SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ook leuk om even met de transition effects te stoeien. Ziet er zeer gaaf uit.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Gorilla glas mijn kont, ik heb de telefoon altijd in een lege zak en er zit nu al een kleine kras op het scherm, hij zit gelukkig niet midden in het beeld en je ziet hem enkel in zonlicht maar wtf.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:41 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga er zo'n screenprotector op pleuren iig..
Alleen nog even kijken welke, moet wel een goede zijn, ziet zo'n vod die je duidelijk ziet zitten.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:42 schreef deepart het volgende:
Het is een gebruiksvoorwerp, geen protectie voor mij.. gewoon puur.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
je hebt gelijk
maar ik wist niet dat er een menu wasdaarom dat ik niets kon vinden..
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:10 schreef _Flea_ het volgende:
Ik kom er deze week dus achter dat ik een dode pixel heb![]()
Heeft er nooit gezeten en ineens is ie er.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:39 schreef Olle. het volgende:
[..]
mja voor 1 dooie pixxel je telefoon opgeven voor garantie?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb dat ie af en toe geen internet heeft via wifi. Als ik wifi uitschakel gelijk internet, maar met wifi aan geen internet, maar wel verbonden..
Op de laptop gewoon internet, dus dat is het niet, meer mensen die dit hebben?
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:04 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar wel frappant dat ie er ineens zit. Heb in het begin in het servicemenu gekeken en toen was hij niet zichtbaar.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb het ook sinds vanmorgen. strontirritand
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef venomsnake het volgende:
Zo, net een hele zooi rotzooi zitten freezen met Titanium Backup Pro.
Oa al die hubs (Music hub, Social hub etc), maar ook troep als Samsung MMM en Bol digilezen.
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:34 schreef MetBas het volgende:
[..]
Wat is dat freezen dan precies? Ik heb 't er gewoon afgedonderd.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon bevriezen/uitschakelen. Maar je kunt het op ieder moment weer unfreezen, dus als er wat mis gaat met je systeem kun je dat herstellen. Je weet immers maar nooit met die system apps.
Je kunt dus lekker experimenteren
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:13 schreef speknek het volgende:
Mijn vriendin klaagt de hele tijd dat ik dof en slecht verstaanbaar ben, nou denk ik zelf dat het aan haar achterhaalde SGS1 ligt, maar hebben meer mensen er last van bij de SGS2?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien ja.. Heleboel dingen kun je ook gewoon zonder probleem wegkwakken eigenlijk inderdaad.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:49 schreef piettt47 het volgende:
Weet iemand misschien of e buddy op deze telefoon veel data verbruikt?
Ik heb e buddy van de android market op mijn telefoon geïnstalleerd.
Op mijn telefoon heb ik een normaal abonnement van telfort met internet.
Blijf ik binnen de limiet ook al heb ik 24 uur per dag e buddy aanstaan? Kon het nergens vinden.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:03 schreef MetBas het volgende:
Dat ligt eerder aan de app dan de telefoon.
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)-modems-css-etc.html
Daar kan je stock roms downloaden. Gewoon weer met Odin.
Hij 'lijkt' op een iPhone, dus? Neemt niet weg dat hij veel beter is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
beter dan iphone![]()
slechte replica bedoel je
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:19 schreef Debsterr het volgende:
Hopelijk krijg ik 'm ein-de-lijk volgende week!
Even quoten voor de TTquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik kom van Iphone 3g, en dan is dit ding echt 100x beter, maar ook leuker om mee te spelen.
Dit ding is veel beter customizable dan de Iphone, ondanks dat ik de Iphone gejailbreaked had..
Flash support is natuurlijk een dik pluspunt, en bovendien is de telefoon ook nog retesnel.
Gewoon lekker makkelijk files erop en eraf pleuren, geen gesodemieter met Itunes meer etc, dikke prima.
Enige wat apple beter voor elkaar heeft is de appstore, android-market zit echt nog waardeloos in elkaar. Daar valt nog een hoop aan te verbeteren. Niet dat het mij verder wat kan schelen, in vind mijn apps wel..
