ze was al vrij dikquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb je na 35 weken ondertussen ook niet een pens van jewelste? Best knap dat je dan niet doorhebt dat je zwanger bent.
hahaaaaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:02 schreef Beatles het volgende:
Ik wil even dit delen met jullie:
een meisje dat bij mn zusje in de klas zat, 16 jaar nu, ging laatst naar de dokter want ze snapte niet wat er aan de hand was, bleek ze 35 weken zwanger.
Mag dat nooit meer, of tijdelijk niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
ook even voor jullie, dit geldt ook voor EXA
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
het is stom, maar het is even niet anders
Je kan beter een lijstje maken van wat we nog wel mogen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Iets in de trant van voorkomen dit datquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mag dat nooit meer, of tijdelijk niet?
Iig heb ik in deze SC nog niet dergelijke dingen gezien
FUUUUUUUUUUUUUUUUUU.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Totdat er een addboer is die het niet uitmaakt waar advertenties geplaatst worden niet meer...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mag dat nooit meer, of tijdelijk niet?
Iig heb ik in deze SC nog niet dergelijke dingen gezien
Niks mis mee.quote:
Dom kind..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:02 schreef Beatles het volgende:
een meisje dat bij mn zusje in de klas zat, 16 jaar nu, ging laatst naar de dokter want ze snapte niet wat er aan de hand was, bleek ze 35 weken zwanger.
echt klote man!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Totdat er een addboer is die het niet uitmaakt waar advertenties geplaatst worden niet meer...![]()
Dus bedank allen die geweldige reporter maar die alles heeft door zitten briefen naar Google!
Heb het topic ook al door gelezen, kutmensen op het internet. Zal wel zo'n strenggelovige zijn die alles voor zijn/alle kinderen wil verbieden.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:02 schreef Beatles het volgende:
Ik ook. De persoon die dat heeft gedaan...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
H
[..]
Heb het topic ook al door gelezen, kutmensen op het internet. Zal wel zo'n strenggelovige zijn die alles voor zijn/alle kinderen wil verbieden.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:36 schreef Pino112 het volgende:
Vast iemand die gebanned is ofzo en nu Fok wil terugpakken.
Dat zou echt zielig zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:36 schreef Pino112 het volgende:
Vast iemand die gebanned is ofzo en nu Fok wil terugpakken.
Eckte bazen kopen een abo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb net extra op de ads geklikt op FOK!
Dit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:03 schreef Dastan het volgende:
Maar Pino112 is dan ook geen baas, dus de stelling staat nog.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:08 schreef Joosterd het volgende:
Btw ik heb ook gewoon AdvertentiesJoosterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is idd geen Adsense-ad, maar dat was net 2 posts boven hem verteldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Er staat geen Ads by Google bij. Dus misschien al een andere adboer gevonden?
Heb nog steeds gelijk dat ik advertenties heb. Alleen omdat ik over Adsense gelezen kan gebeuren..quote:
Boeehoeequote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is idd geen Adsense-ad, maar dat was net 2 posts boven hem verteld.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Er staat geen Ads by Google bij. Dus misschien al een andere adboer gevonden?
Wat? Die reactie was op basis van zijn post in dit topic. Niet op de posts in dat topic waar hij gepost heeft.quote:
Er zijn altijd al andere adverteerders geweest. AdSense geeft echter verreweg de meeste inkomsten. En dat is geen AdSense.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat? Die reactie was op basis van zijn post in dit topic. Niet op de posts in dat topic waar hij gepost heeft.
Dit is mijn school laptop heb gewoon windows 7 op mijn thuis PC. Heb nooit problemen met Vista gehad eigenlijk.quote:
Best een slecht OS, maar dat komt meer omdat er veel mensen niet mee om kunnen gaan. En het opeens veel meer van PC's vergde waardoor het als traag werd bevonden.quote:
Voor gewoon gebruik is het goed genoeg. Thuis heb ik een uber PC.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Best een slecht OS, maar dat komt meer omdat er veel mensen niet mee om kunnen gaan. En het opeens veel meer van PC's vergde waardoor het als traag werd bevonden.
7
Daar heb ik geen last van. Mijn laptop is gelukkig niet sloom.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Best een slecht OS, maar dat komt meer omdat er veel mensen niet mee om kunnen gaan. En het opeens veel meer van PC's vergde waardoor het als traag werd bevonden.
7
Oke, maar die is dan nieuw genoeg zodat het voldoende snel werkt neem ik aanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van. Mijn laptop is gelukkig niet sloom.
Zou wel kunnen. Ik heb hem nu twee jaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke, maar die is dan nieuw genoeg zodat het voldoende snel werkt neem ik aan
Da's wel recent genoegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou wel kunnen. Ik heb hem nu twee jaar.
Goed genoeg voor nu.quote:
Netjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Goed genoeg voor nu.![]()
[ afbeelding ]
Kan alle spellen nog op Ultra draaien inclusief Crysis 2 ook al vind ik het een bout spel.quote:
Welke videokaart? 5850? 5870?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:45 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kan alle spellen nog op Ultra draaien inclusief Crysis 2 ook al vind ik het een bout spel.
Terwijl ik niet meer game.
Had het meer nodig voor grafische vormgeving + video bewerking..![]()
Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
Kikker, ben jij nou geslaagd? En jij, Dastan?
Ja, met een 8 gemiddeld.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:24 schreef Citizen_Kane het volgende:
Is computerprobleem trouwens geslaagd?
Best ziek hoog.quote:
5850quote:
JAquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
Kikker, ben jij nou geslaagd? En jij, Dastan?
Dan nogquote:
Topickillerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan nogMaar niet onmogelijk. Ik heb gewoon geleerd tot ik wist dat ik gemiddeld op een voldoende zou uitkomen. Voor de CE's nauwelijks geleerd.
Niet zo gek als er bijna niemand is.quote:
tjaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet zo gek als er bijna niemand is.
Vanavond wordt het misschien wel weer drukker maar dan ben ik er niet waarschijnlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |