abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98306589

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Bij de Samsung Galaxy S2 krijg je nu gratis een 8 GB geheugenkaartje, als je voor 31 mei het toestel aanschaft.
Deze 8 GB is dan een extra'tje bovenop de 16 GB die intern al aanwezig is.
Het enige wat je moet doen, is dus voor 31 mei een Galaxy S2 aanschaffen en jezelf registeren op de actiepagina van Samsung.
Dit is een leuke promotionele actie van de Koreaanse fabrikant, wat ook wel aangeeft dat het toestel ruim voor het einde van mei verkrijgbaar is in Nederland, aangezien er een aankoopbon als bewijs meegestuurd moet worden, om het geheugenkaartje te ontvangen.
Je moet apart hiervoor een aanvraag versturen, door jezelf eerst te registreren.
Het 8 GB MircoSD kaartje wordt dan achteraf verzonden door Samsung naar jouw adres.

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
pi_98306646
Gevaarlijke TT
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 20:16:22 #3
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_98306719
Oei. Even hier popcorn neerzetten
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_98306771
beter dan iphone :') :') slechte replica bedoel je
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_98306790
Laatste reacties trouwens.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 01:00 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ook leuk om even met de transition effects te stoeien. Ziet er zeer gaaf uit.
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 02:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Gorilla glas mijn kont, ik heb de telefoon altijd in een lege zak en er zit nu al een kleine kras op het scherm, hij zit gelukkig niet midden in het beeld en je ziet hem enkel in zonlicht maar wtf. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 02:41 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga er zo'n screenprotector op pleuren iig..
Alleen nog even kijken welke, moet wel een goede zijn, ziet zo'n vod die je duidelijk ziet zitten.
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 08:42 schreef deepart het volgende:
Het is een gebruiksvoorwerp, geen protectie voor mij.. gewoon puur.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 08:45 schreef Olle. het volgende:

[..]

je hebt gelijk :)
maar ik wist niet dat er een menu was ;) daarom dat ik niets kon vinden..
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:10 schreef _Flea_ het volgende:
Ik kom er deze week dus achter dat ik een dode pixel heb :(
Heeft er nooit gezeten en ineens is ie er.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:39 schreef Olle. het volgende:

[..]

mja voor 1 dooie pixxel je telefoon opgeven voor garantie?
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb dat ie af en toe geen internet heeft via wifi. Als ik wifi uitschakel gelijk internet, maar met wifi aan geen internet, maar wel verbonden..

Op de laptop gewoon internet, dus dat is het niet, meer mensen die dit hebben?
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:03 schreef frame-saw het volgende:
Niemand die weet hoe ik moet unrooten?
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:04 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Doe ik ook niet. Maar wel frappant dat ie er ineens zit. Heb in het begin in het servicemenu gekeken en toen was hij niet zichtbaar.
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:22 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ik heb het ook sinds vanmorgen. strontirritand
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef venomsnake het volgende:
Zo, net een hele zooi rotzooi zitten freezen met Titanium Backup Pro. :)
Oa al die hubs (Music hub, Social hub etc), maar ook troep als Samsung MMM en Bol digilezen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:29 schreef wise het volgende:

[..]

thanks
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:34 schreef MetBas het volgende:

[..]

Wat is dat freezen dan precies? Ik heb 't er gewoon afgedonderd. :')
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Gewoon bevriezen/uitschakelen. Maar je kunt het op ieder moment weer unfreezen, dus als er wat mis gaat met je systeem kun je dat herstellen. Je weet immers maar nooit met die system apps.

Je kunt dus lekker experimenteren :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:13 schreef speknek het volgende:
Mijn vriendin klaagt de hele tijd dat ik dof en slecht verstaanbaar ben, nou denk ik zelf dat het aan haar achterhaalde SGS1 ligt, maar hebben meer mensen er last van bij de SGS2?
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:41 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die heb ik ook gezien ja.. Heleboel dingen kun je ook gewoon zonder probleem wegkwakken eigenlijk inderdaad. :)
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:44 schreef jogy het volgende:
Kheb em! Nu ff gaan prutsen ermee :).
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Was je niet gewoon dronken?
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:49 schreef piettt47 het volgende:
Weet iemand misschien of e buddy op deze telefoon veel data verbruikt?
Ik heb e buddy van de android market op mijn telefoon geïnstalleerd.
Op mijn telefoon heb ik een normaal abonnement van telfort met internet.
Blijf ik binnen de limiet ook al heb ik 24 uur per dag e buddy aanstaan? Kon het nergens vinden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:03 schreef MetBas het volgende:
Dat ligt eerder aan de app dan de telefoon.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef VisserHenk het volgende:

[..]

Gooi LiteningROM erop.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef VisserHenk het volgende:

[..]

http://www.androidworld.n(...)-modems-css-etc.html

Daar kan je stock roms downloaden. Gewoon weer met Odin.
pi_98306825
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
beter dan iphone :') :') slechte replica bedoel je
Hij 'lijkt' op een iPhone, dus? Neemt niet weg dat hij veel beter is.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:19:14 #7
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_98306870
Hopelijk krijg ik 'm ein-de-lijk volgende week!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_98306886
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:19 schreef Debsterr het volgende:
Hopelijk krijg ik 'm ein-de-lijk volgende week!
_O_
pi_98307443
ebuddy gebruikt echt nouwelijks data. hooguit een paar mb per maand ;)
pi_98307460
Ik kom van Iphone 3g, en dan is dit ding echt 100x beter, maar ook leuker om mee te spelen.
Dit ding is veel beter customizable dan de Iphone, ondanks dat ik de Iphone gejailbreaked had..
Flash support is natuurlijk een dik pluspunt, en bovendien is de telefoon ook nog retesnel.
Gewoon lekker makkelijk files erop en eraf pleuren, geen gesodemieter met Itunes meer etc, dikke prima.

Enige wat apple beter voor elkaar heeft is de appstore, android-market zit echt nog waardeloos in elkaar. Daar valt nog een hoop aan te verbeteren. Niet dat het mij verder wat kan schelen, in vind mijn apps wel.. :)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_98307554
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik kom van Iphone 3g, en dan is dit ding echt 100x beter, maar ook leuker om mee te spelen.
Dit ding is veel beter customizable dan de Iphone, ondanks dat ik de Iphone gejailbreaked had..
Flash support is natuurlijk een dik pluspunt, en bovendien is de telefoon ook nog retesnel.
Gewoon lekker makkelijk files erop en eraf pleuren, geen gesodemieter met Itunes meer etc, dikke prima.

Enige wat apple beter voor elkaar heeft is de appstore, android-market zit echt nog waardeloos in elkaar. Daar valt nog een hoop aan te verbeteren. Niet dat het mij verder wat kan schelen, in vind mijn apps wel.. :)
Even quoten voor de TT :7
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_98307574
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:34 schreef venomsnake het volgende:

^O^
pi_98307875
Gebruiken jullie trouwens vaak Swype?

Ik gebruik het eigenlijk best veel! :$
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:46:44 #14
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98308028
Goede TT. :$
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:54:19 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98308372
Met mijn dikke vingers kom ik niet ver met de swype, dat en dat ie sommige woorden gewoon niet kent :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_98308490
Dinsdag wordt de Galaxy S2 hier geleverd. *O*
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:57:45 #17
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98308541
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:56 schreef Blobje het volgende:
Dinsdag wordt de Galaxy S2 hier geleverd. *O*
Vodafone toevallig?
Jij bent geil
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:59:54 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98308638
Ik swype vrijwel altijd. Sommige berichten zouden niet misstaan op damnyouautocorrect, :').
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_98308812
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:54 schreef jogy het volgende:
Met mijn dikke vingers kom ik niet ver met de swype, dat en dat ie sommige woorden gewoon niet kent :').
Maar woorden die hij niet herkent moet je dan even een paar keer typen en dan gaat hij ze vanzelf onthouden! :)

En met dikke vingers wil het JUIST goed.... je hoeft alle toetsen maar half aan te raken en het maakt niets uit dat je allemaal andere toetsen aanraakt.... aan de hand van je beweging heeft de telefoon in 99% van de gevallen wel goed welk woord je nu bedoeld :)
pi_98308827
Die titel.
pi_98310879
Ik vind dat je qua dikke vingers beter uitkomt met Swype dan gewoon typen. Ik gebruik het meer en meer eigenlijk.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98311416
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:57 schreef Aneurysma het volgende:

[..]

Vodafone toevallig?
Nee KPN.
pi_98316942
Venomsnake, ten eerste kom je van een iPhone 3G.. dan kun je ook zeggen dat de Nokia 3310 slechter is dan de Galaxy S II :')

Ten tweede zeg je dat er weinig te customizen is na een jailbreak? ALLES is te customizen na een jailbreak.. het is alleen wat ingewikkelder dus daar heb je waarschijnlijk overheen gekeken ;) Het is niet zo makkelijk als op de Galaxy SII: Nieuwe firmware erop en klaar.

Ik heb zowel de iPhone 4 en de S II, maar weet niet over welke ik meer tevreden heb. Allebei prima toestellen. Dat eeuwige Apple vs. Android gelul, dikke fail.
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_98320350
Je kan aardig kloten op een Iphone na een jailbreak idd, maar lang niet zo customizable als Android. Met die launchers en widgets kun je gewoon je toestel geheel naar jouw stijl customizen, nog los van roms.. Gaat iig een stuk eenvoudiger dan op een Iphone. Verder geniet ik van het grote amoled scherm op dit toestel. :)

Ik heb verder niets tegen Iphone ofzo hoor, ben er een ZEER tevreden gebruiker van geweest.. Het zijn gewoon zeer gebruiksvriendelijke toestellen. :)

Ik had ook voor Iphone 4 kunnen gaan, ook een snel toestel. Maar het scherm van de GS2 heeft mij overgehaald om daar voor te kiezen..

[ Bericht 3% gewijzigd door venomsnake op 18-06-2011 00:55:53 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 18 juni 2011 @ 00:55:13 #25
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98320749
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef VisserHenk het volgende:

[..]

Hij 'lijkt' op een iPhone, dus? Neemt niet weg dat hij veel beter is.
Wow, betere hardware specificaties dan een toestel van ruim een jaar oud. Nee, dat is de ideale maatstaf :')
pi_98320766
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik swype vrijwel altijd. Sommige berichten zouden niet misstaan op damnyouautocorrect, :').
Damn you swype zou een mooie zijn. Veel leuke foutjes al gehad. Vind het ook niet handig dat je geen woorden kunt verwijderen uit het woordenboek want soms krijg ik echt de hele tijd een ander woord (bijv. één ipv een). Maar ach, ik ben nu wel gewend, maar 1,5 keer sneller dan mijn fysieke qwertytoetsenbord word ik nooit.

@VisserHenk, bedankt voor de tip :)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 03:01:15 #27
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_98324197
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:41 schreef BramPowert het volgende:
[..]

Ik heb zowel de iPhone 4 en de S II, maar weet niet over welke ik meer tevreden heb. Allebei prima toestellen. Dat eeuwige Apple vs. Android gelul, dikke fail.
Ik heb een paar maandje de iPhone 3G gehad (totdat die uit mijn zak in een sloot viel) en nu de SII (in de tussentijd gewacht totdat ik contractvrij was en Nokia 5230 gebruik... wat een onding was dat). En zelfs de 3G vond ik op één of andere manier nog prettiger/soepeler werken dan de SII. Desondanks ben ik uitermate tevreden met de SII, wat naar mijn mening op dit moment de beste keus is.

Maar eerlijk is eerlijk, ik zou liever de iPhone 5 hebben (mits het geen veredelde 4s wordt), maar die is er voorlopig nog niet. Vandaar ook dat ik voor de SII ben gegaan die op dit moment een zeer goede prijs/kwaliteit/fun/etc. verhouding laat zien.

Volgende toestel wordt misschien de iPhone 6. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Dlocks op 18-06-2011 03:06:36 ]
pi_98325548
Een vriend van me met een iPhone 4 zei juist weer: wow wat is jouw telefoon snel.

Kan misschien ook aan de telefoon zelf liggen? Aan je oude of je nieuwe dus.

Sneller dan wat ik nu heb hoeft voor mij echt niet hoor, ik kan me niet eens voorstellen dat dat kan :P
pi_98325773
Ik ben er ook achter wat er nou precies zorgde dat mijn batterij in de nacht 30 procent minder is, dit word veroorzaakt door de wekkers die ik eigenlijk altijd aan heb staan. :{
Vrijdag was ik vrij en had ik de wekker uit staan en de batterij was ineens 3 procent minder vol dan de avond daar voor ipv 33 procent minder vol.
pi_98325988
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 09:26 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben er ook achter wat er nou precies zorgde dat mijn batterij in de nacht 30 procent minder is, dit word veroorzaakt door de wekkers die ik eigenlijk altijd aan heb staan. :{
Vrijdag was ik vrij en had ik de wekker uit staan en de batterij was ineens 3 procent minder vol dan de avond daar voor ipv 33 procent minder vol.
Echt? Wat bizar dat dat zoveel energie gebruikt! Ik heb eigenlijk altijd mijn telefoon in de lader hangen s'nachts, maar volgende week ga ik op vakantie en dan is dit wel iets om rekening mee te houden!
pi_98327477
Zo....ook een beetje aan 't klooien geweest met mijn phone.

pi_98327628
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Damn you swype zou een mooie zijn. Veel leuke foutjes al gehad. Vind het ook niet handig dat je geen woorden kunt verwijderen uit het woordenboek want soms krijg ik echt de hele tijd een ander woord (bijv. één ipv een). Maar ach, ik ben nu wel gewend, maar 1,5 keer sneller dan mijn fysieke qwertytoetsenbord word ik nooit.

@VisserHenk, bedankt voor de tip :)
Ik ben met geen enkele telefoon ooit nog sneller geweest dan mijn 3310 ZONDER T9 :') Treurig, maar waar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:01:01 #33
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98328533
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:18 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

telfort heeft geen limiet maar een FUP
Als je goed leest blijkt dat je max toch maar 1 GB hebt...

goede TT btw
Beware of the Raping Zebra's
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:06:35 #34
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98328680
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 12:01 schreef netolk het volgende:

[..]

Als je goed leest blijkt dat je max toch maar 1 GB hebt...

goede TT btw
Vind je? Ik vind het een behoorlijk trieste TT. Het kan natuurlijk niet dat de Galaxy S2 gewoon een goed toestel is. Nee, hij moet per se beter zijn dan de iPhone 4 om hem te kunnen waarderen, anders is het niets. Blijkbaar is een toestel van een jaar oud voor Android-gebruikers nog steeds de gouden standaard op smartphone-gebied :')
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:16:50 #35
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98328971
Serieus met zo'n TT lok je gewoon retardbrapi naar dit topic met zijn hele appleclan. :')
Niet altijd serieus
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:19:47 #36
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98329053
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 12:16 schreef themole het volgende:
Serieus met zo'n TT lok je gewoon retardbrapi naar dit topic met zijn hele appleclan. :')
My point exactly ;)

De Galaxy S2 is een fantastische telefoon op zichzelf. Laat de vergelijkingen met de iPhone gewoon achterwege.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:04:53 #37
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98330242
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 12:06 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind het een behoorlijk trieste TT. Het kan natuurlijk niet dat de Galaxy S2 gewoon een goed toestel is. Nee, hij moet per se beter zijn dan de iPhone 4 om hem te kunnen waarderen, anders is het niets. Blijkbaar is een toestel van een jaar oud voor Android-gebruikers nog steeds de gouden standaard op smartphone-gebied :')
:')!!
Jij bent geil
pi_98330544
pi_98330687
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 12:06 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Apple gebruikt Samsung hardware voor de iPhone. Ook in de volgende iPhone. Samsung _O_

zaterdag 18 juni 2011 @ 13:27:47 #40
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98331062
Nuff said :')

Dus? Een smartphone is meer dan de som zijn delen. En het spreekt boekdelen over de onzekerheid over de kwalitet van je toestel dat je geforceerd de vergelijking opzoekt met een toestel van een jaar oud.

Ja, de galaxy s2 is sneller. En hij heeft een groter scherm, en een betere camera, en 1080p video opname en output.

Maar wat nou als de iPhone 5 veel beter is? Met een betere bouwkwaliteit, 64gb intern geheugen, een snellere processor en een nog betere camera? Stel nou dat de volgende iPhone in elk opzicht de betere is vergeleken met de galaxy s2. Maakt dat de Samsung een slecht toestel?

Natuurlijk niet. Zelfs als de nieuwe iPhone de smartphone der smartphones wordt, blijft de Galaxy s2 een fantastisch toestel.

Om dezelfde reden zijn de geforceerde vergelijkingen met de iPhone 4 een beetje triest, en onzeker.
pi_98331216
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nuff said :')

Dus? Een smartphone is meer dan de som zijn delen. En het spreekt boekdelen over de onzekerheid over de kwalitet van je toestel dat je geforceerd de vergelijking opzoekt met een toestel van een jaar oud.

Ja, de galaxy s2 is sneller. En hij heeft een groter scherm, en een betere camera, en 1080p video opname en output.

Maar wat nou als de iPhone 5 veel beter is? Met een betere bouwkwaliteit, 64gb intern geheugen, een snellere processor en een nog betere camera? Stel nou dat de volgende iPhone in elk opzicht de betere is vergeleken met de galaxy s2. Maakt dat de Samsung een slecht toestel?

Natuurlijk niet. Zelfs als de nieuwe iPhone de smartphone der smartphones wordt, blijft de Galaxy s2 een fantastisch toestel.

Om dezelfde reden zijn de geforceerde vergelijkingen met de iPhone 4 een beetje triest, en onzeker.
iPhone 4S wordt niet beter dan de S2. Apple loopt achter. Als ze met de iPhone 5 aankomen kakken heeft Samsung alweer een betere smartphone.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:34:04 #42
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98331274
:')

En maar de vergelijking op blijven zoeken. Wees gewoon tevreden met je toestel zonder dat onzekere gedoe jongen.
pi_98331300
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:34 schreef Splackavellie02 het volgende:

En maar de vergelijking op blijven zoeken. Wees gewoon tevreden met je toestel zonder dat onzekere gedoe jongen.
Ik ben er zeker van dat hij beter is. Welke onzekere gedoe? Apple :')
pi_98331479

[ Bericht 100% gewijzigd door VisserHenk op 18-06-2011 13:41:29 ]
pi_98331521
Topicfout
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:44:02 #46
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98331607
Dat onzekere gedoe dus ;) Constant de vergelijking opzoeken met Apple, alsof de galaxy s2 alleen een goed toestel kan zijn als hij beter is dan wat Apple biedt. Dat duidt op een minderwaardigheidscomplex dat gecompeseerd moet worden.

Nogmaals: waarom kan de galaxy s2 niet gewoon goed zijn vanwege zijn fantastische scherm? Of zijn snelle processor? Of zijn uitstekende camera? Of vanwege het feit dat het tegelijkertijd een van de krachtigste en dunste smartphones op de markt is?

Allemaal valide argumenten, maar jij kiest voor 'hij is beter dan de iphone'.

Ik dacht eerst dat deze manier van redeneren tekenend was voor android-gebruikers, maar ik zie eigenaars van de HTC Sensation niet zo te koop lopen met het 'beter dan de iphone'-stempel als Galaxy S2 gebruikers. Zij vinden hun telefoon goed omdat het een goed toestel is, niet omdat hij de vergelijking met een ander toestel fortuinlijk doorstaat.

Dat haantjesgedrag is een beetje jammerlijk. En het comprimeert je gebruikerstevredenheid. Want stel nou dat de iPhone 5 toch beter wordt, dan moet je weer op zoek naar een nieuwe 'beter dan de iphone'-telefoon, ook al heb je dan nog steeds een goede telefoon.

Je ziet de fout in deze manier van denken niet, hè?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:45:48 #47
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98331652
Ik vind het ook knap dat je zeker weet dat hij beter is dan een toestel waar nog NIETS over bekend is :')
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:50:42 #48
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_98331779
Mijn HTC HD2 met 2.3 is zelfs beter dan een iphone 4!

Ik twijfel nog tussen de Galaxy S2 en de HTC Evo 3d. Die laatste krijgt een 3d scherm + camera :D
pi_98331785
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat onzekere gedoe dus ;) Constant de vergelijking opzoeken met Apple, alsof de galaxy s2 alleen een goed toestel kan zijn als hij beter is dan wat Apple biedt. Dat duidt op een minderwaardigheidscomplex dat gecompeseerd moet worden.

Nogmaals: waarom kan de galaxy s2 niet gewoon goed zijn vanwege zijn fantastische scherm? Of zijn snelle processor? Of zijn uitstekende camera? Of vanwege het feit dat het tegelijkertijd een van de krachtigste en dunste smartphones op de markt is?

Allemaal valide argumenten, maar jij kiest voor 'hij is beter dan de iphone'.

Ik dacht eerst dat deze manier van redeneren tekenend was voor android-gebruikers, maar ik zie eigenaars van de HTC Sensation niet zo te koop lopen met het 'beter dan de iphone'-stempel als Galaxy S2 gebruikers. Zij vinden hun telefoon goed omdat het een goed toestel is, niet omdat hij de vergelijking met een ander toestel fortuinlijk doorstaat.

Dat haantjesgedrag is een beetje jammerlijk. En het comprimeert je gebruikerstevredenheid. Want stel nou dat de iPhone 5 toch beter wordt, dan moet je weer op zoek naar een nieuwe 'beter dan de iphone'-telefoon, ook al heb je dan nog steeds een goede telefoon.

Je ziet de fout in deze manier van denken niet, hè?
Wat een gelul :') Alle soorten producten worden met elkaar vergeleken. Zo ook smartphones. Mensen die te veel doorgaan over onzekerheid zijn meestal zelf zo onzeker.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:54:26 #50
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98331882
Nee hoor. Maar ik zat al op die dooddoener te wachten.

Vergelijken is normaal inderdaad, maar een waardeoordeel hangen aan de vergelijking met een toestel van een jaar oud, is wel een beetje triest. Het zou toch wat zijn als hij NIET beter was.

Zet dan in de tt dat hij beter is dan de HTC Sensation. Of de Motorola Atrix. Of de LG Optimus 2X. Dat zijn de directe concurrenten, niet de iPhone 4 van een jaar oud.

Dat is net zoiets als een iPhone-topic aanmaken en in de tt zetten dat hij beter is dan de Samsung Omnia.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:56:30 #51
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98331949
Kijk voor de grap eens naar de titels van de andere smartphone-topics: die hebben allemaal iets over hun eigen toestel. Maar nee, galaxy s2 moeten weer een flamewar uitlokken met een totaal onrelevante topictitel.
pi_98331958
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nee hoor. Maar ik zat al op die dooddoener te wachten.

Vergelijken is normaal inderdaad, maar een waardeoordeel hangen aan de vergelijking met een toestel van een jaar oud, is wel een beetje triest. Het zou toch wat zijn als hij NIET beter was.

Zet dan in de tt dat hij beter is dan de HTC Sensation. Of de Motorola Atrix. Of de LG Optimus 2X. Dat zijn de directe concurrenten, niet de iPhone 4 van een jaar oud.

Dat is net zoiets als een iPhone-topic aanmaken en in de tt zetten dat hij beter is dan de Samsung Omnia.
Je hebt wel gelijk. Ik had in de TT moeten zetten dat het de beste smartphone is. Beter dan alles wat je nu kan krijgen. Apple :')
pi_98331983
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kijk voor de grap eens naar de titels van de andere smartphone-topics: die hebben allemaal iets over hun eigen toestel. Maar nee, galaxy s2 moeten weer een flamewar uitlokken met een totaal onrelevante topictitel.
Omdat het een ware strijder is onder de smartphones. De rest zijn maar mietjes :')
  zaterdag 18 juni 2011 @ 14:03:44 #54
18159 Dlocks
pi_98332206
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef VisserHenk het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk. Ik had in de TT moeten zetten dat het de beste smartphone is. Beter dan alles wat je nu kan krijgen. Apple :')
Als Apple nooit met de iPhone was gekomen dan had jij nu niet een SII gehad.

Mensen die afgeven op Apple. :')

Persoonlijk vind ik zowel Apple als Samsung (en HTC) zeer mooie toestellen maken. :Y
  zaterdag 18 juni 2011 @ 14:04:20 #55
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98332233
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef VisserHenk het volgende:

[..]

Dat had je inderdaad veel beter kunnen doen. De galaxy s2 heeft een goede claim voor de titel.

Zielige uithalen naar Apple zijn niet nodig. Kun je wel zo blijven doen, maar zo zijn er nog steeds punten waarin dat oude paardje van Apple beter presteert dan jouw 'bazentelefoon'. Maar die discussie is hier niet relevant dus laat dat gedrag gewoon achterwege.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 14:06:16 #56
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98332305
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:03 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik zowel Apple als Samsung (en HTC) zeer mooie toestellen maken. :Y
Dit dus.
pi_98332412
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:03 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Als Apple nooit een iPhone had gemaakt hadden we nu wel iets anders wat nog steeds beter zou zijn dan Apple producten. Niet alleen Apple is innovatief.
pi_98332548
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:09 schreef VisserHenk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als Apple nooit een iPhone had gemaakt hadden we nu wel iets anders wat nog steeds beter zou zijn dan Apple producten. Niet alleen Apple is innovatief.
Wat is je probleem dan? Kun je niet gewoon blij zijn met je nieuwe telefoon? :')
pi_98332570
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:12 schreef mk13139 het volgende:

[..]

Wat is je probleem dan? Kun je niet gewoon blij zijn met je nieuwe telefoon? :')
Waar haal je uit dat ik dat niet ben dan? :')
pi_98332590
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:13 schreef VisserHenk het volgende:

[..]

Waar haal je uit dat ik dat niet ben dan? :')
Je komt nogal jaloers over.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 14:14:57 #61
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98332630
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:09 schreef VisserHenk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nee klopt, maar als je over innovatief begint, moet je niet aan komen zetten met de galaxy s2 :')

En feit blijft dat apple met de iPhone de smartphone markt heeft opengeblazen, en dat Android, WebOS en WP7 daar een direct gevolg van zijn.

Dus: zonder iPhone geen galaxy s2
pi_98332672
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:13 schreef mk13139 het volgende:

[..]

Je komt nogal jaloers over.
... :')
pi_98332706
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:14 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee klopt, maar als je over innovatief begint, moet je niet aan komen zetten met de galaxy s2 :')

En feit blijft dat apple met de iPhone de smartphone markt heeft opengeblazen, en dat Android, WebOS en WP7 daar een direct gevolg van zijn.

Niet kunnen zien dat Samsung innovatief is.. Verblind door Apple zeg ik je.
pi_98332722
quote:
iphone topic heeft ook zo;n titel gehad en jij bent nu net zo hard aan het bitchen.

Vind je het boehoe dien een TR in en negeer het anders gewoon? :?

WTF man, het zijn gewoon telefoons. Al die fanboys, triest :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Sharpdressedman op 18-06-2011 15:02:30 ]
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_98332946
jezus wat een gezeik hier zeg.

Houd gewoon je bek als je niets hebt toe te voegen aan dit topic. Dit is een topic voor de galaxy S II. apple of de iphone ophemelen doe je maar ergens anders.

en nu oprotten.
pi_98334135
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:34 schreef Splackavellie02 het volgende:

En maar de vergelijking op blijven zoeken.
Ach ja, vergelijkingen tussen dingen die goed zijn zul je toch altijd houden, doe je niets aan..

Xbox vs Playstation
Pes vs Fifa
Messi vs Ronaldo (gaat ook nergens over ;) )
Etc....

Maak je niet zo druk man.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 15:04:10 #67
104871 remlof
Europees federalist
pi_98334358
Hou het hier even over de SGS2. En die TT kan best, zeg ik als iPhonebezitter.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 15:12:01 #68
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98334622
Ben de Android SDK aan het downloaden, ga lekker devven voor Android. :)
Niet altijd serieus
pi_98334742
iemand hier die weet of de SII ook een update krijgt naar android 3.1?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 15:18:38 #70
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98334873
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 15:15 schreef gogosweden het volgende:
iemand hier die weet of de SII ook een update krijgt naar android 3.1?
Waarschijnlijk niet, omdat 3.1 alleen maar voor tablets is ontwikkeld. Binnenkort komt 2.4(Ice Cream Sandwich) uit en daar worden we wel naar geupdate.
Niet altijd serieus
pi_98335141
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 15:18 schreef themole het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet, omdat 3.1 alleen maar voor tablets is ontwikkeld. Binnenkort komt 2.4(Ice Cream Sandwich) uit en daar worden we wel naar geupdate.
wanneer is binnenkort?

Wel mooi trouwens. hoewel ik liever KE7 heb..
  zaterdag 18 juni 2011 @ 15:25:03 #72
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98335147
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:23 schreef gogosweden het volgende:
jezus wat een gezeik hier zeg.

Houd gewoon je bek als je niets hebt toe te voegen aan dit topic. Dit is een topic voor de galaxy S II. apple of de iphone ophemelen doe je maar ergens anders.

en nu oprotten.
Normaal taalgebruik is er ook niet meer bij. Wat een niveau weer hier :') Goede telefoon, jammerlijke gebruikers.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 15:26:42 #73
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98335201
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 15:25 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Normaal taalgebruik is er ook niet meer bij. Wat een niveau weer hier :') Goede telefoon, jammerlijke gebruikers.
Wat een hoerentroll ben jij zeg, tsjonge.
Jij bent geil
pi_98335230
Doe nou ff ontopic.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_98335438

pi_98335499
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 15:33 schreef VisserHenk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^O^
pi_98336057
Denk dat dit mn nieuwe achtergrond gaat worden.. Straks even icoontjes aanpassen, ik wil ook een andere dock. Dan maar weer verder kijken wat we gaan aanpassen.
Oa klok in lockscreen nog, leuke manier vinden om snel bij favo apps te komen (UltimateFavesPRO oid) zonder er een drukke boel van te maken etc.

Deze is ook wel grappig trouwens:

[ Bericht 13% gewijzigd door venomsnake op 18-06-2011 16:06:00 ]
  zaterdag 18 juni 2011 @ 17:28:18 #78
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_98339327
Hij is er al O+!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_98340090
Denk dat ik dit er vanavond ook maar eens op kwak. Kun je van die TegraZone games op je GS2 spelen :P.

https://market.android.com/details?id=eu.chainfire.cf3d
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1087427
pi_98343848
quote:
Ga je batterij eruit solderen of huilen dat je geen geheugenkaartje erin kan stoppen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98344055
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 19:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ga je batterij eruit solderen of huilen dat je geen geheugenkaartje erin kan stoppen.
Of dat je met toekomstige iPhones geen concerten kan opnemen :') Het is al pauper als je het doet maar het niet kunnen als je het toch doet :')
pi_98345464
Vergeet niet te betalen voor bv Whatsapp en 1.000 andere zaken die voor de rest vd mensheid gratis zijn.

[ Bericht 69% gewijzigd door Sjowhan op 18-06-2011 22:09:48 ]
pi_98345582
Hey mijn 16 gb geheugenkaartje is vol. Gelukkig heb ik op mijn telefoon ook nog eens 16 gb en die is nog lang niet vol omdat ik shit als films en zo op de geheugenkaart opsla. Nou, dan koop ik toch gewoon een 32 gb kaart en ik kan weer verder. Je zou toch maar een telefoon hebben die zichzelf promoot met het interne mini-geheugen.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:35:11 #84
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98345810
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hey mijn 16 gb geheugenkaartje is vol. Gelukkig heb ik op mijn telefoon ook nog eens 16 gb en die is nog lang niet vol omdat ik shit als films en zo op de geheugenkaart opsla. Nou, dan koop ik toch gewoon een 32 gb kaart en ik kan weer verder. Je zou toch maar een telefoon hebben die zichzelf promoot met het interne mini-geheugen.
Ach, wij kunnen prioriteiten stellen :)
pi_98345869
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Wij ook.

Daarom hebben we allemaal een SII ipv een Iphone.
_O_
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:39:08 #86
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98345981
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Wij ook.

Daarom hebben we allemaal een SII ipv een Iphone.
Ah, dus het is niet omdat je te pauper bent om 79 cent te betalen? Vandaag is het de S2, volgende maand is het weer een ander. Doe mij maar consistentie.

Wel zielig trouwens dat je in je eigen topic loopt te trollen :')
  Forum Admin zaterdag 18 juni 2011 @ 20:41:06 #87
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_98346060
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ah, dus het is niet omdat je te pauper bent om 79 cent te betalen? Vandaag is het de S2, volgende maand is het weer een ander. Doe mij maar consistentie.

Wel zielig trouwens dat je in je eigen topic loopt te trollen :')
De enige stinkende troll ben jij, wat doe je hier gast. Sodepleur lekker een eind op naar je Iphone topic, of zie je daar ook al gasten trollen over hoe elitair en geweldig hun SII wel niet is?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_98346736
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ach, wij kunnen prioriteiten stellen :)
Jij gebruikt zeker ook nog steeds een Commodore64? Hey, 64KB is zat! WIJ kunnen prio's stellen!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:59:18 #89
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98346787
Kunnen jullie mij een plezier doen en niet meer op die kuttroll ingaan? Hij krijgt veel teveel aandacht die hij niet verdient.
Jij bent geil
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:00:15 #90
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98346821
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij gebruikt zeker ook nog steeds een Commodore64? Hey, 64KB is zat! WIJ kunnen prio's stellen!
Ja, want die vergelijking is realistisch :')

iPhone heeft maximaal 32gb, S2 max 48gb. Heb je nog steeds zo'n grote bek als de iPhone 5 straks 64gb heeft?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:03:05 #91
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98346908
Tevens:

Orderstatus:
Order in behandeling.

Ein-de-lijk. :') Na bijna 2 weken 'niet op voorraad'.
Jij bent geil
  Forum Admin zaterdag 18 juni 2011 @ 21:07:44 #92
pi_98347108
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:03 schreef Aneurysma het volgende:
Tevens:

Orderstatus:
Order in behandeling.

Ein-de-lijk. :') Na bijna 2 weken 'niet op voorraad'.
Ik heb echt mazzel gehad hoor ik al, want ik heb 'm in de winkel bij vodafone besteld en 3 dagen later had ik 'm.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:14:29 #93
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98347367
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:07 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik heb echt mazzel gehad hoor ik al, want ik heb 'm in de winkel bij vodafone besteld en 3 dagen later had ik 'm.
Pfft. En de laatste levering bij vodafone was afgelopen donderdag dus ze deden er ook zo'n 4 dagen over om erachter te komen dat ze me een toestel uit die levering konden leveren. >:O Nu hopen dat ze snel bellen.
Jij bent geil
  Forum Admin zaterdag 18 juni 2011 @ 21:19:02 #94
pi_98347545
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:14 schreef Aneurysma het volgende:

[..]

Pfft. En de laatste levering bij vodafone was afgelopen donderdag dus ze deden er ook zo'n 4 dagen over om erachter te komen dat ze me een toestel uit die levering konden leveren. >:O Nu hopen dat ze snel bellen.
Ja ik ga niet zeggen dat zij 't summum zijn, want 2x telefonisch bestellen ging dus niet omdat hij niet op voorraad was. Ik heb 'm ergens begin juni besteld en de 5e heb ik 'm opgehaald :) Hij vertelde me ook dat deze lichting net een uur binnen was toen ik aan kwam wandelen :')
pi_98349734
Ik snap eerlijk gezegd de vergelijking met de iPhone ook niet. Totaal niet relevant, is een heel ander en veel ouder toestel. Voelt voor mij als zeggen dat een winkelwagen veel beter is dan een boekenlegger. Het toestel is zo al geweldig, dan hebben we het toch niet nodig om het te vergelijken? :)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:12:53 #96
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_98349835
Hoi.
Dat heen en weer gebash is nu klaar. Taalgebruik moeten jullie nu ook op letten.
Opgeschoond en genote.

Nu weer ontopic.
pi_98350032
- compleet offtopic natuurlijk.

[ Bericht 88% gewijzigd door Sjowhan op 18-06-2011 23:04:41 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_98350748
ik wil mijn telefoon customizen ZONDER custom rom's of iets dergelijks. welke opties heb ik? (customizen in de zin van uiterlijk menu's, achtergronden etc)

En waar kan ik nieuwe widgets krijgen voor mijn bureaublad op mijn foon? in de market zie ik ze niet
pi_98351236
Widgetlocker en Launcherpro Plus kom je heel ver mee. Bij market staat categorie widgets.
pi_98351992
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:46 schreef MetBas het volgende:
Widgetlocker en Launcherpro Plus kom je heel ver mee. Bij market staat categorie widgets.
maarja dat kost weer geld. ik heb geen creditcard dus ik kan geen apps kopen..
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:30:13 #101
121310 venomsnake
El Saltador
pi_98353154
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef gogosweden het volgende:

[..]

https://market.android.co(...)eature=search_result

Zelfde als Launcherpro, alleen deze is gratis.

pi_98354760
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:07 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik ben gewoon 'n winkel binnengestapt, daar waren er net 20 geleverd en er lagen 19 bestellingen. Ik had mazzel dus.
pi_98354903
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Zijn wel alternatieven voor CC, moet je even Googlen. Launcherpro is er ook gratis.
pi_98355120
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:14 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Tja, zo lust ik er nog wel een paar. Zonde de Nokia 3300 ook geen games op je telefoon. :') Het gaat om vandaag, niet om gisteren.

Samsung is gewoon goed bezig, Iphone huppelt achter de feiten aan, net zoals Nokia dat tegenwoordig doet, terwijl ze voorheen marktleider en innovator waren.
  zondag 19 juni 2011 @ 00:24:45 #105
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_98355706
Ow, echt.. Kap toch eens met dat gezeik!
pi_98356752
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zelfde als Launcherpro, alleen deze is gratis.

ziet er goed uit!
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:08 schreef MetBas het volgende:

[..]

Zijn wel alternatieven voor CC, moet je even Googlen. Launcherpro is er ook gratis.
wat voor beperkingen zitten daaraan dan?
pi_98357144
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef Adolecens het volgende:
Ow, echt.. Kap toch eens met dat gezeik!
Pfff, je mag toch wel telefoons met elkaar vergelijken?
pi_98357321
quote:
4s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:47 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ziet er goed uit!

[..]

wat voor beperkingen zitten daaraan dan?
Volgens mij heeft de betaalde versie alleen wat extra widgets.
  zondag 19 juni 2011 @ 01:16:53 #109
121310 venomsnake
El Saltador
pi_98358196
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:59 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de betaalde versie alleen wat extra widgets.
Klopt. :)
Widget voor Facebook, Twitter, Bookmarks, Calender, SMS, Contacten en Gmail. :)

Die widgets lijken een beetje op deze:
https://market.android.com/details?id=com.snowbee.colorize
pi_98358810
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:16 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Klopt. :)
Widget voor Facebook, Twitter, Bookmarks, Calender, SMS, Contacten en Gmail. :)

Die widgets lijken een beetje op deze:
https://market.android.com/details?id=com.snowbee.colorize
oke dankjewel ! :D

morgen maar even wat gaan klooien. ik heb hem nu een maand met de default shit gehad en ik wil wel eens wat nieuws :P
  zondag 19 juni 2011 @ 01:34:49 #111
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98359020
quote:
4s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef gogosweden het volgende:

[..]

oke dankjewel ! :D

morgen maar even wat gaan klooien. ik heb hem nu een maand met de default shit gehad en ik wil wel eens wat nieuws :P
Al een maand met deze telefoon. }:| Mijn jaloezie heb je.
Jij bent geil
pi_98359167
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:34 schreef Aneurysma het volgende:

[..]

Al een maand met deze telefoon. }:| Mijn jaloezie heb je.
gewoon mazzel gehad. Zaterdag wist ik dat ik deze wou. en maandag had ik hem. ;)
  zondag 19 juni 2011 @ 01:43:18 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98359315
Iemand nog een suggestie voor een custom ROM die de accu langer kan laten duren door eventueel underclocking? :P. Ik wil er zoveel mogelijk levensduur uit persen tussen opladen door. Gewoon, omdat het kan.
Vrijheid
pi_98359575
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:43 schreef jogy het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een custom ROM die de accu langer kan laten duren door eventueel underclocking? :P. Ik wil er zoveel mogelijk levensduur uit persen tussen opladen door. Gewoon, omdat het kan.
underklocken? dude daar gaat je grootste voordeel van deze foon.
  zondag 19 juni 2011 @ 01:50:58 #115
121310 venomsnake
El Saltador
pi_98359578
Ik heb dit nu, morgen maar eens verder kijken..
Nu nog een borrel en dan mijn nest in :p.

Op de telefoon ziet het er 10x scherper uit :).
  zondag 19 juni 2011 @ 01:59:34 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98359844
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:50 schreef gogosweden het volgende:

[..]

underklocken? dude daar gaat je grootste voordeel van deze foon.
vermoedelijk heb ik vooralsog niet de volledige kracht nodig van dat apparaat dus tja. Ik heb liever een telefoon die het langer doet dan een telefoon die net zo snel is als een laptop maar ook zo snel leeg is :P.
Vrijheid
pi_98363043
Ik weet niet of hier al een topic over bestaat op FOK maar wat is jullie top 10 meest handige apps voor de SG2 trouwens?
  zondag 19 juni 2011 @ 12:40:34 #118
18159 Dlocks
pi_98366375
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:59 schreef jogy het volgende:

[..]

vermoedelijk heb ik vooralsog niet de volledige kracht nodig van dat apparaat dus tja. Ik heb liever een telefoon die het langer doet dan een telefoon die net zo snel is als een laptop maar ook zo snel leeg is :P.
Als de volledige kracht niet nodig hebt dan wordt het ook niet gebruikt en kost het geen extra energie. Het is niet zo dat als je telefoon standby staat die dualcore cpu op 100% staat te draaien.

Of de cpu tijdens een bepaald proces nou 2 seconden op 100% loopt of 4 seconden op 50% loopt zal wat betreft energieverbruik vrijwel niets uitmaken. Underclocken lijkt mij dan ook zinloos. Levert je op zijn hoogst wat extra irritatie op. ;)

Maar misschien kun je er een cpu van een oude Samsung Galaxy S1 in zetten? :P
pi_98367569
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:09 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik weet niet of hier al een topic over bestaat op FOK maar wat is jullie top 10 meest handige apps voor de SG2 trouwens?
vraag ik mij ook wel af. en dan even een top 10 van betaalde en een top 10 van gratis apps :D
  zondag 19 juni 2011 @ 13:23:57 #120
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98367825
TSS, de meeste apps zijn bij mij games XD

Burn the rope
doublemill
backgammon
tank hero (loopt alleen wel vaak vast :()
geared (vreet CPU)
DR. LASER
iRunner
Alchemy
Angry Birds
Air Control
pi_98369109
Gisteren heb ik ook een S2 gehaald :).
Ik ben alleen erg nieuw met smartphones en Android en stuit nu op mijn eerste probleempje.
Als ik de Gaming Hub wil openen krijg ik een netwerkfout en "vereist een werkende gegevensverbinding".
Wel heb ik internet, kan ik op de Market apps downloaden en gebruiken etc(mocht dat enige relevantie hebben :P).
Dus hoe kan ik dit oplossen?
pi_98371900
Of 'ie beter is dan de iPhone weet ik niet, maar de Market vind ik wel stukken minder overzichtelijk dan de App Store.

Verder bevalt 'ie me prima, maar dit is dan ook m'n eerste echte smartphone.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 19 juni 2011 @ 15:59:32 #123
18159 Dlocks
pi_98373429
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Je zou overigens setcpu kunnen proberen. Je kunt bijvoorbeeld bij bepaalde temperatuur automatisch underclocken, als die uitstaat underclocken etc. En je kunt natuurlijk ook overclocken. :)

https://market.android.com/details?id=com.mhuang.overclocking

Moet je wel root access hebben (en je moet E1,40 betalen).

[ Bericht 8% gewijzigd door Dlocks op 19-06-2011 16:04:38 ]
  zondag 19 juni 2011 @ 17:04:26 #124
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98375999
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Je zou overigens setcpu kunnen proberen. Je kunt bijvoorbeeld bij bepaalde temperatuur automatisch underclocken, als die uitstaat underclocken etc. En je kunt natuurlijk ook overclocken. :)

https://market.android.com/details?id=com.mhuang.overclocking

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Moet je wel root access hebben (en je moet E1,40 betalen).
Waarom zou je overcloacken??

totaal niet nuttig, de apps zijn gemaakt voor phones die langzamer zijn dan de gs2 en dat overcloacken kan nooit heel veel meer rekenkracht leveren
  zondag 19 juni 2011 @ 17:13:58 #125
18159 Dlocks
pi_98376359
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:04 schreef netolk het volgende:

[..]

Waarom zou je overcloacken??

totaal niet nuttig, de apps zijn gemaakt voor phones die langzamer zijn dan de gs2 en dat overcloacken kan nooit heel veel meer rekenkracht leveren
Sommige HD games uit bijvoorbeeld de Samsung Game Hub kunnen soms iets trager reageren. Misschien dat overklokken dat kan verhelpen. (voorzover de CPU daar voor nodig is)

En dat apps gemaakt zijn voor telefoons die langzamer zijn zegt natuurlijk niets over de vraag of performance wel of niet te verbeteren is door de cpu te overklokken. Wat jij nu eigenlijk zegt is dat als er nu bij wijze van spreken een telefoon zou zijn met een dual core 4000Ghz cpu deze even snel zal zijn als de S2.

Zie het als een computer met een cpu van 4 jaar oud versus een computer met een recente (snellere) cpu. Op de oude computer kun je prima Windows XP draaien, maar op de nieuwe computer zal Windows XP een stuk sneller reageren. En als je de cpu op die nieuwe computer gaat overklokken zal het nog sneller reageren.

Bij de reacties van die app zie ik staan dat er mensen zijn die een bepaalde cpu van een bepaalde telefoon van 800Mhz naar 1.200Mhz hebben weten over te klokken. Is toch wel een heel groot verschil. Dus er valt bij bepaalde cpu's zeker wel veel meer rekenkracht te behalen door over te klokken.

Overigens heb ik deze app nog niet getest hoor. Dus of het in de praktijk op de S2 handig kan zijn ofwel is weet ik niet. Theoretisch gezien kan het in iedergeval wel handig zijn. :)
  zondag 19 juni 2011 @ 17:45:19 #126
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98377656
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:13 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Sommige HD games uit bijvoorbeeld de Samsung Game Hub kunnen soms iets trager reageren. Misschien dat overklokken dat kan verhelpen. (voorzover de CPU daar voor nodig is)

En dat apps gemaakt zijn voor telefoons die langzamer zijn zegt natuurlijk niets over de vraag of performance wel of niet te verbeteren is door de cpu te overklokken. Wat jij nu eigenlijk zegt is dat als er nu bij wijze van spreken een telefoon zou zijn met een dual core 4000Ghz cpu deze even snel zal zijn als de S2.

Zie het als een computer met een cpu van 4 jaar oud versus een computer met een recente (snellere) cpu. Op de oude computer kun je prima Windows XP draaien, maar op de nieuwe computer zal Windows XP een stuk sneller reageren. En als je de cpu op die nieuwe computer gaat overklokken zal het nog sneller reageren.

Bij de reacties van die app zie ik staan dat er mensen zijn die een bepaalde cpu van een bepaalde telefoon van 800Mhz naar 1.200Mhz hebben weten over te klokken. Is toch wel een heel groot verschil. Dus er valt bij bepaalde cpu's zeker wel veel meer rekenkracht te behalen door over te klokken.

Overigens heb ik deze app nog niet getest hoor. Dus of het in de praktijk op de S2 handig kan zijn ofwel is weet ik niet. Theoretisch gezien kan het in iedergeval wel handig zijn. :)
dude een 1,2 GHz processor ga jij niet naar 4 GHz kunnen overcloacken in een mobiel :') :')

zeker nog nooit van warmte en energie verbruik gehoord....

De meeste apps zijn gemaakt voor rond de 800 MHz, deze phone heeft 1,2 GHz dual-core processor oftewel de apps hebben al meer rekenkracht tot hun beschikking dan waarvoor ze gemaakt zijn, als apps dan nog langzaam draaien zijn ze gewoon slecht geprogrammeerd
  zondag 19 juni 2011 @ 18:03:05 #127
18159 Dlocks
pi_98378220
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:45 schreef netolk het volgende:

[..]

dude een 1,2 GHz processor ga jij niet naar 4 GHz kunnen overcloacken in een mobiel :') :')

De meeste apps zijn gemaakt voor rond de 800 MHz, deze phone heeft 1,2 GHz dual-core processor oftewel de apps hebben al meer rekenkracht tot hun beschikking dan waarvoor ze gemaakt zijn, als apps dan nog langzaam draaien zijn ze gewoon slecht geprogrammeerd
  zondag 19 juni 2011 @ 18:06:12 #128
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98378301
quote:

[..]

_O- _O- _O-
Jij bent geil
pi_98378530
quote:

[..]

|:(
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_98380754
quote:

[..]

Het was bij wijze van, faalhaas. Een vergelijking.
  zondag 19 juni 2011 @ 20:15:51 #131
121310 venomsnake
El Saltador
pi_98383176
PowerAMP is wel een fijne app O+.
pi_98383391
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:15 schreef venomsnake het volgende:
Wat doet het? :P
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 19 juni 2011 @ 20:30:18 #133
121310 venomsnake
El Saltador
pi_98383920
quote:
99s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:20 schreef deepart het volgende:

[..]

Wat doet het? :P
Muziek afspelen..

Screenshot:

Link:
https://market.android.co(...)feature=related_apps

Bass & Treble O+
  zondag 19 juni 2011 @ 21:35:29 #134
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98387751
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 12:40 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Als de volledige kracht niet nodig hebt dan wordt het ook niet gebruikt en kost het geen extra energie. Het is niet zo dat als je telefoon standby staat die dualcore cpu op 100% staat te draaien.

Of de cpu tijdens een bepaald proces nou 2 seconden op 100% loopt of 4 seconden op 50% loopt zal wat betreft energieverbruik vrijwel niets uitmaken. Underclocken lijkt mij dan ook zinloos. Levert je op zijn hoogst wat extra irritatie op. ;)

Maar misschien kun je er een cpu van een oude Samsung Galaxy S1 in zetten? :P
Ha, goed punt! :'). Zo had ik er helemaal niet over nagedacht :@.
Vrijheid
  zondag 19 juni 2011 @ 22:26:23 #135
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98390512
Waarom is iedereen ineens met CPU bezig eigenlijk?

overcloacken levert nou niet significant verschil op en undercloacken is zinloos
pi_98391836
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:15 schreef venomsnake het volgende:
Prima app inderdaad, heb hem ook. ^O^
  zondag 19 juni 2011 @ 23:01:16 #137
18159 Dlocks
pi_98392351
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:26 schreef netolk het volgende:
Waarom is iedereen ineens met CPU bezig eigenlijk?

overcloacken levert nou niet significant verschil op en undercloacken is zinloos
Volgens mij is er helemaal niemand bezig met overcloacken of undercloacken. :{
  zondag 19 juni 2011 @ 23:02:10 #138
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98392396
oeps :@ i got it
pi_98392483
Weet iemand of je met de Samsung Galaxy S2 gebruik mag maken van Voip en SMSoip als je een abbo afsluit bij Vodafone? (die van 275 belminuten/ 550 smsjes).

Ik zit namelijk te twijfelen tussen deze en de Iphone 4, en bij de Iphone 4 staat er dus bij (zelfde abbo) dat je geen gebruik mag maken van Voip en SMSoip, tenzij je Internet Bellen Blox activeert (wat geloof ik 5 euro per maand extra kost).
Geldt dit alleen voor de Iphone?

EDIT: ik zie het al, het mag niet :'( Maakt dus niet uit welke foon je neemt....

Vodafone Bel SMS web:
"Met dit abonnement kunt u bellen en smsen uit één bundel en internetten op uw mobiel met een snelheid van 3.6 Mbps/384 Kpbs. De gesprekken worden per minuut berekend. Uw beltegoed blijft
1 maand geldig. Voor belminuten en smsjes buiten de bundel betaalt u ¤0,30. Het versturen van mms valt binnen uw bundel. U ontvangt gratis een standaard online rekening. Een rekening per post
kan worden aangevraagd. Dit kost ¤2,75 per rekening. Met dit abonnement kunt u geen gebruik maken van VoIP en SMSoIP-diesten. Gebruik in combinatie met pc/laptop, excessief gebruik van audio/
video streaming is tevens niet toegestaan. Indien u toch gebruik wilt maken van VoIP-diensten, dan kan dat alleen vanaf het Bel+Sms+Web 620 2 jaar Sim Only (¤39,95) en hoger met de Internet Bellen
BloX. Deze extra dienst kost ¤5 per maand. Mobiel internet is op basis van FUP. Dat wil zeggen, dat het datagebruik niet regelmatig tien keer zoveel (of meer) per maand mag zijn dan het gemiddelde
datagebruik van alle gebruikers. VoIP is niet beschikbaar op een 1 jarig Sim Only abonnement. Standaard betaalt u ¤1,50 per MB voor data roaming in de Vodafone Passport landen, ongeacht of u
aangemeld bent voor Vodafone Passport.
Bij het aansluiten van uw nieuwe abonnement, betaalt u eenmalig aansluitkosten van ¤9,50. Bij het verlengen van uw abonnement betaalt u geen aansluitkosten. Voor bellen en smsen in, naar en vanuit
het buitenland gelden andere tarieven en aanvullende voorwaarden. Deze kosten worden apart in rekening gebracht.
Vodafone Sms"

Dat het niet mag, wil het dan ook zeggen dat het niet KAN (als je verder niks aan je foon doet, ik ben een n00b dus ik sleutel er verder zelf niet aan)? Dat Skype en Whatsapp dus ook niet werken op je Samsung als je een vodafone bel/ sms/ web abbo hebt afgesloten zonder Internet Bellen Blox van 5 euro per maand extra?

En kun je bij Hi en KPN WEL gebruik maken van Voip/SMSoip en dus wel gewoon van apps als Skype en Whatsapp??

[ Bericht 71% gewijzigd door bulbjes op 19-06-2011 23:58:58 ]
  zondag 19 juni 2011 @ 23:58:52 #140
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98395162
zie je andere topic, ze willen het niet en ze mogen niet controleren of je het gebruikt

EDIT:

Het kan wel en zou het ook zeker gewoon gebruiken
pi_98395910
Whatsapp is geen smsoip heb ik eens gehoord.
  maandag 20 juni 2011 @ 00:19:21 #142
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98396133
nee? wat is het dan?

Het staat voor SMS over IP dus SMS over internet
pi_98396359
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:19 schreef netolk het volgende:
nee? wat is het dan?

Het staat voor SMS over IP dus SMS over internet
Toch schijnt whatsapp niet onder de wettelijke term te vallen om wat voor reden dan ook die ik niet weet, waardoor het ook bij nog geen enkele provider geblokt word. Skype daarentegen word soms geblokt.
pi_98396489
Ik denk dat Whatsapp niet voldoet aan de kwalificatie SMSoip omdat de Whatsapp client benodigd is om de berichten te ontvangen en te versturen. Anders zou je MSN op je telefoon ook wel SMSoip kunnen noemen.
pi_98396937
http://www.nu.nl/internet(...)kkeert-diensten.html

quote:
Vodafone

Vodafone blokkeert VoIP en sms over IP al langer, zo blijkt na vragen van NU.nl. Bij Vodafone bestaan basisabonnementen bel+sms+web en een basis databundel Smartphone Blox. Beide abonnementen blokkeren VoIP, willen klanten wel gebruikmaken van deze diensten moet extra betaald worden.

In de voorwaarden (pdf) van het bel+sms+web-abonnement staat dat het gebruik van VoIP en SMSoIP niet mogelijk is en dat excessief gebruik van audio- of videostreaming niet toegestaan is. WhatsApp valt niet onder SMSoIP.

Vodafone zag onlangs af van het Fair Use Policy (FUP) waarbij gebruikers wanneer ze te veel data gebruiken afgeknepen worden. Of de zinsnede uit de voorwaarden op hetzelfde neerkomt, is niet bekend. Volgens Vodafone worden de videodiensten niet geblokkeerd.
  maandag 20 juni 2011 @ 10:58:55 #146
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98403660
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef MetBas het volgende:
Ik denk dat Whatsapp niet voldoet aan de kwalificatie SMSoip omdat de Whatsapp client benodigd is om de berichten te ontvangen en te versturen. Anders zou je MSN op je telefoon ook wel SMSoip kunnen noemen.
Dat is idd wel een goeie ja

@delano.888 er is rechterlijk besloten dat providers niet mogen kijken wat de data is die jij verstuurd vanwege de privacy. Het komt er dus op neer dat de provider zegt het mag niet, maar niet mag controleren of het gebruikt word
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 20 juni 2011 @ 11:05:19 #147
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_98403825
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:58 schreef netolk het volgende:

[..]

Dat is idd wel een goeie ja

@delano.888 er is rechterlijk besloten dat providers niet mogen kijken wat de data is die jij verstuurd vanwege de privacy. Het komt er dus op neer dat de provider zegt het mag niet, maar niet mag controleren of het gebruikt word
Heb je een bron?
Ben wel nieuwsgierig naar. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 20 juni 2011 @ 11:34:57 #148
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98404735
Ja, moet even zoeken waar precies hoor maar volgens mij had ik het op nu.nl gelezen zal ff zoeken
  maandag 20 juni 2011 @ 11:39:43 #149
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98404872
hier gevonden:
quote:
Sommige providers verbieden voip op de mobiel in hun contracten, maar officieel is het niet verboden.
bron: http://www.nu.nl/internet(...)hien-toegestaan.html

Dit was overigens niet wat ik had gelezen dus zal ff kijken of ik die ook nog kan vinden.

Ik weet alleen niet meer hoe dat uitpakken van de "pakketjes" heet, dus dat kan even duren
pi_98405018
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:39 schreef netolk het volgende:
hier gevonden:

[..]

bron: http://www.nu.nl/internet(...)hien-toegestaan.html

Dit was overigens niet wat ik had gelezen dus zal ff kijken of ik die ook nog kan vinden.

Ik weet alleen niet meer hoe dat uitpakken van de "pakketjes" heet, dus dat kan even duren
deep packet inspection volgensmij
  maandag 20 juni 2011 @ 11:49:57 #151
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98405262
ja, klopt ik had het al weer gevonden maar ik kan alleen het bericht van1 juni vinden dat het OM een vooronderzoek ernaar doet maar ik heb ook ergens gelezen dat het dus privacy schending is maar kan dat even niet vinden :(
  maandag 20 juni 2011 @ 11:51:11 #152
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98405307
daar hoef je geen DPI voor te doen hoor, met SPI kom je daar ook wel achter.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 20 juni 2011 @ 11:52:45 #153
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98405356
Zou kunnen ik weet alleen dat de methodes de providers instaat stellen om je data-verkeer te analyseren wat voor bepaalde data dus verboden is
  maandag 20 juni 2011 @ 11:55:27 #154
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98405456
Nee. Zoek het verschil tussen DEEP packet inspection en SHALLOW packet inspection maar eens op.

Bij shallow inspection kijken ze alleen naar de headers en niet naar de inhoud en daaruit kan je meestal wel opmaken wat voor type verkeer het is.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 20 juni 2011 @ 11:57:48 #155
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98405536
ow, hehe ik praat in meervoud Xd ik bedoelde alleen de DPI

de headers mogen ze idd gewoon bekijken
  maandag 20 juni 2011 @ 12:09:22 #156
345438 Aha2Y
Anonymous!
pi_98405904
Mooie tellefoon, alleen jammer dat SamsSung Android verneukt...
AnonOps Supporter.
pi_98407247
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:09 schreef Aha2Y het volgende:
Jij verneukt de Nederlandse taal, daar hoor je toch ook niemand over.
Trouwens al die Samsung meuk hoef je niet te gebruiken.
pi_98407290
En de samsung meuk kan je ook nog freezen of zelfs gewoon verwijderen als je root.
pi_98407381
PS volgende TT: "beter dan iPhone 5/6/7" ? :')
  maandag 20 juni 2011 @ 13:06:26 #160
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98407742
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:09 schreef Aha2Y het volgende:
ff LauncherPro/ADW.Launcher installeren en je bent daar af.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_98407844
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:43 schreef gogosweden het volgende:

[..]

deep packet inspection volgensmij
Klopt, dat is uit het hele verhaal met KPN van een paar weken terug gekomen. Staat genoeg over op Nu.nl als je zoekt op KPN
http://www.tabletsnederland.nl/ Ales over Tablets
Gratis tablets Gratis tablets
pi_98409669
WAT DE FUCK?

Net vodafone gebeld over mijn bestelling, kreeg ik te horen dat de galaxy s2 naar alle waarschijnlijkheid NIET meer binnen gaat komen, totaal niet. Ik probeerde te discussiëren omdat dit toestel zo nieuw is enz, maar ze wist mij te vertellen dat de kans dat hij binnen kwam ongeveer 1% is.. Wat is hier aan de hand?
  maandag 20 juni 2011 @ 14:00:36 #163
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98409959
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:54 schreef delano.888 het volgende:
WAT DE FUCK?

Net vodafone gebeld over mijn bestelling, kreeg ik te horen dat de galaxy s2 naar alle waarschijnlijkheid NIET meer binnen gaat komen, totaal niet. Ik probeerde te discussiëren omdat dit toestel zo nieuw is enz, maar ze wist mij te vertellen dat de kans dat hij binnen kwam ongeveer 1% is.. Wat is hier aan de hand?
:? Geen idee maar dat is wel erg vaag. Nog nergens iets van gehoord. :P
Niet altijd serieus
pi_98409990
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:00 schreef themole het volgende:

[..]

:? Geen idee maar dat is wel erg vaag. Nog nergens iets van gehoord. :P
Ik snap er echt helemaal niks van het kan toch niet echt zo zijn. Ze wou me order al annuleren maar dit heb ik uiteraard geweigerd. Zaterdag pas besteld dus wacht het wel even af..
  maandag 20 juni 2011 @ 14:06:08 #165
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98410197
Bel gewoon nog een keer, dat kan gewoon niet. :P
Niet altijd serieus
pi_98410234
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:06 schreef themole het volgende:
Bel gewoon nog een keer, dat kan gewoon niet. :P
Dat vond ik dus ook.
Ga ik nu ff doen.

edit: gelukkig melde een andere medewerker mij dat hij gewoon geleverd gaat worden.

vraag me af waarom dat mens dat zij zostraks, erg vreemd.

[ Bericht 13% gewijzigd door DX11 op 20-06-2011 14:17:06 ]
pi_98410843
Laatste tijd veel met providers (Hi en Vodafone) aan de lijn gehangen en dat komt vaker wel voor dan niet, dat medewerkers iets totaal anders zeggen.

Iets meer ontopic: telefoon bevalt prima, sneller dan ik had verwacht. Als ik na m'n tentamens tijd heb ga ik 'm eens personaliseren en uitzoeken of ik het nodig vind 'm te rooten.
pi_98411038
Donderdag krijg ik hem via Vodafone *O*
pi_98411828
Niets minder dan lof over dit toestel.

Bezit hem al meer dan een maand en buiten de batterijduur is er weinig op aan te merken. Toppertje dus!
Ik rij in een paarse auto.
  maandag 20 juni 2011 @ 15:28:30 #170
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98414042
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:39 schreef bossb het volgende:
Niets minder dan lof over dit toestel.

Bezit hem al meer dan een maand en buiten de batterijduur is er weinig op aan te merken. Toppertje dus!
Dit dus + geen last van een snel lege batterij schijnt per toestel te verschillen
pi_98414471
Ik vind het een super telefoon, alleen die batterij blijf ik jammer vinden.

Gisterenmiddag opgeladen en vanmorgen was ie nog voor 85% vol. Toen een paar nummers geluisterd op weg naar school en nu ligt ie al weer aan de oplader. :(
  maandag 20 juni 2011 @ 15:39:24 #172
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_98414538
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef netolk het volgende:

[..]

geen last van een snel lege batterij schijnt per toestel te verschillen
Zelfde hier, gaat makkelijk 2,5 dag mee. Af en toe internet/mail checken en angrybird/jewels
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 20 juni 2011 @ 15:44:19 #173
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98414776
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:37 schreef Rnnz het volgende:
Ik vind het een super telefoon, alleen die batterij blijf ik jammer vinden.

Gisterenmiddag opgeladen en vanmorgen was ie nog voor 85% vol. Toen een paar nummers geluisterd op weg naar school en nu ligt ie al weer aan de oplader. :(
Dat is inderdaad vreemd. Ik loop het beestje nu een beetje te slopen (nieuw speeltje dus veel gebruiken) en de batterij gaat redelijk ok mee. Hij moet ook een beetje 'wakker' worden oid? dus gewoon veel gebruiken en dan gaat ie vanzelf langer mee volgens mij.
Vrijheid
  maandag 20 juni 2011 @ 16:18:15 #174
121310 venomsnake
El Saltador
pi_98416351
Lijkt me bullshit, maar goed:
http://www.samsunggalaxys(...)e-samsung-galaxy-s2/

Mijn batterijduur is trouwens prima. snachts aan de oplader en overdag mee spelen :P.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:22:36 #175
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98416578
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:18 schreef venomsnake het volgende:
Lijkt me bullshit, maar goed:
http://www.samsunggalaxys(...)e-samsung-galaxy-s2/

Klinkt als het principe van dans drie keer rond je accu bij volle maan terwijl je keihard ENERGIE schreeuwt en dan is je accu 3X beter. :')
Niet altijd serieus
  maandag 20 juni 2011 @ 16:26:17 #176
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98416751
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef themole het volgende:

[..]

Klinkt als het principe van dans drie keer rond je accu bij volle maan terwijl je keihard ENERGIE schreeuwt en dan is je accu 3X beter. :')
_O- Ja echt hè...

Het maakt waarschijnlijk helemaal niks uit of je phone aan is bij het laden of niet aangezien er toch een accu management systeem inzit om overladen/luie accu te voorkomen
pi_98419253
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef themole het volgende:

[..]

_O- :'(
  maandag 20 juni 2011 @ 17:26:32 #178
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_98419652
die van mij is onderweg :9~
Iphone :')
Samsung _O_

die beelden in de OP zien er wel erg :9 uit :Y

iemand hier die toevallig kan vertellen hoe hij is vergeleken met een xperia mini ?
niet meer
  maandag 20 juni 2011 @ 17:30:00 #179
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98419798
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef netolk het volgende:

[..]

_O- Ja echt hè...

Het maakt waarschijnlijk helemaal niks uit of je phone aan is bij het laden of niet aangezien er toch een accu management systeem inzit om overladen/luie accu te voorkomen
Ja, alleen als je telefoon oplaadt, dan doet je kernel er nog iets mee. Door hem 'uit' op te laden, kan je hem voller krijgen.

Met custom rom's kan het ook zijn dat eea niet helemaal goed gekalibreert is.

Maargoed; als je er niet in geloofd, doe je het niet
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 20 juni 2011 @ 17:31:16 #180
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_98419863
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:54 schreef delano.888 het volgende:
WAT DE FUCK?

wtf :')

dat zou pas een geniale actie van vodafone zijn :') _O-
niet meer
  maandag 20 juni 2011 @ 17:32:27 #181
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_98419914
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:26 schreef welkominspace het volgende:
die van mij is onderweg :9~
Iphone :')
Samsung _O_

die beelden in de OP zien er wel erg :9 uit :Y

iemand hier die toevallig kan vertellen hoe hij is vergeleken met een xperia mini ?
T hele kk ding is bijna gebaseerd op een iphone :D

hahaha
  maandag 20 juni 2011 @ 17:38:15 #182
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_98420168
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:32 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

T hele kk ding is bijna gebaseerd op een iphone :D

hahaha
dan nog :')

vind dat hele apple merk helemaal niks, beetje omhooggevallen ofzo.
niet meer
  maandag 20 juni 2011 @ 17:40:21 #183
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_98420277
Helemaal mee eens. maar de producten zijn wel echt top.
  maandag 20 juni 2011 @ 17:41:52 #184
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_98420354
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
Helemaal mee eens. maar de producten zijn wel echt top.
heb alleen zo'n oude imac, maar die is idd wel tof :Y
niet meer
  maandag 20 juni 2011 @ 17:45:47 #185
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_98420529
Hahaha ok ok... ik had een iphone 3gs maar die heb k laten vallen.. nu continu no service in beeld..

heb nu van een maatje de galaxy s in gebruik, het android gebeuren spreekt me wel aan als tweakers zijnde.. maar toch haalt de telefoon het niet bij de iphone, vooral gebruikersvriendelijkheid en als 2e het browsen gaat soms echt te traag ( niet het laden vd pagina maar echt het scrollen over een pagina ) ook heeft de telefoon een gigantische delay als ik een tekstvakje aanklik duurt soms 2 sec voor mn toetsenbordt er is ..

Ik neem aan dat dat bij de s2 opgelost is ?
  maandag 20 juni 2011 @ 17:47:19 #186
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98420606
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha ok ok... ik had een iphone 3gs maar die heb k laten vallen.. nu continu no service in beeld..

heb nu van een maatje de galaxy s in gebruik, het android gebeuren spreekt me wel aan als tweakers zijnde.. maar toch haalt de telefoon het niet bij de iphone, vooral gebruikersvriendelijkheid en als 2e het browsen gaat soms echt te traag ( niet het laden vd pagina maar echt het scrollen over een pagina ) ook heeft de telefoon een gigantische delay als ik een tekstvakje aanklik duurt soms 2 sec voor mn toetsenbordt er is ..

Die browser van de S2 heb ik nog niet op een lag kunnen betrappen dus die is echt goed. :)
Niet altijd serieus
  maandag 20 juni 2011 @ 17:51:14 #187
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_98420788
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:45 schreef mitchelll0181 het volgende:

ben zelf gewoon die-hard samsung fan :Y
SE vind ik ook wel goed.
maar over het algemeen heb ik altijd samsung , ik heb heel even de LG cookie gehad maar merkte meteen dat ik toch gewoon bij m'n eigen merkje moet blijven :7
niet meer
  maandag 20 juni 2011 @ 17:54:24 #188
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_98420945
Ok naja dat haalt voor mij dan wel de grootste ergernis eruit..

Tja en het is kwa spec's een hele mooie telefoon maarrrrr... er staat samsung op..

Dat is dat merk wat geloof ik pas als laatste merk bluetooth in telefoons deed :D
En toen kwamen ze met ladyphones... Echt.... pfff

Mja krijg er gwn een raar gevoel bij .. samsung en telefoons.. wel raar want als ik een tv zou moetten kopen zou ik niks anders als samsung kopen :D
pi_98421013
Zijn er hier mensen die ook de voorganger, de I9000, hebben gehad? Zo ja, wat zien jullie als de grote voordelen tov dat model?
  maandag 20 juni 2011 @ 17:56:33 #190
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_98421052
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ok naja dat haalt voor mij dan wel de grootste ergernis eruit..

Tja en het is kwa spec's een hele mooie telefoon maarrrrr... er staat samsung op..

Dat is dat merk wat geloof ik pas als laatste merk bluetooth in telefoons deed :D
En toen kwamen ze met ladyphones... Echt.... pfff

Mja krijg er gwn een raar gevoel bij .. samsung en telefoons.. wel raar want als ik een tv zou moetten kopen zou ik niks anders als samsung kopen :D
ze werken idd met een kleine vertraging wat betreft ontwikkelingen maar dan doen ze het ook meteen goed :Y
genoeg tijd om de functies van andere merken te testen en verbeteren ofzo O-)
niet meer
  maandag 20 juni 2011 @ 17:58:48 #191
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_98421168
You cheater :D je geeft gwn toe :D
  maandag 20 juni 2011 @ 17:59:40 #192
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_98421206
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
You cheater :D je geeft gwn toe :D
beter goed gejat dan slecht bedacht toch? :7
niet meer
  maandag 20 juni 2011 @ 18:01:12 #193
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_98421277
Ja of je bent een pionier en maakt originele superieure producten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98421307
Liever een beetje laat en goed, dan vroeg en halfbakken.
  maandag 20 juni 2011 @ 18:02:26 #195
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_98421341
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja of je bent een pionier en maakt originele superieure producten

SPOILER
anders nog nooit een apple wasmachine of koelkast oid tegengekomen hoor :6
samsung presteert op een veel groter gebied gewoon beter *O*
niet meer
pi_98424561
Ik weet nog wel dat ik een Samsung had die óf kon trillen, óf je beltoon af kon spelen. Maar niet allebei :')

Dit is wat dat betreft wel een vooruitgang.
  maandag 20 juni 2011 @ 19:17:20 #197
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_98424713
Haha grappig...

De galaxy s doet dat dus wel he ... geluid aan heb je geen tril..

Het is wel in te stellen maar toch .. wtf
  maandag 20 juni 2011 @ 19:22:41 #198
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98425027
Wat is het probleem dan? het is toch gewoon in te stellen?
  maandag 20 juni 2011 @ 19:26:17 #199
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98425266
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:55 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn er hier mensen die ook de voorganger, de I9000, hebben gehad? Zo ja, wat zien jullie als de grote voordelen tov dat model?
De camera vooral.
pi_98427607
Krijg hem deze week binnen. 20 maanden voor 34.50 + gratis Galaxy S2 _O_
✯✯✯
pi_98429045
Het bijft echt een enorme bazentelefoon _O_. Jammer dat ik, zo blijkt nu, nog wel een maand aan mn oude abo vast zit en dus alleen nog maar kan wifi-en, maar zelfs dan kan ik er al veel van gebruiken

filmpje gemaakt gisteren, bijna 2mb per seconde, maar wát een goede kwaliteit zeg. Ongekend
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_98438011
Ik heb inmiddels ook de SG2 besteld.

Ben wat aan het rondkijken naar een beschermhoes en kwam uit op het volgende:
http://cgi.ebay.com/BLACK(...)&hash=item588e814f68

Nu is mijn vraag, helpt een screenprotector een beetje of kan je beter een lederen beschermhoes kopen?
pi_98438331
beschermhoezen en screenprotectors sowiezo :')

die telefoons zijn gemaakt om dagelijks gebruikt te worden zonder beschermhoes / screenprotector.

dus waarom onnodig doen?

ik heb hem gewoon lekker puur ;)
  maandag 20 juni 2011 @ 23:42:47 #204
121310 venomsnake
El Saltador
pi_98441478
Desktop VisualizeR is ook wel een grappige app, morgen maar eens de photoshop.. :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=781455
http://androidforums.com/(...)d-phone-7-theme.html
  maandag 20 juni 2011 @ 23:58:47 #205
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_98442261
quote:
4s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef gogosweden het volgende:

die telefoons zijn gemaakt om dagelijks gebruikt te worden zonder beschermhoes / screenprotector.

dus waarom onnodig doen?

Ligt eraan wat voor werk je doet..
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:25:46 #206
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_98443553
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:58 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Ligt eraan wat voor werk je doet..
Als je ruw werk doet adviseer ik je geen smartphone van 600 euro mee te nemen naar je werk, maar iets stevigers...

dinsdag 21 juni 2011 @ 00:29:55 #207
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_98443710
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:25 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Als je ruw werk doet adviseer ik je geen smartphone van 600 euro mee te nemen naar je werk, maar iets stevigers...

[ afbeelding ]
nam ook altijd m'n samsung jet mee naar de bouw hoor :Y
gewoon verzekeren :7
niet meer
  dinsdag 21 juni 2011 @ 01:20:16 #208
18159 Dlocks
pi_98445630
quote:
4s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef gogosweden het volgende:

dus waarom onnodig doen?

Aan de andere kant, één zand korreltje in je broekzak en je hebt een grote kans op een kras op je scherm. Gorilla glass maakt wat dat betreft geen donder uit, maar een screenprotector wel. Overigens gebruik ik geen screenprotector en ga ik die ook niet gebruiken. :P

En ik stoot met enige regelmaat een glas met drinken om. Dan is een hoesje wel weer handig. Ik leg mijn S2 daarom dan ook altijd op een andere plekje dan waar mijn drankje staat. Alleen gisteren deed ik dat één keertje niet. En jawel hoor, nog geen slok genomen en ik gooi een heel glas sambuca over mijn S2. 8)7 En nee, ik was niet dronken. Gelukkig is dat een dik en stroperig drankje waardor het niet snel je binnenwerk inloopt. Snel doekje gepakt en niets aan de hand.

Maar goed, voor mij wel reden om een (openklapbaar) leren hoesje te kopen want kleinere kans:

- op krassen op het scherm
- op vochtschade :P
- dat je de S2 uit je handen laten flikkeren (want minder glad)
- *dat het uit je broekzak zo een sloot in glijdt (want minder glad)

* Heb ik meegemaakt met mijn iPhone die ik net een maandje of drie had. Ik zat op een terrasboot met mijn iPhone in mijn broekzak. Ik stond op, iPhone gleed uit mijn broekzak en stuiterde zo de sloot in. Daaag iPhone. :')

Kortom, morgen ga ik maar ff een hoesje halen/bestellen. :Y
pi_98445703
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 01:20 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Aan de andere kant, één zand korreltje in je broekzak en je hebt een grote kans op een kras op je scherm. Gorilla glass maakt wat dat betreft geen donder uit, maar een screenprotector wel. Overigens gebruik ik geen screenprotector en ga ik die ook niet gebruiken. :P

En ik stoot met enige regelmaat een glas met drinken om. Dan is een hoesje wel weer handig. Ik leg mijn S2 daarom dan ook altijd op een andere plekje dan waar mijn drankje staat. Alleen gisteren deed ik dat één keertje niet. En jawel hoor, nog geen slok genomen en ik gooi een heel glas sambuca over mijn S2. 8)7 En nee, ik was niet dronken. Gelukkig is dat een dik en stroperig drankje waardor het niet snel je binnenwerk inloopt. Snel doekje gepakt en niets aan de hand.

Maar goed, voor mij wel reden om een (openklapbaar) leren hoesje te kopen want kleinere kans:

- op krassen op het scherm
- op vochtschade :P
- dat je de S2 uit je handen laten flikkeren (want minder glad)
- *dat het uit je broekzak zo een sloot in glijdt (want minder glad)

* Heb ik meegemaakt met mijn iPhone die ik net een maandje of drie had. Ik zat op een terrasboot met mijn iPhone in mijn broekzak. Ik stond op, iPhone gleed uit mijn broekzak en stuiterde zo de sloot in. Daaag iPhone. :')

Kortom, morgen maar ga ik maar ff een hoesje halen/bestellen. :Y
dat met je zak uit glijden heb je wel een punt ja. hmm misschien toch maar eens kijken voor een hoesje
  dinsdag 21 juni 2011 @ 01:29:26 #210
18159 Dlocks
pi_98445906
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 01:23 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dat met je zak uit glijden heb je wel een punt ja. hmm misschien toch maar eens kijken voor een hoesje
Ik zit te denken aan zoiets:
http://www.pdashop.nl/pro(...)ung-galaxy-s-ii.html
Of:
http://www.pdashop.nl/pro(...)ung-galaxy-s-ii.html

Nog meer inspiratie:
http://b2ctelecom.nl/p/10(...)0-hoesjes-cases.html
http://www.pdashop.nl/acc(...)ung-galaxy-s-ii.html
pi_98446149
Ik moest grinniken om de sloot iPhone. Waarvoor mijn welgemeende excuses.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 21 juni 2011 @ 02:09:36 #212
121310 venomsnake
El Saltador
pi_98446799
Ik heb zo'n siliconen case besteld bij Dealextreme voor een paar grijpstuivers :P.
http://s.dealextreme.com/search/galaxy+s2
  Forum Admin dinsdag 21 juni 2011 @ 02:13:25 #213
pi_98446848

ff een filmpje gemaakt vanavond.. mooi dat de trauma-heli er stond, maar die kwaliteit _O_
pi_98451638
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 02:09 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb zo'n siliconen case besteld bij Dealextreme voor een paar grijpstuivers :P.
http://s.dealextreme.com/search/galaxy+s2
Je hebt ze op ebay goedkoper, en veel meer keus, zoek maar eens op "samsung galaxy s2" en dan sorteren op prijs inc verzending vanaf het goedkoopste. Let op: wel ebay.com gebruiken voor het beste resultaat.
pi_98451658
Oh, zou iemand eens een filmpje willen maken in 720p? Je hebt dan meer fps toch? Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:49:39 #216
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_98457763
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 02:13 schreef Straatcommando. het volgende:

ff een filmpje gemaakt vanavond.. mooi dat de trauma-heli er stond, maar die kwaliteit _O_
Wow das wel moooi ja :D
pi_98469267
Is het echt niet mogelijk om je camerageluid uit te zetten zonder root? Een app ofzo?
pi_98469468
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef frame-saw het volgende:
Is het echt niet mogelijk om je camerageluid uit te zetten zonder root? Een app ofzo?
apps zijn er wel, maar kosten geld.

maar ff je oordopjes inpluggen moet genoeg zijn ;)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:03:32 #219
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98469538
Mensen die een smartphone van honderden euro's hebben, maar te gierig zijn een paar duppies uit te geven aan een app :')
pi_98469806
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mensen die een smartphone van honderden euro's hebben, maar te gierig zijn een paar duppies uit te geven aan een app :')
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:13:16 #221
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98469860
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef frame-saw het volgende:
Kijken ze je boos aan als je onder hun rokje klikt of zo?
Vrijheid
pi_98470147
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:13 schreef jogy het volgende:

[..]

ja, echt strontirritand
:(
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:21:01 #223
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98470184
Niet om het een of het ander, maar de iPhone heeft gewoon een mute-knop die dat probleem vermijdt O-)
pi_98470712
quote:
Persoonlijk vind ik een openklapbaar hoesje helemaal niets.

Het mooiste vind ik het volgende:
http://cgi.ebay.com/BLACK(...)&hash=item588e814f68

Gaat het beschermfolie de krassen echt tegen of moet je dit regelmatig vervangen?

Mocht het bovenstaande niets zijn zal het waarschijnlijk iets als het volgende worden:
http://cgi.ebay.com/New-B(...)&hash=item3f0b1743c4
pi_98470747
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Niet om het een of het ander, maar de iPhone heeft gewoon een mute-knop die dat probleem vermijdt O-)
Lijkt me heel sterk, aangezien het volgens mij verboden is foto's op video's in het openbaar te maken zonder dat de omgeving dat zou kunnen weten aan bijv een klik geluid.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:38:51 #226
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98470899
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:35 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Lijkt me heel sterk, aangezien het volgens mij verboden is foto's op video's in het openbaar te maken zonder dat de omgeving dat zou kunnen weten aan bijv een klik geluid.
Dat is toch echt wat de mute-knop doet: die zet de telefoon in stille modus. Dit geldt voor alle apps, ook de camera.

Dat klikgeluid kun je bij camera's overigens ook gewoon uitzetten.
pi_98471599
quote:

[..]

Bij HTC gaat maakt hij ook geen geluid op mute. (iig de mijne)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_98472008
Ik heb het harde hoesje besteld bij die b2c telecom. voor dat 10tje goedkoper ga ik niet pielen bij ebay + langere levertijd. Nu dus voor totaal 40 euro klaar, hoesje en verzekering
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 21 juni 2011 @ 18:07:20 #229
8369 speknek
Another day another slay
pi_98472015
Bij de Samsung Star had je dat ook, als je hem op vergadering profiel zette maakte de camera geen geluid, maar GS2 helaas niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_98472902
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Ben een meisje dus dat doen ze wel bij mij. Trouwens genoeg gratis apps hoor, alleen die zijn niet zo handig als de standaard camera. Maar het is ook alleen voor stiekem foto's maken. En niet van onder rokjes :)
pi_98473297
quote:
Diepzinnige deepart.
pi_98473398
quote:
Post van het jaar.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:44:31 #233
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98479362
Oh my, ik liet hem net bijna vallen, :o. Gelukkig heb ik skills en kon ik hem opvangen. Ik heb er wel een halve hartverzakking aan overgehouden, maar goed. :').
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:58:05 #234
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_98480255
Lekker voelt dat he :D hahaha
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:00:37 #235
121310 venomsnake
El Saltador
pi_98480430
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
Oh my, ik liet hem net bijna vallen, :o. Gelukkig heb ik skills en kon ik hem opvangen. Ik heb er wel een halve hartverzakking aan overgehouden, maar goed. :').
Ik heb hem vanmiddag laten vallen, gelukkig is er geen krasje op te zien..
pi_98480654
Heb hem al twee keer flink laten kletteren, en nog een aantal keer dat ik per ongeluk het snoer van de lader meetrek. Niks aan de hand!

Ik vraag me trouwens af hoe ik bij de gchat app kom? Kan het echt nergens vinden, alleen als iemand tegen me praat krijg ik een notificatie. Maar eigenlijk sta ik liever gewoon offline.
pi_98482136
gelijk de 2e dag al laten vallen op een betonnen vloer, maar niets aan te zien :D
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:30:19 #238
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98482498
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Oh, denk dat ik toch maar een Iphone koop dan.
Jij bent geil
  Forum Admin dinsdag 21 juni 2011 @ 22:16:06 #239
pi_98485621
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef gogosweden het volgende:
gelijk de 2e dag al laten vallen op een betonnen vloer, maar niets aan te zien :D
Hij gleed van mijn autostoel af en vloog zo richting dashboard, maar hij viel gelukkig op mijn jas die daar ook lag. Mooi momentje was dat :P
pi_98490548
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Hij gleed van mijn autostoel af en vloog zo richting dashboard, maar hij viel gelukkig op mijn jas die daar ook lag. Mooi momentje was dat :P
:D
pi_98490615
ik had trouwens een heel vreemd probleem zonet wou een smsje sturen uit al een bestaande thread. maar dat ding wou telkens niet verzenden. telefoon opnieuw opstarten hielp niet. kreeg steeds een foutmelding. toen die thread gedelete en via contacts een sms verstuurd. en die verzond hij wel :?

strange
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:40:38 #242
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98490666
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef gogosweden het volgende:
ik had trouwens een heel vreemd probleem zonet wou een smsje sturen uit al een bestaande thread. maar dat ding wou telkens niet verzenden. telefoon opnieuw opstarten hielp niet. kreeg steeds een foutmelding. toen die thread gedelete en via contacts een sms verstuurd. en die verzond hij wel :?

strange
Inb4 Splackavellie02 met 'Dit heb ik op mijn Iphone 4 nog nooit gehad'.
Jij bent geil
pi_98490828
nu gebeurt het weer :( alleen maar met 1 contact btw
pi_98490972
Had vanmiddag eindelijk besloten om de S2 bij Vodafone te gaan afsluiten, kom ik tot de conclusie dat het een enorme marokkanentelefoon is :')
Nu twijfel ik weer :')
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:46:34 #245
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98491005
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:45 schreef Repeat het volgende:
Had vanmiddag eindelijk besloten om de S2 bij Vodafone te gaan afsluiten, kom ik tot de conclusie dat het een enorme marokkanentelefoon is :')
Want?
Jij bent geil
pi_98491104
paar andere threads gewist doet wonderen blijkbaar. ^O^
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:48:28 #247
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98491128
Marokkanentelefoon == blackberry over het algemeen. :')
Niet altijd serieus
pi_98491195
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef frame-saw het volgende:
Heb hem al twee keer flink laten kletteren, en nog een aantal keer dat ik per ongeluk het snoer van de lader meetrek. Niks aan de hand!

Ik vraag me trouwens af hoe ik bij de gchat app kom? Kan het echt nergens vinden, alleen als iemand tegen me praat krijg ik een notificatie. Maar eigenlijk sta ik liever gewoon offline.
Google chat?

Dat is gewoon "Talk"
Diepzinnige deepart.
pi_98491311
Elke marokkaan komt er op af als een vlieg naar een dampende bolus. En allemaal roepen ze dat ze "die gaan halen" :')
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:51:59 #250
121310 venomsnake
El Saltador
pi_98491312
quote:

[..]

pi_98491630
quote:
echt _O_ precies wat ik zocht! thanks x 10000 :D
pi_98491942
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:57 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Freak
pi_98492106
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:57 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Jij bent er zo eentje of niet: :')
pi_98492123
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:49 schreef deepart het volgende:

[..]

Google chat?

Dat is gewoon "Talk"
Ahh dank, die had ik al in een mapje gezet bij de andere voorgeïnstalleerde meuk :P
pi_98492270
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:07 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Jij bent er zo eentje of niet: :')
t is gewoon strontirritand dat geluid :')
pi_98501340
quote:
4s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Heb je last van je tand?
pi_98501379
quote:
4s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef gogosweden het volgende:

[..]

En dan zoek je precies een app die helemaal hidden is en niemand in de gaten heeft dat je foto's maakt.. :')
Sure...
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:20:07 #258
8369 speknek
Another day another slay
pi_98501484
quote:
Bazenprogramma. Ik zie alleen niet hoe je de frontfacing camera aan kunt zetten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_98514136
Hmm ik wil wat muziek op mn telefoon zetten, heb Kies van samsung op mn laptop gezet. telefoon aan de laptop gehangen, staat ook dat die verbonden is met de laptop, maar zodra ik muziek wil overdragen verbreekt mn telefoon de verbinding met de laptop en verbind zich opnieuw. Dit doet die elke keer als ik het probeer. Heb mn telefoon al een keer aan en uit gezet maar dat heeft geen effect.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
...::: Feyenoord < > Rotterdam:::...
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:44:43 #260
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98514249
Probeer het is gewoon via windows explorer (windowstoets + e)
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:57:54 #261
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98514805
Bij Vodafone besteld, paspoortnummer van mijn moeder opgegeven want ik was toen nog niet meerderjarig. Precies hetzelfde als de vorige keer dat ik bij Vodafone een abbonement afsloot.

JA DAN KAN IK HEM HELAAS NIET AFLEVEREN MENEER. DOEIII.

Godverdegodver. }:|
Jij bent geil
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:46:55 #262
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_98516507
quote:

[..]

Onzin, als je een digitale camera gebruikt gaat die toch ook geen fantasiegeluidjes maken als je een foto maakt?
2000 light years from home
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 22 juni 2011 @ 17:52:59 #263
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_98516681
Heb net Seekdriod geïnstalleerd. *O*
Nu mag die gejat worden. :P
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:04:17 #264
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98517148
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:20 schreef speknek het volgende:

[..]

Bazenprogramma. Ik zie alleen niet hoe je de frontfacing camera aan kunt zetten.
Waarom zou je dat willen?
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:18:34 #265
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98517710
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:42 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Hmm ik wil wat muziek op mn telefoon zetten, heb Kies van samsung op mn laptop gezet. telefoon aan de laptop gehangen, staat ook dat die verbonden is met de laptop, maar zodra ik muziek wil overdragen verbreekt mn telefoon de verbinding met de laptop en verbind zich opnieuw. Dit doet die elke keer als ik het probeer. Heb mn telefoon al een keer aan en uit gezet maar dat heeft geen effect.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Als je draadloos hebt kan je Kies air proberen. Gaat via de webbrowser.
Vrijheid
pi_98517895
wat zijn nou echt apps die je moet hebben/handig zijn?
ik heb nu de standaard apps (ov, ns, voetbal, nu, buienradar, etc)
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:44:28 #267
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98518786
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:23 schreef kalinhos het volgende:
wat zijn nou echt apps die je moet hebben/handig zijn?
Layar is wel grappig en kan ook nog nuttig zijn :).
Vrijheid
pi_98519063
datis toch met die streepjescodes?
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:55:14 #269
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98519290
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:52 schreef Netsplitter het volgende:
Had ik gisteren ook al gedaan, topprogramma verbergt zich ook lekker en je kan alles locken op afstand! En voor 0,69 euro is dat best handig. :)
Niet altijd serieus
pi_98519324
wat doet seekdroid dan precies?
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:59:31 #271
121310 venomsnake
El Saltador
pi_98519485
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:23 schreef kalinhos het volgende:

Pulse News en NOS Teletekst vallen wmb ook in die catogorie. :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:01:53 #272
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98519586
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:50 schreef kalinhos het volgende:
datis toch met die streepjescodes?
Nee, het werkt met je camera , GPS en de sensoren in je smatphone en gooit spul in beeld. Moeilijk uit te leggen. Hier de site: http://www.layar.com/?gclid=CIrslt7-yakCFYiEDgodG0M2Ng
Vrijheid
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:03:19 #273
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98519660
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:56 schreef kalinhos het volgende:
wat doet seekdroid dan precies?
Je kan op afstand je toestel:
-Locken
-Alarm laten afgaan
-Localiseren
-Coderen van sd-kaart
En het handige is dat het programma zichzelf verbergt. :)
Niet altijd serieus
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:11:05 #274
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98520051
Ik vroeg dit denk ik eerder maar snapte het antwoord niet. :@ Verbruik je internet-tegoed als je GPS gebruikt?
Jij bent geil
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:12:36 #275
121310 venomsnake
El Saltador
pi_98520152
QuickPic is wel een fijne app. En Photaf 3D Panorama Pro is ook wel leuk.

[ Bericht 25% gewijzigd door venomsnake op 22-06-2011 19:22:05 ]
pi_98520316
Zo, ik heb denk ik al zo'n klein maandje mijn Galaxy S2 en ik had na de 2de week al een dooie pixel, Hij viel op een stuk stof, en daaronder een houten vloer.
Zo sterk is die dus niet :'(
SPOILER
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:17:52 #277
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98520474
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:11 schreef Aneurysma het volgende:
Ik vroeg dit denk ik eerder maar snapte het antwoord niet. :@ Verbruik je internet-tegoed als je GPS gebruikt?
Nope, GPS heeft niets met tegoed te maken. Echter Google Maps download de kaarten en dat kost wel internet-tegoed. :)
Niet altijd serieus
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:23:45 #278
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98520800
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef themole het volgende:

[..]

Nope, GPS heeft niets met tegoed te maken. Echter Google Maps download de kaarten en dat kost wel internet-tegoed. :)
Dank!
Jij bent geil
pi_98521536
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:03 schreef themole het volgende:

[..]

Je kan op afstand je toestel:
-Locken
-Alarm laten afgaan
-Localiseren
-Coderen van sd-kaart
En het handige is dat het programma zichzelf verbergt. :)
Dit kan allemaal overigens ook met lookout, die gebruik ik, en is gelijk een virusscanner.
pi_98521593
quote:
Ook maar even gedaan. Je weet maar nooit. Gelijk seek droid op hide gezet. Werkt erg goed allemaal ^O^
Diepzinnige deepart.
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:41:37 #281
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98521729
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dit kan allemaal overigens ook met lookout, die gebruik ik, en is gelijk een virusscanner.
Maar bij lookout moet jee premiumaccount a 30 dollar per jaar hebben. Bij seekdroid betaal je een keer. :)
Niet altijd serieus
pi_98522405
1GB is toch best weinig..
pi_98522444
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:54 schreef MetBas het volgende:
1GB is toch best weinig..
Wat doe je er zoal mee?
Diepzinnige deepart.
pi_98522643
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:55 schreef deepart het volgende:

[..]

Wat doe je er zoal mee?
Niet zoveel, dacht ik. Beetje browsen, mailen, hooguit één video per dag, Whatsapp, FM radio. Alleen niet zoveel beschikking over WiFi.
pi_98523130
quote:
Dat kan je toch allemaal al standaard doen met Samsung Dive?
pi_98523301
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:58 schreef MetBas het volgende:

[..]

Niet zoveel, dacht ik. Beetje browsen, mailen, hooguit één video per dag, Whatsapp, FM radio. Alleen niet zoveel beschikking over WiFi.
Zelf gebruik ik nooit wifi, en gebruik internet ook erg veel. Whatsapp, mailen, verversen van diverse apps elke 10 minuten. Ik kom niet aan de 1gb.
Diepzinnige deepart.
pi_98524083
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef themole het volgende:

[..]

Maar bij lookout moet jee premiumaccount a 30 dollar per jaar hebben. Bij seekdroid betaal je een keer. :)
Nee lookout is gratis. Mocht het ooit nodig zijn om hem op afstand te blokken of te resetten, kan je op dat moment dan alsnog betalen via de site.
pi_98524492
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:23 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee lookout is gratis. Mocht het ooit nodig zijn om hem op afstand te blokken of te resetten, kan je op dat moment dan alsnog betalen via de site.
Kun je beter seek droid kopen voor 69 eurocent :') Heb je ook geen last van zo'n lompe virusscanner.
Diepzinnige deepart.
pi_98524822
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:31 schreef deepart het volgende:

[..]

Kun je beter seek droid kopen voor 69 eurocent :') Heb je ook geen last van zo'n lompe virusscanner.
Wat is er lomp aan de virusscanner? Weet je hoe vaak er mallware apps uit de store verwijderd worden?
En daarnaast zou je de virus scanner uit kunnen zetten, dan vind ik lookout nog steeds gunstiger, omdat je pas betaald als je het eventueel ooit nodig zou hebben.
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:39:01 #290
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98524893
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:37 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wat is er lomp aan de virusscanner? Weet je hoe vaak er mallware apps uit de store verwijderd worden?
En daarnaast zou je de virus scanner uit kunnen zetten, dan vind ik lookout nog steeds gunstiger, omdat je pas betaald als je het eventueel ooit nodig zou hebben.
Kan lookout zichzelf ook verbergen? Seekdroid kan je onzichtbaar maken via internet. :)
Niet altijd serieus
pi_98525024
8 dagen geleden nog is er mallware uit de market verwijderd.
http://pocketnow.com/andr(...)-from-android-market

Wat moet er verborgen worden aan lookout? Als je de notificaties uit zet zie je hem toch niet. En als je hem via je launcher hidden zet ziet echt niemand er meer wat van. Maar waarom zou je het uberhaubt willen verbergen? Tegen de tijd dat jij bij de computer bent om seekdroid te verbergen kan je net zo goed gelijk je hele telefoon locken via lookout.
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:49:39 #292
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98525534
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:41 schreef delano.888 het volgende:
8 dagen geleden nog is er mallware uit de market verwijderd.
http://pocketnow.com/andr(...)-from-android-market

Wat moet er verborgen worden aan lookout? Als je de notificaties uit zet zie je hem toch niet. En als je hem via je launcher hidden zet ziet echt niemand er meer wat van. Maar waarom zou je het uberhaubt willen verbergen? Tegen de tijd dat jij bij de computer bent om seekdroid te verbergen kan je net zo goed gelijk je hele telefoon locken via lookout.
Seekdroid heb ik al verborgen draaien. ;) Neemt niet weg dat een virusscanner inderdaad wel handig is, daarvoor heb ik echter AVG mobile. :)
Niet altijd serieus
pi_98525638
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef themole het volgende:

[..]

Seekdroid heb ik al verborgen draaien. ;) Neemt niet weg dat een virusscanner inderdaad wel handig is, daarvoor heb ik echter AVG mobile. :)
Wat is daar meer verborgen aan dan lookout dan? Dat hij niet in app management gezien kan worden? Denk niet dat een dief daar als eerste mee gaat spelen :')
pi_98526907
Laat iedereen gebruiken wat ze willen, boeiend.
pi_98526976
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef MetBas het volgende:
Laat iedereen gebruiken wat ze willen, boeiend.
Ja zeker daar ben ik het mee eens, wilde alleen een alternatief laten zien wat geen geld kost, was goed bedoelt..
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:12:18 #296
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98527075
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja zeker daar ben ik het mee eens, wilde alleen een alternatief laten zien wat geen geld kost, was goed bedoelt..
Kost 0,79 euro minder. :P Uiteindelijk maakt het mij echt niet uit, dit geeft een gevoel van veiligheid. :)
Niet altijd serieus
pi_98527264
Alleen ' :') ' die heen en weer worden gemeten doen veelal weinig goeds voor een inhoudelijke discussie. :+
pi_98527361
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef MetBas het volgende:
Alleen ' :') ' die heen en weer worden gemeten doen veelal weinig goeds voor een inhoudelijke discussie. :+
Die van mij was bedoelt over de gedachte van de eventuele dief, niet over iemand anders.
En ik zelf heb geen CC dus moet sowieso vrijwel alles gratis zoeken.
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:24:23 #299
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98527922
krijgen jullie trouwens facebook notificaties in de bar? Zo ja, waarom ik niet? :{.
Vrijheid
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 22 juni 2011 @ 21:25:27 #300
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_98527989
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:24 schreef jogy het volgende:
krijgen jullie trouwens facebook notificaties in de bar? Zo ja, waarom ik niet? :{.
Nope. :)
Heb daar in tegen geen flauw idee of dat ik dat aan gezet heb of niet. :@
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:29:37 #301
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98528291
Na mijn tentamenweek mezelf iets meer verdiepen in het devven voor Android. Is Javagebaseerd dus dat deel gaat me wel lukken, alleen lay-out opbouw ziet er anders uit. (Met XML enzo) :)
Niet altijd serieus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')