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik kom van Iphone 3g, en dan is dit ding echt 100x beter, maar ook leuker om mee te spelen.
Dit ding is veel beter customizable dan de Iphone, ondanks dat ik de Iphone gejailbreaked had..
Flash support is natuurlijk een dik pluspunt, en bovendien is de telefoon ook nog retesnel.
Gewoon lekker makkelijk files erop en eraf pleuren, geen gesodemieter met Itunes meer etc, dikke prima.
Enige wat apple beter voor elkaar heeft is de appstore, android-market zit echt nog waardeloos in elkaar. Daar valt nog een hoop aan te verbeteren. Niet dat het mij verder wat kan schelen, in vind mijn apps wel..
Vodafone toevallig?quote:
Maar woorden die hij niet herkent moet je dan even een paar keer typen en dan gaat hij ze vanzelf onthouden!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:54 schreef jogy het volgende:
Met mijn dikke vingers kom ik niet ver met de swype, dat en dat ie sommige woorden gewoon niet kent.
Wow, betere hardware specificaties dan een toestel van ruim een jaar oud. Nee, dat is de ideale maatstafquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Hij 'lijkt' op een iPhone, dus? Neemt niet weg dat hij veel beter is.
Damn you swype zou een mooie zijn. Veel leuke foutjes al gehad. Vind het ook niet handig dat je geen woorden kunt verwijderen uit het woordenboek want soms krijg ik echt de hele tijd een ander woord (bijv. één ipv een). Maar ach, ik ben nu wel gewend, maar 1,5 keer sneller dan mijn fysieke qwertytoetsenbord word ik nooit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik swype vrijwel altijd. Sommige berichten zouden niet misstaan op damnyouautocorrect,.
Ik heb een paar maandje de iPhone 3G gehad (totdat die uit mijn zak in een sloot viel) en nu de SII (in de tussentijd gewacht totdat ik contractvrij was en Nokia 5230 gebruik... wat een onding was dat). En zelfs de 3G vond ik op één of andere manier nog prettiger/soepeler werken dan de SII. Desondanks ben ik uitermate tevreden met de SII, wat naar mijn mening op dit moment de beste keus is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:41 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik heb zowel de iPhone 4 en de S II, maar weet niet over welke ik meer tevreden heb. Allebei prima toestellen. Dat eeuwige Apple vs. Android gelul, dikke fail.
Echt? Wat bizar dat dat zoveel energie gebruikt! Ik heb eigenlijk altijd mijn telefoon in de lader hangen s'nachts, maar volgende week ga ik op vakantie en dan is dit wel iets om rekening mee te houden!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:26 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben er ook achter wat er nou precies zorgde dat mijn batterij in de nacht 30 procent minder is, dit word veroorzaakt door de wekkers die ik eigenlijk altijd aan heb staan.![]()
Vrijdag was ik vrij en had ik de wekker uit staan en de batterij was ineens 3 procent minder vol dan de avond daar voor ipv 33 procent minder vol.
Ik ben met geen enkele telefoon ooit nog sneller geweest dan mijn 3310 ZONDER T9quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Damn you swype zou een mooie zijn. Veel leuke foutjes al gehad. Vind het ook niet handig dat je geen woorden kunt verwijderen uit het woordenboek want soms krijg ik echt de hele tijd een ander woord (bijv. één ipv een). Maar ach, ik ben nu wel gewend, maar 1,5 keer sneller dan mijn fysieke qwertytoetsenbord word ik nooit.
@VisserHenk, bedankt voor de tip
Als je goed leest blijkt dat je max toch maar 1 GB hebt...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
telfort heeft geen limiet maar een FUP
Vind je? Ik vind het een behoorlijk trieste TT. Het kan natuurlijk niet dat de Galaxy S2 gewoon een goed toestel is. Nee, hij moet per se beter zijn dan de iPhone 4 om hem te kunnen waarderen, anders is het niets. Blijkbaar is een toestel van een jaar oud voor Android-gebruikers nog steeds de gouden standaard op smartphone-gebiedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:01 schreef netolk het volgende:
[..]
Als je goed leest blijkt dat je max toch maar 1 GB hebt...
goede TT btw
My point exactlyquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:16 schreef themole het volgende:
Serieus met zo'n TT lok je gewoon retardbrapi naar dit topic met zijn hele appleclan.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het een behoorlijk trieste TT. Het kan natuurlijk niet dat de Galaxy S2 gewoon een goed toestel is. Nee, hij moet per se beter zijn dan de iPhone 4 om hem te kunnen waarderen, anders is het niets. Blijkbaar is een toestel van een jaar oud voor Android-gebruikers nog steeds de gouden standaard op smartphone-gebied
Apple gebruikt Samsung hardware voor de iPhone. Ook in de volgende iPhone. Samsungquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het een behoorlijk trieste TT. Het kan natuurlijk niet dat de Galaxy S2 gewoon een goed toestel is. Nee, hij moet per se beter zijn dan de iPhone 4 om hem te kunnen waarderen, anders is het niets. Blijkbaar is een toestel van een jaar oud voor Android-gebruikers nog steeds de gouden standaard op smartphone-gebied
iPhone 4S wordt niet beter dan de S2. Apple loopt achter. Als ze met de iPhone 5 aankomen kakken heeft Samsung alweer een betere smartphone.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nuff said
Dus? Een smartphone is meer dan de som zijn delen. En het spreekt boekdelen over de onzekerheid over de kwalitet van je toestel dat je geforceerd de vergelijking opzoekt met een toestel van een jaar oud.
Ja, de galaxy s2 is sneller. En hij heeft een groter scherm, en een betere camera, en 1080p video opname en output.
Maar wat nou als de iPhone 5 veel beter is? Met een betere bouwkwaliteit, 64gb intern geheugen, een snellere processor en een nog betere camera? Stel nou dat de volgende iPhone in elk opzicht de betere is vergeleken met de galaxy s2. Maakt dat de Samsung een slecht toestel?
Natuurlijk niet. Zelfs als de nieuwe iPhone de smartphone der smartphones wordt, blijft de Galaxy s2 een fantastisch toestel.
Om dezelfde reden zijn de geforceerde vergelijkingen met de iPhone 4 een beetje triest, en onzeker.
Ik ben er zeker van dat hij beter is. Welke onzekere gedoe? Applequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
En maar de vergelijking op blijven zoeken. Wees gewoon tevreden met je toestel zonder dat onzekere gedoe jongen.
Wat een gelulquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat onzekere gedoe dusConstant de vergelijking opzoeken met Apple, alsof de galaxy s2 alleen een goed toestel kan zijn als hij beter is dan wat Apple biedt. Dat duidt op een minderwaardigheidscomplex dat gecompeseerd moet worden.
Nogmaals: waarom kan de galaxy s2 niet gewoon goed zijn vanwege zijn fantastische scherm? Of zijn snelle processor? Of zijn uitstekende camera? Of vanwege het feit dat het tegelijkertijd een van de krachtigste en dunste smartphones op de markt is?
Allemaal valide argumenten, maar jij kiest voor 'hij is beter dan de iphone'.
Ik dacht eerst dat deze manier van redeneren tekenend was voor android-gebruikers, maar ik zie eigenaars van de HTC Sensation niet zo te koop lopen met het 'beter dan de iphone'-stempel als Galaxy S2 gebruikers. Zij vinden hun telefoon goed omdat het een goed toestel is, niet omdat hij de vergelijking met een ander toestel fortuinlijk doorstaat.
Dat haantjesgedrag is een beetje jammerlijk. En het comprimeert je gebruikerstevredenheid. Want stel nou dat de iPhone 5 toch beter wordt, dan moet je weer op zoek naar een nieuwe 'beter dan de iphone'-telefoon, ook al heb je dan nog steeds een goede telefoon.
Je ziet de fout in deze manier van denken niet, hè?
Je hebt wel gelijk. Ik had in de TT moeten zetten dat het de beste smartphone is. Beter dan alles wat je nu kan krijgen. Applequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nee hoor. Maar ik zat al op die dooddoener te wachten.
Vergelijken is normaal inderdaad, maar een waardeoordeel hangen aan de vergelijking met een toestel van een jaar oud, is wel een beetje triest. Het zou toch wat zijn als hij NIET beter was.
Zet dan in de tt dat hij beter is dan de HTC Sensation. Of de Motorola Atrix. Of de LG Optimus 2X. Dat zijn de directe concurrenten, niet de iPhone 4 van een jaar oud.
Dat is net zoiets als een iPhone-topic aanmaken en in de tt zetten dat hij beter is dan de Samsung Omnia.
Omdat het een ware strijder is onder de smartphones. De rest zijn maar mietjesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kijk voor de grap eens naar de titels van de andere smartphone-topics: die hebben allemaal iets over hun eigen toestel. Maar nee, galaxy s2 moeten weer een flamewar uitlokken met een totaal onrelevante topictitel.
Als Apple nooit met de iPhone was gekomen dan had jij nu niet een SII gehad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Ik had in de TT moeten zetten dat het de beste smartphone is. Beter dan alles wat je nu kan krijgen. Apple
Dat had je inderdaad veel beter kunnen doen. De galaxy s2 heeft een goede claim voor de titel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Ik had in de TT moeten zetten dat het de beste smartphone is. Beter dan alles wat je nu kan krijgen. Apple
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:03 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als Apple nooit met de iPhone was gekomen dan had jij nu niet een SII gehad.
Mensen die afgeven op Apple.
Persoonlijk vind ik zowel Apple als Samsung (en HTC) zeer mooie toestellen maken.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:03 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als Apple nooit met de iPhone was gekomen dan had jij nu niet een SII gehad.
Mensen die afgeven op Apple.
Persoonlijk vind ik zowel Apple als Samsung (en HTC) zeer mooie toestellen maken.
Wat is je probleem dan? Kun je niet gewoon blij zijn met je nieuwe telefoon?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:09 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Apple nooit een iPhone had gemaakt hadden we nu wel iets anders wat nog steeds beter zou zijn dan Apple producten. Niet alleen Apple is innovatief.
Waar haal je uit dat ik dat niet ben dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:12 schreef mk13139 het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan? Kun je niet gewoon blij zijn met je nieuwe telefoon?
Je komt nogal jaloers over.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:13 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Waar haal je uit dat ik dat niet ben dan?
Nee klopt, maar als je over innovatief begint, moet je niet aan komen zetten met de galaxy s2quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:09 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Apple nooit een iPhone had gemaakt hadden we nu wel iets anders wat nog steeds beter zou zijn dan Apple producten. Niet alleen Apple is innovatief.
Niet kunnen zien dat Samsung innovatief is.. Verblind door Apple zeg ik je.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als je over innovatief begint, moet je niet aan komen zetten met de galaxy s2
En feit blijft dat apple met de iPhone de smartphone markt heeft opengeblazen, en dat Android, WebOS en WP7 daar een direct gevolg van zijn.
Dus: zonder iPhone geen galaxy s2
iphone topic heeft ook zo;n titel gehad en jij bent nu net zo hard aan het bitchen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kijk voor de grap eens naar de titels van de andere smartphone-topics: die hebben allemaal iets over hun eigen toestel. Maar nee, galaxy s2 moeten weer een flamewar uitlokken met een totaal onrelevante topictitel.
Ach ja, vergelijkingen tussen dingen die goed zijn zul je toch altijd houden, doe je niets aan..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
En maar de vergelijking op blijven zoeken.
Waarschijnlijk niet, omdat 3.1 alleen maar voor tablets is ontwikkeld. Binnenkort komt 2.4(Ice Cream Sandwich) uit en daar worden we wel naar geupdate.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:15 schreef gogosweden het volgende:
iemand hier die weet of de SII ook een update krijgt naar android 3.1?
wanneer is binnenkort?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:18 schreef themole het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, omdat 3.1 alleen maar voor tablets is ontwikkeld. Binnenkort komt 2.4(Ice Cream Sandwich) uit en daar worden we wel naar geupdate.
Normaal taalgebruik is er ook niet meer bij. Wat een niveau weer hierquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:23 schreef gogosweden het volgende:
jezus wat een gezeik hier zeg.
Houd gewoon je bek als je niets hebt toe te voegen aan dit topic. Dit is een topic voor de galaxy S II. apple of de iphone ophemelen doe je maar ergens anders.
en nu oprotten.
Wat een hoerentroll ben jij zeg, tsjonge.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Normaal taalgebruik is er ook niet meer bij. Wat een niveau weer hierGoede telefoon, jammerlijke gebruikers.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:33 schreef VisserHenk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je batterij eruit solderen of huilen dat je geen geheugenkaartje erin kan stoppen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Of dat je met toekomstige iPhones geen concerten kan opnemenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ga je batterij eruit solderen of huilen dat je geen geheugenkaartje erin kan stoppen.
Ach, wij kunnen prioriteiten stellenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hey mijn 16 gb geheugenkaartje is vol. Gelukkig heb ik op mijn telefoon ook nog eens 16 gb en die is nog lang niet vol omdat ik shit als films en zo op de geheugenkaart opsla. Nou, dan koop ik toch gewoon een 32 gb kaart en ik kan weer verder. Je zou toch maar een telefoon hebben die zichzelf promoot met het interne mini-geheugen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wij ook.
Daarom hebben we allemaal een SII ipv een Iphone.
Ah, dus het is niet omdat je te pauper bent om 79 cent te betalen? Vandaag is het de S2, volgende maand is het weer een ander. Doe mij maar consistentie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wij ook.
Daarom hebben we allemaal een SII ipv een Iphone.
De enige stinkende troll ben jij, wat doe je hier gast. Sodepleur lekker een eind op naar je Iphone topic, of zie je daar ook al gasten trollen over hoe elitair en geweldig hun SII wel niet is?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ah, dus het is niet omdat je te pauper bent om 79 cent te betalen? Vandaag is het de S2, volgende maand is het weer een ander. Doe mij maar consistentie.
Wel zielig trouwens dat je in je eigen topic loopt te trollen
Jij gebruikt zeker ook nog steeds een Commodore64? Hey, 64KB is zat! WIJ kunnen prio's stellen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ach, wij kunnen prioriteiten stellen
Ja, want die vergelijking is realistischquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker ook nog steeds een Commodore64? Hey, 64KB is zat! WIJ kunnen prio's stellen!
Ik heb echt mazzel gehad hoor ik al, want ik heb 'm in de winkel bij vodafone besteld en 3 dagen later had ik 'm.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:03 schreef Aneurysma het volgende:
Tevens:
Orderstatus:
Order in behandeling.
Ein-de-lijk.Na bijna 2 weken 'niet op voorraad'.
Pfft. En de laatste levering bij vodafone was afgelopen donderdag dus ze deden er ook zo'n 4 dagen over om erachter te komen dat ze me een toestel uit die levering konden leveren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb echt mazzel gehad hoor ik al, want ik heb 'm in de winkel bij vodafone besteld en 3 dagen later had ik 'm.
Ja ik ga niet zeggen dat zij 't summum zijn, want 2x telefonisch bestellen ging dus niet omdat hij niet op voorraad was. Ik heb 'm ergens begin juni besteld en de 5e heb ik 'm opgehaaldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:14 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Pfft. En de laatste levering bij vodafone was afgelopen donderdag dus ze deden er ook zo'n 4 dagen over om erachter te komen dat ze me een toestel uit die levering konden leveren.Nu hopen dat ze snel bellen.
maarja dat kost weer geld. ik heb geen creditcard dus ik kan geen apps kopen..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:46 schreef MetBas het volgende:
Widgetlocker en Launcherpro Plus kom je heel ver mee. Bij market staat categorie widgets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |