Hoe heet je dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:32 schreef Ezell het volgende:
Nee, ik heet geen Eva. JORDY WAT DOE JE ME AAN.
De stiekemerd, stiekem "nog" naar "noch" veranderd toen ik quottequote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nou ze heet geen EVA en ook geen ADAM
Hoe heet je dan, Eva?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:32 schreef Ezell het volgende:
Dat was echt een dom foutje. Het is laat...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
De, stiekemerd stiekem "nog" naar "noch" veranderd toen ik quotte
Dit. Ik ga maar eens slapen denk ik...quote:
niksquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:32 schreef Ezell het volgende:
Dat moet je aan Jordy vragen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik weet nietWie heet er zo dan? Jij?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:40 schreef Water123 het volgende:
In de krant hebben ze onder onze klassenfoto 'mavo' neergezet en onder die van 'mavo' .. 'vwo'
Ik ga al hoor, doe maar weer rustigquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:43 schreef Ezell het volgende:
Op de website van mijn school staat een condoleanceregister.
Waarom?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:43 schreef Ezell het volgende:
Op de website van mijn school staat een condoleanceregister.
Er is een leraar overleden. Dit is de tweede dit schooljaar.quote:
Awh, gecondoleerd voor zn familie en vrienden. In mijn middelbaarschoolcarriere is mijn natuurkunde leraar overleden en mijn aardrijkskunde leraar en vorig jaar nog een klasgenootquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er is een leraar overleden. Dit is de tweede dit schooljaar.Ik heb trouwens geen les gehad van deze meneer.
Weer zo'n schoolwebsite die 'gericht is op de buitenwereld'.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:45 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.trevianum.nl/
Kijk maar wat er staat, ik weet het niet
Dat zijn er ook een boel zeg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:45 schreef Water123 het volgende:
[..]
Awh, gecondoleerd voor zn familie en vrienden. In mijn middelbaarschoolcarriere is mijn natuurkunde leraar overleden en mijn aardrijkskunde leraar en vorig jaar nog een klasgenoot
Tweede?!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er is een leraar overleden. Dit is de tweede dit schooljaar.Ik heb trouwens geen les gehad van deze meneer.
Ja, de tweede. Dat van Alphen was wel erg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tweede?!
Bij ons is ook iemand van de administratie overleden samen met diens echtgenote.
Ze waren omgekomen bij die schietpartij in dezelfde plaats, Alphen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |