Die Greysound Remixquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt! En heerlijk zo met wat biertjes op nmjanaj1!!
quote:
Mja ik vind al dat soort muziek nu vet. GaAT heerlijk nu hierquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als ik aangeschoten ben dan vind ik Dirty House erg vet
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:30 schreef yosander het volgende:
Heerlijke edit Kikker!! Waarom voel ik me nu pas zo als ik thuis ben zo patty hier bij mij thuis
Ik ga comp-leet los heerlijquote:
ja was ik net ook gast maar niet alleen van de regen jaottogg LDquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:38 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben terug en drijf en drijf en drijf en drijf nat
Phahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:38 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben terug en drijf en drijf en drijf en drijf nat
hahaha grgr altid jwtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:38 schreef yosander het volgende:
[..]
ja was ik net ook gast maar niet alleen van de regen jaottogg LD
Moet zeggen dat ik d'r nog bnest op los kan gaan LD jaaaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:36 schreef Flitskikker het volgende:
Ik luister nu dit (dan wel mijn ingekorte versie):
Vandaag gevonden
Nice jweetquote:
wtf :':)?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:40 schreef Snuf. het volgende:
ik ben net nog bijna in elkaar gemept door een stel Marokkanen volgens mij
Hahaha und dat isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:41 schreef Snuf. het volgende:
Ik fietste op 1 fietspad, aan de andere kant van het slootje fietsten 2 matties, ik schreeuwde: later bezems
zij gingen namelijk een andere afslag, stonden daar een stel Marokkanen die dachten dat ik het tegen hun hadik heb nu wel veel nieuwe variaties van het woord Kanker gehoord zeg
LD?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik d'r nog bnest op los kan gaan LD jaaa
quote:
Blanke kankerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aja dan kin je 'm maar beter peren jaaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Blanke kanker
Maar verder was het echt een rij scheldwoorden met vet veel kanker en ik moest bijna lachen maar ik reed maar snel door want ik was met 1 gast achterop en zij waren met 10 ofzo
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:43 schreef Snuf. het volgende:
HEE JONGENSDat drong ook tot ons door vanavond ===========> BIER EN TIETEN LALALALASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Ik 17:00quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:46 schreef yosander het volgende:
vriend van me ging ook om 3 uur naar huis en moet om 8 uur werken bweheh. Ik pas om 16.00 00 uur
aaah fawaka altijd baas boven baas hequote:
Indiaas bezorg/afhaalrestaurant. Verhuizen nu naar nieuwe locatie: alleen nog volwaardig restaurant jeweetsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |