Je hebt wel gelijk. Ik had in de TT moeten zetten dat het de beste smartphone is. Beter dan alles wat je nu kan krijgen. Applequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nee hoor. Maar ik zat al op die dooddoener te wachten.
Vergelijken is normaal inderdaad, maar een waardeoordeel hangen aan de vergelijking met een toestel van een jaar oud, is wel een beetje triest. Het zou toch wat zijn als hij NIET beter was.
Zet dan in de tt dat hij beter is dan de HTC Sensation. Of de Motorola Atrix. Of de LG Optimus 2X. Dat zijn de directe concurrenten, niet de iPhone 4 van een jaar oud.
Dat is net zoiets als een iPhone-topic aanmaken en in de tt zetten dat hij beter is dan de Samsung Omnia.
Omdat het een ware strijder is onder de smartphones. De rest zijn maar mietjesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kijk voor de grap eens naar de titels van de andere smartphone-topics: die hebben allemaal iets over hun eigen toestel. Maar nee, galaxy s2 moeten weer een flamewar uitlokken met een totaal onrelevante topictitel.
Als Apple nooit met de iPhone was gekomen dan had jij nu niet een SII gehad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Ik had in de TT moeten zetten dat het de beste smartphone is. Beter dan alles wat je nu kan krijgen. Apple
Dat had je inderdaad veel beter kunnen doen. De galaxy s2 heeft een goede claim voor de titel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Ik had in de TT moeten zetten dat het de beste smartphone is. Beter dan alles wat je nu kan krijgen. Apple
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:03 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als Apple nooit met de iPhone was gekomen dan had jij nu niet een SII gehad.
Mensen die afgeven op Apple.
Persoonlijk vind ik zowel Apple als Samsung (en HTC) zeer mooie toestellen maken.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:03 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als Apple nooit met de iPhone was gekomen dan had jij nu niet een SII gehad.
Mensen die afgeven op Apple.
Persoonlijk vind ik zowel Apple als Samsung (en HTC) zeer mooie toestellen maken.
Wat is je probleem dan? Kun je niet gewoon blij zijn met je nieuwe telefoon?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:09 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Apple nooit een iPhone had gemaakt hadden we nu wel iets anders wat nog steeds beter zou zijn dan Apple producten. Niet alleen Apple is innovatief.
Waar haal je uit dat ik dat niet ben dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:12 schreef mk13139 het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan? Kun je niet gewoon blij zijn met je nieuwe telefoon?
Je komt nogal jaloers over.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:13 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Waar haal je uit dat ik dat niet ben dan?
Nee klopt, maar als je over innovatief begint, moet je niet aan komen zetten met de galaxy s2quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:09 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Apple nooit een iPhone had gemaakt hadden we nu wel iets anders wat nog steeds beter zou zijn dan Apple producten. Niet alleen Apple is innovatief.
Niet kunnen zien dat Samsung innovatief is.. Verblind door Apple zeg ik je.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als je over innovatief begint, moet je niet aan komen zetten met de galaxy s2
En feit blijft dat apple met de iPhone de smartphone markt heeft opengeblazen, en dat Android, WebOS en WP7 daar een direct gevolg van zijn.
Dus: zonder iPhone geen galaxy s2
iphone topic heeft ook zo;n titel gehad en jij bent nu net zo hard aan het bitchen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kijk voor de grap eens naar de titels van de andere smartphone-topics: die hebben allemaal iets over hun eigen toestel. Maar nee, galaxy s2 moeten weer een flamewar uitlokken met een totaal onrelevante topictitel.
Ach ja, vergelijkingen tussen dingen die goed zijn zul je toch altijd houden, doe je niets aan..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
En maar de vergelijking op blijven zoeken.
Waarschijnlijk niet, omdat 3.1 alleen maar voor tablets is ontwikkeld. Binnenkort komt 2.4(Ice Cream Sandwich) uit en daar worden we wel naar geupdate.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:15 schreef gogosweden het volgende:
iemand hier die weet of de SII ook een update krijgt naar android 3.1?
wanneer is binnenkort?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:18 schreef themole het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, omdat 3.1 alleen maar voor tablets is ontwikkeld. Binnenkort komt 2.4(Ice Cream Sandwich) uit en daar worden we wel naar geupdate.
Normaal taalgebruik is er ook niet meer bij. Wat een niveau weer hierquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:23 schreef gogosweden het volgende:
jezus wat een gezeik hier zeg.
Houd gewoon je bek als je niets hebt toe te voegen aan dit topic. Dit is een topic voor de galaxy S II. apple of de iphone ophemelen doe je maar ergens anders.
en nu oprotten.
Wat een hoerentroll ben jij zeg, tsjonge.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Normaal taalgebruik is er ook niet meer bij. Wat een niveau weer hierGoede telefoon, jammerlijke gebruikers.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:33 schreef VisserHenk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je batterij eruit solderen of huilen dat je geen geheugenkaartje erin kan stoppen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Of dat je met toekomstige iPhones geen concerten kan opnemenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ga je batterij eruit solderen of huilen dat je geen geheugenkaartje erin kan stoppen.
Ach, wij kunnen prioriteiten stellenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hey mijn 16 gb geheugenkaartje is vol. Gelukkig heb ik op mijn telefoon ook nog eens 16 gb en die is nog lang niet vol omdat ik shit als films en zo op de geheugenkaart opsla. Nou, dan koop ik toch gewoon een 32 gb kaart en ik kan weer verder. Je zou toch maar een telefoon hebben die zichzelf promoot met het interne mini-geheugen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wij ook.
Daarom hebben we allemaal een SII ipv een Iphone.
Ah, dus het is niet omdat je te pauper bent om 79 cent te betalen? Vandaag is het de S2, volgende maand is het weer een ander. Doe mij maar consistentie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wij ook.
Daarom hebben we allemaal een SII ipv een Iphone.
De enige stinkende troll ben jij, wat doe je hier gast. Sodepleur lekker een eind op naar je Iphone topic, of zie je daar ook al gasten trollen over hoe elitair en geweldig hun SII wel niet is?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ah, dus het is niet omdat je te pauper bent om 79 cent te betalen? Vandaag is het de S2, volgende maand is het weer een ander. Doe mij maar consistentie.
Wel zielig trouwens dat je in je eigen topic loopt te trollen
Jij gebruikt zeker ook nog steeds een Commodore64? Hey, 64KB is zat! WIJ kunnen prio's stellen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ach, wij kunnen prioriteiten stellen
Ja, want die vergelijking is realistischquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker ook nog steeds een Commodore64? Hey, 64KB is zat! WIJ kunnen prio's stellen!
Ik heb echt mazzel gehad hoor ik al, want ik heb 'm in de winkel bij vodafone besteld en 3 dagen later had ik 'm.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:03 schreef Aneurysma het volgende:
Tevens:
Orderstatus:
Order in behandeling.
Ein-de-lijk.Na bijna 2 weken 'niet op voorraad'.
Pfft. En de laatste levering bij vodafone was afgelopen donderdag dus ze deden er ook zo'n 4 dagen over om erachter te komen dat ze me een toestel uit die levering konden leveren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb echt mazzel gehad hoor ik al, want ik heb 'm in de winkel bij vodafone besteld en 3 dagen later had ik 'm.
Ja ik ga niet zeggen dat zij 't summum zijn, want 2x telefonisch bestellen ging dus niet omdat hij niet op voorraad was. Ik heb 'm ergens begin juni besteld en de 5e heb ik 'm opgehaaldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:14 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Pfft. En de laatste levering bij vodafone was afgelopen donderdag dus ze deden er ook zo'n 4 dagen over om erachter te komen dat ze me een toestel uit die levering konden leveren.Nu hopen dat ze snel bellen.
maarja dat kost weer geld. ik heb geen creditcard dus ik kan geen apps kopen..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:46 schreef MetBas het volgende:
Widgetlocker en Launcherpro Plus kom je heel ver mee. Bij market staat categorie widgets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |