Juh, normaal maakt m'n broertje schoonquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij maakt alleen schoon als je mensen verwacht?
Lui varken!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh, normaal maakt m'n broertje schoon
Nee, handig geregeld.. Hij maakt schoon, ik doe de afwas en de boodschappenquote:
Dat heb je dan idd goed geregeld.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, handig geregeld.. Hij maakt schoon, ik doe de afwas en de boodschappen
Daarom!quote:
En dan zo nog aan het huishouden moeten beginnen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer, heerlijk gesport
Nu kapot
Haayquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer, heerlijk gesport
Nu kapot
Beneden heb ik alles al afquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:17 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan zo nog aan het huishouden moeten beginnen.
Ik in ieder geval wel!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij maakt alleen schoon als je mensen verwacht?
Oh? dunno?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HolaJij gaat zo toffe muziek draaien lees ik
quote:
Ik woon met 3 mensen en 2 katten op een best kleine ruimte. Dus dan moet het iets vaker.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:28 schreef mr-green het volgende:
1 keer per week is wel genoeg voor mij hoor(ben een man jongen...)
De kleine dingentjes hou ik wel bij doordeweeks.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:28 schreef mr-green het volgende:
1 keer per week is wel genoeg voor mij hoor(ben een man jongen...)
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De kleine dingentjes hou ik wel bij doordeweeks.
Maar op vrijdag doe ik dweilen enzo, en de badkamer en wc soppen, En de slaapkamers
Oh tof dan loop ik ook even naar de brievenbus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh, m'n envelopje van Knetter en Webhawk is binnen
Grapjasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Als je nog een uurtje over hebt....
Klinkt nog steeds goed, Brother!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
genieten jullie nog steeds van mijn muziekjes?
Klinkt nog best goed hoor!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoeft niet vandaag hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Grapjas
Ik ben lichtelijk kapot
Actief dagje geweestVanavond doe ik helemaal niks
Ja misschien dat ik Gears 2 in mijn xbox doe
het staat wel op... maar niet mijn soort muziekquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Morgen moet ik heel de dag thuisblijven omdat ze een pakketje komen brengen, dus morgen is mijn was en strijkdagquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Morgen moet ik werken dus dan kan ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen moet ik heel de dag thuisblijven omdat ze een pakketje komen brengen, dus morgen is mijn was en strijkdagEn 's avonds uiteten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |