een aantal leraren zien huilen, dus dat zegt al wat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat erg.De sfeer bij mij op school was echt verschrikkelijk na het overlijden van die andere leraar (ik weet niet hoe de sfeer nu is). Ik kan me niet voorstellen hoe het op jouw school zou zijn geweest.
Griezeligquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb een aantal leraren zien huilen, dus dat zegt al wat.
Verder veel directe links met de schietpartij. Ouders die net 5 minuten vertrokken waren, een vader die kogels langs zijn horen heeft horen vliegen... om maar wat te noemen...
Persoonlijk mijn nichtje die daar werkte toen het gebeurde en veel heeft gezien, en mijn moeder zou er 100 meter verder op werken, maar had vrijgenomen die dag.
Welterustenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga slapen, slaap lekker allemaal!![]()
Jeetje wat heftig zeg!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb een aantal leraren zien huilen, dus dat zegt al wat.
Verder veel directe links met de schietpartij. Ouders die net 5 minuten vertrokken waren, een vader die kogels langs zijn horen heeft horen vliegen... om maar wat te noemen...
Persoonlijk mijn nichtje die daar werkte toen het gebeurde en veel heeft gezien, en mijn moeder zou er 100 meter verder op werken, maar had vrijgenomen die dag.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:54 schreef Water123 het volgende:
Ik vond het gewoon raar! Vorig jaar toen mn klasgenoot overleed, was het zo raar in de klas.. opeens werd de klas veel hechter en er is 1 week lang geen les gegeven door onze docenten, omdat niemand zin had om les te geven en er iedere les gehuild werd. En de week erna was het toetsweek, we kregen een extra herkansing na de zomervakantie
Gr gr!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga slapen, slaap lekker allemaal!![]()
Wat was die klasgenoot dan overkomen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:54 schreef Water123 het volgende:
Ik vond het gewoon raar! Vorig jaar toen mn klasgenoot overleed, was het zo raar in de klas.. opeens werd de klas veel hechter en er is 1 week lang geen les gegeven door onze docenten, omdat niemand zin had om les te geven en er iedere les gehuild werd. En de week erna was het toetsweek, we kregen een extra herkansing na de zomervakantie
Dat vind ik wel sportief van ze.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:57 schreef Water123 het volgende:
Weet je,
De ouders van overleden klasgenoot komen ook op de diploma-uitreiking
Weet niemand. Hij had helemaal niks die dag. Hij ging voetballen met een aantal klasgenoten, en eindmiddag ging hij op de bank zitten en stopte z'n hart ermee en dat zag een klasgenoot en belde 112. In het ziekenhuis bleek dat hij een hartaanval had gekregen, hij werd in coma gehouden, anders zou hij veel schade oplopen. Om 1 uur 's nachts kreeg hij een tweede hartaanval en stopte zijn hart ermee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat was die klasgenoot dan overkomen?
Zo de tering hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
Weet niemand. Hij had helemaal niks die dag. Hij ging voetballen met een aantal klasgenoten, en eindmiddag ging hij op de bank zitten en stopte z'n hart ermee en dat zag een klasgenoot en belde 112. In het ziekenhuis bleek dat hij een hartaanval had gekregen, hij werd in coma gehouden, anders zou hij veel schade oplopen. Om 1 uur 's nachts kreeg hij een tweede hartaanval en stopte zijn hart ermee.
NIET DOEN!!111quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gefeliciteerd allen, en nu lekker een paar jaar geen reet uitvoeren en van de studiefinanciering genieten
Ik had nog nooit zoveel huilende mensen bij elkaar gezien. Heel vwo (65 leerlingen) en heel veel docenten gingen in 1 lokaal zitten, op de grond.. en iedereen huilde. Dat lokaal is heel lang het herdenkingslokaal geweest met foto's van hem en zn voetbalshirt en dergelijke.. Weet je dat ik maar één keer hoi tegen hem heb gezegd? Verder nooit gepraatquote:
Tjaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:07 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik had nog nooit zoveel huilende mensen bij elkaar gezien. Heel vwo (65 leerlingen) en heel veel docenten gingen in 1 lokaal zitten, op de grond.. en iedereen huilde. Dat lokaal is heel lang het herdenkingslokaal geweest met foto's van hem en zn voetbalshirt en dergelijke.. Weet je dat ik maar één keer hoi tegen hem heb gezegd? Verder nooit gepraat
Waarom?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:07 schreef yosander het volgende:
Tering wat was dat een heerlijkn avondje zeg LD![]()
!!!
Dat was wel heel ergquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tja
Mijn ons was de sfeer de dag van het nieuws ook erg bijzonder. Ook al die verhalen van leerlingen... Geen les gehad dus.
Ik heb nog maar een jaartje te gaanquote:
Chickies bier en heerlijk dansen jatogg!!quote:
Waarom heb ik nou nooit dergelijke avondenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Chickies bier en heerlijk dansen jatogg!!
Ik pleeg geen fraude.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een jaartje te gaan![]()
En tip schrijf jezelf in als uitwonende lekker cha-chingVeel beter dan een bijbaantje
Worden er geen examenfeesten gehouden oid?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou nooit dergelijke avonden
Gewoon uutgaan vind je ook wel tjappiesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou nooit dergelijke avonden
Ons schoolexamenfeest was eind april, zodat iedereen kon komen. Was wel erg gezellig, alleen moest vroeg naar huis.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:10 schreef Water123 het volgende:
[..]
Worden er geen examenfeesten gehouden oid?
Ja doh. Ik haat mensen die dat niet zijn en ook mensen die op hun luie reet zogenaamd ziek zijn en niet kunnen werken en maar van uitkering levenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
EEN EERLIJK IEMAND?En dat in deze tijd! Respect
Ons schoolexamenfeest was ook eind april. De feesten van deze week zijn gewoon feestjes die worden gegeven door klasgenoten. Maar ik ga niet naar allemaal, dan ben ik zondag doodquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ons schoolexamenfeest was eind april, zodat iedereen kon komen. Was wel erg gezellig, alleen moest vroeg naar huis.
Maar verder niet de komende dagen of ik ben niet uitgenodigd. Zou me niet verbazen...
Ja dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:14 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ons schoolexamenfeest was ook eind april. De feesten van deze week zijn gewoon feestjes die worden gegeven door klasgenoten. Maar ik ga niet naar allemaal, dan ben ik zondag dood![]()
Ik word ook niet voor alle feestjes uitgenodigd hoorhoeft ook niet, ik mag die mensen dan vaak toch niet
Aanstekelijk nummerquote:
Klopt! En heerlijk zo met wat biertjes op nmjanaj1!!quote:
Die Greysound Remixquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt! En heerlijk zo met wat biertjes op nmjanaj1!!
quote:
Mja ik vind al dat soort muziek nu vet. GaAT heerlijk nu hierquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als ik aangeschoten ben dan vind ik Dirty House erg vet
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:30 schreef yosander het volgende:
Heerlijke edit Kikker!! Waarom voel ik me nu pas zo als ik thuis ben zo patty hier bij mij thuis
Ik ga comp-leet los heerlijquote:
ja was ik net ook gast maar niet alleen van de regen jaottogg LDquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:38 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben terug en drijf en drijf en drijf en drijf nat
Phahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:38 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben terug en drijf en drijf en drijf en drijf nat
hahaha grgr altid jwtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:38 schreef yosander het volgende:
[..]
ja was ik net ook gast maar niet alleen van de regen jaottogg LD
Moet zeggen dat ik d'r nog bnest op los kan gaan LD jaaaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:36 schreef Flitskikker het volgende:
Ik luister nu dit (dan wel mijn ingekorte versie):
Vandaag gevonden
Nice jweetquote:
wtf :':)?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:40 schreef Snuf. het volgende:
ik ben net nog bijna in elkaar gemept door een stel Marokkanen volgens mij
Hahaha und dat isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:41 schreef Snuf. het volgende:
Ik fietste op 1 fietspad, aan de andere kant van het slootje fietsten 2 matties, ik schreeuwde: later bezems
zij gingen namelijk een andere afslag, stonden daar een stel Marokkanen die dachten dat ik het tegen hun hadik heb nu wel veel nieuwe variaties van het woord Kanker gehoord zeg
LD?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik d'r nog bnest op los kan gaan LD jaaa
quote:
Blanke kankerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aja dan kin je 'm maar beter peren jaaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Blanke kanker
Maar verder was het echt een rij scheldwoorden met vet veel kanker en ik moest bijna lachen maar ik reed maar snel door want ik was met 1 gast achterop en zij waren met 10 ofzo
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:43 schreef Snuf. het volgende:
HEE JONGENSDat drong ook tot ons door vanavond ===========> BIER EN TIETEN LALALALASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Ik 17:00quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:46 schreef yosander het volgende:
vriend van me ging ook om 3 uur naar huis en moet om 8 uur werken bweheh. Ik pas om 16.00 00 uur
aaah fawaka altijd baas boven baas hequote:
Indiaas bezorg/afhaalrestaurant. Verhuizen nu naar nieuwe locatie: alleen nog volwaardig restaurant jeweetsquote:
Ik werk ook in restaurantquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Indiaas bezorg/afhaalrestaurant. Verhuizen nu naar nieuwe locatie: alleen nog volwaardig restaurant jeweets
Bazenwerk. Bediening, bar, afwas?quote:
Ja ik vind die ook het beste!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:49 schreef yosander het volgende:
EN KIKKER HEB 10SEC VAN MARK REMIX BELUISTERD EN DIE IS FOKKING BAAS JATOGG![]()
Chill!! Dezen is echt goed en fijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja ik vind die ook het beste!
Ben 'm nu aan t inkorten
Keuken, bezorgen, administratie en soms afwas/schoonmaak.quote:
Mooi getypt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 04:06 schreef yosander het volgende:
oke zie d'r uit al een zombie doie mensen ajooo
Nice! Ik ga even kijken of ze het bij mij ook in magister gezet hebben...quote:
Engels had ik niet verwacht..om zo laag te scorenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nice! Ik ga even kijken of ze het bij mij ook in magister gezet hebben...
De IT bij ons is zwaar bagger.. Ik kon al kijken naar de uitslag voordat ik gebeld werd..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Mja, kan gebeuren. Veel mensen hebben wel één examen waarbij ze gewoon zwaar onder hun niveau presteren.
Mijn school heeft trouwens alle cijfers van magister gehaald.
Watquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:06 schreef Joosterd het volgende:
[..]
De IT bij ons is zwaar bagger.. Ik kon al kijken naar de uitslag voordat ik gebeld werd..
Zelf niet gekeken maar ik citeer van een klasgenoot.. We werden pas in de middag gebeld en kijk het tijdstip..quote:
Ja hè, heb nu dorstquote:Op zaterdag 18 juni 2011 04:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Saaie boel hier, ik ga naar bed
[..]
Mooi getypt.
Goh wat raar.quote:
Heb nog wel zoveel gedronken gisteravondquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:02 schreef Beatles het volgende:
Ik wil even dit delen met jullie:
een meisje dat bij mn zusje in de klas zat, 16 jaar nu, ging laatst naar de dokter want ze snapte niet wat er aan de hand was, bleek ze 35 weken zwanger.
Wtf, dat lijkt me kutquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:02 schreef Beatles het volgende:
een meisje dat bij mn zusje in de klas zat, 16 jaar nu, ging laatst naar de dokter want ze snapte niet wat er aan de hand was, bleek ze 35 weken zwanger.
ze was al vrij dikquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb je na 35 weken ondertussen ook niet een pens van jewelste? Best knap dat je dan niet doorhebt dat je zwanger bent.
hahaaaaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:02 schreef Beatles het volgende:
Mag dat nooit meer, of tijdelijk niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
ook even voor jullie, dit geldt ook voor EXA
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
het is stom, maar het is even niet anders
Je kan beter een lijstje maken van wat we nog wel mogen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Iets in de trant van voorkomen dit datquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mag dat nooit meer, of tijdelijk niet?
Iig heb ik in deze SC nog niet dergelijke dingen gezien
FUUUUUUUUUUUUUUUUUU.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Totdat er een addboer is die het niet uitmaakt waar advertenties geplaatst worden niet meer...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mag dat nooit meer, of tijdelijk niet?
Iig heb ik in deze SC nog niet dergelijke dingen gezien
Niks mis mee.quote:
Dom kind..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:02 schreef Beatles het volgende:
echt klote man!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Totdat er een addboer is die het niet uitmaakt waar advertenties geplaatst worden niet meer...![]()
Dus bedank allen die geweldige reporter maar die alles heeft door zitten briefen naar Google!
Heb het topic ook al door gelezen, kutmensen op het internet. Zal wel zo'n strenggelovige zijn die alles voor zijn/alle kinderen wil verbieden.quote:
Ik ook. De persoon die dat heeft gedaan...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
H
[..]
Heb het topic ook al door gelezen, kutmensen op het internet. Zal wel zo'n strenggelovige zijn die alles voor zijn/alle kinderen wil verbieden.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:36 schreef Pino112 het volgende:
Vast iemand die gebanned is ofzo en nu Fok wil terugpakken.
Dat zou echt zielig zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:36 schreef Pino112 het volgende:
Vast iemand die gebanned is ofzo en nu Fok wil terugpakken.
Eckte bazen kopen een abo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb net extra op de ads geklikt op FOK!
Dit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:03 schreef Dastan het volgende:
Maar Pino112 is dan ook geen baas, dus de stelling staat nog.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:08 schreef Joosterd het volgende:
Btw ik heb ook gewoon AdvertentiesJoosterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is idd geen Adsense-ad, maar dat was net 2 posts boven hem verteldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Er staat geen Ads by Google bij. Dus misschien al een andere adboer gevonden?
Heb nog steeds gelijk dat ik advertenties heb. Alleen omdat ik over Adsense gelezen kan gebeuren..quote:
Boeehoeequote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is idd geen Adsense-ad, maar dat was net 2 posts boven hem verteld.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Er staat geen Ads by Google bij. Dus misschien al een andere adboer gevonden?
Wat? Die reactie was op basis van zijn post in dit topic. Niet op de posts in dat topic waar hij gepost heeft.quote:
Er zijn altijd al andere adverteerders geweest. AdSense geeft echter verreweg de meeste inkomsten. En dat is geen AdSense.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat? Die reactie was op basis van zijn post in dit topic. Niet op de posts in dat topic waar hij gepost heeft.
Dit is mijn school laptop heb gewoon windows 7 op mijn thuis PC. Heb nooit problemen met Vista gehad eigenlijk.quote:
Best een slecht OS, maar dat komt meer omdat er veel mensen niet mee om kunnen gaan. En het opeens veel meer van PC's vergde waardoor het als traag werd bevonden.quote:
Voor gewoon gebruik is het goed genoeg. Thuis heb ik een uber PC.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Best een slecht OS, maar dat komt meer omdat er veel mensen niet mee om kunnen gaan. En het opeens veel meer van PC's vergde waardoor het als traag werd bevonden.
7
Daar heb ik geen last van. Mijn laptop is gelukkig niet sloom.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Best een slecht OS, maar dat komt meer omdat er veel mensen niet mee om kunnen gaan. En het opeens veel meer van PC's vergde waardoor het als traag werd bevonden.
7
Oke, maar die is dan nieuw genoeg zodat het voldoende snel werkt neem ik aanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van. Mijn laptop is gelukkig niet sloom.
Zou wel kunnen. Ik heb hem nu twee jaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke, maar die is dan nieuw genoeg zodat het voldoende snel werkt neem ik aan
Da's wel recent genoegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou wel kunnen. Ik heb hem nu twee jaar.
Goed genoeg voor nu.quote:
Netjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Goed genoeg voor nu.![]()
[ afbeelding ]
Kan alle spellen nog op Ultra draaien inclusief Crysis 2 ook al vind ik het een bout spel.quote:
Welke videokaart? 5850? 5870?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:45 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kan alle spellen nog op Ultra draaien inclusief Crysis 2 ook al vind ik het een bout spel.
Terwijl ik niet meer game.
Had het meer nodig voor grafische vormgeving + video bewerking..![]()
Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
Kikker, ben jij nou geslaagd? En jij, Dastan?
Ja, met een 8 gemiddeld.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:24 schreef Citizen_Kane het volgende:
Is computerprobleem trouwens geslaagd?
Best ziek hoog.quote:
5850quote:
JAquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
Kikker, ben jij nou geslaagd? En jij, Dastan?
Dan nogquote:
Topickillerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan nogMaar niet onmogelijk. Ik heb gewoon geleerd tot ik wist dat ik gemiddeld op een voldoende zou uitkomen. Voor de CE's nauwelijks geleerd.
Niet zo gek als er bijna niemand is.quote:
tjaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet zo gek als er bijna niemand is.
Vanavond wordt het misschien wel weer drukker maar dan ben ik er niet waarschijnlijk.quote:
Kan altijd erger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |