echtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
https://market.android.co(...)eature=search_result
Freakquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echtprecies wat ik zocht! thanks x 10000
Jij bent er zo eentje of niet:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echtprecies wat ik zocht! thanks x 10000
t is gewoon strontirritand dat geluidquote:
Heb je last van je tand?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
t is gewoon strontirritand dat geluid
En dan zoek je precies een app die helemaal hidden is en niemand in de gaten heeft dat je foto's maakt..quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
t is gewoon strontirritand dat geluid
Bazenprogramma. Ik zie alleen niet hoe je de frontfacing camera aan kunt zetten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
https://market.android.co(...)eature=search_result
Onzin, als je een digitale camera gebruikt gaat die toch ook geen fantasiegeluidjes maken als je een foto maakt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk, aangezien het volgens mij verboden is foto's op video's in het openbaar te maken zonder dat de omgeving dat zou kunnen weten aan bijv een klik geluid.
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Bazenprogramma. Ik zie alleen niet hoe je de frontfacing camera aan kunt zetten.
Als je draadloos hebt kan je Kies air proberen. Gaat via de webbrowser.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:42 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Hmm ik wil wat muziek op mn telefoon zetten, heb Kies van samsung op mn laptop gezet. telefoon aan de laptop gehangen, staat ook dat die verbonden is met de laptop, maar zodra ik muziek wil overdragen verbreekt mn telefoon de verbinding met de laptop en verbind zich opnieuw. Dit doet die elke keer als ik het probeer. Heb mn telefoon al een keer aan en uit gezet maar dat heeft geen effect.
Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Layar is wel grappig en kan ook nog nuttig zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:23 schreef kalinhos het volgende:
wat zijn nou echt apps die je moet hebben/handig zijn?
ik heb nu de standaard apps (ov, ns, voetbal, nu, buienradar, etc)
Had ik gisteren ook al gedaan, topprogramma verbergt zich ook lekker en je kan alles locken op afstand! En voor 0,69 euro is dat best handig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:52 schreef Netsplitter het volgende:
Heb net Seekdriod geïnstalleerd.
Nu mag die gejat worden.
Pulse News en NOS Teletekst vallen wmb ook in die catogorie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:23 schreef kalinhos het volgende:
ik heb nu de standaard apps (ov, ns, voetbal, nu, buienradar, etc)
Nee, het werkt met je camera , GPS en de sensoren in je smatphone en gooit spul in beeld. Moeilijk uit te leggen. Hier de site: http://www.layar.com/?gclid=CIrslt7-yakCFYiEDgodG0M2Ngquote:
Je kan op afstand je toestel:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, GPS heeft niets met tegoed te maken. Echter Google Maps download de kaarten en dat kost wel internet-tegoed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:11 schreef Aneurysma het volgende:
Ik vroeg dit denk ik eerder maar snapte het antwoord niet.Verbruik je internet-tegoed als je GPS gebruikt?
Dank!quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef themole het volgende:
[..]
Nope, GPS heeft niets met tegoed te maken. Echter Google Maps download de kaarten en dat kost wel internet-tegoed.
Dit kan allemaal overigens ook met lookout, die gebruik ik, en is gelijk een virusscanner.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:03 schreef themole het volgende:
[..]
Je kan op afstand je toestel:
-Locken
-Alarm laten afgaan
-Localiseren
-Coderen van sd-kaart
En het handige is dat het programma zichzelf verbergt.
Ook maar even gedaan. Je weet maar nooit. Gelijk seek droid op hide gezet. Werkt erg goed allemaalquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:52 schreef Netsplitter het volgende:
Nu mag die gejat worden.
Maar bij lookout moet jee premiumaccount a 30 dollar per jaar hebben. Bij seekdroid betaal je een keer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dit kan allemaal overigens ook met lookout, die gebruik ik, en is gelijk een virusscanner.
Wat doe je er zoal mee?quote:
Niet zoveel, dacht ik. Beetje browsen, mailen, hooguit één video per dag, Whatsapp, FM radio. Alleen niet zoveel beschikking over WiFi.quote:
Dat kan je toch allemaal al standaard doen met Samsung Dive?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:52 schreef Netsplitter het volgende:
Nu mag die gejat worden.
Zelf gebruik ik nooit wifi, en gebruik internet ook erg veel. Whatsapp, mailen, verversen van diverse apps elke 10 minuten. Ik kom niet aan de 1gb.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:58 schreef MetBas het volgende:
[..]
Niet zoveel, dacht ik. Beetje browsen, mailen, hooguit één video per dag, Whatsapp, FM radio. Alleen niet zoveel beschikking over WiFi.
Nee lookout is gratis. Mocht het ooit nodig zijn om hem op afstand te blokken of te resetten, kan je op dat moment dan alsnog betalen via de site.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef themole het volgende:
[..]
Maar bij lookout moet jee premiumaccount a 30 dollar per jaar hebben. Bij seekdroid betaal je een keer.
Kun je beter seek droid kopen voor 69 eurocentquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee lookout is gratis. Mocht het ooit nodig zijn om hem op afstand te blokken of te resetten, kan je op dat moment dan alsnog betalen via de site.
Wat is er lomp aan de virusscanner? Weet je hoe vaak er mallware apps uit de store verwijderd worden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Kun je beter seek droid kopen voor 69 eurocentHeb je ook geen last van zo'n lompe virusscanner.
Kan lookout zichzelf ook verbergen? Seekdroid kan je onzichtbaar maken via internet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat is er lomp aan de virusscanner? Weet je hoe vaak er mallware apps uit de store verwijderd worden?
En daarnaast zou je de virus scanner uit kunnen zetten, dan vind ik lookout nog steeds gunstiger, omdat je pas betaald als je het eventueel ooit nodig zou hebben.
Seekdroid heb ik al verborgen draaien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:41 schreef delano.888 het volgende:
8 dagen geleden nog is er mallware uit de market verwijderd.
http://pocketnow.com/andr(...)-from-android-market
Wat moet er verborgen worden aan lookout? Als je de notificaties uit zet zie je hem toch niet. En als je hem via je launcher hidden zet ziet echt niemand er meer wat van. Maar waarom zou je het uberhaubt willen verbergen? Tegen de tijd dat jij bij de computer bent om seekdroid te verbergen kan je net zo goed gelijk je hele telefoon locken via lookout.
Wat is daar meer verborgen aan dan lookout dan? Dat hij niet in app management gezien kan worden? Denk niet dat een dief daar als eerste mee gaat spelenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef themole het volgende:
[..]
Seekdroid heb ik al verborgen draaien.Neemt niet weg dat een virusscanner inderdaad wel handig is, daarvoor heb ik echter AVG mobile.
Ja zeker daar ben ik het mee eens, wilde alleen een alternatief laten zien wat geen geld kost, was goed bedoelt..quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef MetBas het volgende:
Laat iedereen gebruiken wat ze willen, boeiend.
Kost 0,79 euro minder.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja zeker daar ben ik het mee eens, wilde alleen een alternatief laten zien wat geen geld kost, was goed bedoelt..
Die van mij was bedoelt over de gedachte van de eventuele dief, niet over iemand anders.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef MetBas het volgende:
Alleen '' die heen en weer worden gemeten doen veelal weinig goeds voor een inhoudelijke discussie.
Nope.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:24 schreef jogy het volgende:
krijgen jullie trouwens facebook notificaties in de bar? Zo ja, waarom ik niet?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |