https://market.android.co(...)eature=search_resultquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maarja dat kost weer geld. ik heb geen creditcard dus ik kan geen apps kopen..
Ik ben gewoon 'n winkel binnengestapt, daar waren er net 20 geleverd en er lagen 19 bestellingen. Ik had mazzel dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb echt mazzel gehad hoor ik al, want ik heb 'm in de winkel bij vodafone besteld en 3 dagen later had ik 'm.
Zijn wel alternatieven voor CC, moet je even Googlen. Launcherpro is er ook gratis.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maarja dat kost weer geld. ik heb geen creditcard dus ik kan geen apps kopen..
Tja, zo lust ik er nog wel een paar. Zonde de Nokia 3300 ook geen games op je telefoon.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als je over innovatief begint, moet je niet aan komen zetten met de galaxy s2
En feit blijft dat apple met de iPhone de smartphone markt heeft opengeblazen, en dat Android, WebOS en WP7 daar een direct gevolg van zijn.
Dus: zonder iPhone geen galaxy s2
ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
https://market.android.co(...)eature=search_result
Zelfde als Launcherpro, alleen deze is gratis.
wat voor beperkingen zitten daaraan dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:08 schreef MetBas het volgende:
[..]
Zijn wel alternatieven voor CC, moet je even Googlen. Launcherpro is er ook gratis.
Pfff, je mag toch wel telefoons met elkaar vergelijken?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef Adolecens het volgende:
Ow, echt.. Kap toch eens met dat gezeik!
Volgens mij heeft de betaalde versie alleen wat extra widgets.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ziet er goed uit!
[..]
wat voor beperkingen zitten daaraan dan?
Klopt.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de betaalde versie alleen wat extra widgets.
oke dankjewel !quote:Op zondag 19 juni 2011 01:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klopt.
Widget voor Facebook, Twitter, Bookmarks, Calender, SMS, Contacten en Gmail.
Die widgets lijken een beetje op deze:
https://market.android.com/details?id=com.snowbee.colorize
Al een maand met deze telefoon.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oke dankjewel !
morgen maar even wat gaan klooien. ik heb hem nu een maand met de default shit gehad en ik wil wel eens wat nieuws
gewoon mazzel gehad. Zaterdag wist ik dat ik deze wou. en maandag had ik hem.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:34 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Al een maand met deze telefoon.Mijn jaloezie heb je.
underklocken? dude daar gaat je grootste voordeel van deze foon.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:43 schreef jogy het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een custom ROM die de accu langer kan laten duren door eventueel underclocking?. Ik wil er zoveel mogelijk levensduur uit persen tussen opladen door. Gewoon, omdat het kan.
vermoedelijk heb ik vooralsog niet de volledige kracht nodig van dat apparaat dus tja. Ik heb liever een telefoon die het langer doet dan een telefoon die net zo snel is als een laptop maar ook zo snel leeg isquote:Op zondag 19 juni 2011 01:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
underklocken? dude daar gaat je grootste voordeel van deze foon.
Als de volledige kracht niet nodig hebt dan wordt het ook niet gebruikt en kost het geen extra energie. Het is niet zo dat als je telefoon standby staat die dualcore cpu op 100% staat te draaien.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:59 schreef jogy het volgende:
[..]
vermoedelijk heb ik vooralsog niet de volledige kracht nodig van dat apparaat dus tja. Ik heb liever een telefoon die het langer doet dan een telefoon die net zo snel is als een laptop maar ook zo snel leeg is.
vraag ik mij ook wel af. en dan even een top 10 van betaalde en een top 10 van gratis appsquote:Op zondag 19 juni 2011 10:09 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik weet niet of hier al een topic over bestaat op FOK maar wat is jullie top 10 meest handige apps voor de SG2 trouwens?
Je zou overigens setcpu kunnen proberen. Je kunt bijvoorbeeld bij bepaalde temperatuur automatisch underclocken, als die uitstaat underclocken etc. En je kunt natuurlijk ook overclocken.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:59 schreef jogy het volgende:
[..]
vermoedelijk heb ik vooralsog niet de volledige kracht nodig van dat apparaat dus tja. Ik heb liever een telefoon die het langer doet dan een telefoon die net zo snel is als een laptop maar ook zo snel leeg is.
Waarom zou je overcloacken??quote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Je zou overigens setcpu kunnen proberen. Je kunt bijvoorbeeld bij bepaalde temperatuur automatisch underclocken, als die uitstaat underclocken etc. En je kunt natuurlijk ook overclocken.
https://market.android.com/details?id=com.mhuang.overclocking
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je wel root access hebben (en je moet E1,40 betalen).
Sommige HD games uit bijvoorbeeld de Samsung Game Hub kunnen soms iets trager reageren. Misschien dat overklokken dat kan verhelpen. (voorzover de CPU daar voor nodig is)quote:Op zondag 19 juni 2011 17:04 schreef netolk het volgende:
[..]
Waarom zou je overcloacken??
totaal niet nuttig, de apps zijn gemaakt voor phones die langzamer zijn dan de gs2 en dat overcloacken kan nooit heel veel meer rekenkracht leveren
dude een 1,2 GHz processor ga jij niet naar 4 GHz kunnen overcloacken in een mobielquote:Op zondag 19 juni 2011 17:13 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Sommige HD games uit bijvoorbeeld de Samsung Game Hub kunnen soms iets trager reageren. Misschien dat overklokken dat kan verhelpen. (voorzover de CPU daar voor nodig is)
En dat apps gemaakt zijn voor telefoons die langzamer zijn zegt natuurlijk niets over de vraag of performance wel of niet te verbeteren is door de cpu te overklokken. Wat jij nu eigenlijk zegt is dat als er nu bij wijze van spreken een telefoon zou zijn met een dual core 4000Ghz cpu deze even snel zal zijn als de S2.
Zie het als een computer met een cpu van 4 jaar oud versus een computer met een recente (snellere) cpu. Op de oude computer kun je prima Windows XP draaien, maar op de nieuwe computer zal Windows XP een stuk sneller reageren. En als je de cpu op die nieuwe computer gaat overklokken zal het nog sneller reageren.
Bij de reacties van die app zie ik staan dat er mensen zijn die een bepaalde cpu van een bepaalde telefoon van 800Mhz naar 1.200Mhz hebben weten over te klokken. Is toch wel een heel groot verschil. Dus er valt bij bepaalde cpu's zeker wel veel meer rekenkracht te behalen door over te klokken.
Overigens heb ik deze app nog niet getest hoor. Dus of het in de praktijk op de S2 handig kan zijn ofwel is weet ik niet. Theoretisch gezien kan het in iedergeval wel handig zijn.
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:45 schreef netolk het volgende:
[..]
dude een 1,2 GHz processor ga jij niet naar 4 GHz kunnen overcloacken in een mobiel![]()
![]()
zeker nog nooit van warmte en energie verbruik gehoord....
De meeste apps zijn gemaakt voor rond de 800 MHz, deze phone heeft 1,2 GHz dual-core processor oftewel de apps hebben al meer rekenkracht tot hun beschikking dan waarvoor ze gemaakt zijn, als apps dan nog langzaam draaien zijn ze gewoon slecht geprogrammeerd
[..]
dude een 1,2 GHz processor ga jij niet naar 4 GHz kunnen overcloacken in een mobiel![]()
![]()
[..]
![]()
De meeste apps zijn gemaakt voor rond de 800 MHz, deze phone heeft 1,2 GHz dual-core processor oftewel de apps hebben al meer rekenkracht tot hun beschikking dan waarvoor ze gemaakt zijn, als apps dan nog langzaam draaien zijn ze gewoon slecht geprogrammeerd
Het was bij wijze van, faalhaas. Een vergelijking.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:45 schreef netolk het volgende:
[..]
![]()
Wat doet het?quote:
Muziek afspelen..quote:
Ha, goed punt!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:40 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als de volledige kracht niet nodig hebt dan wordt het ook niet gebruikt en kost het geen extra energie. Het is niet zo dat als je telefoon standby staat die dualcore cpu op 100% staat te draaien.
Of de cpu tijdens een bepaald proces nou 2 seconden op 100% loopt of 4 seconden op 50% loopt zal wat betreft energieverbruik vrijwel niets uitmaken. Underclocken lijkt mij dan ook zinloos. Levert je op zijn hoogst wat extra irritatie op.
Maar misschien kun je er een cpu van een oude Samsung Galaxy S1 in zetten?
Volgens mij is er helemaal niemand bezig met overcloacken of undercloacken.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:26 schreef netolk het volgende:
Waarom is iedereen ineens met CPU bezig eigenlijk?
overcloacken levert nou niet significant verschil op en undercloacken is zinloos
Toch schijnt whatsapp niet onder de wettelijke term te vallen om wat voor reden dan ook die ik niet weet, waardoor het ook bij nog geen enkele provider geblokt word. Skype daarentegen word soms geblokt.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:19 schreef netolk het volgende:
nee? wat is het dan?
Het staat voor SMS over IP dus SMS over internet
quote:Vodafone
Vodafone blokkeert VoIP en sms over IP al langer, zo blijkt na vragen van NU.nl. Bij Vodafone bestaan basisabonnementen bel+sms+web en een basis databundel Smartphone Blox. Beide abonnementen blokkeren VoIP, willen klanten wel gebruikmaken van deze diensten moet extra betaald worden.
In de voorwaarden (pdf) van het bel+sms+web-abonnement staat dat het gebruik van VoIP en SMSoIP niet mogelijk is en dat excessief gebruik van audio- of videostreaming niet toegestaan is. WhatsApp valt niet onder SMSoIP.
Vodafone zag onlangs af van het Fair Use Policy (FUP) waarbij gebruikers wanneer ze te veel data gebruiken afgeknepen worden. Of de zinsnede uit de voorwaarden op hetzelfde neerkomt, is niet bekend. Volgens Vodafone worden de videodiensten niet geblokkeerd.
Dat is idd wel een goeie jaquote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef MetBas het volgende:
Ik denk dat Whatsapp niet voldoet aan de kwalificatie SMSoip omdat de Whatsapp client benodigd is om de berichten te ontvangen en te versturen. Anders zou je MSN op je telefoon ook wel SMSoip kunnen noemen.
Heb je een bron?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:58 schreef netolk het volgende:
[..]
Dat is idd wel een goeie ja
@delano.888 er is rechterlijk besloten dat providers niet mogen kijken wat de data is die jij verstuurd vanwege de privacy. Het komt er dus op neer dat de provider zegt het mag niet, maar niet mag controleren of het gebruikt word
bron: http://www.nu.nl/internet(...)hien-toegestaan.htmlquote:Sommige providers verbieden voip op de mobiel in hun contracten, maar officieel is het niet verboden.
deep packet inspection volgensmijquote:Op maandag 20 juni 2011 11:39 schreef netolk het volgende:
hier gevonden:
[..]
bron: http://www.nu.nl/internet(...)hien-toegestaan.html
Dit was overigens niet wat ik had gelezen dus zal ff kijken of ik die ook nog kan vinden.
Ik weet alleen niet meer hoe dat uitpakken van de "pakketjes" heet, dus dat kan even duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |