T hele kk ding is bijna gebaseerd op een iphonequote:Op maandag 20 juni 2011 17:26 schreef welkominspace het volgende:
die van mij is onderweg![]()
Iphone
Samsung![]()
die beelden in de OP zien er wel erguit
iemand hier die toevallig kan vertellen hoe hij is vergeleken met een xperia mini ?
dan nogquote:Op maandag 20 juni 2011 17:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
T hele kk ding is bijna gebaseerd op een iphone
hahaha
heb alleen zo'n oude imac, maar die is idd wel tofquote:Op maandag 20 juni 2011 17:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
Helemaal mee eens. maar de producten zijn wel echt top.
Die browser van de S2 heb ik nog niet op een lag kunnen betrappen dus die is echt goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha ok ok... ik had een iphone 3gs maar die heb k laten vallen.. nu continu no service in beeld..
heb nu van een maatje de galaxy s in gebruik, het android gebeuren spreekt me wel aan als tweakers zijnde.. maar toch haalt de telefoon het niet bij de iphone, vooral gebruikersvriendelijkheid en als 2e het browsen gaat soms echt te traag ( niet het laden vd pagina maar echt het scrollen over een pagina ) ook heeft de telefoon een gigantische delay als ik een tekstvakje aanklik duurt soms 2 sec voor mn toetsenbordt er is ..
Ik neem aan dat dat bij de s2 opgelost is ?
ben zelf gewoon die-hard samsung fanquote:Op maandag 20 juni 2011 17:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha ok ok... ik had een iphone 3gs maar die heb k laten vallen.. nu continu no service in beeld..
heb nu van een maatje de galaxy s in gebruik, het android gebeuren spreekt me wel aan als tweakers zijnde.. maar toch haalt de telefoon het niet bij de iphone, vooral gebruikersvriendelijkheid en als 2e het browsen gaat soms echt te traag ( niet het laden vd pagina maar echt het scrollen over een pagina ) ook heeft de telefoon een gigantische delay als ik een tekstvakje aanklik duurt soms 2 sec voor mn toetsenbordt er is ..
Ik neem aan dat dat bij de s2 opgelost is ?
ze werken idd met een kleine vertraging wat betreft ontwikkelingen maar dan doen ze het ook meteen goedquote:Op maandag 20 juni 2011 17:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ok naja dat haalt voor mij dan wel de grootste ergernis eruit..
Tja en het is kwa spec's een hele mooie telefoon maarrrrr... er staat samsung op..
Dat is dat merk wat geloof ik pas als laatste merk bluetooth in telefoons deed
En toen kwamen ze met ladyphones... Echt.... pfff
Mja krijg er gwn een raar gevoel bij .. samsung en telefoons.. wel raar want als ik een tv zou moetten kopen zou ik niks anders als samsung kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja of je bent een pionier en maakt originele superieure productenanders nog nooit een apple wasmachine of koelkast oid tegengekomen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
samsung presteert op een veel groter gebied gewoon beter
niet meer
De camera vooral.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:55 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn er hier mensen die ook de voorganger, de I9000, hebben gehad? Zo ja, wat zien jullie als de grote voordelen tov dat model?
Ligt eraan wat voor werk je doet..quote:Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef gogosweden het volgende:
beschermhoezen en screenprotectors sowiezo
die telefoons zijn gemaakt om dagelijks gebruikt te worden zonder beschermhoes / screenprotector.
dus waarom onnodig doen?
ik heb hem gewoon lekker puur
Als je ruw werk doet adviseer ik je geen smartphone van 600 euro mee te nemen naar je werk, maar iets stevigers...quote:Op maandag 20 juni 2011 23:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor werk je doet..
nam ook altijd m'n samsung jet mee naar de bouw hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je ruw werk doet adviseer ik je geen smartphone van 600 euro mee te nemen naar je werk, maar iets stevigers...
[ afbeelding ]
Aan de andere kant, één zand korreltje in je broekzak en je hebt een grote kans op een kras op je scherm. Gorilla glass maakt wat dat betreft geen donder uit, maar een screenprotector wel. Overigens gebruik ik geen screenprotector en ga ik die ook niet gebruiken.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef gogosweden het volgende:
beschermhoezen en screenprotectors sowiezo
die telefoons zijn gemaakt om dagelijks gebruikt te worden zonder beschermhoes / screenprotector.
dus waarom onnodig doen?
ik heb hem gewoon lekker puur
dat met je zak uit glijden heb je wel een punt ja. hmm misschien toch maar eens kijken voor een hoesjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:20 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Aan de andere kant, één zand korreltje in je broekzak en je hebt een grote kans op een kras op je scherm. Gorilla glass maakt wat dat betreft geen donder uit, maar een screenprotector wel. Overigens gebruik ik geen screenprotector en ga ik die ook niet gebruiken.
En ik stoot met enige regelmaat een glas met drinken om. Dan is een hoesje wel weer handig. Ik leg mijn S2 daarom dan ook altijd op een andere plekje dan waar mijn drankje staat. Alleen gisteren deed ik dat één keertje niet. En jawel hoor, nog geen slok genomen en ik gooi een heel glas sambuca over mijn S2.En nee, ik was niet dronken. Gelukkig is dat een dik en stroperig drankje waardor het niet snel je binnenwerk inloopt. Snel doekje gepakt en niets aan de hand.
Maar goed, voor mij wel reden om een (openklapbaar) leren hoesje te kopen want kleinere kans:
- op krassen op het scherm
- op vochtschade
- dat je de S2 uit je handen laten flikkeren (want minder glad)
- *dat het uit je broekzak zo een sloot in glijdt (want minder glad)
* Heb ik meegemaakt met mijn iPhone die ik net een maandje of drie had. Ik zat op een terrasboot met mijn iPhone in mijn broekzak. Ik stond op, iPhone gleed uit mijn broekzak en stuiterde zo de sloot in. Daaag iPhone.
Kortom, morgen maar ga ik maar ff een hoesje halen/bestellen.
Ik zit te denken aan zoiets:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat met je zak uit glijden heb je wel een punt ja. hmm misschien toch maar eens kijken voor een hoesje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |