Ligt eraan wat voor werk je doet..quote:Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef gogosweden het volgende:
beschermhoezen en screenprotectors sowiezo
die telefoons zijn gemaakt om dagelijks gebruikt te worden zonder beschermhoes / screenprotector.
dus waarom onnodig doen?
ik heb hem gewoon lekker puur
Als je ruw werk doet adviseer ik je geen smartphone van 600 euro mee te nemen naar je werk, maar iets stevigers...quote:Op maandag 20 juni 2011 23:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor werk je doet..
nam ook altijd m'n samsung jet mee naar de bouw hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je ruw werk doet adviseer ik je geen smartphone van 600 euro mee te nemen naar je werk, maar iets stevigers...
[ afbeelding ]
Aan de andere kant, één zand korreltje in je broekzak en je hebt een grote kans op een kras op je scherm. Gorilla glass maakt wat dat betreft geen donder uit, maar een screenprotector wel. Overigens gebruik ik geen screenprotector en ga ik die ook niet gebruiken.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef gogosweden het volgende:
beschermhoezen en screenprotectors sowiezo
die telefoons zijn gemaakt om dagelijks gebruikt te worden zonder beschermhoes / screenprotector.
dus waarom onnodig doen?
ik heb hem gewoon lekker puur
dat met je zak uit glijden heb je wel een punt ja. hmm misschien toch maar eens kijken voor een hoesjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:20 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Aan de andere kant, één zand korreltje in je broekzak en je hebt een grote kans op een kras op je scherm. Gorilla glass maakt wat dat betreft geen donder uit, maar een screenprotector wel. Overigens gebruik ik geen screenprotector en ga ik die ook niet gebruiken.
En ik stoot met enige regelmaat een glas met drinken om. Dan is een hoesje wel weer handig. Ik leg mijn S2 daarom dan ook altijd op een andere plekje dan waar mijn drankje staat. Alleen gisteren deed ik dat één keertje niet. En jawel hoor, nog geen slok genomen en ik gooi een heel glas sambuca over mijn S2.En nee, ik was niet dronken. Gelukkig is dat een dik en stroperig drankje waardor het niet snel je binnenwerk inloopt. Snel doekje gepakt en niets aan de hand.
Maar goed, voor mij wel reden om een (openklapbaar) leren hoesje te kopen want kleinere kans:
- op krassen op het scherm
- op vochtschade
- dat je de S2 uit je handen laten flikkeren (want minder glad)
- *dat het uit je broekzak zo een sloot in glijdt (want minder glad)
* Heb ik meegemaakt met mijn iPhone die ik net een maandje of drie had. Ik zat op een terrasboot met mijn iPhone in mijn broekzak. Ik stond op, iPhone gleed uit mijn broekzak en stuiterde zo de sloot in. Daaag iPhone.
Kortom, morgen maar ga ik maar ff een hoesje halen/bestellen.
Ik zit te denken aan zoiets:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat met je zak uit glijden heb je wel een punt ja. hmm misschien toch maar eens kijken voor een hoesje
Je hebt ze op ebay goedkoper, en veel meer keus, zoek maar eens op "samsung galaxy s2" en dan sorteren op prijs inc verzending vanaf het goedkoopste. Let op: wel ebay.com gebruiken voor het beste resultaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:09 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb zo'n siliconen case besteld bij Dealextreme voor een paar grijpstuivers.
http://s.dealextreme.com/search/galaxy+s2
Wow das wel moooi jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:13 schreef Straatcommando. het volgende:
ff een filmpje gemaakt vanavond.. mooi dat de trauma-heli er stond, maar die kwaliteit
apps zijn er wel, maar kosten geld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef frame-saw het volgende:
Is het echt niet mogelijk om je camerageluid uit te zetten zonder root? Een app ofzo?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mensen die een smartphone van honderden euro's hebben, maar te gierig zijn een paar duppies uit te geven aan een app
Kijken ze je boos aan als je onder hun rokje klikt of zo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef frame-saw het volgende:
Is het echt niet mogelijk om je camerageluid uit te zetten zonder root? Een app ofzo?
ja, echt strontirritandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Kijken ze je boos aan als je onder hun rokje klikt of zo?
Persoonlijk vind ik een openklapbaar hoesje helemaal niets.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:29 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan zoiets:
http://www.pdashop.nl/pro(...)ung-galaxy-s-ii.html
Of:
http://www.pdashop.nl/pro(...)ung-galaxy-s-ii.html
Nog meer inspiratie:
http://b2ctelecom.nl/p/10(...)0-hoesjes-cases.html
http://www.pdashop.nl/acc(...)ung-galaxy-s-ii.html
Lijkt me heel sterk, aangezien het volgens mij verboden is foto's op video's in het openbaar te maken zonder dat de omgeving dat zou kunnen weten aan bijv een klik geluid.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Niet om het een of het ander, maar de iPhone heeft gewoon een mute-knop die dat probleem vermijdt
Dat is toch echt wat de mute-knop doet: die zet de telefoon in stille modus. Dit geldt voor alle apps, ook de camera.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk, aangezien het volgens mij verboden is foto's op video's in het openbaar te maken zonder dat de omgeving dat zou kunnen weten aan bijv een klik geluid.
Bij HTC gaat maakt hij ook geen geluid op mute. (iig de mijne)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk, aangezien het volgens mij verboden is foto's op video's in het openbaar te maken zonder dat de omgeving dat zou kunnen weten aan bijv een klik geluid.
Ben een meisje dus dat doen ze wel bij mij. Trouwens genoeg gratis apps hoor, alleen die zijn niet zo handig als de standaard camera. Maar het is ook alleen voor stiekem foto's maken. En niet van onder rokjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Kijken ze je boos aan als je onder hun rokje klikt of zo?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mensen die een smartphone van honderden euro's hebben, maar te gierig zijn een paar duppies uit te geven aan een app
Post van het jaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb hem vanmiddag laten vallen, gelukkig is er geen krasje op te zien..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
Oh my, ik liet hem net bijna vallen,. Gelukkig heb ik skills en kon ik hem opvangen. Ik heb er wel een halve hartverzakking aan overgehouden, maar goed.
.
Oh, denk dat ik toch maar een Iphone koop dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Niet om het een of het ander, maar de iPhone heeft gewoon een mute-knop die dat probleem vermijdt
Hij gleed van mijn autostoel af en vloog zo richting dashboard, maar hij viel gelukkig op mijn jas die daar ook lag. Mooi momentje was datquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef gogosweden het volgende:
gelijk de 2e dag al laten vallen op een betonnen vloer, maar niets aan te zien
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij gleed van mijn autostoel af en vloog zo richting dashboard, maar hij viel gelukkig op mijn jas die daar ook lag. Mooi momentje was dat
Inb4 Splackavellie02 met 'Dit heb ik op mijn Iphone 4 nog nooit gehad'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef gogosweden het volgende:
ik had trouwens een heel vreemd probleem zonet wou een smsje sturen uit al een bestaande thread. maar dat ding wou telkens niet verzenden. telefoon opnieuw opstarten hielp niet. kreeg steeds een foutmelding. toen die thread gedelete en via contacts een sms verstuurd. en die verzond hij wel
strange
Want?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:45 schreef Repeat het volgende:
Had vanmiddag eindelijk besloten om de S2 bij Vodafone te gaan afsluiten, kom ik tot de conclusie dat het een enorme marokkanentelefoon is
Google chat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef frame-saw het volgende:
Heb hem al twee keer flink laten kletteren, en nog een aantal keer dat ik per ongeluk het snoer van de lader meetrek. Niks aan de hand!
Ik vraag me trouwens af hoe ik bij de gchat app kom? Kan het echt nergens vinden, alleen als iemand tegen me praat krijg ik een notificatie. Maar eigenlijk sta ik liever gewoon offline.
https://market.android.co(...)eature=search_resultquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |