doot henig anquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ruler fijne muziekjes
Helaas moet ik er weer vandoor.
Tot vannacht
jij ging toch om 2100 uur draaien?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
RoD, kan je er misschien eens even underworld - born slippy ingooien?
Nee, ik heb geruild met Naatje, zodat we een gesloten planning hadden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij ging toch om 2100 uur draaien?
ik loop trouwens een halve minuut uit, erg?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik heb geruild met Naatje, zodat we een gesloten planning hadden.
Waarvoor nog dank aan Naatje.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik loop trouwens een halve minuut uit, erg?
Nee, helemaal niet. Maar met welk programma doe jij dat?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
iemand anders hier handig met gifjes kleiner maken?
niet zoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
iemand anders hier handig met gifjes kleiner maken?
online pagina.. maar hij is niet zozeer te groot als wel te zwaar ofzo.. iig meer dan 125 kbquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar met welk programma doe jij dat?
dit dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #83
thxquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #83
dank jequote:
vond het zelf best te pruimenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dank je
ik vond het zelf wel leuk voor een keertje, maar had het idee dat 't niet helemaal lekker liep. Voorbereiden had misschien kunnen helpen, dat heb ik gister en eergister wel gedaan
Het was goede muziek, dus ik heb niets te klagen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dank je
ik vond het zelf wel leuk voor een keertje, maar had het idee dat 't niet helemaal lekker liep. Voorbereiden had misschien kunnen helpen, dat heb ik gister en eergister wel gedaan
Geregeld dat ie dit uur voorbij komt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
Melting, kan jij er dan underworld - born slippy ingooien?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vond het zelf best te pruimen
mja als je zelf dat idee hebt.. dan is voorbereiding miss idd een oplossing
duckie?quote:
Die heb ik al een paar dagen niet meer gezien.quote:
heujquote:
vannacht was hij er nog.. hij heeft mij diep gekwetst en alles.. maar nu is t weer goed geloof ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik al een paar dagen niet meer gezien.
die is er volgens mij gister en eergister avond wel geweestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik al een paar dagen niet meer gezien.
Outpost ook weer aanwezig zie ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |