Nice! Ik ga even kijken of ze het bij mij ook in magister gezet hebben...quote:
Engels had ik niet verwacht..om zo laag te scorenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nice! Ik ga even kijken of ze het bij mij ook in magister gezet hebben...
De IT bij ons is zwaar bagger.. Ik kon al kijken naar de uitslag voordat ik gebeld werd..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Mja, kan gebeuren. Veel mensen hebben wel één examen waarbij ze gewoon zwaar onder hun niveau presteren.
Mijn school heeft trouwens alle cijfers van magister gehaald.
Watquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:06 schreef Joosterd het volgende:
[..]
De IT bij ons is zwaar bagger.. Ik kon al kijken naar de uitslag voordat ik gebeld werd..
Zelf niet gekeken maar ik citeer van een klasgenoot.. We werden pas in de middag gebeld en kijk het tijdstip..quote:
Ja hè, heb nu dorstquote:Op zaterdag 18 juni 2011 04:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Saaie boel hier, ik ga naar bed
[..]
Mooi getypt.
Goh wat raar.quote:
Heb nog wel zoveel gedronken gisteravondquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:02 schreef Beatles het volgende:
Ik wil even dit delen met jullie:
een meisje dat bij mn zusje in de klas zat, 16 jaar nu, ging laatst naar de dokter want ze snapte niet wat er aan de hand was, bleek ze 35 weken zwanger.
Wtf, dat lijkt me kutquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:02 schreef Beatles het volgende:
een meisje dat bij mn zusje in de klas zat, 16 jaar nu, ging laatst naar de dokter want ze snapte niet wat er aan de hand was, bleek ze 35 weken zwanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |