In the meantime: verander je ondertitel effies!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
Agh, ik houd er maar over op, als blijkt dat ik echt blijf zitten, dan zeur ik wel verder.
Ik spreek niet alleen namens mijzelf heh, ik spreek ook namens een andere die door deze regeling blijven zitten, terwijl ze zonder deze regeling misschien gewoon over waren gegaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
In the meantime: verander je ondertitel effies!
Nee maar is goed kut, kerel!
Mja maar zeg eens eerlijk: het is toch niet zo gek dat je juist voor deze vakken een voldoende moet hebben? Nederlands moet je in dit land nu eenmaal goed kunnen. Engels heb je nodig als je ook maar EVEN over de grens gaat of met buitenlandse klanten of zo moet communiceren, en wiskunde is sowieso nodig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik spreek niet alleen namens mijzelf heh, ik spreek ook namens een andere die door deze regeling blijven zitten, terwijl ze zonder deze regeling misschien gewoon over waren gegaan.
Hij moet de fout bij hemzelf zoeken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar zeg eens eerlijk: het is toch niet zo gek dat je juist voor deze vakken een voldoende moet hebben? Nederlands moet je in dit land nu eenmaal goed kunnen. Engels heb je nodig als je ook maar EVEN over de grens gaat of met buitenlandse klanten of zo moet communiceren, en wiskunde is sowieso nodig.
ik vond het ook wel lekker klinkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat ik hoorde, klonk lekker green
quote:
Nee!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dacht al shaggy.. draait ToT dat ?
30 jaar eenzame opsluitingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik vond het ook wel lekker klinkeneens wat anders dan 80's & 90's
[..]wat is mijn straf?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
Zouden er wat mensen de verzoekjes site even kunnen testen?
Ik heb een nieuwe playlist gemaakt maar zal nog wel een hoop missen. Deze is dan ook nog tijdelijk.
Als men nou een artiest mist kom dan even met een leuke cd ipv all1 de artiest. Ik ga niet meer de hele discography toe voegen want dat maakt t een stuk langzamer.
Is goed!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
ToT mag de Jingles die ik van Knetter heb gehad ook wel eens mooi verpakken
ik vind 'm ook wel gaafquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vinnem leuk!
Maar als er nog meer mensen zijn die iets willen inlullen.....
Nee ik wil wel doordraaien, maar als jij wil: Top!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
om 2000 uur is nog niemand gereserveerd?
Bewerken, voor mijn eigen showquote:
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, maar dan moeten we ook maar eens naar de methodes kijken. Ik kan engels, ik kan Nederlands, alleen bepaalde dingen kan ik niet goed. Ik kan Engels spreken, ik kan een Engelse brief schrijven, ik kan Nederlandse betogen schrijven, die goed zijn opgezet, het probleem zit hem (denk en vind ik) in de methode.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar zeg eens eerlijk: het is toch niet zo gek dat je juist voor deze vakken een voldoende moet hebben? Nederlands moet je in dit land nu eenmaal goed kunnen. Engels heb je nodig als je ook maar EVEN over de grens gaat of met buitenlandse klanten of zo moet communiceren, en wiskunde is sowieso nodig.
Duidelijk!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, maar dan moeten we ook maar eens naar de methodes kijken. Ik kan engels, ik kan Nederlands, alleen bepaalde dingen kan ik niet goed. Ik kan Engels spreken, ik kan een Engelse brief schrijven, ik kan Nederlandse betogen schrijven, die goed zijn opgezet, het probleem zit hem (denk en vind ik) in de methode.
Mijn woordenschat is goed, als ik een tekst lees, dan snap ik de tekst, als ik een tekst schrijf, dan kan ik dure woorden gebruiken (en dat doe ik ook, dat zit in mijn aard), maar juist als daar een toets over komt, dan faal ik. Dat kwam, omdat de woorden uit de context zijn gehaald en dan kan ik niet meer reproduceren. Dan kan je natuurlijk zeggen 'dat had je dan moeten leren', maar dat is achteraf. Natuurlijk, als ik geweten had dat de woordenschattoets woorden buiten de context neerzet, had ik veel beter geleerd. Dat is allemaal achteraf.
Ik vind dat de kennis die je nodig hebt om te slagen in het bedrijfsleven op hoog niveau, niet goed wordt gevraagd. Bij een toets over woordenschat, moet je woorden niet uit de context halen. Zo kan ik nog wel even doorgaan, met voorbeelden uit Nederlands en Engels.
als dat magquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik wil wel doordraaien, maar als jij wil: Top!
Tot nu toe niet, mijn uitleg heb je, en niet iedereen is aanwezig momenteelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
Nah mensen geen reacties over de playlist en muziek die men evt mist?![]()
![]()
![]()
Ja dat weet ik maar er zijn nog wel wat mensen aanwezig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tot nu toe niet, mijn uitleg heb je, en niet iedereen is aanwezig momenteel
ik doe teveel tegelijk om mee te doenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:10 schreef ToT het volgende:
Maar hebben jullie weer zin in zo'n "Vind de overeenkomsten"-spelletje?
ik heb het zo even snel doorgekeken, maar mis zo snel niets.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
Nah mensen geen reacties over de playlist en muziek die men evt mist?![]()
![]()
![]()
Weet nog niet wat het precies inhoudt eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:10 schreef ToT het volgende:
Maar hebben jullie weer zin in zo'n "Vind de overeenkomsten"-spelletje?
Is cool, hey groeten he!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, en deze lul die gaat eens werken tot een uur of 9 morgenochtend
Ik draai 2 of 3 nummers die een onderling verband hebben, en die moeten jullie dan raden!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet nog niet wat het precies inhoudt eigenlijk.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter gaat los
gesprekspartner erg blij mee
succesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Top! Hij is nu een stuk sneller omdat ik een hoop discographiën er uit heb geknikkert. Nu nog een boel losse nommers en cd's toevoegen en dan moet alles weer goed zijn. Dit is all1 even genoeg voor vannacht vrees ik want ik ben al een hele dag aan t kloten om guppie uberhoubt weer online te krijgen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb het zo even snel doorgekeken, maar mis zo snel niets.
jup, al van 2 kanten gekregenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt wel een ander ip adres nodig dan gister om te draaien he.
Werkse man!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
pffquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top! Hij is nu een stuk sneller omdat ik een hoop discographiën er uit heb geknikkert. Nu nog een boel losse nommers en cd's toevoegen en dan moet alles weer goed zijn. Dit is all1 even genoeg voor vannacht vrees ik want ik ben al een hele dag aan t kloten om guppie uberhoubt weer online te krijgen...
Nog niet. Viro is een end op weg. Maar hij is ziek en ik hoop dat t t m allemaal lukt van t weekend.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff
maar zit guppie nu ook tussen de dj's of is dat nog steeds niet mogelijk?
ik had het wel zelf uitgegevenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ooh er bestaan nog wel eerlijke mensen
http://www.nu.nl/opmerkel(...)000-euro-wasbak.html
wat zou jij hebben gedaan?
ik zou het ook ingeleverd hebben denk ik, zou me anders schuldig voelen
Je moet inderdaad ook geen discografiën toevoegen, want dat zijn heel veel nummers. Je kan beter de albums opzoeken op wikipedia en dan kijken welke nummers de beste zijn...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top! Hij is nu een stuk sneller omdat ik een hoop discographiën er uit heb geknikkert. Nu nog een boel losse nommers en cd's toevoegen en dan moet alles weer goed zijn. Dit is all1 even genoeg voor vannacht vrees ik want ik ben al een hele dag aan t kloten om guppie uberhoubt weer online te krijgen...
beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
beetje late reactie
[..]
ik had het wel zelf uitgegeven
oke.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog niet. Viro is een end op weg. Maar hij is ziek en ik hoop dat t t m allemaal lukt van t weekend.
Tja omdat ik daar geen verstand van heb had ik dat wel gedaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet inderdaad ook geen discografiën toevoegen, want dat zijn heel veel nummers. Je kan beter de albums opzoeken op wikipedia en dan kijken welke nummers de beste zijn...
Eet ze!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, ik zie dat die vrij is inderdaad. May I? Genre is various, want ik heb nog geen idee wat ik ga draaien.
Nu eten, byebye mensen, byebye
is primaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, ik zie dat die vrij is inderdaad. May I? Genre is various, want ik heb nog geen idee wat ik ga draaien.
Nu eten, byebye mensen, byebye
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet er vandoor
Misschien tot later op de avond
Leuke muziek tot nu toe
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:38 schreef Watertornado het volgende:
Waarom moet zelfs ToT de stomme versie draaien.
Draai gewoon die van The Zombies!
Zippy?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is echt zoooveel beter. Die stem
Ik zal eens kijken. Ik heb jouw radio in ieder geval even gemute en de goede versie opgezet.quote:
Cheers mate!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef Watertornado het volgende:
Kijk, dat is goede musica!
Ik ga eens een lompe Alfa erbij pakken.
QFTquote:
Donders wat heeft dat Alfa in een Berliner Pilsener-glas toch een donders mooie kleur.quote:
Is het erg als ik een minuutje of 2 uitloop?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zal ik zometeen eens gaan draaien?
Jaren 90 toppers?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zal ik zometeen eens gaan draaien?
is prima hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het erg als ik een minuutje of 2 uitloop?
daar kan ik wel eens mee beginnenquote:
Echt wel!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:53 schreef Watertornado het volgende:
Dit is trouwens volgens mij de meest gesamplede artiest aller tijden.
En dan door met jaren 80 toppers.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar kan ik wel eens mee beginnen
Oh cool wat moest je hier doen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in jouw gemeente geweest!
jupquote:
Ik wilde mijn toekomstige werkgever alvast kennis met me laten maken.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:56 schreef Watertornado het volgende:
Heeft die knakker nou een heel nummer aan zijn lul gewijd?
Oh je komt hier straks 5x per week?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde mijn toekomstige werkgever alvast kennis met me laten maken.
Hij krijgt 'm blijkbaar niet omhoog!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:56 schreef Watertornado het volgende:
Heeft die knakker nou een heel nummer aan zijn lul gewijd?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij krijgt 'm blijkbaar niet omhoog!
"GET UP!!!!"
Dat weet ik niet. De relevante mensen bij het bedrijf waren niet aanwezig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh je komt hier straks 5x per week?
Ok das lastig dan ja. Mag ik vragen om welk bedrijf t gaat? Desnoods even via dm sturen oid.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. De relevante mensen bij het bedrijf waren niet aanwezig.
Ik weet ook niet of ik relevant kan zijn voor het bedrijf. Maar daarvoor was ik dus langsgekomen.
het was ook bij me thuis hier. ineens moest iedereen om 2000 uur aan m'n kop zeuren terwijl ik het eerste nummer in moest zettenquote:
Zal je altijd zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het was ook bij me thuis hier. ineens moest iedereen om 2000 uur aan m'n kop zeuren terwijl ik het eerste nummer in moest zetten
tjah, moet dr toch een beetje een show van makenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:08 schreef Melting het volgende:
Spring voor plezier!Reminder: dit soort nummers dus niet in het Nederlands vertalen.
dankquote:
Is toch wel totaal wat anders als gisteravondquote:
jazeker, het kan ook andersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is toch wel totaal wat anders als gisteravond![]()
Inderdaadquote:
Goed zo!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter luistert nog steeds braaf mee
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Ben je ondertussen druk dan?
Denk het. Ik vind het gewoon een boutnummer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef Watertornado het volgende:
Ben ik nu de enige die dit een zeer matig nummer vindt? (Sowieso vind ik dan Fiesta beter)
Nee, ik niet. Ben gewoon benieuwd naar je muziekkeuze.quote:
vertel maarquote:
Die is van Aqua.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toy box- dr jones
die is toch van hun?
ik heb 'm hier van aquaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toy box- dr jones
die is toch van hun?
En dan te bedenken dat het rooster voor vandaag gisteravond nog helemaal leeg stondquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:27 schreef Melting het volgende:
Tot 3.00 uur vannacht een sluitend rooster!
gewoon alles door mekaar drinkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
Jongens, ik heb hier een probleem. Ik ga ongeveer over een uur naar iemand toe die heeft allemaal Hertog Jan-bier. Nu ben ik hier lekker aan de Alfa, dus dat is prima. Maar nu is er nog ongeveer 20 cL in mijn glas en ik heb alleen nog staan: Maximus Pandora, 2x BrewDog 77 Lager en een Delirium Tremens welke allemaal een stuk smaakvoller zijn dan HJ.
Wat ga ik doen?
Naar die vriend toe. Real life FTWquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
Jongens, ik heb hier een probleem. Ik ga ongeveer over een uur naar iemand toe die heeft allemaal Hertog Jan-bier. Nu ben ik hier lekker aan de Alfa, dus dat is prima. Maar nu is er nog ongeveer 20 cL in mijn glas en ik heb alleen nog staan: Maximus Pandora, 2x BrewDog 77 Lager en een Delirium Tremens welke allemaal een stuk smaakvoller zijn dan HJ.
Wat ga ik doen?
niet voor HJ kiezenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
Wat ga ik doen?
klopt, ik moest er nog van opkijkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het rooster voor vandaag gisteravond nog helemaal leeg stond
Ja, da's wel leuk. Lekker Super Smash Brothers op de N64 doen.quote:
Nu al naar die vriend toe gaan dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, da's wel leuk. Lekker Super Smash Brothers op de N64 doen.
Maar het probleem is dat als ik nu een - zeg - BrewDog 77 Lager drink dat de HJ dan om te kotsen is.
Is nog op de driving range. Ik had geen zin om met hem mee te gaan in de regen.quote:
verjaardag? Ik heb Faye gekregen als cadeautje na mijn verjaardag...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naatje wat heb je voor je verjaardag gekregen van Faye?
Nou ja, er staat in je ondertitel dat je nu 17 bent dus vandaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
verjaardag? Ik heb Faye gekregen als cadeautje na mijn verjaardag...
Ben blij dat je ze leuk vond. Ik sprak ze in, Koelkast mixte ze af.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij had echt van die bazenjingles
Zo *pfiew* fucking *pfieuww* GOEDDD *blublblubblubbbbb*!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ben blij dat je ze leuk vond. Ik sprak ze in, Koelkast mixte ze af.Best wel falend want zelf heb ik ze, op 1 na, niet meer
ik ben al geruime tijd 17 en ik heb me overgegeven aan haar lusten. 25 maart was ik jarig, pas in het paasweekend kregen we wat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, er staat in je ondertitel dat je nu 17 bent dus vandaar.
Maar jij krijgt vrouwen? Of heeft ze zich overgegeven aan je lusten, gezien je "niet meer zo gefrustreerd" of hoe moet ik het zien?
Whahaha, ja, die weet ik nog. Die heb ik echt ingesproken toen ik anderhalve week keelpijn had dus heel mijn keel was naar de tering, met die stem als gevolgquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo *pfiew* fucking *pfieuww* GOEDDD *blublblubblubbbbb*!
dank je.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
Lekker setje overigens, DJ! Lekker tijdens het PC opruimen.
doot henig anquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ruler fijne muziekjes
Helaas moet ik er weer vandoor.
Tot vannacht
jij ging toch om 2100 uur draaien?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
RoD, kan je er misschien eens even underworld - born slippy ingooien?
Nee, ik heb geruild met Naatje, zodat we een gesloten planning hadden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij ging toch om 2100 uur draaien?
ik loop trouwens een halve minuut uit, erg?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik heb geruild met Naatje, zodat we een gesloten planning hadden.
Waarvoor nog dank aan Naatje.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik loop trouwens een halve minuut uit, erg?
Nee, helemaal niet. Maar met welk programma doe jij dat?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
iemand anders hier handig met gifjes kleiner maken?
niet zoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
iemand anders hier handig met gifjes kleiner maken?
online pagina.. maar hij is niet zozeer te groot als wel te zwaar ofzo.. iig meer dan 125 kbquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar met welk programma doe jij dat?
dit dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #83
thxquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #83
dank jequote:
vond het zelf best te pruimenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dank je
ik vond het zelf wel leuk voor een keertje, maar had het idee dat 't niet helemaal lekker liep. Voorbereiden had misschien kunnen helpen, dat heb ik gister en eergister wel gedaan
Het was goede muziek, dus ik heb niets te klagen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dank je
ik vond het zelf wel leuk voor een keertje, maar had het idee dat 't niet helemaal lekker liep. Voorbereiden had misschien kunnen helpen, dat heb ik gister en eergister wel gedaan
Geregeld dat ie dit uur voorbij komt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
Melting, kan jij er dan underworld - born slippy ingooien?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vond het zelf best te pruimen
mja als je zelf dat idee hebt.. dan is voorbereiding miss idd een oplossing
duckie?quote:
Die heb ik al een paar dagen niet meer gezien.quote:
heujquote:
vannacht was hij er nog.. hij heeft mij diep gekwetst en alles.. maar nu is t weer goed geloof ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik al een paar dagen niet meer gezien.
die is er volgens mij gister en eergister avond wel geweestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik al een paar dagen niet meer gezien.
Outpost ook weer aanwezig zie ik.quote:
Ik lurk een hoop.quote:
jhoa.. ben na 20 minuten afgehaakt, vandaag op school hebben we maar beslist dat we dat niet vaker gaan doenquote:
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jhoa.. ben na 20 minuten afgehaakt, vandaag op school hebben we maar beslist dat we dat niet vaker gaan doen
het niveau in dit topic is bij vlagen hoger dan dat t gesprek was
Oeh tof dochter lief met r eigenes show!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Even koekeloeren of er morgen voor mij een half uurtje is om te testen, ik heb ein-de-lijk een programma
Faye gaat draaien?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Even koekeloeren of er morgen voor mij een half uurtje is om te testen, ik heb ein-de-lijk een programma
Tofquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:14 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Als de groene er is, IK ZIT AAN DE JILLLLLZZZZZ
grapje hoorquote:
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb trouwens ook nog wel een keer zin om een piratenuurtje te maken (en dan niet met die commerciële piraten maar echte geheime zender muziek).
zijn er hier lui die dat wat lijkt? Anders hoef ik dat natuurlijk helemaal niet te proberen
Piraten zoals het bij ons in de buurten bekend is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb trouwens ook nog wel een keer zin om een piratenuurtje te maken (en dan niet met die commerciële piraten maar echte geheime zender muziek).
zijn er hier lui die dat wat lijkt? Anders hoef ik dat natuurlijk helemaal niet te proberen
Aan wat voor muziek denk je dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik ben wel bang dat ik d'r verrekte weinig over houd. Minder dan vandaag zeg maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon doen.Jij bent de dj dus jij bepaalt wat je draait.
echte geheime zender muziek, tv oranje niveau.. gebroeders ko, dries roelvink, etcquote:
Ach... als ik meer dan 10 luisteraars kan trekken met mijn maffe muziek, kun jij dat zeker met piraten muziek.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik ben wel bang dat ik d'r verrekte weinig over houd. Minder dan vandaag zeg maar
jennyquote:
Gewoon niet op t populairste uurtje draaien en dan momt dat best wel goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik ben wel bang dat ik d'r verrekte weinig over houd. Minder dan vandaag zeg maar
Ja 50 euro pp over te maken naar mijn rekeningquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:20 schreef RingBewoner het volgende:
Ik zat vandaag trouwens eens te denken. Hoe zit het met de Buma? Moeten we naar niet iets aan afdragen?
Doen we.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja 50 euro pp over te maken naar mijn rekening
Juist geen tv oranje niveauquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echte geheime zender muziek, tv oranje niveau.. gebroeders ko, dries roelvink, etc
HEuy ik dacht dat we hadden afgesproken dat dat op mijn rekening gestort zou worden!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik niet, en nu?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dus na naatje?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Tof
morgen om 0300 uur is er nog wel plek
dat zijn de piraten die altijd bij mij storenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Juist geen tv oranje niveau
beetje de echte piraten omlaag praten met die commerciële rotzooi
jaquote:
in natura betalen bij mijquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in natura betalen bij mijdan hossel ik die 50 eurie voor jou
Ah, ik ga sowieso naar naat luisterenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja
maar je mag ook wel 's middags of 's avonds hoor
weet niet wat voor gewone radio als je dan luistert, maar dan moet die piraat je buurman ongeveer zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zijn de piraten die altijd bij mij storenkan geen eens gewone radio ontvangen.. altijd of duitsers of piraten met een echo.. hallo hallo u kunt sms en naar nr 06 bla die bla en dan nu ons ongekende talent.. het nichtje van onze jan : Tina Hendrikssssssssssss
ken je dat?quote:
ik weet dat in mijn wijk alleen al 6 zitten, met mast en allesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet niet wat voor gewone radio als je dan luistert, maar dan moet die piraat je buurman ongeveer zijn
dondersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet dat in mijn wijk alleen al 6 zitten, met mast en alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |