SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ook leuk om even met de transition effects te stoeien. Ziet er zeer gaaf uit.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Gorilla glas mijn kont, ik heb de telefoon altijd in een lege zak en er zit nu al een kleine kras op het scherm, hij zit gelukkig niet midden in het beeld en je ziet hem enkel in zonlicht maar wtf.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:41 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga er zo'n screenprotector op pleuren iig..
Alleen nog even kijken welke, moet wel een goede zijn, ziet zo'n vod die je duidelijk ziet zitten.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:42 schreef deepart het volgende:
Het is een gebruiksvoorwerp, geen protectie voor mij.. gewoon puur.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
je hebt gelijk
maar ik wist niet dat er een menu wasdaarom dat ik niets kon vinden..
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:10 schreef _Flea_ het volgende:
Ik kom er deze week dus achter dat ik een dode pixel heb![]()
Heeft er nooit gezeten en ineens is ie er.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:39 schreef Olle. het volgende:
[..]
mja voor 1 dooie pixxel je telefoon opgeven voor garantie?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb dat ie af en toe geen internet heeft via wifi. Als ik wifi uitschakel gelijk internet, maar met wifi aan geen internet, maar wel verbonden..
Op de laptop gewoon internet, dus dat is het niet, meer mensen die dit hebben?
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:04 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar wel frappant dat ie er ineens zit. Heb in het begin in het servicemenu gekeken en toen was hij niet zichtbaar.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb het ook sinds vanmorgen. strontirritand
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef venomsnake het volgende:
Zo, net een hele zooi rotzooi zitten freezen met Titanium Backup Pro.
Oa al die hubs (Music hub, Social hub etc), maar ook troep als Samsung MMM en Bol digilezen.
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:34 schreef MetBas het volgende:
[..]
Wat is dat freezen dan precies? Ik heb 't er gewoon afgedonderd.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon bevriezen/uitschakelen. Maar je kunt het op ieder moment weer unfreezen, dus als er wat mis gaat met je systeem kun je dat herstellen. Je weet immers maar nooit met die system apps.
Je kunt dus lekker experimenteren
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:13 schreef speknek het volgende:
Mijn vriendin klaagt de hele tijd dat ik dof en slecht verstaanbaar ben, nou denk ik zelf dat het aan haar achterhaalde SGS1 ligt, maar hebben meer mensen er last van bij de SGS2?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien ja.. Heleboel dingen kun je ook gewoon zonder probleem wegkwakken eigenlijk inderdaad.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:49 schreef piettt47 het volgende:
Weet iemand misschien of e buddy op deze telefoon veel data verbruikt?
Ik heb e buddy van de android market op mijn telefoon geïnstalleerd.
Op mijn telefoon heb ik een normaal abonnement van telfort met internet.
Blijf ik binnen de limiet ook al heb ik 24 uur per dag e buddy aanstaan? Kon het nergens vinden.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:03 schreef MetBas het volgende:
Dat ligt eerder aan de app dan de telefoon.
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)-modems-css-etc.html
Daar kan je stock roms downloaden. Gewoon weer met Odin.
Hij 'lijkt' op een iPhone, dus? Neemt niet weg dat hij veel beter is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
beter dan iphone![]()
slechte replica bedoel je
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:19 schreef Debsterr het volgende:
Hopelijk krijg ik 'm ein-de-lijk volgende week!
Even quoten voor de TTquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik kom van Iphone 3g, en dan is dit ding echt 100x beter, maar ook leuker om mee te spelen.
Dit ding is veel beter customizable dan de Iphone, ondanks dat ik de Iphone gejailbreaked had..
Flash support is natuurlijk een dik pluspunt, en bovendien is de telefoon ook nog retesnel.
Gewoon lekker makkelijk files erop en eraf pleuren, geen gesodemieter met Itunes meer etc, dikke prima.
Enige wat apple beter voor elkaar heeft is de appstore, android-market zit echt nog waardeloos in elkaar. Daar valt nog een hoop aan te verbeteren. Niet dat het mij verder wat kan schelen, in vind mijn apps wel..
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik kom van Iphone 3g, en dan is dit ding echt 100x beter, maar ook leuker om mee te spelen.
Dit ding is veel beter customizable dan de Iphone, ondanks dat ik de Iphone gejailbreaked had..
Flash support is natuurlijk een dik pluspunt, en bovendien is de telefoon ook nog retesnel.
Gewoon lekker makkelijk files erop en eraf pleuren, geen gesodemieter met Itunes meer etc, dikke prima.
Enige wat apple beter voor elkaar heeft is de appstore, android-market zit echt nog waardeloos in elkaar. Daar valt nog een hoop aan te verbeteren. Niet dat het mij verder wat kan schelen, in vind mijn apps wel..
Vodafone toevallig?quote:
Maar woorden die hij niet herkent moet je dan even een paar keer typen en dan gaat hij ze vanzelf onthouden!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:54 schreef jogy het volgende:
Met mijn dikke vingers kom ik niet ver met de swype, dat en dat ie sommige woorden gewoon niet kent.
Wow, betere hardware specificaties dan een toestel van ruim een jaar oud. Nee, dat is de ideale maatstafquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Hij 'lijkt' op een iPhone, dus? Neemt niet weg dat hij veel beter is.
Damn you swype zou een mooie zijn. Veel leuke foutjes al gehad. Vind het ook niet handig dat je geen woorden kunt verwijderen uit het woordenboek want soms krijg ik echt de hele tijd een ander woord (bijv. één ipv een). Maar ach, ik ben nu wel gewend, maar 1,5 keer sneller dan mijn fysieke qwertytoetsenbord word ik nooit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik swype vrijwel altijd. Sommige berichten zouden niet misstaan op damnyouautocorrect,.
Ik heb een paar maandje de iPhone 3G gehad (totdat die uit mijn zak in een sloot viel) en nu de SII (in de tussentijd gewacht totdat ik contractvrij was en Nokia 5230 gebruik... wat een onding was dat). En zelfs de 3G vond ik op één of andere manier nog prettiger/soepeler werken dan de SII. Desondanks ben ik uitermate tevreden met de SII, wat naar mijn mening op dit moment de beste keus is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:41 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik heb zowel de iPhone 4 en de S II, maar weet niet over welke ik meer tevreden heb. Allebei prima toestellen. Dat eeuwige Apple vs. Android gelul, dikke fail.
Echt? Wat bizar dat dat zoveel energie gebruikt! Ik heb eigenlijk altijd mijn telefoon in de lader hangen s'nachts, maar volgende week ga ik op vakantie en dan is dit wel iets om rekening mee te houden!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:26 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben er ook achter wat er nou precies zorgde dat mijn batterij in de nacht 30 procent minder is, dit word veroorzaakt door de wekkers die ik eigenlijk altijd aan heb staan.![]()
Vrijdag was ik vrij en had ik de wekker uit staan en de batterij was ineens 3 procent minder vol dan de avond daar voor ipv 33 procent minder vol.
Ik ben met geen enkele telefoon ooit nog sneller geweest dan mijn 3310 ZONDER T9quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Damn you swype zou een mooie zijn. Veel leuke foutjes al gehad. Vind het ook niet handig dat je geen woorden kunt verwijderen uit het woordenboek want soms krijg ik echt de hele tijd een ander woord (bijv. één ipv een). Maar ach, ik ben nu wel gewend, maar 1,5 keer sneller dan mijn fysieke qwertytoetsenbord word ik nooit.
@VisserHenk, bedankt voor de tip
Als je goed leest blijkt dat je max toch maar 1 GB hebt...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
telfort heeft geen limiet maar een FUP
Vind je? Ik vind het een behoorlijk trieste TT. Het kan natuurlijk niet dat de Galaxy S2 gewoon een goed toestel is. Nee, hij moet per se beter zijn dan de iPhone 4 om hem te kunnen waarderen, anders is het niets. Blijkbaar is een toestel van een jaar oud voor Android-gebruikers nog steeds de gouden standaard op smartphone-gebiedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:01 schreef netolk het volgende:
[..]
Als je goed leest blijkt dat je max toch maar 1 GB hebt...
goede TT btw
My point exactlyquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:16 schreef themole het volgende:
Serieus met zo'n TT lok je gewoon retardbrapi naar dit topic met zijn hele appleclan.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het een behoorlijk trieste TT. Het kan natuurlijk niet dat de Galaxy S2 gewoon een goed toestel is. Nee, hij moet per se beter zijn dan de iPhone 4 om hem te kunnen waarderen, anders is het niets. Blijkbaar is een toestel van een jaar oud voor Android-gebruikers nog steeds de gouden standaard op smartphone-gebied
Apple gebruikt Samsung hardware voor de iPhone. Ook in de volgende iPhone. Samsungquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het een behoorlijk trieste TT. Het kan natuurlijk niet dat de Galaxy S2 gewoon een goed toestel is. Nee, hij moet per se beter zijn dan de iPhone 4 om hem te kunnen waarderen, anders is het niets. Blijkbaar is een toestel van een jaar oud voor Android-gebruikers nog steeds de gouden standaard op smartphone-gebied
iPhone 4S wordt niet beter dan de S2. Apple loopt achter. Als ze met de iPhone 5 aankomen kakken heeft Samsung alweer een betere smartphone.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nuff said
Dus? Een smartphone is meer dan de som zijn delen. En het spreekt boekdelen over de onzekerheid over de kwalitet van je toestel dat je geforceerd de vergelijking opzoekt met een toestel van een jaar oud.
Ja, de galaxy s2 is sneller. En hij heeft een groter scherm, en een betere camera, en 1080p video opname en output.
Maar wat nou als de iPhone 5 veel beter is? Met een betere bouwkwaliteit, 64gb intern geheugen, een snellere processor en een nog betere camera? Stel nou dat de volgende iPhone in elk opzicht de betere is vergeleken met de galaxy s2. Maakt dat de Samsung een slecht toestel?
Natuurlijk niet. Zelfs als de nieuwe iPhone de smartphone der smartphones wordt, blijft de Galaxy s2 een fantastisch toestel.
Om dezelfde reden zijn de geforceerde vergelijkingen met de iPhone 4 een beetje triest, en onzeker.
Ik ben er zeker van dat hij beter is. Welke onzekere gedoe? Applequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
En maar de vergelijking op blijven zoeken. Wees gewoon tevreden met je toestel zonder dat onzekere gedoe jongen.
Wat een gelulquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat onzekere gedoe dusConstant de vergelijking opzoeken met Apple, alsof de galaxy s2 alleen een goed toestel kan zijn als hij beter is dan wat Apple biedt. Dat duidt op een minderwaardigheidscomplex dat gecompeseerd moet worden.
Nogmaals: waarom kan de galaxy s2 niet gewoon goed zijn vanwege zijn fantastische scherm? Of zijn snelle processor? Of zijn uitstekende camera? Of vanwege het feit dat het tegelijkertijd een van de krachtigste en dunste smartphones op de markt is?
Allemaal valide argumenten, maar jij kiest voor 'hij is beter dan de iphone'.
Ik dacht eerst dat deze manier van redeneren tekenend was voor android-gebruikers, maar ik zie eigenaars van de HTC Sensation niet zo te koop lopen met het 'beter dan de iphone'-stempel als Galaxy S2 gebruikers. Zij vinden hun telefoon goed omdat het een goed toestel is, niet omdat hij de vergelijking met een ander toestel fortuinlijk doorstaat.
Dat haantjesgedrag is een beetje jammerlijk. En het comprimeert je gebruikerstevredenheid. Want stel nou dat de iPhone 5 toch beter wordt, dan moet je weer op zoek naar een nieuwe 'beter dan de iphone'-telefoon, ook al heb je dan nog steeds een goede telefoon.
Je ziet de fout in deze manier van denken niet, hè?
Je hebt wel gelijk. Ik had in de TT moeten zetten dat het de beste smartphone is. Beter dan alles wat je nu kan krijgen. Applequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nee hoor. Maar ik zat al op die dooddoener te wachten.
Vergelijken is normaal inderdaad, maar een waardeoordeel hangen aan de vergelijking met een toestel van een jaar oud, is wel een beetje triest. Het zou toch wat zijn als hij NIET beter was.
Zet dan in de tt dat hij beter is dan de HTC Sensation. Of de Motorola Atrix. Of de LG Optimus 2X. Dat zijn de directe concurrenten, niet de iPhone 4 van een jaar oud.
Dat is net zoiets als een iPhone-topic aanmaken en in de tt zetten dat hij beter is dan de Samsung Omnia.
Omdat het een ware strijder is onder de smartphones. De rest zijn maar mietjesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kijk voor de grap eens naar de titels van de andere smartphone-topics: die hebben allemaal iets over hun eigen toestel. Maar nee, galaxy s2 moeten weer een flamewar uitlokken met een totaal onrelevante topictitel.
Als Apple nooit met de iPhone was gekomen dan had jij nu niet een SII gehad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Ik had in de TT moeten zetten dat het de beste smartphone is. Beter dan alles wat je nu kan krijgen. Apple
Dat had je inderdaad veel beter kunnen doen. De galaxy s2 heeft een goede claim voor de titel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Ik had in de TT moeten zetten dat het de beste smartphone is. Beter dan alles wat je nu kan krijgen. Apple
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:03 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als Apple nooit met de iPhone was gekomen dan had jij nu niet een SII gehad.
Mensen die afgeven op Apple.
Persoonlijk vind ik zowel Apple als Samsung (en HTC) zeer mooie toestellen maken.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:03 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als Apple nooit met de iPhone was gekomen dan had jij nu niet een SII gehad.
Mensen die afgeven op Apple.
Persoonlijk vind ik zowel Apple als Samsung (en HTC) zeer mooie toestellen maken.
Wat is je probleem dan? Kun je niet gewoon blij zijn met je nieuwe telefoon?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:09 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Apple nooit een iPhone had gemaakt hadden we nu wel iets anders wat nog steeds beter zou zijn dan Apple producten. Niet alleen Apple is innovatief.
Waar haal je uit dat ik dat niet ben dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:12 schreef mk13139 het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan? Kun je niet gewoon blij zijn met je nieuwe telefoon?
Je komt nogal jaloers over.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:13 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Waar haal je uit dat ik dat niet ben dan?
Nee klopt, maar als je over innovatief begint, moet je niet aan komen zetten met de galaxy s2quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:09 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Apple nooit een iPhone had gemaakt hadden we nu wel iets anders wat nog steeds beter zou zijn dan Apple producten. Niet alleen Apple is innovatief.
Niet kunnen zien dat Samsung innovatief is.. Verblind door Apple zeg ik je.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als je over innovatief begint, moet je niet aan komen zetten met de galaxy s2
En feit blijft dat apple met de iPhone de smartphone markt heeft opengeblazen, en dat Android, WebOS en WP7 daar een direct gevolg van zijn.
Dus: zonder iPhone geen galaxy s2
iphone topic heeft ook zo;n titel gehad en jij bent nu net zo hard aan het bitchen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kijk voor de grap eens naar de titels van de andere smartphone-topics: die hebben allemaal iets over hun eigen toestel. Maar nee, galaxy s2 moeten weer een flamewar uitlokken met een totaal onrelevante topictitel.
Ach ja, vergelijkingen tussen dingen die goed zijn zul je toch altijd houden, doe je niets aan..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
En maar de vergelijking op blijven zoeken.
Waarschijnlijk niet, omdat 3.1 alleen maar voor tablets is ontwikkeld. Binnenkort komt 2.4(Ice Cream Sandwich) uit en daar worden we wel naar geupdate.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:15 schreef gogosweden het volgende:
iemand hier die weet of de SII ook een update krijgt naar android 3.1?
wanneer is binnenkort?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:18 schreef themole het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, omdat 3.1 alleen maar voor tablets is ontwikkeld. Binnenkort komt 2.4(Ice Cream Sandwich) uit en daar worden we wel naar geupdate.
Normaal taalgebruik is er ook niet meer bij. Wat een niveau weer hierquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:23 schreef gogosweden het volgende:
jezus wat een gezeik hier zeg.
Houd gewoon je bek als je niets hebt toe te voegen aan dit topic. Dit is een topic voor de galaxy S II. apple of de iphone ophemelen doe je maar ergens anders.
en nu oprotten.
Wat een hoerentroll ben jij zeg, tsjonge.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Normaal taalgebruik is er ook niet meer bij. Wat een niveau weer hierGoede telefoon, jammerlijke gebruikers.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:33 schreef VisserHenk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je batterij eruit solderen of huilen dat je geen geheugenkaartje erin kan stoppen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Of dat je met toekomstige iPhones geen concerten kan opnemenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ga je batterij eruit solderen of huilen dat je geen geheugenkaartje erin kan stoppen.
Ach, wij kunnen prioriteiten stellenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hey mijn 16 gb geheugenkaartje is vol. Gelukkig heb ik op mijn telefoon ook nog eens 16 gb en die is nog lang niet vol omdat ik shit als films en zo op de geheugenkaart opsla. Nou, dan koop ik toch gewoon een 32 gb kaart en ik kan weer verder. Je zou toch maar een telefoon hebben die zichzelf promoot met het interne mini-geheugen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wij ook.
Daarom hebben we allemaal een SII ipv een Iphone.
Ah, dus het is niet omdat je te pauper bent om 79 cent te betalen? Vandaag is het de S2, volgende maand is het weer een ander. Doe mij maar consistentie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wij ook.
Daarom hebben we allemaal een SII ipv een Iphone.
De enige stinkende troll ben jij, wat doe je hier gast. Sodepleur lekker een eind op naar je Iphone topic, of zie je daar ook al gasten trollen over hoe elitair en geweldig hun SII wel niet is?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ah, dus het is niet omdat je te pauper bent om 79 cent te betalen? Vandaag is het de S2, volgende maand is het weer een ander. Doe mij maar consistentie.
Wel zielig trouwens dat je in je eigen topic loopt te trollen
Jij gebruikt zeker ook nog steeds een Commodore64? Hey, 64KB is zat! WIJ kunnen prio's stellen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ach, wij kunnen prioriteiten stellen
Ja, want die vergelijking is realistischquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker ook nog steeds een Commodore64? Hey, 64KB is zat! WIJ kunnen prio's stellen!
Ik heb echt mazzel gehad hoor ik al, want ik heb 'm in de winkel bij vodafone besteld en 3 dagen later had ik 'm.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:03 schreef Aneurysma het volgende:
Tevens:
Orderstatus:
Order in behandeling.
Ein-de-lijk.Na bijna 2 weken 'niet op voorraad'.
Pfft. En de laatste levering bij vodafone was afgelopen donderdag dus ze deden er ook zo'n 4 dagen over om erachter te komen dat ze me een toestel uit die levering konden leveren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb echt mazzel gehad hoor ik al, want ik heb 'm in de winkel bij vodafone besteld en 3 dagen later had ik 'm.
Ja ik ga niet zeggen dat zij 't summum zijn, want 2x telefonisch bestellen ging dus niet omdat hij niet op voorraad was. Ik heb 'm ergens begin juni besteld en de 5e heb ik 'm opgehaaldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:14 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Pfft. En de laatste levering bij vodafone was afgelopen donderdag dus ze deden er ook zo'n 4 dagen over om erachter te komen dat ze me een toestel uit die levering konden leveren.Nu hopen dat ze snel bellen.
maarja dat kost weer geld. ik heb geen creditcard dus ik kan geen apps kopen..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:46 schreef MetBas het volgende:
Widgetlocker en Launcherpro Plus kom je heel ver mee. Bij market staat categorie widgets.
https://market.android.co(...)eature=search_resultquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maarja dat kost weer geld. ik heb geen creditcard dus ik kan geen apps kopen..
Ik ben gewoon 'n winkel binnengestapt, daar waren er net 20 geleverd en er lagen 19 bestellingen. Ik had mazzel dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb echt mazzel gehad hoor ik al, want ik heb 'm in de winkel bij vodafone besteld en 3 dagen later had ik 'm.
Zijn wel alternatieven voor CC, moet je even Googlen. Launcherpro is er ook gratis.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maarja dat kost weer geld. ik heb geen creditcard dus ik kan geen apps kopen..
Tja, zo lust ik er nog wel een paar. Zonde de Nokia 3300 ook geen games op je telefoon.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als je over innovatief begint, moet je niet aan komen zetten met de galaxy s2
En feit blijft dat apple met de iPhone de smartphone markt heeft opengeblazen, en dat Android, WebOS en WP7 daar een direct gevolg van zijn.
Dus: zonder iPhone geen galaxy s2
ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
https://market.android.co(...)eature=search_result
Zelfde als Launcherpro, alleen deze is gratis.
wat voor beperkingen zitten daaraan dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:08 schreef MetBas het volgende:
[..]
Zijn wel alternatieven voor CC, moet je even Googlen. Launcherpro is er ook gratis.
Pfff, je mag toch wel telefoons met elkaar vergelijken?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef Adolecens het volgende:
Ow, echt.. Kap toch eens met dat gezeik!
Volgens mij heeft de betaalde versie alleen wat extra widgets.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ziet er goed uit!
[..]
wat voor beperkingen zitten daaraan dan?
Klopt.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de betaalde versie alleen wat extra widgets.
oke dankjewel !quote:Op zondag 19 juni 2011 01:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klopt.
Widget voor Facebook, Twitter, Bookmarks, Calender, SMS, Contacten en Gmail.
Die widgets lijken een beetje op deze:
https://market.android.com/details?id=com.snowbee.colorize
Al een maand met deze telefoon.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oke dankjewel !
morgen maar even wat gaan klooien. ik heb hem nu een maand met de default shit gehad en ik wil wel eens wat nieuws
gewoon mazzel gehad. Zaterdag wist ik dat ik deze wou. en maandag had ik hem.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:34 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Al een maand met deze telefoon.Mijn jaloezie heb je.
underklocken? dude daar gaat je grootste voordeel van deze foon.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:43 schreef jogy het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een custom ROM die de accu langer kan laten duren door eventueel underclocking?. Ik wil er zoveel mogelijk levensduur uit persen tussen opladen door. Gewoon, omdat het kan.
vermoedelijk heb ik vooralsog niet de volledige kracht nodig van dat apparaat dus tja. Ik heb liever een telefoon die het langer doet dan een telefoon die net zo snel is als een laptop maar ook zo snel leeg isquote:Op zondag 19 juni 2011 01:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
underklocken? dude daar gaat je grootste voordeel van deze foon.
Als de volledige kracht niet nodig hebt dan wordt het ook niet gebruikt en kost het geen extra energie. Het is niet zo dat als je telefoon standby staat die dualcore cpu op 100% staat te draaien.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:59 schreef jogy het volgende:
[..]
vermoedelijk heb ik vooralsog niet de volledige kracht nodig van dat apparaat dus tja. Ik heb liever een telefoon die het langer doet dan een telefoon die net zo snel is als een laptop maar ook zo snel leeg is.
vraag ik mij ook wel af. en dan even een top 10 van betaalde en een top 10 van gratis appsquote:Op zondag 19 juni 2011 10:09 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik weet niet of hier al een topic over bestaat op FOK maar wat is jullie top 10 meest handige apps voor de SG2 trouwens?
Je zou overigens setcpu kunnen proberen. Je kunt bijvoorbeeld bij bepaalde temperatuur automatisch underclocken, als die uitstaat underclocken etc. En je kunt natuurlijk ook overclocken.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:59 schreef jogy het volgende:
[..]
vermoedelijk heb ik vooralsog niet de volledige kracht nodig van dat apparaat dus tja. Ik heb liever een telefoon die het langer doet dan een telefoon die net zo snel is als een laptop maar ook zo snel leeg is.
Waarom zou je overcloacken??quote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Je zou overigens setcpu kunnen proberen. Je kunt bijvoorbeeld bij bepaalde temperatuur automatisch underclocken, als die uitstaat underclocken etc. En je kunt natuurlijk ook overclocken.
https://market.android.com/details?id=com.mhuang.overclocking
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je wel root access hebben (en je moet E1,40 betalen).
Sommige HD games uit bijvoorbeeld de Samsung Game Hub kunnen soms iets trager reageren. Misschien dat overklokken dat kan verhelpen. (voorzover de CPU daar voor nodig is)quote:Op zondag 19 juni 2011 17:04 schreef netolk het volgende:
[..]
Waarom zou je overcloacken??
totaal niet nuttig, de apps zijn gemaakt voor phones die langzamer zijn dan de gs2 en dat overcloacken kan nooit heel veel meer rekenkracht leveren
dude een 1,2 GHz processor ga jij niet naar 4 GHz kunnen overcloacken in een mobielquote:Op zondag 19 juni 2011 17:13 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Sommige HD games uit bijvoorbeeld de Samsung Game Hub kunnen soms iets trager reageren. Misschien dat overklokken dat kan verhelpen. (voorzover de CPU daar voor nodig is)
En dat apps gemaakt zijn voor telefoons die langzamer zijn zegt natuurlijk niets over de vraag of performance wel of niet te verbeteren is door de cpu te overklokken. Wat jij nu eigenlijk zegt is dat als er nu bij wijze van spreken een telefoon zou zijn met een dual core 4000Ghz cpu deze even snel zal zijn als de S2.
Zie het als een computer met een cpu van 4 jaar oud versus een computer met een recente (snellere) cpu. Op de oude computer kun je prima Windows XP draaien, maar op de nieuwe computer zal Windows XP een stuk sneller reageren. En als je de cpu op die nieuwe computer gaat overklokken zal het nog sneller reageren.
Bij de reacties van die app zie ik staan dat er mensen zijn die een bepaalde cpu van een bepaalde telefoon van 800Mhz naar 1.200Mhz hebben weten over te klokken. Is toch wel een heel groot verschil. Dus er valt bij bepaalde cpu's zeker wel veel meer rekenkracht te behalen door over te klokken.
Overigens heb ik deze app nog niet getest hoor. Dus of het in de praktijk op de S2 handig kan zijn ofwel is weet ik niet. Theoretisch gezien kan het in iedergeval wel handig zijn.
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:45 schreef netolk het volgende:
[..]
dude een 1,2 GHz processor ga jij niet naar 4 GHz kunnen overcloacken in een mobiel![]()
![]()
zeker nog nooit van warmte en energie verbruik gehoord....
De meeste apps zijn gemaakt voor rond de 800 MHz, deze phone heeft 1,2 GHz dual-core processor oftewel de apps hebben al meer rekenkracht tot hun beschikking dan waarvoor ze gemaakt zijn, als apps dan nog langzaam draaien zijn ze gewoon slecht geprogrammeerd
[..]
dude een 1,2 GHz processor ga jij niet naar 4 GHz kunnen overcloacken in een mobiel![]()
![]()
[..]
![]()
De meeste apps zijn gemaakt voor rond de 800 MHz, deze phone heeft 1,2 GHz dual-core processor oftewel de apps hebben al meer rekenkracht tot hun beschikking dan waarvoor ze gemaakt zijn, als apps dan nog langzaam draaien zijn ze gewoon slecht geprogrammeerd
Het was bij wijze van, faalhaas. Een vergelijking.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:45 schreef netolk het volgende:
[..]
![]()
Wat doet het?quote:
Muziek afspelen..quote:
Ha, goed punt!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:40 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als de volledige kracht niet nodig hebt dan wordt het ook niet gebruikt en kost het geen extra energie. Het is niet zo dat als je telefoon standby staat die dualcore cpu op 100% staat te draaien.
Of de cpu tijdens een bepaald proces nou 2 seconden op 100% loopt of 4 seconden op 50% loopt zal wat betreft energieverbruik vrijwel niets uitmaken. Underclocken lijkt mij dan ook zinloos. Levert je op zijn hoogst wat extra irritatie op.
Maar misschien kun je er een cpu van een oude Samsung Galaxy S1 in zetten?
Volgens mij is er helemaal niemand bezig met overcloacken of undercloacken.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:26 schreef netolk het volgende:
Waarom is iedereen ineens met CPU bezig eigenlijk?
overcloacken levert nou niet significant verschil op en undercloacken is zinloos
Toch schijnt whatsapp niet onder de wettelijke term te vallen om wat voor reden dan ook die ik niet weet, waardoor het ook bij nog geen enkele provider geblokt word. Skype daarentegen word soms geblokt.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:19 schreef netolk het volgende:
nee? wat is het dan?
Het staat voor SMS over IP dus SMS over internet
quote:Vodafone
Vodafone blokkeert VoIP en sms over IP al langer, zo blijkt na vragen van NU.nl. Bij Vodafone bestaan basisabonnementen bel+sms+web en een basis databundel Smartphone Blox. Beide abonnementen blokkeren VoIP, willen klanten wel gebruikmaken van deze diensten moet extra betaald worden.
In de voorwaarden (pdf) van het bel+sms+web-abonnement staat dat het gebruik van VoIP en SMSoIP niet mogelijk is en dat excessief gebruik van audio- of videostreaming niet toegestaan is. WhatsApp valt niet onder SMSoIP.
Vodafone zag onlangs af van het Fair Use Policy (FUP) waarbij gebruikers wanneer ze te veel data gebruiken afgeknepen worden. Of de zinsnede uit de voorwaarden op hetzelfde neerkomt, is niet bekend. Volgens Vodafone worden de videodiensten niet geblokkeerd.
Dat is idd wel een goeie jaquote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef MetBas het volgende:
Ik denk dat Whatsapp niet voldoet aan de kwalificatie SMSoip omdat de Whatsapp client benodigd is om de berichten te ontvangen en te versturen. Anders zou je MSN op je telefoon ook wel SMSoip kunnen noemen.
Heb je een bron?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:58 schreef netolk het volgende:
[..]
Dat is idd wel een goeie ja
@delano.888 er is rechterlijk besloten dat providers niet mogen kijken wat de data is die jij verstuurd vanwege de privacy. Het komt er dus op neer dat de provider zegt het mag niet, maar niet mag controleren of het gebruikt word
bron: http://www.nu.nl/internet(...)hien-toegestaan.htmlquote:Sommige providers verbieden voip op de mobiel in hun contracten, maar officieel is het niet verboden.
deep packet inspection volgensmijquote:Op maandag 20 juni 2011 11:39 schreef netolk het volgende:
hier gevonden:
[..]
bron: http://www.nu.nl/internet(...)hien-toegestaan.html
Dit was overigens niet wat ik had gelezen dus zal ff kijken of ik die ook nog kan vinden.
Ik weet alleen niet meer hoe dat uitpakken van de "pakketjes" heet, dus dat kan even duren
Jij verneukt de Nederlandse taal, daar hoor je toch ook niemand over.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:09 schreef Aha2Y het volgende:
Mooie tellefoon, alleen jammer dat SamsSung Android verneukt...
ff LauncherPro/ADW.Launcher installeren en je bent daar af.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:09 schreef Aha2Y het volgende:
Mooie tellefoon, alleen jammer dat SamsSung Android verneukt...
Klopt, dat is uit het hele verhaal met KPN van een paar weken terug gekomen. Staat genoeg over op Nu.nl als je zoekt op KPNquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:54 schreef delano.888 het volgende:
WAT DE FUCK?
Net vodafone gebeld over mijn bestelling, kreeg ik te horen dat de galaxy s2 naar alle waarschijnlijkheid NIET meer binnen gaat komen, totaal niet. Ik probeerde te discussiëren omdat dit toestel zo nieuw is enz, maar ze wist mij te vertellen dat de kans dat hij binnen kwam ongeveer 1% is.. Wat is hier aan de hand?
Ik snap er echt helemaal niks van het kan toch niet echt zo zijn. Ze wou me order al annuleren maar dit heb ik uiteraard geweigerd. Zaterdag pas besteld dus wacht het wel even af..quote:Op maandag 20 juni 2011 14:00 schreef themole het volgende:
[..]Geen idee maar dat is wel erg vaag. Nog nergens iets van gehoord.
Dat vond ik dus ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:06 schreef themole het volgende:
Bel gewoon nog een keer, dat kan gewoon niet.
Dit dus + geen last van een snel lege batterij schijnt per toestel te verschillenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:39 schreef bossb het volgende:
Niets minder dan lof over dit toestel.
Bezit hem al meer dan een maand en buiten de batterijduur is er weinig op aan te merken. Toppertje dus!
Zelfde hier, gaat makkelijk 2,5 dag mee. Af en toe internet/mail checken en angrybird/jewelsquote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef netolk het volgende:
[..]
geen last van een snel lege batterij schijnt per toestel te verschillen
Dat is inderdaad vreemd. Ik loop het beestje nu een beetje te slopen (nieuw speeltje dus veel gebruiken) en de batterij gaat redelijk ok mee. Hij moet ook een beetje 'wakker' worden oid? dus gewoon veel gebruiken en dan gaat ie vanzelf langer mee volgens mij.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:37 schreef Rnnz het volgende:
Ik vind het een super telefoon, alleen die batterij blijf ik jammer vinden.
Gisterenmiddag opgeladen en vanmorgen was ie nog voor 85% vol. Toen een paar nummers geluisterd op weg naar school en nu ligt ie al weer aan de oplader.
Klinkt als het principe van dans drie keer rond je accu bij volle maan terwijl je keihard ENERGIE schreeuwt en dan is je accu 3X beter.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:18 schreef venomsnake het volgende:
Lijkt me bullshit, maar goed:
http://www.samsunggalaxys(...)e-samsung-galaxy-s2/
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef themole het volgende:
[..]
Klinkt als het principe van dans drie keer rond je accu bij volle maan terwijl je keihard ENERGIE schreeuwt en dan is je accu 3X beter.
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef themole het volgende:
[..]
Klinkt als het principe van dans drie keer rond je accu bij volle maan terwijl je keihard ENERGIE schreeuwt en dan is je accu 3X beter.
Ja, alleen als je telefoon oplaadt, dan doet je kernel er nog iets mee. Door hem 'uit' op te laden, kan je hem voller krijgen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef netolk het volgende:
[..]
Ja echt hè...
Het maakt waarschijnlijk helemaal niks uit of je phone aan is bij het laden of niet aangezien er toch een accu management systeem inzit om overladen/luie accu te voorkomen
wtfquote:Op maandag 20 juni 2011 13:54 schreef delano.888 het volgende:
WAT DE FUCK?
Net vodafone gebeld over mijn bestelling, kreeg ik te horen dat de galaxy s2 naar alle waarschijnlijkheid NIET meer binnen gaat komen, totaal niet. Ik probeerde te discussiëren omdat dit toestel zo nieuw is enz, maar ze wist mij te vertellen dat de kans dat hij binnen kwam ongeveer 1% is.. Wat is hier aan de hand?
T hele kk ding is bijna gebaseerd op een iphonequote:Op maandag 20 juni 2011 17:26 schreef welkominspace het volgende:
die van mij is onderweg![]()
Iphone
Samsung![]()
die beelden in de OP zien er wel erguit
iemand hier die toevallig kan vertellen hoe hij is vergeleken met een xperia mini ?
dan nogquote:Op maandag 20 juni 2011 17:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
T hele kk ding is bijna gebaseerd op een iphone
hahaha
heb alleen zo'n oude imac, maar die is idd wel tofquote:Op maandag 20 juni 2011 17:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
Helemaal mee eens. maar de producten zijn wel echt top.
Die browser van de S2 heb ik nog niet op een lag kunnen betrappen dus die is echt goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha ok ok... ik had een iphone 3gs maar die heb k laten vallen.. nu continu no service in beeld..
heb nu van een maatje de galaxy s in gebruik, het android gebeuren spreekt me wel aan als tweakers zijnde.. maar toch haalt de telefoon het niet bij de iphone, vooral gebruikersvriendelijkheid en als 2e het browsen gaat soms echt te traag ( niet het laden vd pagina maar echt het scrollen over een pagina ) ook heeft de telefoon een gigantische delay als ik een tekstvakje aanklik duurt soms 2 sec voor mn toetsenbordt er is ..
Ik neem aan dat dat bij de s2 opgelost is ?
ben zelf gewoon die-hard samsung fanquote:Op maandag 20 juni 2011 17:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha ok ok... ik had een iphone 3gs maar die heb k laten vallen.. nu continu no service in beeld..
heb nu van een maatje de galaxy s in gebruik, het android gebeuren spreekt me wel aan als tweakers zijnde.. maar toch haalt de telefoon het niet bij de iphone, vooral gebruikersvriendelijkheid en als 2e het browsen gaat soms echt te traag ( niet het laden vd pagina maar echt het scrollen over een pagina ) ook heeft de telefoon een gigantische delay als ik een tekstvakje aanklik duurt soms 2 sec voor mn toetsenbordt er is ..
Ik neem aan dat dat bij de s2 opgelost is ?
ze werken idd met een kleine vertraging wat betreft ontwikkelingen maar dan doen ze het ook meteen goedquote:Op maandag 20 juni 2011 17:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ok naja dat haalt voor mij dan wel de grootste ergernis eruit..
Tja en het is kwa spec's een hele mooie telefoon maarrrrr... er staat samsung op..
Dat is dat merk wat geloof ik pas als laatste merk bluetooth in telefoons deed
En toen kwamen ze met ladyphones... Echt.... pfff
Mja krijg er gwn een raar gevoel bij .. samsung en telefoons.. wel raar want als ik een tv zou moetten kopen zou ik niks anders als samsung kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja of je bent een pionier en maakt originele superieure productenanders nog nooit een apple wasmachine of koelkast oid tegengekomen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
samsung presteert op een veel groter gebied gewoon beter
niet meer
De camera vooral.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:55 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn er hier mensen die ook de voorganger, de I9000, hebben gehad? Zo ja, wat zien jullie als de grote voordelen tov dat model?
Ligt eraan wat voor werk je doet..quote:Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef gogosweden het volgende:
beschermhoezen en screenprotectors sowiezo
die telefoons zijn gemaakt om dagelijks gebruikt te worden zonder beschermhoes / screenprotector.
dus waarom onnodig doen?
ik heb hem gewoon lekker puur
Als je ruw werk doet adviseer ik je geen smartphone van 600 euro mee te nemen naar je werk, maar iets stevigers...quote:Op maandag 20 juni 2011 23:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor werk je doet..
nam ook altijd m'n samsung jet mee naar de bouw hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je ruw werk doet adviseer ik je geen smartphone van 600 euro mee te nemen naar je werk, maar iets stevigers...
[ afbeelding ]
Aan de andere kant, één zand korreltje in je broekzak en je hebt een grote kans op een kras op je scherm. Gorilla glass maakt wat dat betreft geen donder uit, maar een screenprotector wel. Overigens gebruik ik geen screenprotector en ga ik die ook niet gebruiken.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef gogosweden het volgende:
beschermhoezen en screenprotectors sowiezo
die telefoons zijn gemaakt om dagelijks gebruikt te worden zonder beschermhoes / screenprotector.
dus waarom onnodig doen?
ik heb hem gewoon lekker puur
dat met je zak uit glijden heb je wel een punt ja. hmm misschien toch maar eens kijken voor een hoesjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:20 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Aan de andere kant, één zand korreltje in je broekzak en je hebt een grote kans op een kras op je scherm. Gorilla glass maakt wat dat betreft geen donder uit, maar een screenprotector wel. Overigens gebruik ik geen screenprotector en ga ik die ook niet gebruiken.
En ik stoot met enige regelmaat een glas met drinken om. Dan is een hoesje wel weer handig. Ik leg mijn S2 daarom dan ook altijd op een andere plekje dan waar mijn drankje staat. Alleen gisteren deed ik dat één keertje niet. En jawel hoor, nog geen slok genomen en ik gooi een heel glas sambuca over mijn S2.En nee, ik was niet dronken. Gelukkig is dat een dik en stroperig drankje waardor het niet snel je binnenwerk inloopt. Snel doekje gepakt en niets aan de hand.
Maar goed, voor mij wel reden om een (openklapbaar) leren hoesje te kopen want kleinere kans:
- op krassen op het scherm
- op vochtschade
- dat je de S2 uit je handen laten flikkeren (want minder glad)
- *dat het uit je broekzak zo een sloot in glijdt (want minder glad)
* Heb ik meegemaakt met mijn iPhone die ik net een maandje of drie had. Ik zat op een terrasboot met mijn iPhone in mijn broekzak. Ik stond op, iPhone gleed uit mijn broekzak en stuiterde zo de sloot in. Daaag iPhone.
Kortom, morgen maar ga ik maar ff een hoesje halen/bestellen.
Ik zit te denken aan zoiets:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat met je zak uit glijden heb je wel een punt ja. hmm misschien toch maar eens kijken voor een hoesje
Je hebt ze op ebay goedkoper, en veel meer keus, zoek maar eens op "samsung galaxy s2" en dan sorteren op prijs inc verzending vanaf het goedkoopste. Let op: wel ebay.com gebruiken voor het beste resultaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:09 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb zo'n siliconen case besteld bij Dealextreme voor een paar grijpstuivers.
http://s.dealextreme.com/search/galaxy+s2
Wow das wel moooi jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:13 schreef Straatcommando. het volgende:
ff een filmpje gemaakt vanavond.. mooi dat de trauma-heli er stond, maar die kwaliteit
apps zijn er wel, maar kosten geld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef frame-saw het volgende:
Is het echt niet mogelijk om je camerageluid uit te zetten zonder root? Een app ofzo?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mensen die een smartphone van honderden euro's hebben, maar te gierig zijn een paar duppies uit te geven aan een app
Kijken ze je boos aan als je onder hun rokje klikt of zo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef frame-saw het volgende:
Is het echt niet mogelijk om je camerageluid uit te zetten zonder root? Een app ofzo?
ja, echt strontirritandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Kijken ze je boos aan als je onder hun rokje klikt of zo?
Persoonlijk vind ik een openklapbaar hoesje helemaal niets.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:29 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan zoiets:
http://www.pdashop.nl/pro(...)ung-galaxy-s-ii.html
Of:
http://www.pdashop.nl/pro(...)ung-galaxy-s-ii.html
Nog meer inspiratie:
http://b2ctelecom.nl/p/10(...)0-hoesjes-cases.html
http://www.pdashop.nl/acc(...)ung-galaxy-s-ii.html
Lijkt me heel sterk, aangezien het volgens mij verboden is foto's op video's in het openbaar te maken zonder dat de omgeving dat zou kunnen weten aan bijv een klik geluid.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Niet om het een of het ander, maar de iPhone heeft gewoon een mute-knop die dat probleem vermijdt
Dat is toch echt wat de mute-knop doet: die zet de telefoon in stille modus. Dit geldt voor alle apps, ook de camera.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk, aangezien het volgens mij verboden is foto's op video's in het openbaar te maken zonder dat de omgeving dat zou kunnen weten aan bijv een klik geluid.
Bij HTC gaat maakt hij ook geen geluid op mute. (iig de mijne)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk, aangezien het volgens mij verboden is foto's op video's in het openbaar te maken zonder dat de omgeving dat zou kunnen weten aan bijv een klik geluid.
Ben een meisje dus dat doen ze wel bij mij. Trouwens genoeg gratis apps hoor, alleen die zijn niet zo handig als de standaard camera. Maar het is ook alleen voor stiekem foto's maken. En niet van onder rokjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Kijken ze je boos aan als je onder hun rokje klikt of zo?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mensen die een smartphone van honderden euro's hebben, maar te gierig zijn een paar duppies uit te geven aan een app
Post van het jaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb hem vanmiddag laten vallen, gelukkig is er geen krasje op te zien..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
Oh my, ik liet hem net bijna vallen,. Gelukkig heb ik skills en kon ik hem opvangen. Ik heb er wel een halve hartverzakking aan overgehouden, maar goed.
.
Oh, denk dat ik toch maar een Iphone koop dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Niet om het een of het ander, maar de iPhone heeft gewoon een mute-knop die dat probleem vermijdt
Hij gleed van mijn autostoel af en vloog zo richting dashboard, maar hij viel gelukkig op mijn jas die daar ook lag. Mooi momentje was datquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef gogosweden het volgende:
gelijk de 2e dag al laten vallen op een betonnen vloer, maar niets aan te zien
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij gleed van mijn autostoel af en vloog zo richting dashboard, maar hij viel gelukkig op mijn jas die daar ook lag. Mooi momentje was dat
Inb4 Splackavellie02 met 'Dit heb ik op mijn Iphone 4 nog nooit gehad'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef gogosweden het volgende:
ik had trouwens een heel vreemd probleem zonet wou een smsje sturen uit al een bestaande thread. maar dat ding wou telkens niet verzenden. telefoon opnieuw opstarten hielp niet. kreeg steeds een foutmelding. toen die thread gedelete en via contacts een sms verstuurd. en die verzond hij wel
strange
Want?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:45 schreef Repeat het volgende:
Had vanmiddag eindelijk besloten om de S2 bij Vodafone te gaan afsluiten, kom ik tot de conclusie dat het een enorme marokkanentelefoon is
Google chat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef frame-saw het volgende:
Heb hem al twee keer flink laten kletteren, en nog een aantal keer dat ik per ongeluk het snoer van de lader meetrek. Niks aan de hand!
Ik vraag me trouwens af hoe ik bij de gchat app kom? Kan het echt nergens vinden, alleen als iemand tegen me praat krijg ik een notificatie. Maar eigenlijk sta ik liever gewoon offline.
https://market.android.co(...)eature=search_resultquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
echtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Freakquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echtprecies wat ik zocht! thanks x 10000
Jij bent er zo eentje of niet:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echtprecies wat ik zocht! thanks x 10000
t is gewoon strontirritand dat geluidquote:
Heb je last van je tand?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
t is gewoon strontirritand dat geluid
En dan zoek je precies een app die helemaal hidden is en niemand in de gaten heeft dat je foto's maakt..quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
t is gewoon strontirritand dat geluid
Bazenprogramma. Ik zie alleen niet hoe je de frontfacing camera aan kunt zetten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Onzin, als je een digitale camera gebruikt gaat die toch ook geen fantasiegeluidjes maken als je een foto maakt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Bazenprogramma. Ik zie alleen niet hoe je de frontfacing camera aan kunt zetten.
Als je draadloos hebt kan je Kies air proberen. Gaat via de webbrowser.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:42 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Hmm ik wil wat muziek op mn telefoon zetten, heb Kies van samsung op mn laptop gezet. telefoon aan de laptop gehangen, staat ook dat die verbonden is met de laptop, maar zodra ik muziek wil overdragen verbreekt mn telefoon de verbinding met de laptop en verbind zich opnieuw. Dit doet die elke keer als ik het probeer. Heb mn telefoon al een keer aan en uit gezet maar dat heeft geen effect.
Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Layar is wel grappig en kan ook nog nuttig zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:23 schreef kalinhos het volgende:
wat zijn nou echt apps die je moet hebben/handig zijn?
ik heb nu de standaard apps (ov, ns, voetbal, nu, buienradar, etc)
Had ik gisteren ook al gedaan, topprogramma verbergt zich ook lekker en je kan alles locken op afstand! En voor 0,69 euro is dat best handig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:52 schreef Netsplitter het volgende:
Heb net Seekdriod geïnstalleerd.
Nu mag die gejat worden.
Pulse News en NOS Teletekst vallen wmb ook in die catogorie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:23 schreef kalinhos het volgende:
ik heb nu de standaard apps (ov, ns, voetbal, nu, buienradar, etc)
Nee, het werkt met je camera , GPS en de sensoren in je smatphone en gooit spul in beeld. Moeilijk uit te leggen. Hier de site: http://www.layar.com/?gclid=CIrslt7-yakCFYiEDgodG0M2Ngquote:
Je kan op afstand je toestel:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, GPS heeft niets met tegoed te maken. Echter Google Maps download de kaarten en dat kost wel internet-tegoed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:11 schreef Aneurysma het volgende:
Ik vroeg dit denk ik eerder maar snapte het antwoord niet.Verbruik je internet-tegoed als je GPS gebruikt?
Dank!quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef themole het volgende:
[..]
Nope, GPS heeft niets met tegoed te maken. Echter Google Maps download de kaarten en dat kost wel internet-tegoed.
Dit kan allemaal overigens ook met lookout, die gebruik ik, en is gelijk een virusscanner.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:03 schreef themole het volgende:
[..]
Je kan op afstand je toestel:
-Locken
-Alarm laten afgaan
-Localiseren
-Coderen van sd-kaart
En het handige is dat het programma zichzelf verbergt.
Ook maar even gedaan. Je weet maar nooit. Gelijk seek droid op hide gezet. Werkt erg goed allemaalquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:52 schreef Netsplitter het volgende:
Nu mag die gejat worden.
Maar bij lookout moet jee premiumaccount a 30 dollar per jaar hebben. Bij seekdroid betaal je een keer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dit kan allemaal overigens ook met lookout, die gebruik ik, en is gelijk een virusscanner.
Wat doe je er zoal mee?quote:
Niet zoveel, dacht ik. Beetje browsen, mailen, hooguit één video per dag, Whatsapp, FM radio. Alleen niet zoveel beschikking over WiFi.quote:
Dat kan je toch allemaal al standaard doen met Samsung Dive?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:52 schreef Netsplitter het volgende:
Nu mag die gejat worden.
Zelf gebruik ik nooit wifi, en gebruik internet ook erg veel. Whatsapp, mailen, verversen van diverse apps elke 10 minuten. Ik kom niet aan de 1gb.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:58 schreef MetBas het volgende:
[..]
Niet zoveel, dacht ik. Beetje browsen, mailen, hooguit één video per dag, Whatsapp, FM radio. Alleen niet zoveel beschikking over WiFi.
Nee lookout is gratis. Mocht het ooit nodig zijn om hem op afstand te blokken of te resetten, kan je op dat moment dan alsnog betalen via de site.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef themole het volgende:
[..]
Maar bij lookout moet jee premiumaccount a 30 dollar per jaar hebben. Bij seekdroid betaal je een keer.
Kun je beter seek droid kopen voor 69 eurocentquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee lookout is gratis. Mocht het ooit nodig zijn om hem op afstand te blokken of te resetten, kan je op dat moment dan alsnog betalen via de site.
Wat is er lomp aan de virusscanner? Weet je hoe vaak er mallware apps uit de store verwijderd worden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Kun je beter seek droid kopen voor 69 eurocentHeb je ook geen last van zo'n lompe virusscanner.
Kan lookout zichzelf ook verbergen? Seekdroid kan je onzichtbaar maken via internet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat is er lomp aan de virusscanner? Weet je hoe vaak er mallware apps uit de store verwijderd worden?
En daarnaast zou je de virus scanner uit kunnen zetten, dan vind ik lookout nog steeds gunstiger, omdat je pas betaald als je het eventueel ooit nodig zou hebben.
Seekdroid heb ik al verborgen draaien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:41 schreef delano.888 het volgende:
8 dagen geleden nog is er mallware uit de market verwijderd.
http://pocketnow.com/andr(...)-from-android-market
Wat moet er verborgen worden aan lookout? Als je de notificaties uit zet zie je hem toch niet. En als je hem via je launcher hidden zet ziet echt niemand er meer wat van. Maar waarom zou je het uberhaubt willen verbergen? Tegen de tijd dat jij bij de computer bent om seekdroid te verbergen kan je net zo goed gelijk je hele telefoon locken via lookout.
Wat is daar meer verborgen aan dan lookout dan? Dat hij niet in app management gezien kan worden? Denk niet dat een dief daar als eerste mee gaat spelenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef themole het volgende:
[..]
Seekdroid heb ik al verborgen draaien.Neemt niet weg dat een virusscanner inderdaad wel handig is, daarvoor heb ik echter AVG mobile.
Ja zeker daar ben ik het mee eens, wilde alleen een alternatief laten zien wat geen geld kost, was goed bedoelt..quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef MetBas het volgende:
Laat iedereen gebruiken wat ze willen, boeiend.
Kost 0,79 euro minder.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja zeker daar ben ik het mee eens, wilde alleen een alternatief laten zien wat geen geld kost, was goed bedoelt..
Die van mij was bedoelt over de gedachte van de eventuele dief, niet over iemand anders.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef MetBas het volgende:
Alleen '' die heen en weer worden gemeten doen veelal weinig goeds voor een inhoudelijke discussie.
Nope.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:24 schreef jogy het volgende:
krijgen jullie trouwens facebook notificaties in de bar? Zo ja, waarom ik niet?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |