Jij verneukt de Nederlandse taal, daar hoor je toch ook niemand over.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:09 schreef Aha2Y het volgende:
Mooie tellefoon, alleen jammer dat SamsSung Android verneukt...
ff LauncherPro/ADW.Launcher installeren en je bent daar af.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:09 schreef Aha2Y het volgende:
Mooie tellefoon, alleen jammer dat SamsSung Android verneukt...
Klopt, dat is uit het hele verhaal met KPN van een paar weken terug gekomen. Staat genoeg over op Nu.nl als je zoekt op KPNquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:54 schreef delano.888 het volgende:
WAT DE FUCK?
Net vodafone gebeld over mijn bestelling, kreeg ik te horen dat de galaxy s2 naar alle waarschijnlijkheid NIET meer binnen gaat komen, totaal niet. Ik probeerde te discussiëren omdat dit toestel zo nieuw is enz, maar ze wist mij te vertellen dat de kans dat hij binnen kwam ongeveer 1% is.. Wat is hier aan de hand?
Ik snap er echt helemaal niks van het kan toch niet echt zo zijn. Ze wou me order al annuleren maar dit heb ik uiteraard geweigerd. Zaterdag pas besteld dus wacht het wel even af..quote:Op maandag 20 juni 2011 14:00 schreef themole het volgende:
[..]Geen idee maar dat is wel erg vaag. Nog nergens iets van gehoord.
Dat vond ik dus ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:06 schreef themole het volgende:
Bel gewoon nog een keer, dat kan gewoon niet.
Dit dus + geen last van een snel lege batterij schijnt per toestel te verschillenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:39 schreef bossb het volgende:
Niets minder dan lof over dit toestel.
Bezit hem al meer dan een maand en buiten de batterijduur is er weinig op aan te merken. Toppertje dus!
Zelfde hier, gaat makkelijk 2,5 dag mee. Af en toe internet/mail checken en angrybird/jewelsquote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef netolk het volgende:
[..]
geen last van een snel lege batterij schijnt per toestel te verschillen
Dat is inderdaad vreemd. Ik loop het beestje nu een beetje te slopen (nieuw speeltje dus veel gebruiken) en de batterij gaat redelijk ok mee. Hij moet ook een beetje 'wakker' worden oid? dus gewoon veel gebruiken en dan gaat ie vanzelf langer mee volgens mij.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:37 schreef Rnnz het volgende:
Ik vind het een super telefoon, alleen die batterij blijf ik jammer vinden.
Gisterenmiddag opgeladen en vanmorgen was ie nog voor 85% vol. Toen een paar nummers geluisterd op weg naar school en nu ligt ie al weer aan de oplader.
Klinkt als het principe van dans drie keer rond je accu bij volle maan terwijl je keihard ENERGIE schreeuwt en dan is je accu 3X beter.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:18 schreef venomsnake het volgende:
Lijkt me bullshit, maar goed:
http://www.samsunggalaxys(...)e-samsung-galaxy-s2/
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef themole het volgende:
[..]
Klinkt als het principe van dans drie keer rond je accu bij volle maan terwijl je keihard ENERGIE schreeuwt en dan is je accu 3X beter.
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef themole het volgende:
[..]
Klinkt als het principe van dans drie keer rond je accu bij volle maan terwijl je keihard ENERGIE schreeuwt en dan is je accu 3X beter.
Ja, alleen als je telefoon oplaadt, dan doet je kernel er nog iets mee. Door hem 'uit' op te laden, kan je hem voller krijgen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef netolk het volgende:
[..]
Ja echt hè...
Het maakt waarschijnlijk helemaal niks uit of je phone aan is bij het laden of niet aangezien er toch een accu management systeem inzit om overladen/luie accu te voorkomen
wtfquote:Op maandag 20 juni 2011 13:54 schreef delano.888 het volgende:
WAT DE FUCK?
Net vodafone gebeld over mijn bestelling, kreeg ik te horen dat de galaxy s2 naar alle waarschijnlijkheid NIET meer binnen gaat komen, totaal niet. Ik probeerde te discussiëren omdat dit toestel zo nieuw is enz, maar ze wist mij te vertellen dat de kans dat hij binnen kwam ongeveer 1% is.. Wat is hier aan de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |