Is toch wel totaal wat anders als gisteravondquote:
jazeker, het kan ook andersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is toch wel totaal wat anders als gisteravond![]()
Inderdaadquote:
Goed zo!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter luistert nog steeds braaf mee
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Ben je ondertussen druk dan?
Denk het. Ik vind het gewoon een boutnummer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef Watertornado het volgende:
Ben ik nu de enige die dit een zeer matig nummer vindt? (Sowieso vind ik dan Fiesta beter)
Nee, ik niet. Ben gewoon benieuwd naar je muziekkeuze.quote:
vertel maarquote:
Die is van Aqua.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toy box- dr jones
die is toch van hun?
ik heb 'm hier van aquaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toy box- dr jones
die is toch van hun?
En dan te bedenken dat het rooster voor vandaag gisteravond nog helemaal leeg stondquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:27 schreef Melting het volgende:
Tot 3.00 uur vannacht een sluitend rooster!
gewoon alles door mekaar drinkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
Jongens, ik heb hier een probleem. Ik ga ongeveer over een uur naar iemand toe die heeft allemaal Hertog Jan-bier. Nu ben ik hier lekker aan de Alfa, dus dat is prima. Maar nu is er nog ongeveer 20 cL in mijn glas en ik heb alleen nog staan: Maximus Pandora, 2x BrewDog 77 Lager en een Delirium Tremens welke allemaal een stuk smaakvoller zijn dan HJ.
Wat ga ik doen?
Naar die vriend toe. Real life FTWquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
Jongens, ik heb hier een probleem. Ik ga ongeveer over een uur naar iemand toe die heeft allemaal Hertog Jan-bier. Nu ben ik hier lekker aan de Alfa, dus dat is prima. Maar nu is er nog ongeveer 20 cL in mijn glas en ik heb alleen nog staan: Maximus Pandora, 2x BrewDog 77 Lager en een Delirium Tremens welke allemaal een stuk smaakvoller zijn dan HJ.
Wat ga ik doen?
niet voor HJ kiezenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
Wat ga ik doen?
klopt, ik moest er nog van opkijkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het rooster voor vandaag gisteravond nog helemaal leeg stond
Ja, da's wel leuk. Lekker Super Smash Brothers op de N64 doen.quote:
Nu al naar die vriend toe gaan dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, da's wel leuk. Lekker Super Smash Brothers op de N64 doen.
Maar het probleem is dat als ik nu een - zeg - BrewDog 77 Lager drink dat de HJ dan om te kotsen is.
Is nog op de driving range. Ik had geen zin om met hem mee te gaan in de regen.quote:
verjaardag? Ik heb Faye gekregen als cadeautje na mijn verjaardag...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naatje wat heb je voor je verjaardag gekregen van Faye?
Nou ja, er staat in je ondertitel dat je nu 17 bent dus vandaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
verjaardag? Ik heb Faye gekregen als cadeautje na mijn verjaardag...
Ben blij dat je ze leuk vond. Ik sprak ze in, Koelkast mixte ze af.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij had echt van die bazenjingles
Zo *pfiew* fucking *pfieuww* GOEDDD *blublblubblubbbbb*!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ben blij dat je ze leuk vond. Ik sprak ze in, Koelkast mixte ze af.Best wel falend want zelf heb ik ze, op 1 na, niet meer
ik ben al geruime tijd 17 en ik heb me overgegeven aan haar lusten. 25 maart was ik jarig, pas in het paasweekend kregen we wat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, er staat in je ondertitel dat je nu 17 bent dus vandaar.
Maar jij krijgt vrouwen? Of heeft ze zich overgegeven aan je lusten, gezien je "niet meer zo gefrustreerd" of hoe moet ik het zien?
Whahaha, ja, die weet ik nog. Die heb ik echt ingesproken toen ik anderhalve week keelpijn had dus heel mijn keel was naar de tering, met die stem als gevolgquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo *pfiew* fucking *pfieuww* GOEDDD *blublblubblubbbbb*!
dank je.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
Lekker setje overigens, DJ! Lekker tijdens het PC opruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |