Ja inderdaad. Ze hadden twee wees-adoptie-kinderen. Die zijn nu weer wees.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, de tweede. Dat van Alphen was wel erg.
Zielig allemaalquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ze hadden twee wees-adoptie-kinderen. Die zijn nu weer wees.
Echt zielig. Had best een grote impact bij ons op school.
Wat erg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ze hadden twee wees-adoptie-kinderen. Die zijn nu weer wees.
Echt zielig. Had best een grote impact bij ons op school.
SBSquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wel respectloos was dat de volgende dag SBS6 op de stoep stond
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:51 schreef Water123 het volgende:
Bij ons gingen ze toen een docent overleed afgelopen jaar, zijn kist met hem erin door school sjouwen..en iedereen was nog op school, ik vond t geen pretje
Eerlijk gezegd vind ik dat nogal ongepast..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:51 schreef Water123 het volgende:
Bij ons gingen ze toen een docent overleed afgelopen jaar, zijn kist met hem erin door school sjouwen..en iedereen was nog op school, ik vond t geen pretje
Heb een aantal leraren zien huilen, dus dat zegt al wat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat erg.De sfeer bij mij op school was echt verschrikkelijk na het overlijden van die andere leraar (ik weet niet hoe de sfeer nu is). Ik kan me niet voorstellen hoe het op jouw school zou zijn geweest.
Griezeligquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb een aantal leraren zien huilen, dus dat zegt al wat.
Verder veel directe links met de schietpartij. Ouders die net 5 minuten vertrokken waren, een vader die kogels langs zijn horen heeft horen vliegen... om maar wat te noemen...
Persoonlijk mijn nichtje die daar werkte toen het gebeurde en veel heeft gezien, en mijn moeder zou er 100 meter verder op werken, maar had vrijgenomen die dag.
Welterustenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga slapen, slaap lekker allemaal!![]()
Jeetje wat heftig zeg!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb een aantal leraren zien huilen, dus dat zegt al wat.
Verder veel directe links met de schietpartij. Ouders die net 5 minuten vertrokken waren, een vader die kogels langs zijn horen heeft horen vliegen... om maar wat te noemen...
Persoonlijk mijn nichtje die daar werkte toen het gebeurde en veel heeft gezien, en mijn moeder zou er 100 meter verder op werken, maar had vrijgenomen die dag.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:54 schreef Water123 het volgende:
Ik vond het gewoon raar! Vorig jaar toen mn klasgenoot overleed, was het zo raar in de klas.. opeens werd de klas veel hechter en er is 1 week lang geen les gegeven door onze docenten, omdat niemand zin had om les te geven en er iedere les gehuild werd. En de week erna was het toetsweek, we kregen een extra herkansing na de zomervakantie
Gr gr!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga slapen, slaap lekker allemaal!![]()
Wat was die klasgenoot dan overkomen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:54 schreef Water123 het volgende:
Ik vond het gewoon raar! Vorig jaar toen mn klasgenoot overleed, was het zo raar in de klas.. opeens werd de klas veel hechter en er is 1 week lang geen les gegeven door onze docenten, omdat niemand zin had om les te geven en er iedere les gehuild werd. En de week erna was het toetsweek, we kregen een extra herkansing na de zomervakantie
Dat vind ik wel sportief van ze.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:57 schreef Water123 het volgende:
Weet je,
De ouders van overleden klasgenoot komen ook op de diploma-uitreiking
Weet niemand. Hij had helemaal niks die dag. Hij ging voetballen met een aantal klasgenoten, en eindmiddag ging hij op de bank zitten en stopte z'n hart ermee en dat zag een klasgenoot en belde 112. In het ziekenhuis bleek dat hij een hartaanval had gekregen, hij werd in coma gehouden, anders zou hij veel schade oplopen. Om 1 uur 's nachts kreeg hij een tweede hartaanval en stopte zijn hart ermee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat was die klasgenoot dan overkomen?
Zo de tering hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
Weet niemand. Hij had helemaal niks die dag. Hij ging voetballen met een aantal klasgenoten, en eindmiddag ging hij op de bank zitten en stopte z'n hart ermee en dat zag een klasgenoot en belde 112. In het ziekenhuis bleek dat hij een hartaanval had gekregen, hij werd in coma gehouden, anders zou hij veel schade oplopen. Om 1 uur 's nachts kreeg hij een tweede hartaanval en stopte zijn hart ermee.
NIET DOEN!!111quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gefeliciteerd allen, en nu lekker een paar jaar geen reet uitvoeren en van de studiefinanciering genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |